Gjest Skrevet 25. juni 2008 #101 Skrevet 25. juni 2008 Det var en vanlig cb. Testet midt på dagen til og med.
victomalia Skrevet 25. juni 2008 #102 Skrevet 25. juni 2008 Det var det jeg testet med og. Men jeg får vel vente til fredag kanskje...hvis jeg ikke tar en i morgen. Lykke til du da! Når har du termin? Hvis jeg er heldig får jeg rundt 10. mars. Fin tid!! Har en i mars fra før.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #103 Skrevet 25. juni 2008 Vanskelig å la være å teste ja Jeg hadde tenkt å vente til lørdag, men fikk en følelse i går som sa at nå vil testen være positiv, så da måtte jeg bare! Foreløpig termin er 7. mars. Da har jeg regnet etter 28 dagers syklus slik som jeg hadde før prøvingen. Men jeg er litt usikker for syklusen har rotet seg litt til de 2 siste pp. Ja mars blir bra. Har en som er født i mai, det var også veldig fint
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 25. juni 2008 #105 Skrevet 25. juni 2008 Denne uken må være magisk.. Har aldri sett sååå mange har blitt gravide i løpet av få dager, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Her sitter jeg å leter etter symptomer, men ikke IKM før på søndag... (virker som en evigheter til faktisk..... ) Noen flere som har samme dag her eller? Mine symptomer er så langt: - Stikninger i korsryggen, ubehagelig til tider kan det til og med være vondt. - Murringer i magen - Pittelitt småkvalm om morgenen.. Men måtte bare ta en test igår ettermiddag, men den var selvfølgelig negativ.. vet egentlig at det er for tidlig da, men måtte bare likevel.. kjenner også at det klør litt i fingrene idag, etter å teste, men skal holde meg til helgen.. lørdag morgen tenker jeg..
Freiamamma Skrevet 25. juni 2008 #106 Skrevet 25. juni 2008 Hei! ny her eg..IKM torsdag her.kjenner ingen symptom verken på graviditet eller at TR er i ankomst. Vurderer å ta en test ikveld.. hadde EL 13.juni og var på fest 14,. kanskje ikkje så lurt?
Mayken Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #107 Skrevet 25. juni 2008 Blir spennende å se om flere av dere kommer inn på terminklubben for mars i slutten av uken da:) Var inne på det kinesiske fødselskartet i dag, og det viste gutt, men har ikke mye tro på det gitt. Visste gutt sist også, og ut kom ei nydelig jente...hehehe. Vi får bare vente og se, har bestemt oss for å ikke vite denne gangen.
3barnsmor? Skrevet 25. juni 2008 #108 Skrevet 25. juni 2008 Jeg ammer jo eldste ennå, som er 1,5 år nå. Å faktisk i dag så fikk jeg økt melkeproduksjon, jevnt over hele dagen og puppene har faktisk blitt større. Er det virkelig mulig å bli så innbillt svanger?? Ja ja, i morra er IKM da....
3barnsmor? Skrevet 25. juni 2008 #109 Skrevet 25. juni 2008 Jeg vet ikke når jeg hadde EL, men har gjort noe ala det samme som deg samt at vi har IKM på samme dag
3barnsmor? Skrevet 26. juni 2008 #110 Skrevet 26. juni 2008 da er dagen her da, men ikke en dråpe blod så langt(veldig tørr der nede også egentlig) å er man det enten man er gravid eller venter mensen? Altså tørr der nede? Trodde det skulle være litt slim jeg, men men da får jeg bare vente å se hva resultate av dagen blir. Må vel teste meg om et par dager da om mensen ikke dukker opp i løpet av dagen.,
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 26. juni 2008 #111 Skrevet 26. juni 2008 Greier faktisk ikke huske fra gang til gang om jeg pleier å bli tørr eller ikke før IKM.. Håper virkelig at spiren din sitter denne mnd da Maja28 Jeg har ikke IKM før på søndag, så dette kan bli en laaaaang helg... men heldigvis holder vi på å pusse opp, så jeg får tankene over på noe annet.. Er det forresten noen som vet om det er noe jeg burde holde meg unna under oppussingen, i tilfelle jeg er gravid liksom?! Maling, støv, glava, bære tungt osv osv.. eller skal jeg bare kjøre på som før
victomalia Skrevet 26. juni 2008 #112 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har også IKM til søndag. Skal du ikke teste deg før det eller? Jeg bruker visst opp alle testene nå jeg, og glor så lenge på den at jeg innbiller meg en strek faktisk. Blir gal av dette. Skal i bryllup i helgen, så jeg skulle så gjerne visst dette før jeg dro. Vet jo at jeg får vite dette før eller siden, men det er så rart med det at når man er innstilt på å bli gravid vil man bli det NÅ.
vil ha en til=) Skrevet 26. juni 2008 #113 Skrevet 26. juni 2008 Heisann hoppsann...har IKM lørdag og holder på å bli blå av venting...vet ikke hvorfor men har bestemt meg for at jeg er gravid faktisk...er bare så overbevist...oddsen for å gå på en smell er jo stor når man går ut så offensivt da men:) skal i bryllup i helga så kommer til å teste på lørdag men dæven som det klør i fingrene.testen ligger klar liksom.hehe...kjenner meg ofte svimmel disse dagene, trøtt som et tog og MASSE luft i maven...ellers litt uggen om morran men tror jeg maner det fram.hehe.lykke til allesammen som tester i helga...virkelig stor andel som har testa positivt til nå og satser på å henge meg med!
3barnsmor? Skrevet 26. juni 2008 #114 Skrevet 26. juni 2008 Mensen har ennå ikke kommet, har testa men den var negativ så skjønner ingenting
3barnsmor? Skrevet 26. juni 2008 #115 Skrevet 26. juni 2008 Gojenta86, tror faktisk ikke at det har noe å si så tidlig i svangerskapet
victomalia Skrevet 26. juni 2008 #116 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har slutta på småblø, så da kan det ikke har vært mensen (håper jeg). Vi får bare fortsette å teste. Kanskje syklusen din er litt ustabil? Har du prøvd cb digital? eller hvem test bruker du? Håper vi kommer inn i mars 09, litt av en gjeng der nå!
3barnsmor? Skrevet 26. juni 2008 #117 Skrevet 26. juni 2008 Jeg prøvde den cb digital denne gangen ja, har prøvd den vet et tilfelle før å da fikk jeg IKKE GRAVID nesten med en gang. Nå tok det kjempe lang tid(aner ikke hvordan de egentlig fungerer jeg da) Syklusen min var ustabil, å nå har den vært veldig punktlig i det siste, men en får se. Ble spådd gravid av Laban85 da, vet ikke hvor troverdig hun er. Men hun mente at en test ikke vil slå ut før tidligst mandag kanskje. Jeg var lenger på vei med jenta når jeg testa og fikk en kjempe svak strek med QP den gangen(å det er jo ikke så fryktelig lenge siden) Men jeg får leve uvisshet til over helga ivhertfall, har tenkt å drøye den til onsdag nå om mensen ikke skulle komme i løpet av helga.
cathy 2 på under 1 år Skrevet 26. juni 2008 #118 Skrevet 26. juni 2008 JaJa... Så funket det ikke denne mnd heller, men jeg har for første gang på noen år fått mens når jeg skulle!!! Det er jo noe det også! Gratulerer & Lykke til for dere som har greid det denne pp. KRYSSER FINGRENE FOR OSS ANDRE SOM IKKE FIKK DET TIL DENNE PP...
Freiamamma Skrevet 26. juni 2008 #119 Skrevet 26. juni 2008 IKM enten idag eller lørdag (gått litt i surr) . og har tatt test idag som var negativ. så regner med at håpet er ute for denne periode. men er så vanvittig trøtt!! har vert i to uker.. men får vel bare vente til TR kommer.. tester med billigtester (strimler) . noen som vet om disse er "dårligere" enn CB sine?
victomalia Skrevet 27. juni 2008 #120 Skrevet 27. juni 2008 Fikk TR idag jeg, eller skal jeg si at det begynte pent på onsdag, men tok av idag tidlig. Nå har jeg dødsvondt i magen, og er skikkelig deppa. Har blitt lettere gravid før enn dette her, og ¨nå går jeg over i 3 pp. Er det vanskeligere fordi jeg er passert 30 eller? Masse tanker i hodet. Eneste positive med at det kanskje blir april barn, var at hvis jeg fikk marsbarn, ville terminen blitt på bursdagen til en av de andre her, og det er jo greit å fordele det litt. April er deiligere måned enn mars. buhuu...
3barnsmor? Skrevet 27. juni 2008 #121 Skrevet 27. juni 2008 Ingen tegn til TR ennå da, kan man bli så innbillt svanger at mensen uteblir??
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 27. juni 2008 #122 Skrevet 27. juni 2008 Vicomalia: Jeg har planer om å vente til imorgen tidlig hvertfall med å teste.. testet tidligere denne uken også, men så ingen synlig strek der.. Men kikket så lenge på testen, at jeg så maaaange streker til slutt.. Mine symptomer så langt: - Stikninger i korsryggen - Litt småuggen om morgenen (men går fort over) - Igår hadde jeg slike magesmerter på ettermiddagen, at jeg måtte legge meg i sengen, og ligge helt rolig sammenkrøkt før smertene avtok etter 10-15 min.. Noen som har det likens eller? (håper dt vare den lille innbilte spira mi som kunne for dette) hehe Da fortsetter jeg oppussingen uten å ta noen store hensyn Maja.. Ha en riktig god helg alle sammen, og håper alle som ikke har fått TR til nå, kan flyttte over til 1. tri.. Og til dere som har fått TR så kjør på igjen nesten mnd Juni, Juli & August er noen fantastiske måneder syns jeg, masse sene kvelder og masse kos
victomalia Skrevet 27. juni 2008 #123 Skrevet 27. juni 2008 Fikk TR idag jeg da, eller tirsdag (vet ikke) Bare rot i syklusen nå. Har vært så stabil i flere år og plutselig får jeg den 5 dager før. (Egentlig ventet jeg den til søndag). Så jeg fortsetter videre i 3pp.
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 27. juni 2008 #124 Skrevet 27. juni 2008 Det var jo domt da.. Men kanskje det bare er en sen festeblødning du har? At det faktisk ikke er TR som er kommet..?! En kan jo alltids håpe.. vist ikke, så regner jeg med vi følger hverandre neste mnd også.. har en dårlig følelse for denne mnd.. men alle de andre mnd har jeg jo trodd det skulle klaffe da, uten hell..
victomalia Skrevet 27. juni 2008 #125 Skrevet 27. juni 2008 Det er nok TR. Har IKM til søndag. Begynte med blod på papiret tirsdag kveld. Litt hele onsdag, litt torsdag morgen, full stopp resten av torsdagen, fredag morgen våknet med skikkelige smerter og mere blod + typiske klumper (ishj..). Tok den siste testen jeg hadde igjen idag og den var negativ. Liker ikke at syklusen tuller med meg. Skal i bryllup i helgen og hadde regnet med at den kom på søndag. Alt er litt kjipt nå. Men vi får slå til neste måned vi da. Da har jeg ikm mens vi er på ferie med svigers så det blir litt styr.. :-/ Men jeg er klar for mye kos jeg.. deilig med sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå