Gå til innhold

OMG

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, kan ikke folk finne ut hva som er best for seg selv?

blir klar av slike jeg også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og å kommentere skrivefeil til andre viser også at man er tom for argumenter (vet at du ikke har gjort det Fiffi, men er ENDEL her inne på bim som gjør det, de jeg er irritert på, ikke deg).

Skrevet

jadda! Tror aller her inne er umodne. uansett alder. men det jeg ville frem til var at de som er 40`ish + - vet bedre tydeligvis. Det nytter ikke å spørre om råd, ikke om hva en skal gjøre når det skjer. Mange er usikre når det gjleder graviditet. å det er mange er som har et eller to barn, men noen er ikke til hjelp. får bare refs å jævleskap tilbake.

men men....

Skrevet

ja, man burde svare på innlegget, og ikke kritisere personene i en tråd. lite hyggelig, og veldig unødvendig, med de som kritiserer en, istedenfor å svare på det man faktisk vil ha svar på.

Skrevet

janei! vil bare beklage innlegget. Mente egentlig ikke noe vondt i det. Ville bare få fram at det faktisk er noen er inne som virkelig trenger hjelp fra dem som er litt eldre.

Skrevet

Ja, masse dryge folk her inne..og enkelte kommentarer er faktisk sårende.

Min førstefødte har CP, og det var ei som skrev at fordi om du har ødelagt unge, trenger du ikke syte deg.

Voksne mennesker...hah..MY ASS!

Men ble provosert over januarbaby sitt innlegg, for trodde det var ett standard lage styr innlegg..ja dere vet nå her inne

Skrevet

Ser her, etter å ha skumlest med trøtte øyne, at det er mye snakk om disse mødrene på 20 år og 40, men hva med oss andre på 30??

Føler meg litt forbigått i denne ellers så facinerende diskusjonen :-p

Skrevet

les litt nøyere, så ser du at du ikke er forbigått;)

Skrevet

det var egentlig ikke et lage-styr-innlegg. Men jeg blir bare så provosert. Er det ingen som skjønner de som skriver her faktisk er mennesker med følelser? Fiffi: Enig der. jeg skrev et innlegg da jeg gikk gravid om at jeg hadde fått beskjed om at prinsen min muligens hadde en sykdom når han ble født. var skikkelig lei meg. å alt av feedback jeg fikk tilbake var ``å så synd for deg da``, ``som om vi bryr oss`` ja, sånn tilbakemeldinger. Veldig artigt. Gjør hverdagen så mye bedre.

Skrevet

åh huff, ikke bra du fikk et slikt svar fiffi,, det er slike kommentarer som er veldig unødvendige, og er til kun for å såre.

kan ikke folk holde seg til å svare på innlegget, istedenfor å gå løs på personen?? er visst veldig vanskelig for visse folk.

Skrevet

hvis folk har bare dritt å komme med, på slike følsomme temaer, burde de lavære å svare. grrr.... blir så irritert på slike folk. skjønner fodt at du ble provosert januarbaby

Skrevet

Ja, skriver ikke for å få sympati på nettet...men går dte liksom ikke ann å svar på en ting uten å legge ut om hvor dumme dine meninger og synspunkter er..

Skrevet

men Prinsen var frisk som en fisk....nesten:) hehe!

Beklager innlegget. men har jeg skrevet et helt vanlig-snilt-innlegg så har det ihvertfall gått rett på hue.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig, for jeg sitter ikke med dette inntrykket... Hvor legger dere ut disse innleggene som dere får sånne tilbakemeldinger på egentlig?

Skrevet

1.tri og 2. tri for min del...

Skrevet

Sier du det? Også etter at de fjernet anonymknappen eller?

Skrevet

"2. trim" og "ung og gravid"

Skrevet

niks, før ja..!

Skrevet

1. trim og ung og gravid har vel ikke hatt anonymknapp?

Skrevet

Men herregud da, Andrevondrei! der er et typisk eksempel på alle de som er ute etter å starte en krangel. Jessda...

Skrevet

å hva i svarten har denne anonymknappen med i spillet å gjøre? pointet er vel det at de svarene noen får tilbake sårer noe jævli.

Skrevet

Hold på hatten nå da -er ikke ute etter å starte en krangel. Syntes det er kjipt at man får sånne drøye tilbakemeldinger på seriøse spørsmål og spesielt henne som skrev et innlegg om at barnet hennes kanskje var sykt.

Det henger jo ikke på greip og det ligger jo langt utenfor det som til og med hadde vært å forvente her på krangle!

Slapp helt av Januarbaby!

Var bare interessert i å vite om dette var før eller etter at anonymknappen ble fjernet (noe som jeg forøvrig trodde hadde skjedd på alle trimesterforumene).

Skrevet

Kanskje noe med at samtlige brukere her på bim er her for å lage uggen stemning....

Skrevet

Det var jo en ganske klar sammenheng mellom anonymknappen og diverse spydige kommentarer som kom der inne. Det var jo en av grunnene til at de ble fjernet -ergo: lurte jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...