Mayken Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Sånn....da har vi en ordentlig tråd. Er jo ikke for tidelig å gå å vente lenger nå Hvordan går det med dere jenter? Har alle hatt EL? Jeg finner ingen el, bare negative tester, og ikm 25.juni Spørs nok om jeg ikke skal belage meg på en pp til gitt. Ellers så har jeg mye luft og flyr en hel masse på do, tisser så og si hele tiden...hehehe
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hei! Her er nok EL godt i gang og kanskje snart over. Har hatt to dager med smerter (dag nr 12 og 13) og i dag (nr 14) har jeg blødd litt. I dag tidlig var det friskt blod, men nå er det brunt og litt mer lik spotting. Vet ikke helt IKM, men det er vel om 14 dager ca. Jeg kommer ikke til å teste før juli kommer uten TR. Dere er mine vitner!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 vet ikke om jeg har hatt El men regner med det var skikkelig øm i puppene tirsdag og onsdag så regner med at det var ca da så får vi håpe spira sitter har IKM rundt 24 juni, så er jo enda lenge igjen å vente... har aldri hatt pp før da snuppa kom helt uventet for 4 år siden så merker at det er helt annerledes nå som vi aktivt prøver å få baby
3barnsmor? Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har kanskje noen symptomer ,men mulig det ikke er noe at det fakitsk bare er for tidlig. Fått super luktesans, i dag morges når jeg pussa tenna så blødde jeg som bare det, stikker masse i underlivet og er kjempe kvalm og svimmel.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har ingen symptomer. Har slitt litt for å skjønne når el har vært (eller om den kommer, om jeg har noen...) siden jeg kun har fått en svak strek på den første testen jeg tok (dag 12).
victomalia Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har ikm 29 juni... er midt i EL nå, tenker jeg. Mannen er storfornøyd og jeg er klar som et egg hele tiden (hihi). Spennende dette her. Har ingen symptomer ennå, men det er litt ettersom hvem side jeg har eggløsning fra. Dette er 2 pp så nå håper jeg det treffer! Lykke til!
cathy 2 på under 1 år Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 JaJa så datt jeg inn hit også!!! Har IKM den 26 juni og satser på og ikke få den før langt uti 09!!! men tviler litt på det... Men må jo håpe for hvis det sitter en liten knert der denne mnd så slipper jeg begynne på pergo kur. Jeg hadde EL 13 juni så no er det bare og vente før jeg kan teste meg. Når jeg tester positivt så skal jeg begynne på fragmin , albyl-E og progresteron støtte. Har prøvd i snart 4 år og mistet sist gang i august 07. Lei av og vente på at det er min tur!!! Lykke til alle sammen her!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Hører til her jeg også, ikm 28.juni. Usikker på om jeg har hatt EL, men uansett så koser vi oss likevel i disse dager :) har ikke gidda å EL-testa. Gjorde heller ikke d sist når d klaffet (som endte i exu). Har begynt på grysom sin oppskrift da, gjorde d den 23.mai, så har tatt den i 3 uker ca, hver dag. Så håper at spire sitter nå denne pp :) hos oss alle :) Tør ikke begynne å tenke på noe symptomer, kroppen min lurer meg hver gang og jeg blir like skuffet når TR kommer. Så jeg skal PRØVE å være tolmodig å ikke "leite" etter noen symptomer, hehe.... Lykke til alle sammen, måtte juni være vår mnd :):)
Mayken Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2008 Herlighet, hva er det som går av kroppen min i dag da? Svetter som en gris uten grunn, svetten renner nedover ryggen på meg. Håper det gir seg snart, skikkelig hetetokter jo...kanskje jeg har kommet i overgangsalderen????...hehehe
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 kanINA: Jeg kan bli litt svett og rar under EL... Har du det nå? Jeg har egentlig veldig like symptomer på EL og TR, bare når jeg har EL så varer det i et par dager og under TR så er det minst en uke
Mayken Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2008 Negativ el-test i går, så det tror jeg nok ikke jeg har. Er ganske sikker at den var på mandag-tirsdag. Hvis jeg i det hele tatt har hatt el denne pp'n. Pleier ikke svette sånn som dette under el til vanlig. El smertene har faktisk begynt å gi seg, er så og si borte, så sjangsen er nok over for denne gang. sitter bare igjen med en veldig luftig mage, kan ikke huske å ha hatt det sånn før. Kanskje kroppen begynner å normalisere seg?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Ja en ting er iallefall sikkert. Man blir veldig godt kjent (eller skal jeg si usikker) på kroppen sin når man prøver å bli gravid! Jeg skal gjøre som i sist pp. Ikke kjenne etter symptomer. Syns det er veldig vanskelig å kjenne etter gravid-symptomer før IKM, for de er jo de samme som TR-symptomer...
Lykkelige-tulla Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 positiv el-test i dag, så da vet jeg hva jeg har å drive med i kveld og i morgen... Alltid like spennende..
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Hadde positiv el test i går og dagen før..(?), så tror og håper vi har truffet riktig denne gangen i alle fall! Får jo bare vente og se om det funket da... Den neste uka blir nå "kjedelig" før det sannsynligvis blir vill symptomjakt i IKM-uka:op
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 IKM 26 juni. Ingen symptomer hverken på EL eller noe annet. Håper el har vært og at det klaffer denne pp. Er i 3. pp nå
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 15. juni 2008 #16 Skrevet 15. juni 2008 noen som vet hva dette kan være da?? jeg hadde mens 24 mai, ganske sikker på at EL var rundt 11 jui (har ca 30 dagers syklus) for da var jeg så uendelig trøtt og vond i magen og puppene... har iKM rundt den 24 juni men nå var det bittelitt blod (så vidt et par rosa dråper på papiret).... noen som vet om det kan være festeblødning? litt tidlig eller?? kan jo selvsagt hende jeg hadde EL tidligere uten at jeg merket det, veldig usikker på når EL er, syklusene er ofte litt ustabile....
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 16. juni 2008 #17 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har EL!!! Må bære si det.. har vært såååå redd for at jeg ikke har EL, fordi jeg ikke har funnet den før denne mnd.. kanskje jeg ikke har hett tidligere?! Ikke vet jeg, men er hvertfall heeeelt sikker på at sambo kommer til å like de nærmeste dagene.. hehe Streken var ikke så sterk som kontrollstreken, men kanskje idag eller tirsdag da?! har uansett kost oss skikkelig ihelgen, og har store planer om å fortsette uansett EL el ikke hehe..
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #18 Skrevet 16. juni 2008 Nei, nå lå denne tråden langt ned på side 2!! Hvordan går det jenter? Er EL vel overstått og "truffet"? Hehe.. Her har vi stått på endel dager på rad og tror vi har truffet bra, denne uken jobber sambo bare kveld, så bra el ikke er nå! Er rimelig utolmodig og vil at tida skal gå fooort frem til IKM nå! Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente med å teste....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. juni 2008 #19 Skrevet 16. juni 2008 Hei hei!! Tror jeg hadde EL onsdag 11.juni. Hadde i hvert fall murringer/ubehag et par dager og veldig ubehag onsdag 11.juni. Dagen etter var ubehaget borte... Nå går jeg bare og venter på at onsdag 25.juni skal komme, for å enten se om TR kommer , eller om jeg må kjøpe en test Blir litt smågal av denne ventingen... Og er symptomjeger deluxe!! I dag synes jeg at tisser mer enn vanlig og har murringer/stikkinger, pluss vondt i korsryggen...
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 18. juni 2008 #20 Skrevet 18. juni 2008 Nei å nei, nå var denne kommet langt ned på 3. side Hvordan går det med dere damer? Hørest kjent ut denne symptomjakten, eneste jakten jeg går på, men her er jeg god jeger altså ingenting slipper forbi meg hehe.. Symptomer så langt: (innbilte eller reelle) - Stiknigner nederst i magen - Uvell idag tidlig (vanskelig å forklare, men følte meg ikke bra) - Vondt/ubehag i korsryggen (kan også være pga, feil sittestilling på jobb , håper ikke)
-galadriel- Skrevet 18. juni 2008 #21 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har IKM på søndag, men har lite symptomer egentlig... Hadde svake stikninger for noen dager siden, og føler meg litt oppblåst nederst i magen. Er litt trøtt også. Har ikke antydning til ømme pupper. Hadde tro på at det skulle klaffe denne ppen men tviler nå..
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #22 Skrevet 18. juni 2008 Nå er det 4. dagen jeg blør/spotter. Og jeg har ikke IKM før i slutten av uke 26. Syns dette er veldig kjipt, og har på en måte gitt opp hele denne pp sel vom vi har stått i veldig hardt i EL-uken... Ganske nedfor av denne bloingen og grumsingen...Må bare få syte litt... Skal få meg time hos akupunktur i hovedsak pga en vond skulder/arm, men jeg skal jammen nevne at vi er prøvere med en ustabil syklus også! Bruker WY, og kommer til å ta det i en uke til ca. Andre som gjør det?
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 19. juni 2008 #23 Skrevet 19. juni 2008 Ikke alle får noen symptomer vet du Prøver å holde hodet positivt her hehe.. jeg fikk fire svakt positive el-tester men aldri noen skikkelig positiv.. hvorfor? kan det være at egget aldri slapp?! ;( har lest flere som har skrevet det.. men også lest at noen har vært gravide når de fikk flere el-tester positive.. så det er alltids lov å håpe.. hehe.. men prøvde seff å ta en billigstrimmel test, men den var hvit som sneen,. kun kontrollstreken som kom opp.. men kanskje jeg produserer veeeeeldig sent hcg?!? Off, prøver å klamre meg til det siste lille håpet liksom...
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #24 Skrevet 19. juni 2008 Tok du en graviditetstest som var negativ? Når har du IKM da?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. juni 2008 #25 Skrevet 19. juni 2008 Spent på å se resultatliste her neste uke ;-) ************************************************************************************ ************************************************************************************ ************************************************************************************ ************************************************************************************ ************************************************************************************ Babystøv til alle!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå