Gå til innhold

..::´´::..IKM UKE 26 ..::``::.. Skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for støtten :-) Setter pris på det!

Klarte bare ikke å vente med testen til ikm.. Er jo så mange som tester positivt før ikm :-)

Jeg får vente å se om mensen kommer på onsdag, men regner med at den gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt håp er jo ikke ute ennå, mange som ikke produserer så masse hcg at den vil vises før ikm.

Skrevet

Ja, venninna mi testet negativt på cb digital ikm-dagen, men dagen etter sto det gravid på den!! Så ikke mist håpet helt i alle fall!

Skrevet

Nei, jeg vet det.. Men, nå er jeg ganske sikker på at jeg ikke er gravid denne runden.. Slått meg litt til ro med det foreløpig, så får jeg heller bli veldig overrasket og glad hvis ikke mensen kommer.. Er selvfølgelig superskuffet, men er jo bare i 2.pp, så hadde egentlig ikke forventet annet.. :-)

Skrevet

Ja nå blir det masse glede for noen, å store skuffelser for andre denne uka. Men er det ikke sånn at når man venter ekstra på mensen så blir den nesten alltid litt forsinka?? Vel, jeg vet ikke da, men har liksom fått en sånn liten forståelse for det at mensen er litt forsinka i stressene/ventende perioder.

Men spennende til uka ja.

Skrevet

oioioi....hva skjer?

Mener at jeg har IKM senest onsdag.

Tok en billigtest i ettermiddag, og den var jaggu en svak strek til der.

Tok en til nå, og den var likedan. De blir bare sterkere og sterkere jo lenger de ligger.

Tok en på fredag og der var det bare en strek og ellers alt hvitt.

Noen som har erfaring med billigtest-strimlene?

Tørr jeg tro på dette resultatet?

Skrevet

Heldiggrisen :-D

Skrevet

Hehehe, når vi er inne på falske symptomer.

Sto i sted på badet å tenkte at er jeg gravid så er jeg inni min 3 uke i dag, å der kommer jeg må plutselig tisse hele tiden førles det som, kvalmen, stikkinga i puppa og svimmelheten. Har IKM på torsdag, men tror liksom ikke helt på at symptomer kommer allerede nå da. Men det er visst rart hva kroppen faktisk klarer å innbille seg bare man vil lenge nok :)

Skrevet

Kjenner til det ja..hehe.. Huff..man er virkelig et funn for psykologer og forskere når det gjelder alt man kan innbille seg i forbindelse med graviditetsprøving.. :-)

Utrolig hvor mye man styres av kun tankene sine...

Skrevet

Ja, for dette er ekstremt. Nå er jeg så kvalm at jeg er helt skjelven og spyklar liksom, bare sånn helt ut av det blå. Og promper og promper og promper :S

Skrevet

ikm 28mai, ingen nye symptomer. litt småsulten og uvel til tider. Men tør ikke "leite" etter noen symptomer heller, blir bare skuffet når TR kommer...

Lykke til alle mann, måtte juni være mnd for oss alle :):)

Skrevet

Har nå tatt tre billigtester og etter litt under 1 min har alle vist en svak strek, etter 2-3 min. viser streken godt. Ingen tvil.

JEG ER GRAVID!!!

Tørr ikke slippe gleden helt løs før etter en cb i morgen.

Håper bare det ikke er en kjemisk gravidiet da.

Skrevet

Kjenner at jeg blir veldig glad på dine vegne!!!! =D

Skrevet

Hva er en kjemisk graviditet??

Skrevet

KANINA!! Gratulerer!!! Så kjempe gøy!! Det var din tur nå ja :) Håper jeg føger etter snart!

Skrevet

Gratulere så mye, kanina :):):) Lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye KanINA! Det blir en spennende tid framover:-)

Selv venter jeg på IKM 29. juni. Og det er jo så lenge til jeg kan teste. Har kanskje vært litt for mye inne på BIM i det siste, for jeg synes symptomene står i kø her... Noen dager etter EL hadde jeg flere dager med stikninger nederst i magen. Og siden har det vært mye stikninger i brystene. Men de er ikke ømme når jeg tar på de... Og det er vel kanskje ikke noen vits i å teste før lørdag 28?! Men det frister å stikke på apoteket i morgen:-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg vet ikke helt når jeg har IKM, men har ført meg opp på søndag for jeg vet det er iløpet av uken iallefall.

Jeg hadde planer om å teste meg først når juli kom, men vi er invitert på fest på lørdag å må teste meg da. Nå når vi har fått vår første positive test inne her så har jeg lyst å teste nå! Blier så misunnelig :)

Parasit: skal vi tete sammen på lørdag kanskje? Gøy å ha noen å teste sammen med

Skrevet

Jeg kommer vel til å teste igjen imorgen kjenner jeg meg selv rett... Fikk en negativ test med en strek som jeg kanskje bare innbiller meg imorges.

Nå ikveld kom en bølge av kvalme over meg og jeg måtte bare legge meg ned. Ble svimmel, kvalm og sliiiiten... Kjedelig å være hjemme alene med snupp da ja...

Skrevet

Den bølgen fikk jeg nyss også :( kjipt altså. Men spennende om man virkelig har fått full klaff denne mnd da :)

Skrevet

NewMom: Høres ut som en god ide:-) Hvis jeg klarer å vente så lenge da.

Har egentlig en god følelse nå, men i forrige svangerskap våknet jeg en morgen og bare visste at jenta mi satt der! Det stemte det, og det blei ei jente også:-) Har ikke hatt den følelsen ennå....

Men håper på at det har klaffet nå. Selvom vi ikke er noen aktive prøvere nå faktisk....

Skrevet

Sånn kvalme hadde jeg fredag for en uke siden også, svetten pipplet frem og rant nedover ryggen på meg mens kvalmen og mageknip bølget gjennom magen.

Men det gikk over i løpet av en time.

Skrevet

Jeg er visst gravid! :-)

2.pp, testet med el-tester men fant ingen klare utslag på den så vi hadde sex nesten hver dag rundt da. Sambo tok sink, jeg tok sink, gravidevitaminer, omega-3 og slimløsende hostesaft rundt el. Og ikke minst så har det vært mye mindre stress denne måneden enn det var i forrige!

Jeg vet ikke helt om jeg tør tro det enda, men to positive tester (med ikm på kommende TORSDAG!!), så må jeg vel bare begynne å tro.. ;-) Sambo er passelig over skyene, i går spurte han meg sikkert hundre ganger om jeg hadde det bra.. Søte han.. :-) Er lite symptomer enda, men håper nesten at det kommer noen snart sånn at man virkelig kan kjenne på at man er gravid. Nå er det bare å fortsette livet og krysse fingrene for at dette går vår vei og at vi får en tidlig marsbaby i 2009!

Sender det eg har å avse av babystøv til resten av jentene her, blir nok her inne for å følge med på dere ja! *****************

Skrevet

Testet svakt positivt med vanlig cb imorges :)

Skal teste med cb digital imorgen for å være heeeelt sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...