Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wohooo ny tråd!!!

Goooood helg!!! Vasker og styrer og lager mat og kaker og stress og kjas og mas og at ikke folk har VETT til å takke nei til invitasjoner!!!

Skrevet

Skulle egentlig synge en sang mamma pleier å synge også huska jeg ikke teksten!

Og ikke har JT noen bursdagssang heller:(

Får ta den MrT fikk da:)

Hæppi bursdag til dæi, Hæppi bursdag til dæi. Hæppi bursdag til dæææææ æ i, Hæææppiiiii buuursdaaaag tiiil dæææg.

Hurrahurrahurra!!!!

*BLÅSEMENNER*

*BLÅSEDAMER* (om de finnes)

Grattis med dagen Catta mi:)

Love yah.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at det finnes blåsedamer!! Jeg blåser litt utavmeg både her og der;)

Takk for hilsen i natt også, molsa mi:) Ikke ofte jeg får sms av nakne personer!! (haha, tror jeg da;))

Her raser det inn 20 voksne og 3 barn klokken tre i dag, så det er bare å svinge seg i lysekrona om man skal bli ferdig!

Snakkes!!

Skrevet

Gratulerer her også!

Skal hilse fra 1D og beklage at det ble så mange like innlegg. Kan tenke meg det skulle gå litt fort ;-)

Hvordan er formen, herk og sessa?

LH har hatt 4. barnesykdom denne uka. (Eller har jeg sagt det allerede?)

A har nettopp dratt i utdrikningslag, så det drøyer nok ei stund før han kommer hjem. LH skal på overnatting hos mormor, så fra en eller annen gang i ettermiddag, får jeg huset helt for meg selv, i mange timer. Tror jeg skal leie en skikkelig jentefilm, og ta livet helt med ro på sofaen. :-D

*Klemmepå* ama...

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Cat! Jasså, 30 år? Det må jeg si! Jubileum og greier! Håper feiringen står til forventningene og at gjestene i det minste har vett på seg til å ta oppvasken.

Vi har nettopp hatt besøk av det eneste venneparet vi har som har hatt vett nok på seg til å reprodusere! Flaks at man treffer andre i samme situasjon mens man går gravid og etter at man får barn, ellers hadde jeg følt meg veldig ensom. Nuvel! Frøkna deres er 11 mnd og stamper rundt, sååååå søt. Linea var så stor i forhold og ordna og passa på. Lover godt for Linus! ;)

Formen er så där! Fire uker til termin i dag. Kunne godt vært færre, men vet ikke helt om vi er forberedt heller. Er noe med at man ikke vet hva fremtiden bringer uansett. Utstyret er så og si på plass (nt har fått ansvar for nytt bilsete til Linea så vi kan frigjøre basen til Linus sitt sete, og vogn er bestilt men ikke ankommet), bagen har jeg så vidt begynt å pakke (følte meg så dårlig her en dag så tenkte det var greit å gjøre den klar også). Har masse små ting som jeg prøver å få unnagjort, men mesteparten av tiden går med til å skifte bleie, lage mat til Linea for å så legge meg på sofaen og hente krefter til neste skift og måltid. Er utrolig sliten for tiden, men det er vel sånn det er å gå på med nr to så tett og i tillegg være hjemme med førstemann. Nt tar ferie om tre uker antagelig og det skal bli litt godt. Han har jo ikke rett på noe perm annet enn de to ukene i forbindelse med fødsel også tar han ut 6 ukers ferie i tillegg. Håper liksom for hans del at jeg ikke bli gående altfor lenge over. Vil jo gjerne at han skal få masse tid med sønnen! Linea begynner i bhg 11.aug så det er jo fint at hun kan få være der litt ekstra korte dager om behov i starten uten at Linus skal lide av den grunn... Vil at han skal få litt ordentlig mamma tid i starten så vi blir skikkelig kjent. Jaja, mye å tenke på fremover i hvert fall.

Da gikk jeg tom for ting å si. Ligger på sofaen og ser på film mens nt spiller data oppe. Vi slapper av på hvert vårt vis. ;)

Håper alle har det fint og at barn holder seg friske fremover så man kan nyte ferien!

Klem

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN AMAMI!!!! Tenk, nå er du like gammel som Cat igjen;)

Kose deg med sol og kake.

1D..jeg droppa poste for deg jeg, for det klarte du helt fint selv så jeg;)

Er man klar for ny uke? hmmm

Skrevet

Men altså... er det plutselig bursdag hver dag nå?? ;) Grattis Ama! Hipp hipp hurra!!!!

Skrevet

Velkommen etter snuppedupp og grattis så masse med dagen:) Neste gang så må du bare ringe på helt til jeg våkner!!;)

Hvordan har det gått med pulings i helgen Tiny? Hadde ikke du EL?? Her følges det med vettu;)

Og takk for alle bursdagshilsner både på nett og sms:D

Og jada, sessa, nå er det bursdager på løpende bånd. Er en i morgen også;)

Skrevet

Gratulerer med dagen Amadama!!!!!!!!!!!! Savnet deg stort igår og fredag, men det har jo sine årsaker! Tenker masse på dere!

Ingen pulings nå i helgen cat. Vært skikkelig dritt-dårlig rett og slett. Fått i meg noe ille mat og da renner det bare rett ut igjen. jammi!

Da skal el være vel overstått. Dog uten symptomer som andre måneder, men det kan hende el-slimet som vanligvis kommer har blandet seg med andre sekreter og kommet snikende alikevel. Antatt el tirsdag eller onsdag. Det gir en ikm mellom 24 og 26 juni en gang.

Nå gjenstår det å se om det kommer noen symptomer eller om det ikke har klaffet denne måneden. Har en sånn, ikke-klaffet holdning, så blir veldig overrasket om det alikvel skulle blitt en spire der inne.

Når var det egget festet seg igjen? var det 6-8 dager etter eggløsningen? Også kommer vel symptomene etter det igjen... jaja, neste uke engang skulle man vel kanskje kjenne noe?

Hadde forresten sex søndag, onsdag og torsdag, så da er dere informert om det også.

Skrevet

Gratulerer med dagen Cat

Gratulerer med dagen Ama

Jeg har vært utenbys i helgen så derfor ikke noe nett

så litt sen grattis til catta.

Hvordan går det med dere ama?

Jasså så molle skulle poste innlegg fra 1d hm syns du klarte det fint selv jeg:) glis

Jeg er kvalm i dag jeg er litt sent men men

Tror jeg er sliten, vi er forkjøla så det er litt dårlig nattesøvn

Må ordne noe mat Kommer kanskje sterkere tilbake

Skrevet

Litt sent, men: Gratulerer med dagen, ama! Skulle vært bedre omstendigheter, men... Ta vare på hverandre!

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN MtG!!!!

Endelig kommer du også inn på K shærsten min;) :P

Du er i glemmeboken min for altid du:)

Glad i deg langt ned i hjerterota mi!

Håper du får en knall dag vennen:)

Skrevet

Jeg har verdens blideste unge! Går rundt med skoen min på hodet og snakker om at hun har på hatt. Lurer på om hun har bajsa...så da er hun vel snart ikke så blid lenger, skifte bleie er kjipt!

Grattis med dagen, MtG!!! Savner å høre fra deg her. Så på bildet som Ama hadde lagt ut på fb og kjente deg nesten ikke igjen. Har du trena deg helt vekk, eller? ;)

Skjønner at det er litt leit i Ama-leiren... *klemmer* Er det noen som kan gi en oppdatering? Har jo ikke noe med det, men bryr meg jo, da! :)

Skal skifte en bleie, jeg. Også er det fotpleie kl 13!!!! NICE!!!!! I morgen er det kontroll og håpet er at bt ikke er høyt og ikke noe eggehvite i urinen. Ødem har jeg i massevis!

Skrevet

Gratulerer med dagen, mtg!

Vi har vært på besøk i bhg som LH skal begynne i til høsten, det ser veldig lovende ut.

Ellers lurer jeg på hvor mange ganger det er mulig å si traktor og brum-brum-brum i løpet av en dag..? Sliten i øra!

Skrevet

MtG: Hva sier sykulsen min?

Også litt stakkars deg da. Regn og greier. Alle andre fikk knallvær om jeg ikke husker feil. Relativt knall da. Ja noe sol om ikke annet. Og sol tyder på snill.

Du har sikkert bare vært så snill at det regner siden det er masse skogbranner og sånn:)

Skrevet

Har dere hatt knall(vær) ihelgen dere da IKKE vi syns jeg

Sessa: har ikke lenge igjen du nå! men skjønner du er lei altså Er det kontroll hver uke nå eller?

hadde +4 på urinen sist jeg og det er mer enn jeg noen gang har hatt. Hva det betyr vet jeg lite om Annet enn at de dyrket prøven og fant ut at jeg ikke skulle ha medisiner mot urinveisinfeksjon.

Hadde hatt positiv på urinveisinf. sist, men da ringte de ikke Sløvt.

Simba: du kan spørre Oskar om hvor mange ganger man kan si traktor i løpet av en dag. Det er mange! Rangeringen over mest brukte ord må være:

Traktor

Gravemaskin

motorsykkel

maskin

bil

ja og MIN

så kommer

skjorte og bukse

mamma og pappa

Grattis til mtg

klem på ama

molle: hei på deg:) hva ble det med TW til uken?

dere andre hei

Skrevet

Skjorte faktisk.....så..Bærum... ;):P

Jeg trodde det ble 24 men så snakket cat om 25 så ble litt usikker. Legger nå ut om 24 men brått blir det dagen etter så følg med;)

Tupperwareparty Tirsdag 24/6 kl 17:15!!! (ja 17:15..hehe)

Sted-bhg til Tiril, Gabriel og Edvard. (de som vil ha adr kan få det utenom:) ) Ta gjerne med venner. GOD plass:) Ta og gjerne med barn om dere vil. Er en bhg, så de har nå litt å drive med vil jeg tro. Tiril kan vise rundt. (klart lettere å slappe av uten. Våre 3 er der, m.m. syke)

Molle vil ha fine bakebollen så kom og shøp..hehe.

Komme med en oppdatering på gutten snart kanskje? Nå ser jo de fleste han mye, og flere ser han MER enn meg. Han er ganske så kul faktisk:) Bra barn.

Skrevet

Jo og greit å være ute i god tid for er en sånn boks med småting som man kan få plukke seg en ting i, men greit å få tak i deg før Herk, for ellers rekker dere ikke å finne dere en ting. Kan ta litt tid serru....

Skrevet

Gratulerer med dagen MTG!!! På klyften skinner solen, så da har du nok vært snill alikevel:) Har med en liten bursdagsgave til deg i dag, men den er litt sommerinspirert, så håper det er sant som dem sier, at det skal bli den varmeste sommeren på femti år;)

TW-party er den 25.. Det skrev jeg i boken min når jeg hadde party her. Grunnen til at det skulle være den 25. var fordi feriepengene hadde kommet.. Så varene fra mitt party skulle leveres den dagen, derfor den 25.. Så nå må du sjekke opp på nytt.

Skrevet

Jo men hun skulle bort 25..... med båten sin. Men vi skulle kunne betale da eller noe. Og Tiny har fått klarsignal den 24. Sjekka sms nå. Husker og det var tirsdag altså...og husker hun snakket noe om at hun kunne ta med varene fra sist da. humhum. Men man betaler da regning og ikke rett til henne? Nei..betaler rett til kanskje ja. Eller betaler til vertinna så tar hun hele driten etterpå. Stemmer det. Men er nok 24 assa snuppa. Klarer vi ikke ordne noe der a? Låne litt en dag? Det fikser vi:)

Hu kunne bare tirsdagen mener jeg shø...

Skinte litt her og. I stad. Du har vært snill litt nå og da:) Tidvis snill....hehe. Også du som er bare snill da. Litt tung pusting en gang i blant men da er det bare å løpe så slipper man unna...hehe eller stotre som f;) Men jeg mente ikke legge igjen lightern!!! :)

Skrevet

Jeg skal maile dama i kveld jeg cat..hehehe

Skrevet

Men hun skulle på kurs kl 19 på onsdag 25 og så sa vi at det var bedre å ødelegge en dag enn 2 og så sa hun ja til det. Hun kunne 24. også tror jeg.

Skrevet

Kontrolleres litt hyppigere fordi jeg hadde litt høyt bt sist. Men jeg har jo ingen andre symptomer så jeg har jo ikke forgiftning lizzom!

Skjorte, ja... hehe... Linus kommer nok ikke til å si det med det første, nei... men det er vel forsåvidt det man pynter en gutt med, kanskje. Linea har i hvert fall lært å si kjole nå, fordi det er det eneste jeg får på meg for tiden omtrent og så har hun vært i to bursdager i det siste og da måtte hun jo ha på kjole.

Linea er veldig opptatt av at vi kjører forbi en gavesiiiiin (gravemaskin) på vei til mamma, like før vi kjører forbi dere, Herk! ;)

Har vært litt vekslende vær her hele helgen og i dag, men jeg tenker at det betyr at alle tre jentene har vært herlige, men at en høyere makt mener at vi må få vanna litt også! Har tross alt hatt vanningsforbud her siden midten av mai eller no...

Skrevet

Tenkte det var kontroll hver uke på sluttn. Legen min sa sist at det var kontroll hver 4. uke så hver 2. uke og så hver uke. Hadde aldri mer enn hver 4. uke jeg Gadd ikke reise til legen midt i ferien. Eller gjorde det tilslutt da jeg kom på at jeg kunne gå til en lege i Kragerø.

å har jeg litt det samme med ferieavikling og kontroller, men det er ikke så falig så tidlig da.

Hva er bt ditt da?

Det er klart vi har skjorte!!

neida men det er så enkelt at man ikke sier T-skjorte men skjorte.

Den gravemaskinen så O i går oggså, vi ventet en "gravemaskin" i baksetet med det ble helt tyst.

Han er god på dyr nå også da

Krokodile

Papegøye

marihøne

sjøstjerne

slange

Dette er vel de mest avanserte. ellers så har vi jo kykkeliky, bæ og væ og mø også da. Må være noe han har lært i barnehagen det der...

Eller så skal hun TW dama på kurs/møte kl 18 så da har vel det vært grunnen til at hun går for tirsdag kanskje

Nå skal jeg sove og så skal jeg finne nesespray i motsatt rekkefølge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...