Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 27. juni 2008 #126 Skrevet 27. juni 2008 Off.. det var leit da.. Men får prøve å holde oss positive tross TR.. Selv om det ikke er lett.. skjønner godt at alt er kjipt nå ja...! Kan kanskje bli litt styr d ja, ikke så lett å få til å teste når du er på besøk me svigers da kanskje, men alt går ant heh.. Deilig med sommer ja, og idag ser det ut til at det hvertfall ikke regner her, og bare det er verdt å feire egentlig hehe..
victomalia Skrevet 27. juni 2008 #127 Skrevet 27. juni 2008 Føler meg bedre nå. Trengte å snakke ut litt her. Er jo bare i 2 pp, men en måned er fryyyktelig lenge når man venter på noe. Vil bare komme igang vet du. Jaja... da kan jeg hvertfall tenke på noe annet noen uker til, før neste testing...
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 27. juni 2008 #128 Skrevet 27. juni 2008 Det er bra du føler deg bedre da Av og til er det bare å få snakke ut som hjelper.. og det er veldig kjekt å kunne snakke med så mange forskjellige personer i alle aldre her inne syns jeg.. Har egentlig følt det slik at det kan være greit når TR kommer,for at da kan jeg "slappe av" en periode.. fordi før TR kommer, er jeg jo helt på tuppene.. finner symptomer i alt jeg gjør nesten.. innbiller meg det meste egentlig..
victomalia Skrevet 27. juni 2008 #129 Skrevet 27. juni 2008 Jeg også følte jeg kunne senke skuldrene litt, selvom jeg har lett litt på nettet nå og funnet ut at man kan blø litt rundt IKM. Da innbilte jeg meg plutselig at jeg blødde litt mindre. Argh... Men jeg pleier ikke å ha ømme bryster eller blø før mens, derfor er dette så frustrerende. Jeg har jo født 4 ganger før og aldri opplevd lignende. Og så klarer mannen min å si igår kveld, at han syns han husker at jeg blødde slik en annen gang og, og det husker ikke jeg. Så nå må jeg bare vente...men så tenkte jeg at jeg skulle prøve å gå ned litt i vekt denne ekstra måneden jeg fikk, men hvis jeg er gravid kan jeg jo ikke gå på diett, så nå vet jeg ikke... Nei, nå er jeg frustrert altså. Jeg får finne på noe annet. Snakkes.
victomalia Skrevet 27. juni 2008 #130 Skrevet 27. juni 2008 Og nå har jeg ikke blødd siden halv 10 idag (da jeg dusjet) Dette er ikke mensen slik jeg kjenner den vet du. Så mye blod i dag tidlig, og så full stopp nå. Jeg som blør så mye at jeg bruker bleiene til sønnen min på det verste.
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 27. juni 2008 #131 Skrevet 27. juni 2008 Dette høres muffens ut.. hmm.. da er det jo et håp likevel da.. rart hva disse mennene husker du hehe.. Litt rart at mensen din plutselig skal bli så anerledes nå da, hmm.. hadde nok ville prøvd å ventet litt, utover dagen idag og imorgen, og heller se det an da,.. hvis blødningen har stoppet helt i flere dager ville jeg nok tatt en test.. men vist den kommer tilbake/fortsetter er det nok tr som bare spiller deg et puss.. Men det blir spennende å se fremover helgen hva som skjer.. jeg kommer hvertfall til å tilbringe en del timer her skjønner jeg.. hehe
3barnsmor? Skrevet 27. juni 2008 #132 Skrevet 27. juni 2008 Å her er jeg igjen da. Fortsatt ingen tegn til mensen gitt. Hvor lenge ville dere venta før en evt tok en ny test.
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 27. juni 2008 #133 Skrevet 27. juni 2008 Hadde det vært meg hadde jeg tatt en test snarest igjen ) hehe.. men har hørt om noen som ikke tester positivt før etter flere uker da...
3barnsmor? Skrevet 27. juni 2008 #134 Skrevet 27. juni 2008 Har kjempe lyst å ta en ny test i morra. Men har blitt spådd inne på den spåsiden at jeg ikke vil vise positiv før tidligst mandag, å gidder ikke kaste bort noen penger da liksom.. Men hvor mye skal man egentlig tro på spåinga inne der, er litt for spenningsen skyld, samt at du gjerne vil tro det når du faktisk får høre det du ønsker å høre da. Men lurer fælt på hva som skjer ja
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 #135 Skrevet 28. juni 2008 Hvordan går dere med dere jenter som ennå ikke har testa??
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 #136 Skrevet 28. juni 2008 JOHO ) Jeg testa idag tidlig, og der kom det GRAVID på skjermen gitt.. ) Kunne hoppa i taket både jeg og sambo.. ) hehe.. Men tør ikke ha for store forhåpninger enda da, skal også ta en ny test imorgen tidlig.. og ringe legen på mandag for å få det bekreftet snarest mulig.. ) hehe.. Jeg ble faktisk spådd gravid, eller at jeg kom til å bli d i nærmeste fremtid.. ) så me meg stemte det kanskje da?!? greier liksom ikke helt tro det enda..
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 #137 Skrevet 28. juni 2008 Hvem spådde deg? Du er nok gravid så bare slipp jubelen i taket, hadde du IKM i dag?
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 #138 Skrevet 28. juni 2008 Mamlaria eller noe slikt tror jeg hun het.. har svart deg på den andre tråden også, men har nok ikm imorgen.. så da er det bare 95% sikkerhet på tester så jeg, men det er bra nok det til meg.. hehe
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 #139 Skrevet 28. juni 2008 Ok, lurer på hvor troverdige disse spåerne egentlig er jeg..om de ofte får rett mener jeg?
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 #140 Skrevet 28. juni 2008 Nå har jeg blitt spådd en gang til men denne gangen ble jeg spådd gravid i august og med tvillinger.... kjente jeg ble kjempenervøs med en gang faktisk.. vet ikke om spådommene stemmer eller ikke jeg.. har blitt spådd både gutt og jente da.. men håper virkelig at jeg ikke får tvillinger, det kan bli litt for mye føler jeg.. kjente jeg begynte å svette litt med en gang jeg leste det...
3barnsmor? Skrevet 28. juni 2008 #141 Skrevet 28. juni 2008 Hehehe, får håpe det er bare en spire der inne da. Men du skal se at du klarer det selv om du synst det høres mye ut nå. Andre har klart det før deg, spennende blir det ihvertfall
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. juni 2008 #142 Skrevet 28. juni 2008 gratulerer så mye godjenta85 lykke til jeg hadde ikm igår, ingen tegn til TR eller mensmurring. Tør ikke teste..hehe, men tester kanskje over helga, må prøve å ha is i magen;P
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. juni 2008 #143 Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk Jeg tenkte også jeg skulle vente med å teste, men hehe tå lmodighet er ikke min sterke side.. )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 28. juni 2008 #144 Skrevet 28. juni 2008 hehe, egentlig ikke min heller,men... har du sjekket livmortappen din i denne pp?
victomalia Skrevet 28. juni 2008 #145 Skrevet 28. juni 2008 Hei! Gratulerer masse!!!!!!!! Kjempeglad for deg! Jeg skal nok komme etter neste måned jeg altså. Håper alt går bra og at du får et fint svangerskap!!!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 28. juni 2008 #146 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har IKM i morra jeg da... Eller... Vet ikke! Jeg fikk mensen 2 juni. Og det er jo 28 dager siden i morra... Om dere skjønner...? Men jeg har aldri 28 dager, har 26 eller 27 dages syklus. Er så spent, men får ikke teste før i morra tidlig, sambo vil være med på det. Hehehe.....
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 29. juni 2008 #147 Skrevet 29. juni 2008 ire86: jeg har aldri sjekket livmortappen, jeg sjekket denne pp med el tester, men fikk aldri noe skikkelig positivt resultat, men jeg ha nok måttet ha el likevel ser d ut til... )
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 29. juni 2008 #148 Skrevet 29. juni 2008 vicomalia: tusen takk. gleder meg til å se deg også i 1 tri neste mnd..
3barnsmor? Skrevet 29. juni 2008 #149 Skrevet 29. juni 2008 Fortsatt ingen mensen her hos meg. Men kjøpte ny test i dag da, skal ta i morgen tidlig. Har veldig lyst å teste i kveld, men fikk beskjed på apoteket om å teste på morgenen hvor hcg er høyest. Er spent da. Noen som har vært borti testen First Signal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå