Mayken Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 19. juni 2008 Fant aldri noen EL denne pp'n, men håper på det beste. Har ikke noen god magefølelse, tviler på at det er noen spire denne pp'n heller. Kanskje like greit med all festingen det har vært de 2 siste ukene?
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 20. juni 2008 #27 Skrevet 20. juni 2008 Jepp, NewMom testen var negativ.. Har ikke IKM før 30 Juni da.. hehe.. en smule tidlig ute for å sjekke da kanskje?!
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #28 Skrevet 20. juni 2008 Gojenta: Ja det er nok for tidlig ja. Det er faktisk mest vanlig å teste positivt etter IKM. Vent en uke til du før du tester
♥Tiny Skrevet 20. juni 2008 #29 Skrevet 20. juni 2008 Sitter her å lurer på om det er hodet mitt som lurer meg eller om det virkelig er symptomenen som kommer snikende.... Verking i korsryggen fra mandag til torsdag, murring i magen idag og nå kjenner jeg jammen meg at puppene mine begynner å bli ømme også.. *Spent* Ikm senest på onsdag!!! Forrige gang testet jeg svakt positivt 2 dager før ikm, så vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente denne gangen her heller
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2008 #30 Skrevet 20. juni 2008 Samme greia her... Jeg har bestilt tester på nett, og så fort de kommer i posten skal jeg ta en test... Jeg klarer ikke vente lenger!
♥Tiny Skrevet 20. juni 2008 #31 Skrevet 20. juni 2008 her ligger testene i skapet og roper... Spørs om det ikke blir svidd av en i helgen
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. juni 2008 #32 Skrevet 20. juni 2008 Hei, er du her også? Hehe, du svarte meg nettopp på mammanett ;-)
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 20. juni 2008 #33 Skrevet 20. juni 2008 6 dager igjen til IKM!!! Jeg er veldig spent!! Er veldig trøtt hver eneste ettermiddag, men det kan jo være fordi jeg er oppe kl 6 hver morgen. Har mensmurringer av og til - men det kan jo være mensen som er på vei om 6 dager. Får stikninger i puppene av og til - men de er ikke vonde når jeg tar på dem eller noe- * sukk* det er vel den forb.... TR som er på vei - hadde bare vært så bra om det klaffet denne pp! Men brukte 10 pp forige på første. 2 pleier vel kanskje helst å ta lenger tid enn første har jeg inntrykk av... venter,venter,venter - fremdeles bare fredag den 20!! God helg og god venting til dere alle!
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #34 Skrevet 21. juni 2008 Er på 9dpo i dag, og teoretisk sett kan jeg teste om 2 dager!! Testet veeeeeldig svakt positivt på billigstrimmel på 11dpo sist jeg ble gravid.... Har jo store planer om å vente til IKM med testinga da, men det spørs vel om jeg klarer å vente! Hvordan går det med dere da jenter? Symptomer? Her er det lite symptomer i dag egentlig, føler jeg har litt "tunge" pupper, men de fins ikke ømme da. Ellers er det dårlig, men det behøver jo ikke være et dårlig tegn egentlig da. Går egentlig og håper på at jeg skal bli skikkelig kvalm! (Utrolig å ønske noe sånt...hehe...) Men får vel bare være tolmodig å vente:)
3barnsmor? Skrevet 21. juni 2008 #35 Skrevet 21. juni 2008 Betyr EL eggløsning, å er det da man på en måte er blitt/blir befrukta? Har liksom ikke prøvd sånn som dette før, med første så fikk vi det til uten prøving. Å hva betyr TR?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. juni 2008 #36 Skrevet 21. juni 2008 Hei Meliah! Jeg er på 10 dpo i dag, hvis jeg har rett ang. el-dagen. Så i morgen når jeg står opp ligger en billigtest og venter på meg på badet ;-) Sparer den dyre til ikm, hvis mensen ikke kommer meg i forkjøpet... (noe jeg tror skjer...) Har ikke kjent symptomer i dag, men hatt mye murringer de to forrige dagene.. Nervepirrende saker å bli gravid altså... Tror jeg stresser for mye med dette, og blir sikkert ikke gravid før jeg slutter å tenke så mye...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 21. juni 2008 #37 Skrevet 21. juni 2008 EL er eggløsning ja og da man er fruktbar TR er tante rød... hehe.... hun vil vi ikke se noe til men apropo... jeg blødde litt midt i forrige uke, noen blodstriper med slim. og så sluttet dette igjen og jeg tenkte på festeblødning... har hatt vondt nede i magen hele uka og nå begynner puppene å bli veldig ømme... nå er det vist litt brunt i slimet når jeg var på do, slik er det ofte før TR kommer... kan det fremdeles være i forbindelse med festeblødning?! kastet opp på morgenen i dag og har vært kvalm en del morgener nå... har IKM på mandag eller tirsdag.... hva tror dere?
3barnsmor? Skrevet 21. juni 2008 #39 Skrevet 21. juni 2008 Ok, godt å få vite hva alle forkortelsene betyr. Hvor lenge går man egentlit rundt med smerter i korsryggen, magen etc pga EL da???? Jeg tror faktisk at min EL er ganske sent ute, det er ikke en som kommer tidlig om dere skjønner hva jeg mener? Har regna da, så om jeg skulle være gravid nå så er jeg 2+6 faktisk, å det er jo fortsatt ingenting egentlig. Rart at man da evt merker symptomer og alt allerede...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. juni 2008 #40 Skrevet 21. juni 2008 Man har ikke nødvendigvis smerter pga EL.. Men, har man det, så er det forskjellig når i forhold til EL smertene kommer..og hvor lenge man har de.. EL er delt opp i tre deler.. Tiden før El - EL - etter EL... Man kan kjenne ubehag i en av delene, to eller alle.. Selv så har jeg bare opplevd EL to ganger.. For jeg sluttet på pilla i april.. Men, begge gangene kjente jeg ubehag/smerter i to-tre dager. Og ubehaget var verst den siste dagen, og det er da jeg tror min EL var. Dagen etter kjente jeg ingenting. Har beregnet EL utifra sykluslengde på babyverden.no, og ubehaget jeg kjente stemte ganske bra i forhold til det..
3barnsmor? Skrevet 21. juni 2008 #41 Skrevet 21. juni 2008 Ok, ja for jeg har faktisk gått med smerter siden mandag-tirsdag nå, i korsryggen og magen. Å det verste er at jeg husker faktisk ikke om det er normalt eller ikke normalt(hvor fort man glemmer når man konsenterer seg om ting gitt)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. juni 2008 #42 Skrevet 21. juni 2008 Okey.. Det er vanskelig å si.. Kan jo være så mangt.. :-) Denne kroppen har ingen fasitsvar dessverre.. Skulle ønske vi kunne hatt et sånt digitalt display på kroppen hvor det stod hva de ulike følelsene var..
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #44 Skrevet 22. juni 2008 Hei pfreew! Hvordan har det gått med testinga? Er litt tidlig for meg enda, så jeg følger med i spenning på dere som er like ved IKM!
3barnsmor? Skrevet 22. juni 2008 #45 Skrevet 22. juni 2008 Spennede ja. Tror kanskje ikke hun er våken eller inne her ennå???
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #46 Skrevet 22. juni 2008 Ojojoj, i morgen er det VÅR uke! Håper det er mange av oss som får positive resultater og som kan glede seg over å få en herlig mars-baby! Jeg spotter enda i dag, men det er mindre enn i går, så kanskje det holder på å gi seg...Da er det bare en uke til at jeg kan vente TR. Selv om jeg ikke har noen tro på å lete etter symptomer kan jeg ramse opp de jeg har (men jeg tror ikke de betyr at jeg er gravid da): -veldig trøtt om kvelden (har startet 50% på jobb denne uken etter å ha vært sykmeldt i 2 uker) -blir lett irritert på mann og barn (har smerter i en skulder som igjen gjør meg litt utåmodig) -veldig hormonell, gråt av en Elias-episode i går (er sliten) -blødningene jeg har (hormonell uabalanse pga at jeg fokuserer så mye på dette) -stikkinger i underlivet (har fått det i dag, men det kan være pga blødningene)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #47 Skrevet 22. juni 2008 Hei jenter! Blir ikke noen bebis på oss denne pp heller... Bedre lykke i 3.pp.... Testet med cb digital i dag tidlig, og der stod det Ikke Gravid :'-( Det er enda noen dager til ikm (onsdag 25.juni), men cb digital er jo rimelig sikker selv om det er noen dager før...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #48 Skrevet 22. juni 2008 Nei, pfeew, si ikke det. Alt håp er ikke ute før TR kommer. Mange som ikke tester positivt før mange dager etter IKM. Jeg hadde iallefall ikke avskrevet meg alt håp nå. Er det ikke du som er kvalm også da? Så lenge du ikke er syk eller har spist noe du ikke tåler så er vel det et ganske så sikkert tegn...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #49 Skrevet 22. juni 2008 Jeg bare føler at håpet er ute for denne pp'n.. Ble så lei meg at nå håper jeg ikke mer før neste pp.. Våknet i dag tidlig av at jeg drømte at jeg testet meg og det kom en svak strek.. Så da stod jeg rett opp og testet med cb digital.. Har ikke vært noe kvalm.. Har bare hatt murringer/stikkinger i magen og vond korsrygg.. Men, har ikke kjent det siden fredagen nå.. Har også hatt noe ømme bryster, vært trøtt og verkende bein.. Men, alt dette kan være tilfeldigheter og pms..
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #50 Skrevet 22. juni 2008 Sorry, var gifteklar som hadde kastet opp... Håper du slipper flere slike nedturer da, vet at det ikke er noe gøy! Dette er det som er negativt med å teste før IKM, jeg syns det er bedre å vente til noen dager etter IKM... Men som sagt, jeg hadde ikke gitt opp enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå