Gå til innhold

IKM uke 30-jentene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter fortsatt....hadde IKM i går, og det føles som tanta kommer nårsomhelst, så jeg er på do og sjekker hele dagen! Tok test forrige torsdag (4 dager før IKM, CB digital) og den var negativ. Hadde egentlig slått hele tanken fra meg...men nå begynner jeg å bli litt spent igjen. Jeg får ALLTID mensen hver 4. mandag, men nå er det jo tirsdag jo, og det har faktisk gått over til onsdag...og jeg har bursdag:-)

 

Forrige gang jeg var gravid testet jeg også positivt på bursdagen min, så man vet jo aldri:-) Skal rett på apoteket i morgen tidlig!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen fantomspark :)

 

Og i morgen håper jeg at jeg kan gratulere deg med en liten spire også ;)

Skrevet

gratulerer med dagen :) håper du får "bursdagspresang"!!

 

lurer på om jeg kjenner mens-murringer...hhmmrrphhh.. men tenker å teste i morgen tidlig. krysser fingrene for det ;)

 

lykke til til dere andre som venter!

Skrevet

Da var det ikke positivt for meg heller:( Ingen tante og ingen symtomer på det ene eller det andre... Gratulerer så mye til dere som er gravide, og resten sees vel sånn ca i neste å pp:) Jeg vil bare at mensen skal dukke opp. Det er jo ikke sikkert at systemet er i funksjon etter MA ennå...

Skrevet

arrhh... satt i dag morges klar til å åpne pakken med cb digital, og der kom tanta gitt... jaja, hun var i det minste presis! jeg begynte dagen i dag med grapefruktjuice og bisolvon tabletter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...