Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma_ønsker_igjen: E du langt på vei da?:) Grue mæ litt t å ta testen å æ. Syns æ har hatt litt murringa og d, mn æ tørs itj å håp fer my. Bli så skuffa!:( Sist gang så vart æ gravid ætte 1 pp, og d e d æ håpe så inderlig på no å. Da vart æ gravid kanskje en mnd etter SA. Ska prøv å hold mæ t fredagen m å ta testen, syns d e så leng t. Hehe. Gjekk du opp fra b-cup t dd-cup ja, d e itj værst!:) Hihi. Kan husk at æ hadd veldig ømme bryst ættekvart æ, kjent d når æ lå på magen hvertfall!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter! Tester noen av dere med billig-stav? Lurte på om jeg skulle ta sjangsen å teste imårn tidlig?? Har ikm på torsdag, dvs 2 dager før ikm med billig-stav? Tror dere den vil slå ut som positiv(hvis jeg er gravid da)? =) Lykke til alle sammen! Noen som har fått positiv test idag?? =))))

Skrevet

Det er jo supert at du føler deg så sikker!! Tenk om det er en spire i magen din!!:D Krysser alt jeg har for deg, håper TR holder seg laaangt unna;)

Skrevet

Uff, testet i dag tidlig og jeg.. Negativ!. Har ikm på torsdag, så håper det kanskje er liiiitt for tidlig. Men oppdaget i sta litt rosa utflod.. sikkert tr som er på vei=( Æsj... blir frustrert.. men, er bare 1pp så da er det baaare å fortsette med godt mot:)

Skrevet

MB85: Jeg hadde el 23.07, så dette er jo kjempe tidlig. er bare 3+4 idag iflg bim. Men tempem min steg enda et hakk så jeg fikk en mistanke og da klarte jeg ikke la vær å teste. Hadde jo ingen tro egentlig på at den ville slå ut nå i og med jeg har IKM på torsdag, og jeg tenkte med meg selvat nå var jeg jo bare dum som ikke ventet, men så bare etter et knapt minutt stod det gravid der. Kan ikke helt tro det jeg. Tror denne mnd er bra for oss alle. Du vet sex i ferietider, det gjør susen:-)

Skrevet

Hei jenter. Jeg har som sagt fått postitiv test idag, (håper jo fler ganger jeg skriver det at det virkelig synker inn...). Det jeg egentlig ville si var at i min forige pp var det skikkelig dålig uttelling på gravid for folk her inne, men tenk litt over dette: det var jo rett før ferien for de fleste. Nå har de fleste av oss hatt ferie mens vi har hatt el. Det betyr jo fri fra jobb og masse kos (sikkert både i og utenfor sengen). Har virkelig god tro på god utelling denne uka.

Gleder meg masse til å høre flere gladnyheter....

Skrevet

Nei fy søren, nå er jeg skikkelig skuffa og lei meg. TR banka akkurat på...3 dager for tidlig.:( Uff.. Skikkelig unødvendig syns jeg. Så da får jeg melde meg ut av ikm uke 32, og vente på ikm uke 36 eller noe.. Og inn i 2pp.. Gikk fort dette..Da er det bare å glede seg til tr er over, så er det på'n igjen:) Vi får holde følge vi som ikke ble gravide denne mnd.

Snakkes på ikm uke 36 da=)

Skrevet

Det var jo trist serenade! Men det er jo ikke så mange som klarer det på første forsøk.. Hvis det er noe trøst nå? Vi er inne i 8pp nå.. Med første så satt den på 3pp.. Vi er relativt unge også.. :) Lykke til neste pp.. Tenk kor fint det hadde vært med sommerbaby 09! =) Våres første er født i juli.. =)) Herlig tid.. =) Kan jo hende vi ses i ikm uke 36.. Men håper jeg slipper det da.. Skal kanskje teste imårn.. :)

Skrevet

Ja, er litt trist. Men men.. må bare fortsette inn i 2pp:) Syklusen er i orden, så vi har nok bomma på el eller no..Ja, blir jeg gravid innen de neste 3 mnd ca. så får vi sommerbaby:) Er jo det som er ønsket da. Vår eller sommer. Kanskje vi sees i ikm uke 36, men håper ikke det for din del! Lykke til med testingen i morgen=) *krysse fingrene*

Skrevet

Gratulerer Mamma-ønsker-igjen! Felles skjebne, felles trøst Serenade. Som venta klaffa det ikke for oss denne måneden pga sykdom. Har iallefall planene klare for helga 19.-20.august allerede ;-)

********Krysser fingrene for dere andre ******og følger Serenade videre til Skraveltråd IKM uke 36.

Skrevet

Er synd det:( Var nok sikkert akkurat de 3 dagene samboern var syk, at det kunne ha klaffa her. Da har jeg iallefall en følgesvenn over i ikm uke 36:)

Skrevet

Krysser fingrene for deg i uke 36 Serenade :)

Jeg måtte jukse-teste i dag (har ikke IKM før lørdag), men den var dessverre negativ. Er jo alt for tidlig, så mister ikke håpet enda.

Skrevet

Jeg testet også imårrest, den var som forventet negativ, ikm på torsdag! Så nå skal jeg vente til fredag ihvertfall.. hehe.. :) Trøster meg med at jeg ikke fikk positiv test med førstemann før i uke 6..:)

Men nu testet jeg med billig-stav.. Kanskje den ikke er så sensitiv?? =)

Skrevet

Skal jo være 99% de også.. men er jo en risiko når en tester før tiden tenker jeg.

Krysser fingrene for oss begge (og alle dere andre også). Jeg er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre meg av.. og det er VELDIG unormalt til å være meg. Huff, men er redd for at jeg innbiller meg ting akkurat som jeg gjorde i 1.pp.. men men, tiden vil vise.

Skrevet

No vart æ nesten litt lei mæ!:( Hadd to digitale graviditetstesta liggan, mn ingen funka. Så tok æ ein vanlig cb test, og dn va selvfølgelig negativ!:(( Har no stikkinga og mytji haupin, mn æ e vel itj gravid. Har itj IKM før på fredagen, mn håpet e væl ut fer herre pp`n!:( Kan væl vær at nivået tå graviditetshormonet itj e høyt nok t at d kan oppdages da, mn æ trur itj at æ ska håp fer my på d heiller. Uff.

Skrevet

Jeg tok en billig test i går men så negativ som den kan få blitt... Kan den vise pos. en-to dager etter for det? Skal ha IKM i dag... Tror jeg.. eller om det ikke er i morgen, ble brått usikker jeg nå... :S jaja... Ingen mens enda i hvertfall.. ikke noe tegn heller.. Men har de siste dagene hatt en forferdelig hodepine :(

Skrevet

Æsj, så kjedelig Loppa!:(

Det kan hende at du produserer hcg sent, eller at EL var litt senere denne pp´n. Så lenge mensen ikke har kommet er det fortsatt håp, så jeg fortsetter å krysse fingrene for at du er gravid!:)

Skrevet

jeg vil så gjerne :) Prøver å tenke minst mulig på det men det er søren ikke lett :P hehe Men krysser fingrene for alle oss andre også xxxxxxx :)

Skrevet

Ømme bryster, for sen mens.. fram til i dag. I dag kom TR og selv om jeg egentlig ikke prøver fikk jeg litt forhåpninger når TR ikke kom. Men men.. det er ikke riktig tid ennå tydeligvis :)

Skrevet

Hmmmz, lurer på om jeg fikk mensen nå. Foreløpig lite, så jeg avventer litt til, men regner nesten med det er TR som har kommet ja.

Som sist pp kom den altså 2 dager før tiden.. så kanskje jeg bare har 26 dagers syklus.

Skrevet

Jeg er tilbake fra syden, og fikk mensen på dagen IKM :) trodde ikke det skulle bli no klaff heller, bare hatt sex en gang den uken jeg hadde el :) neste gang blir det mer moro.

Skrevet

Hei. Hadd kun sex ein gang sist æ vart gravid, og d va på EL dagen. Vart full klaff ætte et forsøk d!:) Spent æ no, har IKM i morra!:)

Skrevet

Fortsatt ikke helt sikker på kroppen min jeg. Var såpass lite som kom (og kun på papiret) og har ikke skjedd noe mere i dag.. så kan ikke si at jeg har fått TR allikevel.

Venter i spenning på om jeg skal teste eller om det blir bind på meg fra lørdag av :P

Skrevet

Hei! Hadde ikm idag, men ingen tegn til tr.. Forrige mnd var den 9dager forsinka, så har ingen forhåpninger pga det.. Så det er bare vente å se.. Skal teste på lørdag(hvis ikke tr har dukket opp).. Siden jeg har billigtester er det vell ikke vits å teste før? Har ikke hørt om noen som fikk pos test på ikm med billig-stav..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...