Gå til innhold

IKM UKE 11 (DEL 2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

æsj...kjedelig...nå skal jeg på butikken å kjøpe meg godteri, brus og is!

hihihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur:o)

Og jeg skal gå og legge meg... sovet sååååå dårlig i natt! Sovnet kl 0230, enda jeg var stuptrøtt! Men det surret i hodet da vettu... og så opp meg lillegutt om natten og til morgenen... så puta roooooper på meg nå:o)

klem

Skrevet

Sov godt da TusseMor&lillegutt:-) Og rosaellerblå: NYYYYYYT GODTERIET;-) Blir nok sånt på meg også i dag.....

Skrevet

Åhhhh!! Neeeei!!!!! Huff, godjentene, dette var trist lesing!!! Sånn som jeg har verket etter å komme meg inn å få sjekket hvordan det gikk med dere snupper her idag, og håpet og håpet på gode nyheter! Også har den ""¤¤¤¤##"!¤¤%¤!!!! møkkatanta kommet til noen, og filletesten vist negativt på andre - fader også!

Jeg er oppriktig lei meg for dere nå, det skal dere vite. Og jeg kommer til å savne dere så kjempemye, for dere er helt utrolige, vet dere det?? Men det jeg tenker, er at de nydelige små spirene godgjør seg nå, og bare venter på å ta plass i den varme hulen til det som kommer til å bli verdens beste mammaer, for det blir dere - tro meg :) Har vært i kjelleren et par ganger selv kan dere si, så skjønner så godt den ergelige og triste følelsen dere kanskje har nå. Men fatt mot jenter, dere trenger slett ikke bli lenge etter MissHopeful og meg =) Om vi ikke klarer samme terminklubb, så kan vi klare 1. trimester sammen =) =) Det satser vi på, hva?? For jeg skal følge dere med argusøyne, vær dere sikker!!!

M79 - du, jeg skjønner veldig godt den følelsen av å være redd for at det ikke kommer til å skje. Den har jeg følt på selv mange ganger. Jeg tror sikkert det kommer til å gå fint, men er du veldig engstelig for det, så ta kontakt med gynekolog å få en samtale om du føler for det. Tror helt sikkert dette ordner seg for dere =)

Rosaellerblå - du vet at jeg testet negativt på lørdag??? Hadde gitt opp jeg også ;) Men, så vet du jo resten =) Masse lykke til til deg (";)

Tussemor - huff, elendige filletesten!! Jeg håper på et lite under for deg, så lenge tanta holder seg vekke, så er det jo fortsatt håp :)

Og til slutt, kjære dere alle sammen. Tusen takk for følget denne pp, det har vært så fint =) Og tusen takk for all den flotte støtten jeg har fått av dere, det har jeg satt stor pris på!!! Er litt redd for å ta steget videre kjenner jeg, kjennes mest for godt til å være sant,men i dag har jeg sterke tegn, og ingen farge, så tror det bare handler om å tørre å tro på det nå :) Men, holder igjen til jeg får vært på UL på mandag, så får vi se da. Jeg lover å oppdatere :)

Ååååå, som jeg kommer til å savne dere!! Men, vi får holde kontakten uansett syns jeg =) Og stå på jenter, det blir deres tur, det bare vet jeg =)

Mange varme trøsteklemmer til dere hver og en =) =)

Skrevet

Huff av meg hva er det jeg leser!! Jeg som hadde håpet at vi alle skulle havne i termin klubben sammen :(

Jeg vet hvordan dere har det. Jeg har teste negativ og fått tr når jeg faktisk trodde det hadde klaffet. Unner ikke det følelsen til noen ass.

Jeg vet at dere føler at all håpet er borte, men vet dere hva? Håpet er det eneste man har igjen til slutt, så aldri gi slipp den, jenter.

Dere alle er fantatiske jenter. Det har vært kjempe koselig å bli kjent med dere, men slapp av..jeg kommer absolute til å følge med dere framover, og håpe at vi havner iallefall i trimester sammen som Miemammings sier.

Vær så snill jenter, ikke gi opp håpet - det er det jeg har lært gjennom hele 9mnd med prøving!!

Jeg ønsker dere ALLE lykke til!! Hold kontakten, dere vet hvor dere finner meg (og Miemamma) :)

Stoooooooooooore trøsteklemmer fra meg til dere!!

Og jeg sender med babystøv også..ta imot da :)

Skrevet

Hei.. Ser d har skjedd utrolig mye her siden jeg var inne tirsdags kveld.. har ikke hatt annledning til å vere på nett siden da..

Men gratulerer til di som har fått positivt svar, og jeg tenker veldig på dere som testa negativt, eller som har fått besøk av tr.

Jeg tror jeg selv kan komme ned noen gode nyheter:) Tror jeg er GRAVID!!! :) Hadde ikm i går, mensen kom ikke, så jeg tok en test i går kveld, den viste positivt, så tok jeg en nye en i dag tildlig, som også viste positivt, men litt svakere!! Det er tester fra hurtigtest.no, så jeg tørr ikke stole helt på di.. ha bestilt CB digital.. så da får jeg skikkelig svar når jeg får den...

Men herregud, d ser ut som jeg er gravid!!! :) Helt utrolig.. er så glad!! Etter 8pp"":)

Skrevet

HURRRRRRRRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Steinbukkjente, gratulerer så utrolig mye!!! Dette kan du nok ta helt med ro, to positive tester tar IKKE feil! Så utrolig deilig å få en gladmelding på tråden idag, var bare trist for de andre jeg nå.

Så helt utrolig supert :) Dette har nå tross alt vært en fruktbar tråd :) Da ønsker jeg deg velkommen over i novemberklubben, og du finner en ny koselig tråd der som tilhører IKM - uke - 11 jentene :)

Nok en gang, gratulerer til deg =) =)

Klmmers fra

Skrevet

woohoo! GRATULERE STEINBUKKJENTE!! JIPPI!!!!!!!!

Tror ikke 2 tester tar feil!!! men skjønner at du er redd for det...

Testa jo svakt to ganger, men cb var klart og tydelig!!

Ååå, nå ble jeg glad:)

Gratulere!!!!

Skrevet

TUSSEMOOOR!!!

hvordan er det med deg i dag...???

jeg har nå fått sikkelig ømme pupper løpet av dagen....

å er serriøst sikkelig støøøl i magen etter jobb....

er ikke noe mens smerter å oppdrive.....

*klør meg i hodet* skjønner ikke bæret jeg ass....

Skrevet

Hei dere:o)

Jeg har hatt besøk i dag, og vært på babysvømming i kveld. Så har jeg vært hos pappa og trøstespist et par stykker hjemmelaget pizza i kveld;o) namnam... Nå skal jeg bare ta et par telefoner, og så skal jeg få svart her:o)

Skrevet

DU er jo bare så utrolig god Miemamma:o) Har ikke gitt opp håpet helt enda jeg... TR er ikke kommet, og da jeg testet positivt med lillegutt så var det meeeega svakt 40 dager etter første dag i siste mens. Ble satt tilbake da, så da kan man jo regne på dag 33 da... så har ikke TR kommet til jeg har kommet hjem fra påsketuren til onsdag, så skal jeg nok svi av en test til... det kan jo hende:o) Blir så utrolig glad da jeg merker at det finnes sååå mange herlige jenter som oppriktig bryr seg om hverandre:o) Du er bare et fantastisk menneske fylt med forståelse og empati, og det er jammen ikke alle som er sånn... selvom jeg har vært superheldig med å få bli kjent med såpass mange her i denne gjengen. For det har virkelig vært en enestående gjeng miemamma. Bare så synd at ikke alle fikk fulge med videre!

Tusen takk for mange gode ord og god støtte! Du må love å komme innom og fortelle om UL, og ellers hvordan det går med deg og spira:o) Masse lykke til med svangerskapet!

Stooooor klem fra

Skrevet

Heia leia:o)

Såååååå spennende da! Har du regelmessige sykluser eller? Kan jo være at det sitter en spire, men at det var litt tidlig å teste!!!! :o)))))) åååååhhhhh, tenk om da leia?????!!!! Det hadde vært så fantastisk kjekt!

Skjønner godt at du ikke skjønner bæret, for det er omtrent det jeg føler og... her jeg sitter med støl mage(kan være pilatesen i går sin skyld), murringer, halsbrann, trøtt og aggressiv...*fnis* I tillegg til at jeg fortsatt er så utrolig distre! Vært det i et par uker... og jeg mener virkelig HELT distre! Men det kan jo vært for tidelig... jeg har uregelmessige sykluser. Med lillegutt så testet jeg svakt på dag 40 etter første dag etter siste mens! Så jeg vil ikke slippe håpet heeelt enda! Får teste til onsdag når jeg kommer hjem fra påsketur:o)

Skrevet

aner ikke om jeg har regelmessig jeg, har ikke hatt mensen på 6 år nesten, tok ut spiralen 3 januar....

har det sammen som deg uten om halsbrannen å murringene.....

å dødstrøtt er jeg...

men men får se.... tenk så kjekt om vi kunne humpet etter de andre til november klubben a.....

Skrevet

Tusen takk for gode ord MissHopeful:o)

Det har vært superhyggelig å bli kjent med deg og, og jeg håper at vi kan holde kontakten! Det er jammen en flott gjeng du klarte å samle sammen!!!

Jeg ønsker deg masse, masse lykke til med svangerskapet! Og håper vi sees i enten novemberklubben etterhvert, eller i 1. trimester:o)

Skuffer til meg litt babystøv, og sender over en

Stooooor klem

Skrevet

Så gøy Steinbukkjente:o)

Er det ikke en fantastisk følelse? hihi... så deilig vettu!!!

Gratulerer så mye med spira! Det var jammen vel fortjent. 8pp er jammen lang nok tid det altså...

Kose deg masse med spira, og ta vare på deg selv og den nye leieboeren;o)

Lykke til!!!

Klemmer til deg

fra

Skrevet

Leia...

Ok... da kan det jo være at den ikke er helt i rute enda:o)

ojojoj.... gjett om jeg har lekt med den tanken i dag... tenk om da leia!!! Løpet trenger jo ikke være kjørt:o) Vi får krysse fingre for at det bare er kroppen som tuller litt med oss, og at vi vil få en positiv test om ikke så altfor mange dagene:o)))

*håpe håpe*

Skrevet

ja får håpe det inderlig :)

å det værste er at jeg så etter at jeg hadde skrevet til mamalari at vi skrev nesten likt til henne og at ho svarte oss nesten likt :P

det var sprøtt....

Skrevet

Jeg har svart litt oppover her jeg alle sammen... *fnis*

Skikkelig rotete, men sånn er det å være i tåka:o)))

Leia, har du blitt spådd?

Skrevet

Herremin så rotete og da... dere får bare begynne å lete etter svar... hihi....

*slår meg selv i hodet*

hihihi...

Skrevet

Leia:o)

Så du har blitt spådd, ser jeg på det innlegget du har skrevet oppi her;o)

Jasså... så sprøtt da! Håper det er full klaff!

Flere som har spådd deg eller?

Skrevet

ja tiligere... men mamalari ville ikke si no mere nå, ho sier at når jeg har finni ut om mensen kommer eller at jeg er gravid, da skal ho se mere på meg, men ho hadde vist brent seg på det før å spådd sånne som oss flere ganger å fått om et annet svar da å så viste det seg at det første stemte eller no...

så skulle si i fra når jeg var sikker....

Skrevet

mamalari 2 ganger å først sa ho mars/april sist sa ho at ho fikk opp et ja på at jeg var gravid nå eller veldig nærme

aurora spådd meg 2 ganger 1 gang nei på at jeg er gravid nå, men med den nye pendelen sa ho ja..

fomle&ariel sa nei, men husker ikke om ho sa når...

du da?

Skrevet

ååååå... så spennende da leia:o)

Omtrent samme svar fra henne det da ja:o)

Aurora trodde fortsatt jeg var gravid, men hun ble litt engstelig for at pendelen ble litt mye påvirket av alt som er der inne... elelrs så er det jo flere som har spådd mars på meg, og at jeg er gravid.... så vi får jammen se da... :o)

åååååhhhhh.... vi vil også til novemberklubben!

Sitter og leker med tanken om å utvide permisjonen min idag jeg da... det gjør meg glad å tenke på at jeg kanskje kan få til å være sammen med lillegutt frem til over sommeren, da han har fått plass i bhg:o) hmmmm.... får ta en prat med mannen i helgen... tror jammen at det skal gå bra:o)

Skrevet

håper så inderlig jeg å at dette klaffer for oss :)

ja tenk det hadde vært koselig å vært hjemme med han i sommer tenker jeg,

*smiler*

Skrevet

Her har du lista mi av de som har spådd;o)

-Mamalari sa først mars eller mai, så sa hun at det hadde klaffet nå i mars.

-Aurora sa først mai, og så sa hun at jeg var gravid nå i mars med den nye pendelen. Spurte igjen i dag, og hun trodde fortsatt jeg var det.

-Fomle&Ariel har sagt at hun tror jeg er gravid ( hun var den eneste som hadde ret sist)

-Nattinatt sa at jeg var gravid eller at det var så nærmer, så nærme.... spurte vel henne i slutten av februar.

-Stratosen sa mars

-Gullmor sier mai

-Hønemor sier mai/juni

-Whitelily sier septmenber

Så sånn er jeg blitt spådd da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...