Gå til innhold

OMG

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda, det er klart. for min del så er de bare en haug med feige tapere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en ting jeg lurer på da, Fifi...Hvorfor bruker du da dette forumet hvis det er det inntrykket du sitter med? At samtlige bimmere er ute etter å lage en uggen stemning. Det er jo plenty av andre babyforumer...? Nok en gang: Er for en gang skyld ikke ute etter å piske opp stemningen -bare lurer:-)

Skrevet

ja, noen feige idioter, de som slenger dritt med anonymknappen. Uansett nick eller anonym, så er det ALTFOR drøyt å komme med slike kommentarer dere har fått.

Skrevet

Jeg har alltid brukt bim, i mine begge svangerskap..har aldri vært på noen andre forum. Kan ikke se for meg at gresset er grønnere på andre siden??

Og jeg bruker vel det forumet jeg vil for deg??

Skrevet

Ja, for all del :-). Bare syntes det kanskje er litt rart at du velger å bruke denne tiden som skal være gledelig på å sitte på et forum som du mener er fylt av en gjeng med tapere...Babyverden.no er visst også et hyggelig sted har jeg hørt. Der har de ikke anonymknapp og folk er visst litt snillere der:-). Det har til og med vært tråder der fra folk som har gått over fra Bim snakker om hvor slemme vi er her inne ;-). Et tips bare, hvis du vil fri deg fra denne uggene stemningen

Skrevet

Lurer på en ting. Gutten min er nå litt over 3 måneder å nå sånn plutselig har han sovet som faen de siste to dagene. Før så var han veldig våken å veldig blid. smilte å kunne ligge på babygymen i minst en time. Men nå er han sur,sint og han sover 4-5 timer i strekk. før sov han i 1-3 timer. Han sover hele natten, alt fra 6-10 timer. Sover han for mye? eller. jeg blir litt nervøs jeg. Han gikk liksom fra å være våken og blid, til å være sur, sint og skal bare sove,

Skrevet

Vet du? Jeg er ikke den rette til å spørre om dette, men ville lagt det ut på skravle var jeg deg, for her inne på krangle kan du i alle fall banne deg på at noen kommer med spydige kommentarer, hehehe....

Skrevet

hehe. jo, men det er jo så vidt jeg tørs det. tenkte jeg skulle spørre her nå siden vi var vennlige med hverandre :D hehe...

Skrevet

De på 40 år har levd ca 15 år lengre enn meg ergo så har de 15 år mere livserfaring..vanskelig kabal eller??

Den er vel litt usaklig vel?

Skrevet

Joda, siden jeg er i det vennlige hjørnet...hehe, men faktisk -ærlig talt- det er over 3 år siden jeg hadde en baby og de første tre mnd er en tåke, så jeg kunne ikke hjulpet deg om jeg hadde villet engang. Har du prøvd Dib da?

Skrevet

Hvis det er usaklig, Linn, så gleder jeg meg til å se en salig alderskommentar fra deg.

Forresten HI, du gikk tom for argumenter allerede i hovedinnlegget ditt med "Æsj ass, kidden har en mor på 50 når'n er 10 år sjøl!".

Skrevet

Mitt argument på det, er at det er mange forskjellige måter å leve livet på. Noen bor hjemme til de er 40 og noen flytter ut når de er 15 feks. Vil da ikke si at de på 40 som bor hjemme har mer livserfaring enn de som har bodd alene og kanskje fått barn tidlig og blitt kastet ut i livet.

Kommer jo ann på hva man opplever i livet.

Skrevet

Vet ikke om poenget mitt kom frem, men mener at det ikke er alder som gjør at man får livserfaring. Er heller hva du selv opplever.

Skrevet

Er du dritt lei alle 1500 medlemmene på Barnimagen?

Godt gjort- og god bedring.

Alle som svarer på innlegg; enten de svarer på spørsmål de anser seg som endel av eller ytrer sine meninger gjør dette i form av en dialog eller såkalt meningsutveksling. Når du endag blir stor, så skjønner du hva jeg/ vi mener...

Håper du får en trygg og god oppvekst. slik at du er best mulig i stand til å ta vare på barnet ditt!

Skrevet

hehe... Jeg må virkelig le når jeg leser at å være 40 år betyr ikke at de har mer erfaring enn de på 20 år.. Kødder du eller? Er du klar over at det er fysisk umulig for en på 20 å ha like mye erfaring som en 40-åring? Som 20 åring har man faktisk ikke hatt noe "voksenliv" ennå, man er akkurat ferdig med tenårene... hehehe....

Skrevet

JOJO79: Tenk deg tilbake; når var du mest i opposisjon og mest selvsikker på alt i hele verden? Jo "yngre voksen" man er, dess mer påberoper man seg å kunne/ vite uten å være mottagelig for innspill. Husker fra jeg var helt liten, og moren min sa at dette kom jeg til å forstå når jeg fikk barn selv. Og det har jeg måttet bite i meg mange ganger! Når jeg var 18 var jeg voksen for alderen, men jeg var lite ydmyk. En tredveåring var fossil, og alle som prøvde å dele sin kunnskap med meg var bedreviter...

Så, kjære HI. De fleste av oss har vært der du er:)

Skrevet

så sant, så sant JAPP.. hehe..

Likte bare ikke kommentaren om at tredveåringer er fossiler, for det er bare ett år igjen for min del.. hehe

Skrevet

Nei, men vi syntes jo det selv når vi var unge og selvsikre! Når ER vi gamle! Hilsen HI!!

Skrevet

jeg ysns ikke at de på 30 er fossiler, så ikke døm alle 20åringer utifra hvordan du var:P

Skrevet

Så du syntes en 40åring som har bodd hjemme i hele sitt liv og levd på mamma og pappa,uten unger og ikke vært utenfor Norges grenser, har mer livserfaring enn ei på feks 25 som har barn og bodd for seg selv i mange år og vært mye ute og reist og opplevd endel?

Skrevet

Og for meg iallefall...personlig...mener jeg at voksenlivet kommer idet man flytter for seg selv og får seg mann og/eller barn. Ikke når enn fyller 40. Det kommer ann på opplevelsen og erfaringer man går med, ikke alder.

Skrevet

Livserfaring handler ikke bare om hva man har opplevd, men hvordan man bruker det. En på tjue har ikke de samme forutsetningene i så måte som en på førti, uansett hvor mye eller lite den ene eller andre har gjennomgått i livet.

Skrevet

men uansett, livserfaring eller ei, så burde ikke en som er eldre enn en annen være nedlatende, fordi personen den svarer er yngre enn seg selv.

er forresten ikke så koslig å høre at man ikke er einet som mor, fordi man er 20 år. alderen sier jo langt ifra alt om personen.

Skrevet

Jeg ser ikke den. Livserfaring ligger jo i ordet. Hvor mye erfaring du får av livet. Som jeg sier, er det ikke noe aldersforskjell på det. Ei på 25 kan ha livserfaringer på samme linje som ei på 40. Er jo ERFARINGER i livet..... Jo flere erfaringer enn kan tilføye til livet, jo større livserfaring har du. Sette opp det eksemplet igjen: Ei på 40 som har bodd hjemme hele livet, har ikke de erfaringer med og bo og betale husleie i tide. Skjønner?

Skrevet

Voksenlivet kommer ikke idet du flytter hjemmefra OG får deg mann og barn! Det står ingen sted at du er nødt til å få mann og barn for å bli voksen!

I så fall så vil jeg gjerne se hvor det står!

Sorry, det er ute av semmenhengen til innlegget her, men jeg var dessverre nødt til å kommentere akkurat den setn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...