Gå til innhold

IKM UKE 11 (DEL 2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den andre var fullpakka og begynte å gå veeeeeeeeeldig seint:)

Så bare fortsett å jabb her jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg er hekta på dette jeg... hihi...

Måtte inn og sjekke mest aktive brukere...og ble ganske overraska da jeg så mitt eget nick der...hihi... jaja, sånn er det å være prøver..

*knis*

Natta da:o)

IGJEN... hihi

Skrevet

Her var ny tråd ja... Da skal jeg kopiere det jeg skrev på gamle og få den over hit:-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRATULERER MissHopeful:-)

Det var det jeg visste;-)

UTROLIG KJEKT Å HØRE ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg testet selv negativt med cb i dag, så håper jeg er av dem som er sen med hcg produksjon! Men tempen sank med 0,1 i dag, men er fortsatt 0,3 høyere enn den pleier når tr kommer.... Så jeg håper en stund til på å få bli med i den FANTASTISK KOSELIGE novembertåden som kommer til å komme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

åååååhhhh MissHopeful:o)

HiPp HuRrAAAAAAA:o))))

Det var nok en herlig følelse å se streken komme...

Gratulerer så masse,masse,masse!

Dette var jammen en GOD start på dagen... kommer til å gå og smile i hele dag jeg nå:o)

Kose deg masse med spira... og så må du ha lykke til med svangerskapet :o)

Håper vi kommer etter i tur og orden i løpet av uka!

Klem til deg...

Og HURRA!!! :oD

Skrevet

Det er ikke alle som kan teste like tidlig nei M-79. Krysser fingre for at vi som er igjen får ta innpass i novemberklubben allesammen:o)

Masse lykke til! Heier på deg:o)

Skrevet

Ja det er helt fantastisk med alle dem som er blitt gravide på denne tråden:-) Utrolig kjekt å lese og jeg er like spent hver morgen på å se om det er flere!!!!!!!!!!

Til TusseMor&lillegutt:

Tusen takk:-) Du er så god!!!!!!!!! Jeg heier virkelig på deg også, og jeg krysser alt jeg har for at ingen fler på denne tråden får besøk av tante pyton!!!!!!!!!

Skrevet

Har MissHopeful greid det??????

Er helt i koma om dagen her! HVA??? GRATTIS:) SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KJEMPEGØY!!!!!

Skrevet

Ja det er så utrolig kjekt!!!!!!!! Nå må vi bare følge etter;-)

Skrevet

Ja jeg håper virkelig denne tr-ømmheten i magen er en bolle i ovnen...å ikke den kjærringa! da blir det bråk...¤gægægægægæg¤

Skrevet

Jeg er forresten litt smågal om dagen.. Kommer tante fy denne mnd blir fallhøyden stoooooooor merker jeg!!!!!!! Natt til i går drømte jeg at jeg fikk positiv test, og natt til i dag drømte jeg at jeg var gravid....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Kan jeg ikke bare ha vært sanndrømt i disse drømmene??????????????

Haaaaaaaaaaar så lyst at det skal stemme denne pp!!!!!!!!!!!!!!! Har alltid det alltså, men denne pp har jeg hatt så god tro på det helt siden tr var her sist.... Pluss at uke 11 gjengen er de beste, og jeg har såååååååå lyst til å ha spiren med i novemberklubben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et lite nød rop fra meg;-)

Skrevet

¤knis¤

¤wæææææææuuuuuuuuuuuuuuuuuuu¤ (et fra meg også)...

Hm...skal jeg klareåholde meg helt tl lørdag med å teste da tru..eller bare vente på tr?æsj..HAAAAAAAAAAAAATER å vente!

Skrevet

Ja enig!!!!!!!!!!! Dagene rett før er GRUUUUUSOM og ekstremt spennende. Er så vanvittig blandede følelser.... Vil ikke håpe for mye heller, for blir så usannsynlig skuffet... Men denne mnd klarer jeg det ikke... HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅPER sååååååååååå INTENST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

M-79 håperpå 08gull

Når har du ikm?

Skrevet

rosaellerblå 2pp

Jeg har ikm i morgen.... altså den 13.

Fytti jeg er så spent!!!!!!!!!!!!!

Får aldri tr for sent.... Så er hun ikke kommet til i morgen blir det vanskelig å holde meg fast til gulvet;-)

Skrevet

åååhhh... denne tråden er søren meg super ja:o)

Og så mange herlige jenter som har fått drømme sin i oppfyllelse... håper det blir enda fler! :o)))

Takk for det M-79... det er jo sååå mange gode jenter her, deg inkludert:o) Så den novemberklubben kommer til å bli en knakendes god gjeng, som vi alle SKAL være med i! *håpe håpe*

Masse lykke til:o)

Guuuud, for en spennende uke altså!

Klem

Skrevet

Hei snupper =) Og først og fremst, MissHopefull . yiiiipppppiiiii =) =) Jeg har hatt godfølelsen for deg hele veien, så dette måtte jo bare gå bra det!!! Så utrolig moro for dere, unner jeg dere virkelig :) Kos deg med gledesrusen, den var så vanvittig herlig for meg i går :)

Men jenter, jeg er så fortvila nå! Det er farge på papiret igjen i dag! Klarer nesten ikke jobbe i dag, heldigvis var elevene mine ferdig tidlig (jeg er nemlig lærer). Jeg er så redd for å miste enda en gang, kan da ikke være så ubarmhjertig?? Teste positivt i går, og miste et par dager senere?? Huff, tårene står i øynene mine nå, er visst ganske følsom om dagen! Har ringt min fantastiske gynekolog, som bare var helt super da vi mistet. Han har egentlig ikke ledig time før 18. april, men ville gjerne at jeg skulle komme å få UL snart likevel. Så nå skal jeg ringe tilbake kl 13 for å høre om de har funnet et smutthull til meg.... Er så redd jeg, må ikke dra din vei igjen da bitteliten!! Snufs.... (Som dere ser, i vill glede, endret jeg mitt nick før jeg la meg i går kveld, har jeg håpet og trodd for mye nå??? Neeeeeei!!)

Skrevet

åååååå kjære miemamma. NEI DET SKAL IKKE SKJE!!!!!!!!!!!!!!!!! Du SKAL hete Miemamma med bitteliten =) fra nå av og i ni mnd framover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dermed basta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjønner du blir redd, men husk at det er vanlig i 1.trim. Skal ta deg og bitteliten med i bønnene mine! STOR TRØSTE og OPPMUNTRINGS KLEMMMMMMMM.

Kjekt du er lærer da:-) Det er jeg også. Men jobber ikke nå da pga har en kronisk sykdom. Så er på rehabilitering. Er du på barneskole?

Skrevet

Huff da Miemamma... skjønner godt du blir stressa og redd! Føler veldig med deg! Husker selv hvor hysterisk jeg ble da dette skjedde da jeg ventet lillegutt! Men løpet trenger ikke å være kjørt altså... krysser fingre for deg! Og jeg skal håpe sterkt på at du får beholde denne bitteliten!!! det er nemlig veldig vanlig med farge på papiret altså... og er det noe du fortjener så er det at bitteliten klorer seg fast i 9 mnd til!

Jeg vet ikke om du så det ene svaret jeg gav deg i den andre tråden angående farge på papiret? Dette skal nok gå bra Miemamma... *håper håper*

En stoooooooor klem og mange varme og gode tanker til deg miemamma!

Skrevet

Tusen takk, jenter!! Snart er det deres tur også.

Jeg merker at jeg ikke klarer å slappe helt av ennå, tester igjen imorgen. Men jeg har sååååå vondt i brystvortene mine, også strutter de ut!!

Miemamma: det skal nok gå bra! Du SKAL ikke miste igjen, for du og jeg skal til november klubben (snart) og velkomme resten av gjengen her :) Jeg håper det ikke er SA..men tenk positiv, vennen. Skal krysse fingrene for deg! Sender deg en stor klem :)

Jeg håper dere tester positv snart!! Men jeg forsvinner ikke ennå...tør ikke! Så jeg venter nok :) Skal heie på dere!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å NEEEEI nå kom mensmurringene:-( UFFFFFFFFF Jeg vil IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

du er ikke den eneste...MINE BEGYNNER Å LIGNE MER OG MER PÅ MENSSMERTER:(((

dette vil jeg ikke være vitne til....

Skrevet

Jeg har en del mensmurringer nå!! Kan være et tegn på graviditet og da, velger å tro det jeg.

Skrevet

Sånn øm på en måte?

Skrevet

Uff jeg kommer til å grine så vanvittig hvis drittkjerringa dukker opp:-(

Nei nei nei nei nei ikke kom. Vi VILLLLLLLL I NOVEMBERKLUBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...