3barnsmor? Skrevet 23. juni 2008 #77 Skrevet 23. juni 2008 Spennende, ja nå tester alle en etter en. Er det mulig å få kjøpt billigtester noen plass utenom på nett??
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #78 Skrevet 23. juni 2008 Hei jenter! Gratulerer til dere som har testet positivt!! Bare lille meg som ikke har testet positivt... Trist, men er heldigvis bare i 2pp, så håper på bedre lykke i neste runde...
3barnsmor? Skrevet 23. juni 2008 #79 Skrevet 23. juni 2008 Det klaffer nok snart skal du se, Juli er da en het måned
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #80 Skrevet 23. juni 2008 Hehe, får satse på det ;-) Og i følge det kinesiske fødselskartet får jeg jente da... :-) http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx
3barnsmor? Skrevet 23. juni 2008 #81 Skrevet 23. juni 2008 Inn å sjekke på meg også da Å på meg så stemte det kartet sist ihvertfall.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #82 Skrevet 23. juni 2008 Ønsker meg veldig en jente først..så kanskje det er meningen at jeg ikke ble gravid nå Skal i hvert fall gjøre kroppen min sunn og fruktbar nå Spise sunnere, drikke mindre kaffe og få masse frisk luft
3barnsmor? Skrevet 23. juni 2008 #83 Skrevet 23. juni 2008 Å er jeg gravid nå så blir det jente på meg, så spennende dager foran oss ja.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. juni 2008 #84 Skrevet 23. juni 2008 Ja, lykke til!! Du har jo ikm snart!! Har du testet, eller venter du og ser om tr kommer?
3barnsmor? Skrevet 23. juni 2008 #85 Skrevet 23. juni 2008 Jeg venter jeg, jeg har ikke sånne billigtester i hus så da blir det dyrt å teste før en egentlig kan. Å så er jeg veldig usikker så jeg venter å ser om den kommer først ihvertfall.
hailey88mod Skrevet 23. juni 2008 #86 Skrevet 23. juni 2008 jeg tok 2 cg tester søndag (1dag før ikm) begge var klart positive.. tok en ny test idag men annet merke aco sin test som het preg.den var såååå svaaaak positiv at det knapt var antydning til strek. har kjøpt cb digital som jeg skal ta i morgen. er kjempe redd!!!!!! tør ikke juble over cb testene!og tenk hvis den blir ikke gravid i morgen tidlig.... hva er sjansen for å miste? hjelp!
3barnsmor? Skrevet 24. juni 2008 #87 Skrevet 24. juni 2008 Men en strek er jo en strek uansett, å som jeg ser i en annen tråd du har skrevet nå så er du gravid Så gratulerer så mye med spiren
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #88 Skrevet 24. juni 2008 Det ser ikke ut som jeg heller er gravid, dessverre. Har hatt en merkelig pp nå, fikk det jeg trodde/håpet var festeblødning omtrent en uke etter antatt el, men så har det vært spotting helt frem til nå. IKM i dag, og det ser ut som den er på vei. Egentlig veldig rart, har aldri blødning mellom tr-ene. Heller ikke så mye spotting som det var nå. Har prøvd å finne ut om jeg likevel kan være gravid, og man kan kanskje si det er en ørliten sjanse, men jeg har innstilt meg på at det blir ny runde for oss.
3barnsmor? Skrevet 24. juni 2008 #89 Skrevet 24. juni 2008 Lykke til. Nå kjenner jeg verken eller, ikke kjenner jeg om mensen er på vei og ikke kjenner jeg noe stikking i ryggen (tegn på svangerskap) så belager meg på at TR kommer. Så da blir det ny prøveperiode på meg
♥Tiny Skrevet 24. juni 2008 #90 Skrevet 24. juni 2008 Testet med cb digital idag og den sa: "GRAVID" *lykkelig* Lykke til alle sammen!!!
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #91 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer Tiny! jeg testet med Cb og fikk et blått kryss Skal kjøpe meg en digital på mandag, må få det bekreftet, selv om jeg ikke er i tvil Jeg som har vært så gretten og nedfor pga blødningen jeg har hatt er overlykkelig nå! Men samtidig så tenker jeg på at jeg har blødd så mye, og at jeg kanskje burde kontakte lege ganske snart...? Når har dere tenkt å kontakte lege? Dette er min andre graviditet, så jeg har det egentlig ikke så travelt med å dra til lege. Men jeg burde kanskje snakke med ham om blødningen da
Mayken Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #92 Skrevet 24. juni 2008 NewMom: grattis så mye:) hihihi, da går vi over på 1.trimester sammen alikevel da. Du, meliah og jeg:) Det var jo kjempekoselig:)
3barnsmor? Skrevet 24. juni 2008 #93 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerere alle dere som har blitt gravid, det er jo veldig mange denne mnd da Helt utrolig. Ja, jeg har IKM på torsag, har ikke kommer noen småblødning eller noenting ennå, så er spent da. Ikke mange dagene igjen til jeg kan teste heller nå
3barnsmor? Skrevet 25. juni 2008 #94 Skrevet 25. juni 2008 Har tråden dødd ut nå? Jeg er ikke fått mensen ennå,venter i spenning her. Kjente sånn stikkinger der nede i morges å det vil vel si at TR er på vei vil det ikke?? Man glemmer jo søren alt når alt vi prøver er å ikke få TR, hihihi
3barnsmor? Skrevet 25. juni 2008 #95 Skrevet 25. juni 2008 Er alle IKM uke 26 enten fått mensen eller rett og slett blitt gravide eller? Det ble brått veldig stille her inne, jeg venter på mensen enn å jeg, å vil gjerne ha noen å "skravle" med??
victomalia Skrevet 25. juni 2008 #96 Skrevet 25. juni 2008 Jeg går og venter jeg og. Blir smårar av det. Har ikm til søndag, men måtte ta en test idag (negativ) for jeg hadde blod på papiret og litt i trusa igår, og det har jeg aldri opplevd før. Dessuten våknet jeg kvalm i morges og det ble verre etter frokost. Litt tidlig? Jeg får bare fortsette å vente ... Når har du ikm?
Parasit Skrevet 25. juni 2008 #97 Skrevet 25. juni 2008 Og vi er flere som venter... IKM søndag jeg også. Men trur nok ikke det er min tur denne gangen dessverre. Utrolig mange som har testet positivt hittil denne uka. Og de symptomene jeg evt. hadde, er forsvunnet som dugg for sola. Er nok litt for mye her inne, sånn at jeg innbiller meg ting trur jeg.... Men det er fortsatt håp dere:-)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #98 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har fått mensen, dessverre. NewMom, hvor mye blødde du, selv om du nå er gravid? Ikke for at jeg tror jeg er gravid, men til senere, siden jeg har hatt mye spotting denne perioden.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #99 Skrevet 25. juni 2008 Jeg begynnte å blø et par dager etter EL og blødde i 6 dager. Den dagen jeg sluttet å blø testet jeg positivt, og det var 2-4 dager før IKM. Jeg blødde ikke mer enn at jeg kunne bruke truseinnlegg De første dagene var det en blanding mellom frisk rødt blod, brunt blod og bare spotting. Så ble det mer brunt blod og spotting og så bare spotting uten om litt blod først på morgenen. Har vært ganske frustrert, og trodde virkelig ikke at jeg hadde blitt gravid denne pp og hadde tenkt å prøve akupunktur for å få litt mer stabil syklus. Kanskje det er noe å prøve for deg som spotter?
victomalia Skrevet 25. juni 2008 #100 Skrevet 25. juni 2008 Jeg får lyserødt blod på papiret. Jeg kjenner jeg blir frustrert og litt lei meg. Men godt å se at det er håp, må bare fortsette å teste.. dette kan bli dyrt. Hvilken test brukte du 2-4 dager før ikm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå