TusseMor07&09&14 Skrevet 15. mars 2008 #126 Skrevet 15. mars 2008 Steinbukkjente... ååååå) Deilig følelse å få det bekreftet da! Det er jo ikke alle som får noen særlige symptomer da... så du får være glad til så lenge det varer... for det kan plutselig hende det slår til;o) Vi får nå se om jeg kommer etter. Oddsen er jo ikke akkurat stor føler jeg... men det er jo lov til å hååååpe at jeg hadde litt senere el enn jeg trodde, og at denne syklusen var litt lenger enn beregnet;o) Ha en deilig påske steinbukkjente... og kos deg med spiren:o) Håper det er flere som følger dere inn på novemberklubben altså! )
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. mars 2008 #127 Skrevet 15. mars 2008 ire:o) oj... så veldig spennende altså! da tester du imorgen da? For da kan jeg komme innom å titte på resultatet imorgen tidlig:o)))) Håper så inderlig det er et kryss som lyser mot deg!!! Skjønner godt du er redd for negativ test, men det er dessverre en del av pakka:o( Satser på at den er positiv vi tenker jeg... hihi... Tusen takk for det... blir god å komme seg litt bort... så får vi håpe jeg ikke får bruk for binda og tampongene jeg pakekr med meg;o) MASSE lykke til imorgen! *håper, håper, håper* at ire skal få en suuuuper start på dagen!!! Påskeklem til deg og:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. mars 2008 #128 Skrevet 15. mars 2008 Miemamma med bitteliten... ååååhhh.... det nicket ditt er så utrolig koselig altså! *sukk* Skjønner godt at du begynner å grue deg litt altså... det er jo en type selvforsvar det. MEN du har nok ingen grunn til å bekymre deg:o) Krysser alt jeg har, og håper på det sterkeste at alt står bra til med bitteliten! det ordner seg nok miemamma... men jeg skjønner engstelsen din, det er jo helt naturlig å være usikker i en sånn situasjon... man håper jo så inderlig sterkt at det skal gå bra... og det gjør det nok! Ja, tenk... 5 uker snart allerede... tiden flyyyyr vettu:o) Plutselig er de 12 første ukene over:o) Tusen takk for det... jeg skal kose meg masse! Gleder meg utrolig mye... skal ligge i boblissen og kose meg. Og ake med lillegutt, spille spill og nyyyyyte ferien:o) Blir så kos!!! Ja, tenk om jeg kunne komme hjem og fortelle at jeg ble med dere i novemberklubben allikevel da... åååååhhhh... det er ingenting annet jeg heller vil. Men vi får vente å se da:o) Prøver å ikke håpe for mye, da jeg tror oddsen er lav... men jeg klarer ikke helt å la være... Så du har familie her du:o) Så moro da... mulig du har sagt det før, men hvor er du fra? Hadde vært veldig koselig om vi kunne tatt en tur på cafe altså! ) Er du ofte her eller? Du får ha en nyyyyydelig påske! Og masse lykke til til mandag!!! ) Stikker nok innom og ser om du har svart før jeg drar... Stor påskeklem til deg fra meg;o)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. mars 2008 #129 Skrevet 15. mars 2008 Miemamma med bitteliten: ja, har en utfordrende og spennende jobb, jobbet et halvår på et sykehjem, aldri mer, ihvertfall ikke ennå. Trives veldig godt i ambulanseyrket, selv om d til tider blir dårlig me søvn. Bare en kan slappe av godt når en har fri, så går d Spent på morgendaagen om jeg tør å ta en test, nervepirrende d her. Hvis jeg tar en test sier jeg nok ifra inne her håper så inderlig på en spire :) intet nytt på symptom fronten. nå må jeg sove, 1 1/2 døgn igjen på jobb.. påskeklem til alle
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #130 Skrevet 15. mars 2008 Hei alle sammen! Måtte bare innom å se hvordan det har gått med alle... Gratulerer til alle med spire i magen!!!! Jeg hadde liksom tenkt å ha prøve-pause nå, men nå når el snart nærmer seg begynner jeg å bli litt usikker.... Jeg klarer jo ikke å slutte å tenke på dette da, har såååå lyst på en liten bebis....Sukk! Til dere andre som må over i ny pp, lykke til! Håper det klaffer for dere snart, kos dere i påsken!!!
gladmamma<3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #131 Skrevet 16. mars 2008 Hei beibs:) Har ikke vært hær på noen få dager nå(?!)...noen forandringer? Miemamma med bitteliten =) Nope...ingen TR enda...men jeg kjenner hun kommer snart...hehe...noe jeg har påstått i over 1 uke nå... Har aldri vært sein før...Pleier å få mens på morgenen eller midt på dagen...men ingenting...Bare MASSE MASSE utflod...Som kan være et tegn...Sorry dirty detaljer ¤knis¤ Hvordan går det med deg tussemora mi?!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #132 Skrevet 16. mars 2008 God morgen jenter Tussemor - du er sååå søt =) Blir i så godt humør når jeg leser svarene fra deg altså! Jepp, er veldig glad i nicket mitt, måtte bare bli sånn det Og sånn har jeg tenkt å la det forbli de neste 8 mnd også!!!!! Jepp igjen, har familie i Tønsberg ja. Selv bor jeg i Oppland, så har 3 timers reisevei dit, men begge søstrene mine bor der, så er på besøk med jevne mellomrom Om sommeren er jeg der gjerne en uke eller 2, så en kaffe må vi få til Høres så utrolig koselig ut med påsketur!! Veslegutt kommer til å elske det vet du Da fårdu bare nyte dagene, sender masse påskesol til dere, og så må du oppdaere når du kommer hjem Lenge blir du borte forresten? Rosaellerblå - når skal du teste da? Eller har du vilje av stål, og venter i det lengste?!? Kjempespennende da! Ire86 - åååååh!!! har du testa enda???? Wheeeee 2002-mamma, skjønner dilemmaet ditt veldig godt, been there, done that - many times! Gjør det du føler for du, hvis dere er enige om det da. Lykke til, uansett Gjeeesp... Åh, veslegutt våkner kl 7 liksom.... Jeg vil soooove Ha en toppers dag jenter
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #133 Skrevet 16. mars 2008 rosaellerblå) hihi.... tenk om det sitter en spire da rosaellerblå??? Det hadde jammen vært superdupert!!! Har du ikke testet enda da? Skjønner ikke at du klarer å la være jeg i tilfellet! Jammen godt jobba frøken;o) Og sånn som jeg har tenkt på deg om dagen... spent vettu... og håper så veldig at dere skal få det til! Krysser fingre og hååååper på at tanta holder seg laaaaangt, laaaaaant unna rosaellerblå!!! :oD Med meg går alt bra:o) Har ikke fått TR enda jeg heller... fortsatt murringer og vondt i tenna osv... typiske tegn på at tanta er rett rundt svingen, eller at jeg er gravid. Surfet en del i går angående Cb-digital, og det var flere som mente man ikke var som bra, som det sies. Så da klamret jeg meg så mye til det håpet at jeg nesten ikke fikk sove i natt da vettu;o) Bestemte meg for å ta en billigstrimmel jeg hadde liggendes, men den var kritthvit:o( Så håpet svinner her... skulle gjerne visst altså! I dag drar jeg på påsketur, så da får vi se da om tanta finner veien opp til fjellet... hvis ikke så får jeg testa når jeg kommer hjem igjen, med CB eller billigtest.... Jaja, skal bli godt å komme meg avgårde med venninnene, og lillegutt selvfølgelig;o) Har du ikke tenkt til å ta en test heller rosaellerblå? Ha en deilig deilig påske!!! Håper du kan overøse meg med det glade budskap neste gang jeg titter inn;o) Send meg gjerne en PM da vettu:o) MASSE LYKKE TIL!!! *heia, heia heia* Stooooooor knuseklem til deg, fra Tussemora di;o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #134 Skrevet 16. mars 2008 Miemamma med bitteliten:o) Synes du det? så utrolig koselig altså! Varmer hjertet det vet du:o) da går det begge veier miemamma... blir veldig glad når jeg leser svarene fra deg og:o) Du virker tvers igjennom goooood:o) Og det er så deilig når man "møter "sånne mennesker som deg, som man bare vet er snille og gode... Da sees vi til sommeren da miemmamma:o) Sitte på cafe og skravle og spise lunsj og ta en kaffe... DET hadde vært utrolig koselig altså miemamma! Da har vi en date da;o) Bare å i ifra når du kommer, så er jeg der jeg vettu! Ser jammen ut som om solen har kommet for å gjøre dagene perfekte for oss på fjellet. Jammen godt jeg dro og kjøpte briller og solkrem til lillegutt i går altså! ååååå sånn som jeg gleder meg altså... dere må ha en deilig, deilig påske dere og:o) Jeg kommer hjem på onsdags kveld... så da må jeg nok inn her å se hvordan det går med deg og disse andre jentene:o) Tok en billigstrimmel i dag.... ikke noen strek å skimte... *sukk* Kjennes mer og mer ut som om tanta kommer... men det har jeg følt sååååå lenge nå, at man kan jo bli småsprø av midre;o) *fnis* Leste nemlig at mange frarådet å ta den digitale når man testet på IKM og rundt der... den er visst ikke så bra som man skal ha det til. Det var bl.a. ei som hadde 3 negative digitale, mens både CB og QR slo ut. jaja, vi får se når jeg kommer hjem da miemmama;o) Har ikke såååå troen på positivt utfall lenger, men det kan jo hende... Kan jo være at syklusen har vært litt på tur etter SAen og... hmmmm... Jeg skal selvfølgelig oppdatere deg når jeg har satt nesen hjemover igjen;o) Og du må oppdatere meg og! det går nok så bra atte! Tenker på deg:o) Send meg en PM da miemmamma! Og ha en strålende påske! Varm påskeklem fra Tussemor:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #135 Skrevet 16. mars 2008 Hvordan går det med deg ire??? Spent her jeg sitter:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #136 Skrevet 16. mars 2008 2002-mamma:o) Skjønner deg såååå godt... ikke lett å legge på hylla altså!!! Håper det klaffer for dere! Krysser fingre for at denne pp er deres pp:o))) Selv går jeg og får negative tester og har ikke fått besøk av tanta... skulle gjerne enten hatt besøk eller positiv test så jeg kunne sluppet gleden løs, eller tatt fatt på ny periode... selvom jeg også har tenkt å roe ned prøvingen, dvs endre fokuset litt;o) Men det gjenstår å se om det går da... *fnis* jaja... vi får hva som skjer... nå er det påskeferie, så nå skal jeg nyyyyyte den i det fantastisk herlige været på påskefjellet:o) Ha en deilig påske du og... Og masse lykke til:o)
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #137 Skrevet 16. mars 2008 Hei Tussemor og lillegutt! Kjempespennende med deg nå. Høres jo ut som det er gode sjanser for at det har klaffet for deg!! Krysser fingrene for at tr fortsatt holder seg unna!! God påske!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. mars 2008 #138 Skrevet 16. mars 2008 TR er på tur så nå vil jeg takke for meg inne her. Vi skal fortsatt prøve jeg og samboeren,men trur at vi ikke må være så bevist på prøvinga og stresse. Vi går inn i 6pp nå, har ikke prøvd lenge, men blir mer og mer skuffa for hver gang tr kommer, for jeg synes jeg får mer og mer graviditetsymptomer til hver pp. Jeg kommer nok til å stikke innom, klarer ikke å la være, men vil nok ikke være så aktiv som jeg har vært inne her. Men send meg en PM hvis dere vil Hadde virkelig lyst på en 2008 baby, men d må klaffe nå denne pp hvis d skal går. d blir bare surrende i hodet om vi faktisk får barn. D blir nok vår tur også snart Håper du får en positiv test tussemor :) Lykke til alle dere her inne Dere er helt fantastiske :) God påske:) påskeklem
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #139 Skrevet 16. mars 2008 Miemamma med bitteliten! Koselig å se deg her fremdeles!! Kjempe-koselig det med bitteliten! Min fem-åring har en liten dukke han kaller bitteliten, som han er veldig glad i. Det er jo så søtt navn!!! Ha en god påske!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #140 Skrevet 16. mars 2008 Ire:o) Æsj.... så utrolig kjedelig:o( Skjønner godt at du vil endre fokuset litt... tenkt akkurat det samme selv. Du får ha masse lykke til da ire! Håper spira sitter snart:o) Og gjør den det, så må du roooope ut:o) Du får ha en god påske! OG masse lykke til videre! Takk for lykkeønskinger... tror ikke det blir en positiv test på meg denne pp, men vi får håpe litt til;o) Påskeklem:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #141 Skrevet 16. mars 2008 2002-mamma... hmmmm... er jammen ikke så sikker på om det har klaffet jeg da:o/ fikk jo neg billigstrimmel i dag, og den skal jo være på en følsomhet på 25 visstnok. Jaja.. vi får vente å se... nå skal jeg roen på fjellet, og legge prøvetankene på hylla litt;o) tanta kommer vel på vei oppover i kveldinga... *fnis*... God påske til deg og!
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #142 Skrevet 16. mars 2008 Nå har jeg svart litt oppimellom igjen;o)
gladmamma<3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #143 Skrevet 16. mars 2008 æsj...blir litt satt ut...Fortsatt ingen TR... Er så kvalm disse dager at jeg får ikke i meg verken mat eller godterier...(å min tippoldemor snur seg i graven når jeg takker nei til godteri...noe jeg har gjort de siste dager)... Testet jo på torsdag...selv om det var to dager før ikm... Går bare å venter på TR, for er SÅ sikker på at hun er like rundt hjørnet...og ikke minst er jeg kjempe nervøs!¤knis¤ Jeg føler meg grønn....¤gulp¤.... Får vell teste i morgen om hun ikke har vist seg da?! Gjett om jeg er nervøs da....drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....¤poff¤
gladmamma<3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #144 Skrevet 16. mars 2008 hehehehehehe...jeg testet neg på torsdag forresten...hehehehehehe....
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #145 Skrevet 16. mars 2008 ååååå... kan du ikke teste nå da? hihi... drar om 45 min;o)Det hadde jo vært allright å vite hvordan det går med deg!!! ;o) Skjønner du blir frustrert... men det kan jo rett og slett være fordi du er GRAVID;o) hihihihi... tenk om da rosaellerblå!!! ååååå.....
gladmamma<3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #146 Skrevet 16. mars 2008 hm....må vente til i morgen....må må må...hehehehe...men skal holde deg og dere oppdatert:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #147 Skrevet 16. mars 2008 Ok... skriv en PM til meg da... ) Lykke til da frøken:o) Påskeklemmer:o)
gladmamma<3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #148 Skrevet 16. mars 2008 ok:) du får kose deg masse i påsken:) BIGHUG:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå