Gå til innhold

OMG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du skriver at bestemødre har tatt over, fordi foreldrene ikke var hendt.. DUH!! Har du kanskje hørt om alle narkomane og alkoholikere som får barn også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og jeg har hørt om 40 åringer som ikke er hendt til å ha ungene sine, så de må gi de bort til noen yngre!

Skrevet

WATTEVER faktisk

Skrevet

Nå har jeg hentet ostepop og solo (oh yes, I wish I could get that)...

Skrevet

Tror de fleste vil sitt eget barn det beste uansett alder. Unntak finnes det om man er 20 eller 40, derfor har vi heldigvis barnevern.

Skrevet

Hørtes digg ut mosegrisen. Har poppet en pose sprættkønn jeg nå og åpnet en glasscola.. :P

Skrevet

Og barnevernet har dessverre større pågang av saker enn noensinne...

Skremmende trend.

Skrevet

kanskje noe med at folk har et litt for avslappet forhold til rusmidler? hoho, måtte bare skrive det:P

Skrevet

Kanskje det jenta88.. ;)

Mange foreldre som drikker hver helg og røyker hasj hele uka. Folk er vel ikke dummere nå en før så noe må jo ha skjedd.

Måtte bare si det ... :P

Skrevet

men toleransen for hvordan man kan behandle barn blir mindre og mindre. var ikke så altfor lenge siden en slo barna sine, uten at noen brytte seg. så kanskje derfor barnevernet har større pågang enn noen sinne, siden folk tør å si ifra når de ser barn som lider? og at noen beskymrer seg for mye for saker som barnevernet ikke egentlig skulle hatt? bare en liten teori fra min side:)

Skrevet

Barnevernet i Amsteen, i Østerrike da? Tror du de skulle ønske de jobbet litt hardere siste 24 årene??

Skrevet

vet ikke om barnevernet i østerrike, eller noe spesielt om hva som er "tillatt" å gjøre mot barn der, så kan dessverre ikke si noe om det.

men det har jo blitt mye strengere på hva man kan tillate seg å gjøre. fks får ikke læreren eller foreldre lengre lov å slå barn. så da får jo barnevernet mye mer å gjøre, siden terskelen for hva som er tillatt bare blir mindre og mindre, altså må barnevernet blande seg inn i flere familier.

Skrevet

det vises, enkelte unger nå til dags eier jo ikke det minste respekt for voksne! Finnes alt for mange drittunger som vokser opp nå til dags. Å la barna sine gjøre hva de vil er ikke bra det heller.

Skrevet

DET er hverfall sant! når fks lillesøster på 2 år slår meg (hun er i trassalderen), sier jeg med streng stemme: "ikke slå, go og sett deg på slemmingtrinnet". da løper hun til trappen og setter seg der til hun blir snill. for at hun skal få gå ned, må hun gi meg en klem (hun kan ikke snakke, så kan ikke si unnskyld, men hun forstår hva vi sier og respekterer det).

ikke søren om jeg hadde latt henne gjøre som hun ville:P sånne bortkjemte drittunger er noe av det værste jeg vet.

Skrevet

mente ikke å skrive "sånne". altså, lillesøster er ikke borkjemt drittunge. selvom hun er ulydig noen ganger, så respekterer hun hva vi sier. er de ungene som er bortkjempte, og ikke gidder å høre på når de får kjeft, eller de som ikke får kjeft, som er det værste jeg vet.

Skrevet

Enig med Fiffi.. Er altfor dårlig grensesetting hos barn. Derfor gjør de det dårlig på skolen også fordi de ikke er vant til å rette seg etter regler og en viss struktur. Det er om å gjøre å tilfredsstille sine behov umiddelbart. Ikke vente på sin tur, ikke spørre pent om de kan få, ta andres ting ut av hendene på dem, løper og spiser brødskive i stedet for å sitte v bordet..

Skrevet

Lenger livserfaring er ikke nødvendigvis alltid synonymt med moden oppførsel.

Se nå bare på 40 år gamle damer på byen...det er DEM som er værst, spør du meg.

Et eksempel;

parfymestank laaaang vei, sitter i sofaen og snøvler over en søt gutt med caps som er på kanten av tenåring og 20, "jeg kunne vært mora di". Mens gliser et sleskt glis og rødvinen bare glinser i den dempede belysningen. Så fomler hun etter sigarettene sine, brekker en negl, og prøver å dra med seg denne stakkars gutten med den unnskyldning at hun skal låne ligheteren hans. På veien ut snubler hun og rakner halve strømpebuksa, mens hun fniser som en fjortis foran vakten, og kjenner på musklene hans og snøvler igjen; jeg kunne vært morra di jeg.

Vel ute så treffer hun kompisene sine fra ungdomsskolen, der hun skryter villt over skjønnheten på denne gutten hun har dratt med seg, og sier, han kunne jo vært sønnen min. Så ler hun seg nesten ihjel, og synger et eller annet fra odd nordstoga...og den stakkars unggutten klarer å rømme i det øyeblikk hun fomler etter sitt eget blikk...

Skrevet

Jæ*** bra babygullz...hehehehe..*lergodther*. Har sett det! *lerogler*

Skrevet

Og det værste er vel at disse "40 åringene" går kledd som om de skulle vært 14. Hvit miniskjørt med svarte støvletter, og ooops..jeg søla litt rødvin på toppen min og tennene mine er blå!!*GLIIIS*

Skrevet

DET har jeg sett også. *lergodt her*Så ei i fjor.. godt over 40 år. Hu hadde trangt kort olaskjørt med blondekant nederst, rosa strømper som lå krøllet rundt ankelen og gullsko!! En topp som viste magen, tatoveringene, solariumshuden og to kjøpte fordeler. Hjelpe meg.. Så langt bleika hår seff, for å toppe det hele. Makan til krampe har jeg sjelden sett.

Skrevet

Det er vel ikke så vanskelig å se at det er virkelig ikke sexy?? Men mulig det er for å understreke at i kveld..ja da tar vi det vi får;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...