Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidlig kansje,men jeg teller dagene som bare det :) tiden går såååå sakte hehe uff uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller dager jeg også, venter bare på positiv eltest nå, og positiv gravidtest i uke 32. Vi starter ferie neste uke, så da får vi satse på litt ekstra kos;) Hehe!

Leste et sted at april er den måneden flest har fødselsdag, så i feriene til folk skjer det myyye:)

Så håpe, håpe, håpe:)

Lykke til, jentaaa:)

Skrevet

Spennende dager nå ja:) Skal begynne med el-tester i morgen og håper denne spira sitter like fort som den forrige gjorde! Lykke til alle sammen.

Skrevet

jeg vil bli gravid nååå! hehe håper så indelig på positiv test i uke 32! da skal jeg gråte av glede :D

Skrevet

Jeg skulle ønske at alle som ønsket å bli gravide ble det med en gang,jeg.. Det er et skikkelig herk å vente:/ Men det er jo verdt det til slutt da:)

Skrevet

Jeg teller også ned til EL... og håper det klaffer denne måneden!

Er i 2 pp, og forrige mnd brukte jeg ikke EL-tester, men nå skal jeg bruke de og være sikker på at jeg har EL.

:) lykke til jenter

Skrevet

Tok min første el test i dag og den var negativ, men venter ikke el før tidlig neste uke da..tirsdag tror jeg!

Skrevet

Å, her kan jeg komme inn:) Lenge til, men er spennende:D Prøver å prøver og venter på uke 32!

Skrevet

El-test negativ både i går og i dag, så satser på at den blir positiv i morgen eller tirsdag:)

Skrevet

Har også begynt med El-tester i dag, men ikke el ennå. Følger El klokka så kan jeg vente meg EL på torsdag kanskje? Blir spennende. Skal teste hver dag nå fremover. Bruker CB digital, så bør ikke være noe tvil om når jeg har EL.

Skrevet

Bruker ikke el tester jeg, så her er det hankypanky hver kveld;) hehe. For å være på den sikre siden.

Skrevet

JIPPI !!!!

Positiv el test i dag. Krysser alt jeg har for full klaff denne mnd. Vi holde på hver kveld og noen morgener også. Kanskje det er for ofte? Har lest et sted at mannen burde spare opp en ladning.... he, he... Det er så mange råd der ute og ikke lett å vite hva som er best. Håper jo så altfor mye som alltid. Tenk om......... endelig det ble en spire. Så var det det med å ikke bygge opp forventninger da...he, he.... Ikke så lett.Prøver å si til meg selv at kanskje før jul så sitter den en spire. Flere som jobber med å gi det lengere tid? Og lykkes dere?

Lykke til jenter.

Skrevet

Siden det klaffet på første forsøk sist så er jeg vel veldig innstilt på at det skal gå fort også denne gang. Men vet jo at det skal litt til at begge sitter på 1.pp. Men jeg prøver å tenke at det ikke haster da....Håper på positiv el-test i dag!

Skrevet

Her hører jeg også til :)

Hadde positiv el test onsdag 16/7 og nå teller jeg dager til testing!

Fikk forresten en svak lyserosa billigstrimmel 18/7. men helt negativ på lørdag 19/7. Noen som vet hva som kan ha skjedd??

Skrevet

slenger meg inn her, litt usikker når ikm er, siden min forrige syklus var på 43 dager, men tror d hadde noe med den wild yamen jeg tok. Satser på 28dagers syklus igjen nå :) så da har jeg ikm 9.august..

Har begynt å tempet, men temperaturen er fortsatt lav, så tror ikke el har vært ennå... Tok en el-test igår og den var veldig svaak!

Er på dag 10 idag...

ellers da jenter, har dere trua denne pp? :)

Skrevet

venter og venter. dette er min første pp med pergo,så er veldig spent. men jeg har ikke tatt noen el-tester eller noe denne pp,for jeg må inrømme at jeg er nokså lei av å få negative svar hele tiden. så prøver og ikke fokusere så mye på det. til fredag skal jeg til legen og ta blodprøver,for og se om jeg har hatt el,så da for jeg jo vite det der uansett. kan jo hende jeg trenger dobbel pergo :) jeg husker ikke hvordan det føles å ha el en gang jeg. begynte på p-piller for tre år siden og sluttet på de for ett og et halv år siden,og fikk aldri tr tilbake. så har antagelig ikke hatt el heller. har hatt en veldig rar følelse nederst i magen i den tiden som legen regnet med at jeg skulle få el.kan jo hende jeg bare inbiller meg ting,men er en sånn slags mensen-lignende smerte og et veldig trykk. så stikker det nedover i lårene og bak i korsryggen.håper dette er el :)

Skrevet

hørest ut som el-smerter, så d er bare å atå på til fredag ihvertfall :)

lykke til :)

Skrevet

*utålmodig* LENGE å vente... Håper, ønsker og venter:) Skulle ønske dagene kunne gå littegranne fortere denne mnd....

Skrevet

Hmm, dag 14 nå og trodde jeg hadde 28dagers syklus, men gårsdagens eltest var negativ, håper den blir positiv i dag!!!

Skrevet

Jeg slenger meg på her jeg oxo! :) Er i 2pp og har eggløsning i disse dager. Jeg har 1 eggløsningstest igjen, som jeg sparer til saliva fertilitets monitoren min viser masse krystaller:) Er det andre som har erfaring med slike monitorer som måler spytt for å se når man har eggløsning? Jeg er rimelig sikker på at eggløsning er i dag eller i morgen, men i morges var det ikke så mye krystallisering å se når jeg testet med spytt :/ Hmm...vi passer i allefall på å ha sex hver dag for å være helt sikre på at vi ikke misser eggløsningen!! ;-) Huff, det er såååå vanskelig å holde seg tålmodig!! Tenker så og si kun på baby..og merker at det går ut over konsentrasjonen min ! Nå sitter jeg nemlig på jobb og har tatt en liten pause....for å stikke innom barnimagen ;/ Huff, er det flere som meg der ute??

Det er i allefall en superspennende tid vi går i møte!!!! Lykke til alle sammen! det blir spennende å se om vi får napp i løpet av de neste par ukene! ;)

Skrevet

Jeg henger meg også på!:)

Jeg har ikm i slutten av uke 32, og EL om en ukes tid. Jeg har pausemnd fra pergo, men siden mange blir gravide i pausemnd også, så har jeg et liiite håp:) Jeg bruker CB sin fertilitetsmonitor jeg.. Bare lav foreløpig, men satser på at den blir høy til helgen, og at jeg får max fertilitet rundt søndag/mandag.

Nå begynner jeg å merke at jeg egentlig har gitt opp håpet om å klare det selv. Og jeg gruer meg til å få mensen IGJEN. Men krysser fingrene og håper at det blir min tur snart:) Også krysser jeg fingrene for dere og håper at det blir mange positive tester i uke 32!!!

Skrevet

Fikk positiv ELtest i dag - håper det blir full klaff i ferien:)

Leste et sted at april er da flest har fødselsdag, så det er nok mange som koser seg litt ekstra i ferien sin;)

Flere som har ferie nå?

Skrevet

Hei,

Melder meg inn her. Trodde egentlig jeg hadde ikm for noen dager siden, men har bare neg tester. Har en helt umulig syklus og testet med en el test bare for sikkerhetsskyld. Den ble positiv! Det betyr at jeg ikke har ikm før i uke 32. Nå er det bare å kose seg med sambo i kveld... ;)

Skrevet

EL er vel i disse dager, men usikker når, så her er d kos hver kveld :) deillig med ferie... Driver å temper, men ser jo ikke på FFcharten når EL er, bare når den har vært...

Knall vær, kjempe deilig :) Kose dere med været og samboeren deres og måtte juli/august mnd være VÅR m/positiv test om to uker ca :):):)

Skrevet

Hei. Henger meg på her jeg oxo. Tror el er i disse dager, om syklus er stabil da. Var 28 dager forrige mnd. men ikke lett å vite om den er stabil da jeg har brukt p-piller\ p-plaster i nesten 10 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...