Gå til innhold

OMG

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som har kontakt med noen på 40 år, vet godt at de ikke gamle..hallo?? Om en er 17 år synes man kanskje det ja, men man er ikke akkurat moden nok til uttale seg om bedrevitere i en alder av 17.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jah, 17 år er jeg vettu. der traff du rett gitt ;) hah

Skrevet

Ble stolt nå da:o)

For du er vel bare 16,5...

Skrevet

åh, ble skikkelig mega stolt! ;)

Skrevet

de på 17 er ikke modnenok til å uttale seg? Hva var det for en moden ting å si da;)

Skrevet

moden nok til å uttale seg om at de på 40 er bedrevitere!!

Skrevet

haha dette ble en morsom diskusjon.... du skjærer alle 17 åringer over en kam nå, klar over det?;) ekke noe bedre selv altså hehe

Skrevet

Haha! de tror nå ihvertfall de er det. sånn har jeg oppfattet det på denne siden. Men men, ingen er født perfekte!

Skrevet

og hvem er forresten moden nok til å uttale seg om at de på 40 er bedrevitere?? har vel ikke noe med alder å gjøre.... er vel aldri modent å skjære alle under en kam, uansett alder:P

Skrevet

De på 40 år har levd ca 15 år lengre enn meg ergo så har de 15 år mere livserfaring..vanskelig kabal eller??

Skrevet

Klart det ikke er det. men på denne siden har jeg oppfattet det sånn at de som er litt eldre enn de på 18-20 år vet best. Å jeg synes det er litt teit. Selv om de kanskje har et par år mere enn oss, så betyr ikke det at de er best. Det er vel bare noe de selv tror.

men hva vet jeg. jeg er bare en ille 16,5 åring.Tydeligvis...

Skrevet

å spørre noen eldre om råd er aldri dumt, det er min erfaring hvertfall.

Skrevet

modenhet går ikke kun på alder. er utrolig umodent å dømme en utifra alder. er enig med den. argumenter som: "du er for ung til å uttale deg" sier mest om personen som har det som argument.

Skrevet

Jeg har vært 17 år og mor selv...den alderen tror man at man kan og vet alt..men når 20 årene kommer så går det opp ett lys! Pubertet kalles det.

Skrevet

og når du er i 30-årene, sier du det samme om de som er i 20-årene. alltid morsomt å kalle de som er yngre enn seg for umodne? ;)

Skrevet

Har aldri sagt jeg ikke kan spørre de på 40 jeg. Men vil bare ikke spørre de innpå her. For da får vi unge som regel tilbake ``du er for ung til å ha baby`` eller `` burde ikke du vite det som skal bli mamma``. jessda, skikkelig artigt å få tilbake som svar. eller ikke!!!

Så unnskyld meg visst jeg virker litt useriøs. For min del så er det ikke det.

Skrevet

Tenårene er en spesiell alder, og dere vil merke det selv når dere er ute av den.. er ikke noe vondt ment det vel?

Alle "feilene" jeg gjorde som ung mor har ikke vært enkelt å takle, men man lærer på sin vei..og jeg er langt ifra utlært og tar gjerne imot råd fra de som er eldre enn meg uten å kalle de for bedrevitere.

Skrevet

1. jeg er ute av tennårene. 2. Siden du trodde du var så moden da du var 17, men oppdaget nå at du ikke var det, hvordan kan du da vite at du ikke gjør samme feilien nå? å tro at det du sier og gjør nå er så himla modent? for alt du vet, kan en som er tenåring være mer moden enn deg, og du være mer moden enn en på 40..

Skrevet

for å si det sånn da så er jeg ferdig med tenårene. Å jeg tar imot masse råd fra andre mødre. Men på denne siden har jeg skrevet en masse innlegg om et håp om å få et råd. Men all feedbacken jeg fikk slengt i trynet, den var ille! Derfor så blir jeg litt irritert på de som er eldre enn meg.

Skrevet

og det var da aldri snakk om at man som i 20 årene ikke skal ta råd fra de i 40årene. var da heller snakk om at de på 40 har en tendens til å ha en nedlatende tone til en som er 20. fordommer pga alder. og det å trekke inn alder i en diskusjon er tåplig. da har man gått tom for argumenter, når man begynner å diskutere de som er imot deg i en diskusjon.

Skrevet

Jenta88...sier verken at jeg er perfekt nå eller kommer til å bli det. De som har levd mere har opplevd mere enn deg, altså mere livserfaring. Modenhet er noe annet..

Januarbaby..skjønner hva du mener, men å henge ut folk med OMG osv osv..gjør at folk reagerer. Men fikk jo en fin diskusjon i det minste da:o)

Skrevet

Tror det var HI som startet aldersdiskusjonen...

"Herregud. Syns nå selv at det er bedre med ei mor på 20 enn ei på 40. Tenk deg da, moren er 50 når kidd`n blir 10. SYKT. Nesten sånn at du blir bestemor i stede for mamma. Hmm. jaja."

Men jeg også vet at det er mange bedrevitere her inne!! Men de er ikke bare 40 år!

Skrevet

hvis de har så mye mere livserfaring, så kan de heller formidle hva de har erfart enn å kommentere alderen til en person, bare fordi personen er yngre.

Skrevet

nei, er vel mange på 40 som ikke liker bedrevitere og mange unger og over 40 som tror at de er det. er uansett tåplig... de kan som sagt heller dele erfaringene enn å hakke ned på andre, pga de er yngre enn seg selv. har opplevd det selv mange ganger, at folk ser ned på en bare fordi man er yngre.

Skrevet

åå herregud, mye skrivefeil her ja, begynner å bli trøtt. mente at det er mange på 40 som ikke leker bedrevitere, og mange under og over 40 som gjør det.

er uansett kvalmt og VELDIG umodent å rakke ned på andre pga alder.... da har man gått tom for argumenter, når man begnner å dra alder og utseende inn i en diskusjon som ikke handler om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...