Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #51 Skrevet 18. juli 2008 Har så lyst til å teste i morgen tidlig, men skal se om jeg klarer å drøye det til søndag så jeg kommer litt nærmere ikm... :-P
*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 #52 Skrevet 18. juli 2008 Hei ) Så mangen som har ikm uke 30.. Spennende.. Jeg har ikm 21-22... Jeg har altid (1år) spottet ca 10 dager før mensen, men denne pp har jeg ikke spottet i det hele tatt.. kun hvit utflod :oD Ellers er jeg: trøtt, har hatt mye hodepine, stikkninger og murringer i magen.. Men er dette med spottingen jeg tenker mest på ) må sjekke hele tiden om det er noe ner, men heldigvis ikke. Jeg har også lyst å teste lørdag eller søndag men vet ikke helt om jeg tørr..Så redd for å bli skuffa.. Masse lykke til alle sammen.. Kjempe spennende, sommerfugler flyr villt i magen
*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 #53 Skrevet 18. juli 2008 Hei ) Så mangen som har ikm uke 30.. Spennende.. Jeg har ikm 21-22... Jeg har altid (1år) spottet ca 10 dager før mensen, men denne pp har jeg ikke spottet i det hele tatt.. kun hvit utflod :oD Ellers er jeg: trøtt, har hatt mye hodepine, stikkninger og murringer i magen.. Men er dette med spottingen jeg tenker mest på ) må sjekke hele tiden om det er noe ner, men heldigvis ikke. Jeg har også lyst å teste lørdag eller søndag men vet ikke helt om jeg tørr..Så redd for å bli skuffa.. Masse lykke til alle sammen.. Kjempe spennende, sommerfugler flyr villt i magen
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #54 Skrevet 18. juli 2008 Jeg skal snik-teste imorra med CB vanlig. Det var denne som slo ut 3 dager før ikm når jeg var gravid med tobias, så har liksom trua på den. Tok andre tester etter den og de var negative.. så tvilte jo veldig den gangen Så spørs det om jeg har ikm mandag eller tirsdag. PÅ mandag er jeg på dag 29 og tirsdag på dag 30, så tror det blir en aldri så liten test imorra..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #55 Skrevet 18. juli 2008 Skal vi begge teste i morgen....? Jeg har ikke ikm før tirsdag, men har en cb digital liggende...... Har plutselig i dag stikkinger/nummenhet på høyre side liksom under armen/på høyre side av puppen... Hva er det for noe? Er også litt nummen i høyre arm...
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #56 Skrevet 18. juli 2008 Ja ta den digitale.. Innbiller meg den trenger mer, men når jeg brukte den sist kunne den ikke slå ut før ikm, men det kan den jo absolutt nå. Trenger like lite hcg de testene der.. vet jeg blir megaskuffa om det ikke kommer strek på testen imorra men.. Det klør litt i puppene idag.. så tror jeg må teste imorra ja Jeg står opp ca 07 tenker jeg.. hehe, pga vi skal i selskap langt vekk..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #57 Skrevet 18. juli 2008 Står opp noen timer senere jeg..hehe.. Men, hvis du rekker så skriv hva svaret ble her da.. :-)
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #58 Skrevet 18. juli 2008 hehe ja, det skal jeg gjøre-- kjenner nervene for negativ test er der ja...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #59 Skrevet 18. juli 2008 Oh yes..me too.. Forrige pp var jeg helt skjelven da jeg testet.. Var så gira.. Ble utrolig skuffet da den ble negativ.. Forventer negativ test i morgen også.. Men, håper jo SELVFØLGELIG på positiv! :-) Nå er jeg superspent!!!!
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #60 Skrevet 18. juli 2008 Jaa jeg og. Tror innerst inne den er negativ, men hååååååååper jo!! Nå skal jeg bade guttungen, så lage hjemmelaget pizza, så se Hulken med gubben på sofaen også legge oss!!! med andre ord, kvelden går fort, så erre testing Krysser fingrene for oss asså xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #61 Skrevet 18. juli 2008 Krysser fingrene for oss jeg leelu25, og så håper jeg vi kan slippe jubelen løs i morgen!! Nå skal sambo og jeg diske opp med ost og kjeks, og se på tv. Slappe av og kose oss! Så er det natta..og så testings ja... ;-) Lykke til!!!
*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 #62 Skrevet 18. juli 2008 Ååå spennende.. ) Dere må holde oss informert... Vet ikke helt om jeg tørr teste før over helgen..Så redd for å bli skuffa.. Lykke til
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #63 Skrevet 18. juli 2008 Informasjon skal komme! Jeg gruer og gleder meg til i morgen tidlig, og er veldig forberedt på neg. svar. Men, må bare få det ut av verden. Vet at jeg roer meg ned hvis jeg tester i morgen.
*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 #64 Skrevet 18. juli 2008 Ja, men du må jo ikke miste håpet hvis den er negativ da... Er jo flere som ikke tester positivt før flere dager over ikm ;o) Skal krysse fingrene for deg )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #65 Skrevet 18. juli 2008 Ja, vet det.. Men, hvis jeg får neg. resultat i morgen, så roer jeg meg ned og er enda mer forberedt på at mensen kan komme :-) Så blir det heller en enda mer gledelig overraskelse hvis det skulle vise seg å være en liten spire der likevel :-)
*Babyønske* Skrevet 18. juli 2008 #66 Skrevet 18. juli 2008 jepp det er jeg enig i.. Kansje jeg skulle hive meg på testinga jeg også)
supernint Skrevet 18. juli 2008 #67 Skrevet 18. juli 2008 Så spennende at dere skal teste i morgen:) Må skrive resultatet her inne da:) Jeg kommer nok ikke til å teste før IKM, men hvis den ikke er der innen neste helg, blir det nok en test! Men føler meg rimelig sikker på at den kommer, skal ikke forundre meg om den kommer noen dager før tida heller. Syns jeg kjenner litt til den allerede. Ønsker dere masse lykke til med testingen i morgen begge to! Tvi tvi:)
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #68 Skrevet 18. juli 2008 Jaa, hiv deg på du også ) Jeg er så spent, ønsker såå sterkt at det skal være en liten spire i magen min.. og det vet jeg jo dere andre gjør også Ikveld har jeg småstikkinger i puppene og murring i korsryggen.. håååååper håååper--- hehe Merkelig hvor tussete jeg blir Føler meg som en unge på julaften som skal få lov å pakke opp en pakke før middagen
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #69 Skrevet 18. juli 2008 Oj, testet med en el-test nå bare for moroskyld og den er neeesten så sterk i test-streken at den kan tolkes som positiv.. hadde ikke tolket den som positiv om det var el jeg lette etter, men den er sterk. Jeg har kun testet blendahvitt på el-tester etter eggløsning og vet jo at hcg er så og si identisk med LH hormonet som disse slår ut på.. wææ-- får jo ikke særlige forhåpninger nå da:))
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #70 Skrevet 18. juli 2008 Hiv deg på *Ønsker spire*!!! Gøy om vi er flere, og så kan vi støtte hverandre om testen skulle bli negativ... Jeg kjenner pulsen slår raskere når jeg tenker på å teste i morgen! Bør jeg tisse rett på pinnen eller tisse i en kopp først???
Lillypia Skrevet 18. juli 2008 #71 Skrevet 18. juli 2008 Åh, så spennende!! Håper virkelig testen din er skikkelig positiv i morgen da, og at jeg kommer etter om to uker;)
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #72 Skrevet 18. juli 2008 Hvem er det jeg lurer Den ER positiv.. og hvorfor i allverden er den det nå rett før IKM ? Jeg måtte sende MMS til vennina mi for å få det bekreftet og joda, den er så positiv at den nesten hopper ut av displayet.. Nerver for testing imorra ja!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #73 Skrevet 18. juli 2008 Tuller du??? ÅÅ, nå skulle jeg gitt mye for en el test i hånden!!! Jeg er sikker på at din graviditetstest kommer til å bli pos i morgen! Heldiggris! Min blir nok negativ......
Lillypia Skrevet 18. juli 2008 #74 Skrevet 18. juli 2008 Kan vel hviske ut et aldri så lite gratulerer da kanskje:)? Så utrolig gøy!
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #75 Skrevet 18. juli 2008 Nei tuller ikke!! Skjønner det ikke, testet jo for moro. bestilte 21 av dem og har bare brukt 5-8 stykker... så tenkte why not!! Men hvorfor blir den det på kveldsurin? Skulle jo ikke tro det var mulig?? Og hva om testen min imorra blir negativ, da skjønner jeg ingenting.. ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå