Gå til innhold

IKM uke 30-jentene

Anbefalte innlegg

Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Kunne ikke se vi hadde egen skravletråd, ser bare endel av oss har skravla oss helt vekk på IKM-listen

Har dere begynt å få noen symptomer?

Jeg har ikm 21-22 juli og begynner å få en mini-mistanke

*masse murringer som går ned til lårene (husker fra sist)

*Større pupper (ikke ømme) hadde ikke det sist heller. Merker det godt fordi jeg er 85 DD, og bhene mine passer akkurat!

*Rar smak i munn, minner ikke om metall som det står kan være symptom, men mer om blod :/ har ikke blødd i munn.

Må legge til at dette begynte idag.. det er 7 døgn siden eggløsning.

Få høre om dere andre da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg skal ha mensen 20-21 juli.

Jeg føler meg trøtt og har mensmurringer,men har hatt det siden eggløsning i grunn,tok EL test.

Da jeg fikk datra mi for snart 6 år siden hadde jeg ingen symptomer,så det kan jo være at jeg innbiller meg ting,men jeg håper virkelig det er noe her nå,har vente leeeeeenge. Denne ventetia fra EL til mensen er jo så lang...skulle fått svar med en gang;-)

Skrevet

Hehe..ja skravlet oss litt bort der..

Jeg har ikm tirsdag 22.juli. 1 uke og 1 dag igjen :)

Kjenner ikke noe på kroppen, bortsett fra litt ømme bryster. Men, det har jeg alltid mellom EL og IKM.. Ellers så pleier jeg faktisk å ha litt mer murringer i magen på denne tiden..men, har ikke noe nå.. Kjenner altså mindre pms symptomer enn jeg har gjort tidligere..

Men, er sikkert ingen spire denne mnd heller.. Er forberedt på å prøve igjen..

Skrevet

Jeg har IKM 23.juli .

Men sluttet med p-p for ca 3 uker siden. Hadde første mens dag den 25.juni. Og mener nesten helt 100% at jeg hadde EL rundet den 6.juli.

Men siden fredag 11.juli har jeg hatt mens lignende smerter og vondt i korsryggen noe jeg ellers får bare når jeg skal ha mens.

Så litt merkelig dette..... Syns det skal mye flaks til hvis jeg har blitt gravid så raskt men er vel lov å håpe :-)

Men jeg lurer på en ting, er det 14 dager til IKM etter EL eller kan det variere?

Skrevet

Heisann!

Sikkert lurt med en slik tråd ja:)

Jeg fikk stikkinger allerede fredag, har hatt d lørdag og søndag også. Men roligere i dag, så har sikkert bare vært etterslep etter EL jeg har kjent desverre. Men kan ikke klage, er tross alt bare inne i pp1!

Men ønsker dere alle lykke til den neste uken. Håper det er flere i gjengen vår som lykkes denne gangen:)

Skrevet

Jeg kjenner ingenting.. Noe jeg har gjort hver syklus siden pilleslutt.. Kanskje det er et tegn på at jeg kan være gravid..? Men, ikke lov å håpe for mye når man bare er i 3.pp..

Skrevet

Vi må holde hverandre oppdatert om evt symptomer den neste uken..:)

Blir uansett spennende å teste neste uke:)

Skrevet

Jepp! :)

Jeg ser fram til tirsdag. Enten kommer tanta, eller ei.. :)

Skrevet

Sitter og ser på babyvogner og annet utstyr på nett mens jeg drømmer meg bort.....

Skrevet

Koselig altså,nettopp hatt besøk av vennina mi og hennes nydelige 15 dager gamle jente.. Napper såå i eggstokkene da. Gøy å se guttungen også, gjorde seg masse til :)

Murringene mine kommer veldig ofte nå.

De går ned låra og inn bak i korsryggen.. :) Detter minner litt for mye om sist svangerskap og gir meg ganske dumme falske forhåpninger...

Blir jo skuffa nå om jeg ikke er gravid.. har aldri så sterke murringer så lenge før en mens :))

Skrevet

Man blir ekstra gira av å se struttende mager og søte små bebiser!! :)

Kan jo hende murringene er tegn..samtidig som det bare kan være pms.. Blir spennende å se :) Krysser fingre og tær for at det blir klaff for oss begge!!

Skrevet

Ja jeg håper alle uke 30 jentene slår følge inn på 1.trim

Ja fordi murringene er helt lik som sist så skyter jo forhåpningene i været. Småuggen ikveld og som igårkveld..

jaja, en test er det eneste som nytter. tenkte å kanskje prøve meg på en test til lørdag ettersom jeg har ikm mandag el. tirsdag.. :)

Skrevet

Hører jo til her jeg og. Har IKM 26.juli så jeg har jo litt igjen. Er redd for å kjenne etter symptomer, for jeg innbilte at jeg hadde endel i forrige periode og, men da var det ikke noe. Er i 3 pp, og er egentlig mer avslappa nå. Litt med ferien å gjøre, samt at jeg ikke har tid til å gå å tenke på det hele tiden. Deilig det og da. Men er sååå klar for en liten en nå. Lånte jenta til svigerinna mi, og kjenner at jeg blir helt tussete. Er også helt klar for å bestille vogn, stelleveske, vognpose og hele greia. Kjempespent dere! Håper det lykkes for alle her!

Skrevet

Jeg kommer til å teste i helgen, kjenner jeg meg selv rett... ;) Har ikm tirsdagen..

Skrevet

Hei victomalia!

Jeg kjenner til det å være i 3.pp. Føler at jeg blir mer og mer rolig og avslappet for hver periode.. Og det er jo bra, ellers tror jeg livet ville blitt veldig slitsomt :)

Men, er selvfølgelig veldig spent når jeg vet det nærmer seg ikm.. ;)

Skrevet

Så hyggelig med en skravletråd, kan jo gjøre ventetiden litt kortere. Jeg hadde El nå i helgen, så litt tidlig å kjenne etter symptomer. Da jeg var prøver sist kjente jeg typiske symptomer på graviditet alle månedene jeg ikke var det, hehe, og den måneden jeg var gravid var det eneste en utrolig rar smak i munnen (metallsmak?). Håper den dukker opp igjen snart da ;) Krysser fingrene for alle dere andre, spennende uker foran oss nå, lykke til!

Leelu25, tror faktisk jeg husker deg fra sist jeg var på Bim, vi har småttiser som er ca like gamle, morsomt :) Har byttet nick jeg da, skikkelig paranoid for at kjente skal se at vi prøver igjen ;)

Skrevet

Har IKM den 28.7, så litt tidlig med symptomer, men kansje til helga...

Lykke til!

Skrevet

Jeg er kun i 3.pp og har ingen barn fra før av. Tidigere har jeg kjent murringer mellom EL og IKM.. Men, nå kjenner jeg ingenting..og det er en uke til IKM.. Hmm...

Skrevet

Nybaby2009? 1pp

Så artig da :) Det er jo på tida å starte på søskenlagingen??

Jeg har vært klar siden tobias ble 1 år jeg da, gubben ble endelig klar nå.. venta 7 mnd, så håper jo seff det klaffer med en gang, føler liksom jeg har venta lenge nok nå!! hehe :)

Murringene kommer og går og den rare smaken i kjeften er der..

gleder meg til lillemann skal sove etterpå, for da skal jeg og gjøre det. sitter å gjeeeesper ....

Har ferie fra bhg og begynner ikke før 1 august igjen, kjenner det skal bli deilig, både for han og meg :)

pfeew: det kan jo være et tegn da?? alt som er anderledes er jo bra vel? :))) Krysse fingrene for oss!!

Blir nok en test på meg på lørdag og .. skal feire bursdagen til pappa da, hadde vært veldig gøy å kunne fortalt det da.. (han har bursdag 22- på min ikm) så ser for meg at det betyr noe., hehe

Skrevet

Hei leelu25!

Ja, kanskje det er et tegn.. Håper veldig på det!!! Er så innmari klar for å bli gravid nå!! Vil ha vårbarn!!

Men, må smøre meg med tålmodighet..enda en uke til ikm.. Og selv om jeg tester på lørdag og får negativt, så er det jo fortsatt håp.

Skrevet

Noen som vet om kaffe/cola minsker sjansene for å bli gravid?

Har hørt at det øker risikoen for abort.. Men, vet ikke noe om hvordan det påvirker i prøvetiden..

Skrevet

Jeg har selv lurt på det med kaffe/cola, er usikker, men for sikkerhetsskyld har jeg moderert inntaket litt nå. Prøver å holde meg til bare et par kopper kaffe om dagen (er totalt kaffeavhengig, det er ikke lett) og brus i helgene. Det påvirker vel kanskje ikke i prøvetiden, men har ikke lyst til å helle innpå hvis det akkurat er et egg som skal feste seg.

Jeg har forresten satt mannen min på folat også nå, leste en notis om ny forskning som viste at mannens sædkvalitet ble mye bedre, mindre sjanser for kromosomfeil. Hva gjør dere ellers for å gjøre forholdene optimale? Jeg er litt i tvil om treningen. Når en er gravid skal en jo ikke trene noe som innebærer hopping, men jeg småhopper forsiktig når jeg er på aerobic. Kan jo ta lang tid før jeg blir gravid, litt dumt å ikke trene det en liker bare fordi det kanskje er et egg som fester seg. Eller? Hva gjør dere?

Skrevet

Jeg også holder meg til en kaffe om dagen..sånn kaffe du kjøper ute.. Latte eller mocca.. Drikker ikke vanlig svart kaffe.. Også har jeg minsket inntaket av pepsi og cola..

Har ikke fått sambo til å ta noe som helst av vitaminer. Men, funker det ikke innen 6 mnd (3.pp nå), så skal jeg høre om han ikke er villig til å ta noe han også. Selv tar jeg folat og omega 3.

Ellers lever jeg et så normalt som mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...