Sololight Skrevet 22. juli 2008 #126 Skrevet 22. juli 2008 Jeg venter fortsatt....hadde IKM i går, og det føles som tanta kommer nårsomhelst, så jeg er på do og sjekker hele dagen! Tok test forrige torsdag (4 dager før IKM, CB digital) og den var negativ. Hadde egentlig slått hele tanken fra meg...men nå begynner jeg å bli litt spent igjen. Jeg får ALLTID mensen hver 4. mandag, men nå er det jo tirsdag jo, og det har faktisk gått over til onsdag...og jeg har bursdag:-) Forrige gang jeg var gravid testet jeg også positivt på bursdagen min, så man vet jo aldri:-) Skal rett på apoteket i morgen tidlig!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juli 2008 #127 Skrevet 22. juli 2008 Gratulerer med dagen fantomspark Og i morgen håper jeg at jeg kan gratulere deg med en liten spire også
**micke** Skrevet 23. juli 2008 #128 Skrevet 23. juli 2008 gratulerer med dagen håper du får "bursdagspresang"!! lurer på om jeg kjenner mens-murringer...hhmmrrphhh.. men tenker å teste i morgen tidlig. krysser fingrene for det lykke til til dere andre som venter!
Mikkemafian Skrevet 24. juli 2008 #129 Skrevet 24. juli 2008 Da var det ikke positivt for meg heller:( Ingen tante og ingen symtomer på det ene eller det andre... Gratulerer så mye til dere som er gravide, og resten sees vel sånn ca i neste å pp:) Jeg vil bare at mensen skal dukke opp. Det er jo ikke sikkert at systemet er i funksjon etter MA ennå...
**micke** Skrevet 24. juli 2008 #130 Skrevet 24. juli 2008 arrhh... satt i dag morges klar til å åpne pakken med cb digital, og der kom tanta gitt... jaja, hun var i det minste presis! jeg begynte dagen i dag med grapefruktjuice og bisolvon tabletter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå