Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #76 Skrevet 18. juli 2008 Kanskje du har masse hcg... Tvillinger...haha Men, ikke gir deg opp for mye nå! Vent med å hoppe i taket til i morgen tidlig Jeg sitter her og verker i høyre pupp.... Puppene føles så tunge de to siste kveldene! Ei venninne av meg på msn skriver at jeg er bare såå gravid! Men, det kan jo bare være skikkelig pms....... Jeg er veldig glad på dine vegne hvis du får pos i morgen og sååå misunnelig
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 18. juli 2008 #77 Skrevet 18. juli 2008 Ojojoj, her går det unna! Blir jo helt gira og spent av dere;-) Tror jeg også prøver å teste imorgen pfeew... Som du sier; blir den negativ blir man jo bare positivt overrasket om ikke tr kommer tirsdag! ... Jeg har hatt vondt i lysken på høyre side i hele dag. Og innimellom stikker det i underlivet så jeg nesten skvetter.. Tror jeg hadde det sist jeg var gravid m datteren min..... Håpe, håpe!!! Skal du også teste m CB digital pfeew??
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #78 Skrevet 18. juli 2008 Hehe, ja her skjer det ting Sleng deg på "vilbli2barnsmamma", så blir vi en gjeng Jeg har bare en test liggende, og det er en cb digital.. Det er vel de som er en av de beste?
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #79 Skrevet 18. juli 2008 Ja sleng deg på du også "vilbli2barnsmamma" ) Jo fler jo bedre. Tenker å legge meg nå snart jenter Er trøtt og det veeerker i korsryggen min.. og ang. tunge pupper.. Jada.. sitter med 90D i sportbh her nå og den er nesten for liten.. hehe. skal ikke drikke no vann inatt som jeg pleier og satse på mest mulig konsentrert urin imorra tidlig
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #80 Skrevet 18. juli 2008 Å herregud, måkke kødde med det tvillinggreiene.. farmor er tvilling, så om det hopper over en generasjon er det min tur til å få eller no sånt.. hehe. Håper faktisk ikke det, men tror ikke det altså
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #81 Skrevet 18. juli 2008 Lykke til med testen i morgen leelu!!!! Oppdater oss Jeg er spent!!!
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 18. juli 2008 #82 Skrevet 18. juli 2008 Lykke til deg og pfeew ) Veldig spent på deg og.. og mest redd for megselv. redd for negativ test.. hehe, vi får bare hoppe i det. "sees" imorra NATTAKLEM
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 18. juli 2008 #84 Skrevet 18. juli 2008 Natta og lykke til begge to;-) sees her inne imorgen...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. juli 2008 #85 Skrevet 18. juli 2008 Vi ses i morgen etter testing Lykke til jenter og sov godt!!! *natta*
supernint Skrevet 18. juli 2008 #86 Skrevet 18. juli 2008 Oi her var det masse nye innlegg! Masse lykke til i morgen tidlig. Skal rett inn hit å se når jeg står opp i morgen. Menssymtomer begynner desverre å merkes i min kropp. .. *Natta*
DiddiDaddi Skrevet 18. juli 2008 #87 Skrevet 18. juli 2008 Nå begynner det jammen å skje ting, så morsomt at så mange skal teste i morgen, lykke lykke til alle sammen! Krysser fingrene for flere positive innlegg her i morgen Jeg har ikke IKM før om en uke, så her blir det ikke testing på lenge...håper tiden går fort! Utrolig koselig gjeng å skravle med dette, hadde vært artig om mange kan ta turen over på 1.trimester i lag. Nattaklem
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 19. juli 2008 #88 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har testet og er GRAVID ) Streken er svaaaak, men det er fordi jeg er 3 dager unna ikm. Testet positivt 3 dager før med Tobias når jeg var gravid med han også. Så dette tolker jeg positivt. Mannen så også streken godt!! Har dere andre testet?? Spent på deres vegne også!!
emma85med julispire:) Skrevet 19. juli 2008 #89 Skrevet 19. juli 2008 gratulerer så masse:)kjempe kjekt, håper vi andre kan være med over på 1 trimester.eg har ikke ikm før 26 så er en stund til eg kan teste.men men:)
supernint Skrevet 19. juli 2008 #90 Skrevet 19. juli 2008 Gratulerer!!!!!!! Du er du den første i vår lille gjeng som skal over på 1 trimester:) Håper det er flere her som slår følge med deg:) Mange klemmer til deg ihvertfall
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 19. juli 2008 #91 Skrevet 19. juli 2008 Jaa Tuusen takk!! Er helt i hundre. Har bestilt t-skjorte på nettet nå til Tobias hvor det står: JEG BLIR STOREBROR (foran) og I APRIL (bak) hehe Håper dere alle slår følge med meg, skummelt og over dit helt alene.. ) Endel venninner vet det da, fordi de har ventet på at jeg skal teste, men skal ikke fortelle familien det før de passer tobias med t-skjorta på seg )
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 19. juli 2008 #92 Skrevet 19. juli 2008 Jeg testa nå nettopp m CB digital...... og er også GRAVID!!!! Har ikke gått opp for meg ennå i det hele tatt. Men samboeren var ganske sikker da jeg hadde masse av de samme symptomene da jeg var gravid med datteren vår.. MASSE stikninger og vondt i lysken i HELE går.. + dødstrøtt.. Det er helt FANTASTISK, har ikke prøvd lengre enn 3pp, men har "prøvd" veldig hardt.. Det er fortsatt 3 dager til IKM... Gratulerer til deg også leelu25 :-D Da slår vi følge til 1.tri!!! Pfeew, jeg er superspent på degogså! Lykke til idag :-)
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 19. juli 2008 #93 Skrevet 19. juli 2008 HURRA FOR OSS ) Så utrolig moro!! har du også termin 1 april ? Utrolig fin dato og ha termin på da.. hehe Dette er jo fantastiske nyheter på morrakvisten! Gleder meg til Pfeew har testet nå!!
*Babyønske* Skrevet 19. juli 2008 #94 Skrevet 19. juli 2008 Jeg har testet no og den var negativ ( Søøøren no er jeg lei meg (
jente'06 gutt'09 sept.spire'10 Skrevet 19. juli 2008 #96 Skrevet 19. juli 2008 Takker så masse og sprer masse babystøv til dere alle***** Lykke til og mitt råd er å stresse ned så mye som mulig.. Det hjalp for meg!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. juli 2008 #97 Skrevet 19. juli 2008 Hei jenter... Blir helt rørt av å lese gledesinnleggene deres! Gratulerer så mye! Begynner nesten å gråte litt her fordi jeg så gjerne skulle ha skrevet et sånt gledesinnlegg jeg også.. Men, testet i dag tidlig, og i displayet stod det "Ikke Gravid"
DiddiDaddi Skrevet 19. juli 2008 #98 Skrevet 19. juli 2008 GRATULERER!!! Så morsomt Leelu25 og vilbli2barnsmamma, er så glad på deres vegne Håper dere får flotte svangerskap, og at vi er flere som følger etter dere snart. pfeew, det er jo enda tidlig, ikke gi opp håpet! Ikke alle tester positivt før IKM. Krysser fingrene for deg Jeg tør nesten ikke si det høyt, men jeg har faktisk mistet lysten på kaffe (som sist jeg var gravid), det går kvalmebølger gjennom meg når jeg tenker på å ta meg en kopp. Tror mest det er kroppen som spiller meg et puss, er nok for babysyk, men enn så lenge beholder jeg håpet Jeg har altfor mange typiske symptomer på å være gravid til å faktisk være gravid, sammenligner bare med sist gang, og da hadde jeg nesten ingen symptomer den måneden jeg faktisk var gravid...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. juli 2008 #99 Skrevet 19. juli 2008 Hei Nybaby2009?! Ja, det er tidlig enda.. Ikm er ikke før på tirsdag, så håpet er fortsatt der. Men, tror egentlig ikke.. Selv om jeg har tenkt at det kanskje klaffet denne måneden. Jeg har nemlig mindre pms symptomer enn de to siste prøveperiodene. Da hadde jeg mer murringer i magen. Nå merker jeg ikke murringer, og har ømmere bryster enn jeg kan huske at jeg hadde de to siste periodene. Så håpet liksom at det var et lovende tegn. I dag er jeg bare litt lei meg.. Og har lyst til å kjøpe hund så jeg kan kose meg med den og få tankene over på noe annet..
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 påvei :) Skrevet 20. juli 2008 #100 Skrevet 20. juli 2008 Tuuusen takk, måtte ta en test idag og jeg, hadde en liggende og den ble positiv den også litt svak enda men helt klart positiv! Symptomene mine er identiske med de sist jeg var gravid. Murring som går ned låra, vondt i korsryggen, og større pupper.. Ikke ømme og litt stikkinger og trøøøøøøøøttesen.. Så lenge tanta holder seg vekk er det jo håp. Holder av plass på første rad til dere på 1.trim )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå