Gå til innhold

OMG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dritt lei av alle dere bedrevitere! Spesielt dere såkalte DAMER så tror dere er så forbanna smartere enn vi UNGE. Selv om dere har levd et par år mere enn oss betyr nødvendigvis ikke at dere er smarter å har mer erfaring. Herregud. Syns nå selv at det er bedre med ei mor på 20 enn ei på 40. Tenk deg da, moren er 50 når kidd`n blir 10. SYKT. Nesten sånn at du blir bestemor i stede for mamma. Hmm. jaja.

Å så er det dere som er opphengt i skriveleifer. Tror muligens dere lider av fritidsproblemre. OJ SHIT, EN SKRIVEFEIL :o Nå blir jeg vel mobba for resten av livet av dere :S bufuckinguhu..

*Bedre med 2 på 20 enn ei på 40*

Driter i hva dere synes men dette er ihvertfall min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at du driter i hva vi mener...så slipper vi å kommentere innlegget ditt :)

Skrevet

Med innlegget ditt forandra du helt plutselig det inntrykket jeg satt med!

Skrevet

Ja, jeg også.

Nå ble jeg bare plutselig helt overbevist om at det er bedre med 2 på 20 enn en på 40...

Skrevet

kom på en sånn greie: "bedre med en på 14 som er trang og blør enn en på 28 som har gjort det før". den driver de gutta hele tidne å sier til meg:P

Skrevet

Hvilke gutter da? De som går i klassen din på barneskolen?

Skrevet

hehehe. må flire litt jeg nå. Forskjellen på de litt eldre enn de litt yngre er vel kanskje måten man uttrykker seg på i ett innlegg vil jeg tro.

Mulig jeg tar feil. :)

Skrevet

Nei, noen av vennene til samboeren min. De sier det for å gjøre meg kvalm:P De er fra 25-36 år, derfor jeg syns det er kvalmt.

Skrevet

Overskriften din ga meg en viss anelse om hvordan innholdet i innlegget ditt ville arte seg. Antagelsen min viste seg, ikke overraskende, å være helt riktig.

Skrevet

om du er 20 år, så er du veeeldig umoden...blææh...buhufuckingyou!!

Har vel kanskje ikke så mye her inne å gjøre du lille venn?

Skrevet

Du må jo være synsk, bærkorg måkeskrik! Jeg bøyer meg i støvet av forundring for hvordan du kunne vite hva innlegget handlet om!

hehehe :)

Skrevet

hadde du vært overrasket om du tok feil måkeskrik? Det var interessant.

Skrevet

januarbaby? Trodde januarbabyene ble laget denne måneden jeg...

Skrevet

Ja! Akkurat det satt jeg og tenkte på også! Men så regnet jeg med at det var denne januaren det kom en!:)

Skrevet

Ja, det kan jo være en mulighet:o)

Skrevet

å huff. til og med nicket er gærnt vetth! HAHA! ;-)

Skrevet

Ja, du er ille..

Skikkelig gammel røy på 24 år jeg..så legg meg for hat med engang FJORTISS

Skrevet

virkelig ille er jeg ;)

Skrevet

Hvor gammel er du da?

Skrevet

hva har det med saken å gjøre da? Ingenting vil jeg tro.

Skrevet

Det har jo faktisk det når du slenger dritt om de gamle på 40, og at de på 20 er bedre. Det er relevant hvertfall!

Skrevet

Ja dette ble jo en ordentelig koselig debatt, jenter!

Nå har ihvertfall Januarbabyen gjort det åpenbart at det er liten vits i å diskutere hovedinnlegget...Bra jobba!

Skrevet

nææææh.. jeg sa dette var min mening å driter i hva dere synes.

jeg er bare ille jeg ;) skikkelig bad og ille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...