Gå til innhold

IKM uke 30-jentene


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei,

 

nå er jeg bitt av den positive basillen her inne :) etter en sa i mai og egentlig ingen aktiv prøving, så er jeg igjen spent før ikm.. har masse symptomer som ikke var der før forrige ikm, men er også redd for at syklusen min bare tuller etter sa'n i mai..

 

meeeeen jeg har ikm på onsdag og samboer vil helst at vi skal gå en uke over denne gangen før vi tester. MEN det tror jeg ikke jge klarer.. skal på jobb om noen timer og lurer på om jeg skal kjøre forbi et apotek og kjøpe en test.. er det veldig slemt av meg å snik teste før ikm???

 

vet jo at jeg ikke klarer å holde noe hemmelig om jeg skulle få en positiv test.. men jeg tror nå egentlig mest bare at syklusen er tullete..

 

hva ville dere gjort???? det er lenge og vente 1 uke over evt da.. og om jeg får negativ idag så kan jeg ivertfall slappe av og vente på mensen ;)

 

hodebry så tidlig på morgene er jammen ikke greit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte jo å gratulere dere som har positiv test og sende gode tanker til dere som venter på ikm :))))

 

 

Skrevet

Test, så blir du roligere ;)

Skrevet

har bestemt meg for å teste på jobb idag.. veldig skummelt, og enda noen dager til ikm, så forventer negativt svar men, men ..

Skrevet

Men, da får du ikke morgenurinen....

Skrevet

sant det, men klarer ikke vente til imorgen...

 

så tar en idag og så en ny på torsdag om jeg får negativ idag, bare for å roe meg ned litt :)

Skrevet

Ja, det er smart ;) Lykke til da!! Fortell hva det ble..

Skrevet

det skal jeg gjøre er tilbake i kveldingen :) ha en fin dag!!!

Skrevet

Spennende nå når så mange begynner å teste, nå straks er uken vår her :)

 

I tillegg til å ha mistet lysten på kaffe, har jeg nå vært kvalm de siste to morgenene (kastet opp i morges) og fikk også i dag utrolig vondt i korsryggen samtidig som det kom et par dråper blod etterhvert. Det skumle er at akkurat det samme skjedde sist graviditet, ca 1 uke før IKM fikk jeg et par bloddråper og vondt. Shit, jeg blir helt skjelven! Tror fremdeles ikke at jeg er gravid på første forsøk, det ville vært for utrolig, men det er jo helt likt som sist! Men fy søren så dårlig gjort av kroppen min hvis den lurer meg på denne måten! Har jo ikke IKM før til helgen, blir gærn av å vente!!!!! Får jo faktisk forhåpninger nå, æsj, gruer meg til å bli skuffet.

Skrevet

Kanskje du er like heldig som leelu og får klaff på 1. forsøk! Men, skal ikke gire deg opp for mye.. Jeg ble giret opp og ble veldig lei meg i går da testen viste ikke gravid.

 

I dag har jeg veldig murringer, så mensen kommer nok i morgen eller tirsdag. Samtidig så håper jeg at det er annen type murringer, for denne pp'en har vært litt annerledes mellom el og ikm enn de to siste pp'ene (vi er i 3.pp).

 

Tiden vil vise..

Skrevet

Jeg prøver å være realistisk, og klaff på første forsøk er jo ikke så vanlig, så tipper mensen kommer...men så er det jo umulig å ikke håpe litt ;) Sist hadde vi klaff i 3pp, så psyken min er liksom litt innstilt på at det ihvertfall tar 3 måneder. Uansett, det hjelper jo ikke å tenke og å tro, er bare å vente til enten mensen kommer eller det kommer en positiv test.

 

Så lenge ting er annerledes er det jo et godt tegn pfeew, lykke til, alle gode ting er tre :)

Skrevet

Hehe, takk for det :) Vi får se hva som skjer...

 

Du får ha lykke til, og holde oss oppdatert her inne :) Spennende å se hvor mange det klaffer for, og de det ikke klaffer for skal få den støtten de trenger :)

Skrevet

Ååå, jeg håper det er en spire i magen likevel, til tross for negativ test i går!!

 

Har hatt svake menssmerter i hele dag, som har blitt mer merkbare utover dagen. Pluss at jeg føler meg litt småuggen..som om jeg har spist for mye sjokolade liksom..

 

Pleier ikke ha menssmerter før selve mensen har dukket opp...

Skrevet

Gratulerer så masse til dere som er blitt gravide!

Og til oss som ikke har klart det denne gangen, vi skal lykkes neste pp:)

 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å teste meg før IKM dagen(Tirsdag) Men tok allikevel en slik graviditetstest stav( fra billige-tester.no) i dag. Gav ingen utsalg der. Men er litt usikker¨på om den skal gi utslag så tidlig som CB..Noen som vet???

 

Men føler uansett at mensen kommer på tirsdag som vanlig... er nok ikke så helldig at det går på 1 forsøk..

Skrevet

Føler det nå på magen min jeg også... *snufs*

 

Får håpe vi lykkes neste gang supernint... Men, klamrer meg fast i håpet helt til tanta kommer..

Skrevet

Hei:)

Testa i dag jeg og men negativ:( fortsatt 3 dager til IKM men har mistet troen kjenner jeg :(

Har vært en passiv bruker fram til i dag men fant ut at nå var det bare å kaste seg ut i det:)

Så har jeg noen å sladre litt med mens vi alle venter:)

 

Grattis så masse til dere som var så heldig å gå over til 1 tri:)

 

 

Skrevet

Da er vi to:)

Negativ test i dag men tanta skal egentlig ikke komme før tirsdag.

Prøver å ta en dag av gangen:)

 

Ikke lett ;)

 

Skrevet

Da kom tanta i dag, en dag før tida også! Men like greit det istede for at den ble forsinket!!!

Men blir nå å starte på 2 pp. Vi får danne oss ei ny IKM gruppe etterhvert.

Lykke til til dere som skal over til 1.trimester, håper vi andre kommer etter om 4 uker!

 

 

Skrevet

Æsj da..det var kjedelig å høre.. Men, det skal litt til at man får en spire på første forsøk :)

 

Jeg har hatt murringer igår og idag..og det "stikker" liksom litt innimellom.. Veldig spent på om det er mensen som klargjør seg, eller noe annet.. ;)

 

Sambo og jeg har bestemt oss for å kjøpe hund, så om det ikke klaffer denne gangen så får jeg i hvert fall andre ting å tenke på :)

Skrevet

Ikke treff for oss denne gangen heller. Gå nå over i PP8. Men som en liten trøst hentet vi en kattunge for 2 uker siden. Den er ca. 6-7 mnd, kjempe kosete og leken. Har en voksen katte også. Det hjelper veldig mye det:-) Men er utrolig baby syk nå.. Gratulerer til dere som har greid å bli gravide og krysser fingrene videre for dere som ikke lykkes denne gangen.

Skrevet

Ikke treff her heller, så vi er ihvertfall mange i samme båt :) Det virket så utrolig lovende i går, men i går kveld begynte jeg å blø litt, og nå blør det bittelitt hele tiden. Ikke som en normal mens, men ihvertfall nok til at jeg er sikker på at jeg ikke er gravid. Alt av symptomer var også borte da jeg våknet i morges. Begynte altså å blø 5 dager før forventet mens, for noe tull denne syklusen har vært, men helt sikkert litt kluss etter at spiralen kom ut. Satser på at dette er første vanlige mens, og går med godt mot videre :)

Lykke til dere andre som heller ikke hadde treff, vi får skravle videre her, og masse gratulere og lykke til til de som kom seg over på 1.trimester :)

Skrevet

Og natt til i dag kom møkkakjærringa :(

Skrevet

såååå spent... IKM 24-25, men klarte ikke å vente med å teste i dag morges. men der var det ikke et hint av en strek en gang.... håper det bare var for tidlig!!

 

noen andre som fremdeles venter??

Skrevet

Jepp:)

Venter fortsatt:)

Sulle fått TR i dag men ikke noen PMS eller noe annet enda forøvrig.

 

Tenkte å teste på torsdeg el fredag.:)

 

Skrevet

Jeg henger jo fortsatt med da!!! Venter IKM til fredag, men begynte såklart å spotte brunlig idag. Jeg får helt fnatt. Har aldri spottet inntil forrige måned og nå har det kommet igjen. Pyton greier. Har alltid blitt gravid i 2 pp, og nå går jeg kanskje over i 4 pp? Men, jeg får kjøpe en test i morgen. Må bare få det bekreftet. Skjønner ikke dette med spotting, hvorfor jeg plutselig har begynt med det nå? Har dere det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...