Habby Skrevet 12. mars 2008 #51 Skrevet 12. mars 2008 Hadde også problemer, men google og så trykte på termin eller forumet linken..kom inn Ellers da? hvordan går det jenter?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 12. mars 2008 #52 Skrevet 12. mars 2008 gratulerer så masse pos test, MissHopeful :) kjempe gøy:) her har dagen igår og idag, vært fylt med kvalme og sulten hele tiden. Skal prøve å holde meg til IKM dagen med å teste, hvis jeg klarer bra med de da?
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 #53 Skrevet 12. mars 2008 Ja, det går jo også ann:o) Joda, jeg er heeelt knekt i kveld og... TRØTT. Dumme meg avtalte med gubben at vi skulle trene når han kom hjem fra jobb... han kom hjem nå, og jammen er han ikke som et tent lys. Dratt frem matter og greier her... og alt jeg egentig vil er å krabbe langt under dyna og SOVE... at det går ann å være så dum...hihi Ellers så gruer jeg meg massemasse til å ta test i morgen! er så redd den er negativ... og i tillegg så liker jeg jo ikke den digitale... huff og huff... tenk om den er negativ da:o( Men nå står gubben klar her, så da får jeg puste og pese litt jeg da:o) Hvordan går det med dere andre da?
Habby Skrevet 12. mars 2008 #54 Skrevet 12. mars 2008 Det går bra her!! Men dritt TRØTT..skal legge meg nå! Dere får ha en fin kveld Lykke til dere som skal teste imorgen!! Nattaklem!
gladmamma<3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #55 Skrevet 12. mars 2008 jeg har mista ømme nippler!!! noen som har funnet dem?! skal ligg her en plass altså...hm... ¤bøyer meg ned å ser under sofan¤....hm...... ............dusør loves på 10 000kr....
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 #56 Skrevet 12. mars 2008 Jeg har dem:o) hohoho.... Unnskyld at jeg ler, men HALLO.... seff sier jeg at jeg har dem, når du lover slike summer:oDDDD hahahaha... Over til alvor... symptomer kommer og går de... iallefall her i gården... flere symptomer på lager? håper du finner dem igjen altså!!!
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #57 Skrevet 12. mars 2008 Hellu snuppizer Jeg er så spent på i morgen at jeg holdet på å dø litt på meg!!! Også får jeg ikke vært online mellom 08.00 og 17.00, hvordan skal jeg klare det?!?! Skriv inn testeresultatene deres så fort som mulig hvis dere har dem før 08, hi, hi Jeg tenker på dere konstant nå, håper så hardt at jeg får vondt i hodet Og bare så dere vet det, har jeg laget en tråd til oss inne på novemberklubben Kunne ikke dy meg, hi, hi Stor håpe, håpe klem til alle venterne
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 #58 Skrevet 12. mars 2008 Så koselig at du har ordnet med tråd til oss og greier... håper jeg får bli med på den:o))) Holder på å døøøøø på meg jeg og! Vet ikke om jeg kommer til å få sove i natt altså. Det kiler såååå i magen... er nesten for nervepirrende synes jeg. Når er det lov til å teste da? Lillegutt pleier å våkne for mat rundt kl 6... er det for tidlig?...hihi... Skal selvfølgelig skrive inn resultatet med en gang hvis det er positivt. er det negativt, så kan det hende jeg graver meg ned under dyna og sturer og sutrer i stedet:o/ Men får jeg et positivt resultat før kl 8, så skal du nok få vite det altså¨Miemamma:o))) Klem
gladmamma<3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #59 Skrevet 12. mars 2008 TusseMor&lillegutt Din luring...! Jeg vil ha de tilbake i like godt behold! hihihi...bare le du...jeg ler selv...jeg føler meghelt korka!hehhe... Har jo disse mensmurringene da...også er det mulig der er bare innbildniger...men av og til, spes hvis jeg ikke får mat nårjeg trenger det blir jeg kvalm! også når jeg våkner etter jeg har hatt min blund på øyet må jeg ligge litt i ro før jeg står opp...meeeeeeeen det kan være tante rød...æsj! hun har rødt kort jo! hun trenger ikke komme! da ignorerer jeg henne ¤knis¤.... jeg pleier å ha så menssmerter at jeg besvimer og/el kaster opp...såååå...hehehe...ææææææææææhhhhhhhhhhhh!!!!! fryser og svetter om hverandre da...men jeg har jo som sagt, en til fl skruer løs....
gladmamma<3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #60 Skrevet 12. mars 2008 Miemamma med bitteliten =) Takk for gode ord og oppmuntring...hjelper ekstrem på nå som jeg begynner å miste hode...hihi... Jeg vil være med deg og alle andre over til november klubben jeg også......¤syte syte¤ du skal få en kjempe klem av meg...siden du er så snill og hjelper oss andre med å holde motivasjonen oppe!
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 #61 Skrevet 12. mars 2008 *knegg*... jada, 10 000,- så er de dine igjen;o) Du looooooovte! hihi... Høres veldig positivt ut synes jeg da rosaellerblå))) Du henger med og tester i morgen du???? Og rett inn her etterpå og rapportere? eller var det sånn at du ville vente litt? Ååååhhhh... dette er FOR spennende!!! Krysser fingre for at vi får bli med de andre i klubben:o))))
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #62 Skrevet 12. mars 2008 Rosaellerblå: Grabber til meg klemmen jeg, hi, hi, og lagrer den godt under gode opplevelser boksen min =) Og sender mange tilbake, både rosa og blå, så kanskje det blir tvillinger på deg, fniiis Tussemor - du dah!! Ikke grue deg så fælt nå da vennen! Men jeg vett, dyna er god å ha den, når ikke alt går helt som en vil bestandig... Men, nå skal du høre det "Mister dyne", at du kan egentlig bare drite i den kosen med Tussemor i morgen, for hun skal nemlig på tur kl 06.00, hun skal til novemberklubben, og har å rapportere så fort hun får gravid på sine CB digital =) =) I hvert fall da jenter, masse, masse lykke til, jeg tenker på dere Nattaklem
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 #63 Skrevet 12. mars 2008 Ja, tenk om det er tvillinger da Miemamma:o))) Det hadde jammen vært noe! Ja, vi får satse på at det blir en hyggelig opplevelse i morgen tidlig! Jeg vil mye mere være med i klubben, enn å kose med mr. dyne, bare så det er sagt;o) Tusen takk for lykkeønskninger! Og stoooor nattaklem til både deg, Miemamma, og rosaellerblå, og eventuelt andre av godjentene som sitter oppe og titter på dataen i disse sene timer... Nattinatt og sov godt:o)
gladmamma<3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #64 Skrevet 12. mars 2008 jeg kan jo prøve...men føler at jeg kommer til å bli skuffet...æsj... yeah...jo jeg blir med jeg... for morrskyld:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 #65 Skrevet 12. mars 2008 Men hvis du føler for å vente, så må du jo bare det... skal heie på deg jeg:o)))) Vi skal nemlig være med i klubben! men... NÅÅÅÅ er det natta altså! Sov godt rosaellerblå) Stooor nattaklem fra meg:o)
gladmamma<3 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #66 Skrevet 12. mars 2008 takk skal du ha heier på deg/dere jeg også god natt snuppzi! lykkeønskninger til deg å dere andre som skal teste i morgen
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. mars 2008 #67 Skrevet 12. mars 2008 Hei hei jenter:-) Nå har jeg akkurat lest gjennom tråden og oppdatert fra der jeg slapp før i dag. Vært ute helt til nå, men har tenkt på dere og morgendagen HELE tiden!!!!!!!!!!! ER SÅÅÅÅÅÅÅ SPENT!!!!!!!!!!!!!! Jeg skriver med en gang jeg vet oe mer i morgen. Tr er ikke kommet, men har ingen gravid tegn nå, bare øm nedentil.... HOLD DEG UNNA TANTE UGLY!!!!!!!!!!!!! DU ER IKKE TANTA MI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG SKAL I NOVEMBERKLUBEN PÅ TRÅDEN SOM MIEMAMMA MED BITTELITEN HAR LAGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NATTAKLEMMMMMMMMMMMMM TIL ALLE OG KRYSSEDE FINGRE FOR OSS ALLE:-)
Habby Skrevet 13. mars 2008 #68 Skrevet 13. mars 2008 Da tror jeg kan kalle meg gravid!! Testen idag var sterkere enn igår og tempen er skyhøy. Så det blir ikke noe tr her i huset!! Hvem andre er det som blir meg og miemamma til november klubben?
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 #69 Skrevet 13. mars 2008 Hei på dere... Så moro MissHopeful! Gratulerer såååå mye altså... skulle gjerne fulgt dere inn på novemberklubben, men det ser ikke så lyst ut dessverre:o( Tok en negativ CB-dig tidlig til morgenen i dag. Hadde riktignok tisset bare 3 timer før, men det skal jo liksom ikke ha noe å si 3 på IKM. Jeg er ganske så frustrert, for jeg begynte å bli rimelig sikker på at det klaffet denne pp. Det kan jo hende at det har skjedd det samme som sist? da testet jeg pos 2 dager før IKM, og da jeg testet senere så ble de bare negative... begynte å blø 10 dager over IKM. Så da var det visst en tidlig sa. Følte meg gravid da og... Kanskje det samme som har skjedd da:o( Men jeg vet jo at jeg produserte HCG sent med lillegutt... så det kan jo være det og... Men trodde liksom den digitale testen var rimelig sikker. Og i og med at jeg fikk positiv test 2 dager før IKM i februar, så blir jeg litt skeptisk. Er det forskjell på HCG-stigningen fra graviditet til graviditet? I tillegg er det litt rart at testen er negativ hvis jeg er gravid, siden jeg er ganske så sikker på at EL var tidlig denne gang... MEN så har jeg jo uregelmessige sykluser og da... 1pp var på 48 dager... Men neste pp så testet jeg positivt på dag 26... hmmmmm Æsj... har mensmurringer, og føler meg ganske så frustrert her jeg sitter. Vil jo ha novemberbaby... Jaja, dere får ha masse lykke til dere som ikke har testet enda! Og dere som har testet positivt får også ha masse lykke til, og kose dere med spira deres:o) Og vi som får TR etterhvert får rotte oss sammen og være skikkelig ufyselig mot tanta, slik at hun IKKE vil ta turen neste pp;o) Stooooor klem fra TusseMor Som er litt trist i dag:o(
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. mars 2008 #70 Skrevet 13. mars 2008 Ikke jeg:-( Tr er ikke kommet, men testet negativt igjen, har skikkelige tr smerter, og tempen har gått ned enda et hakk:-( ååååååååå jeg er så lei meg nå, og blir så redd for at vi ikke kan få barn. Vet at 5pp er for lite å syte av, men grunnen til at jeg er mer redd enn jeg burde er at mannen min har en retinert testikkel, og jeg har lest MYE fælt om det!!!!!!! Sånn etter litt syting må jeg få GRATULERE DEG IGJEN MissHopeful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er så utrolig bra at du og miemamma endelig har klart det!!!!!!!! Dere fortjener det så sinnsykt mye, og jeg er så ufattelig glad på deres vegne:-)!!!!!!!!!!! Kommer til å følge med dere. Har vært en så ufattelig god gjeng dette her, og jeg håper og krysser fingrene for at flest mulig følger dere inn på nov.klubben!!!!!! Kos dere videre MissHopeful og Miemamma med bitteliten:-) Og lykke til med svangerskapet!!!!!!!!!!!!!!! Stooooor klemmm fra M-79 Dere andre da? Hvordan går det med dere?
gladmamma<3 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #71 Skrevet 13. mars 2008 Så dritt å høre da!!!!!! Jeg prøvde i sted her jeg også...å pinaDØ var den negativ...testet med staver fra billigtester...ikm lørdag...tørr liksom ikke tro mere jeg nå... Jeg tror og håper jeg joiner ikm uke 15 gjengen da...jaja....kjipt altså... Lykke til til dere som har fåttbesøk, dere andre har fortsatt et håp...med andre ord...ikke fått besøk! StOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOre klemmer til dere alle:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 #72 Skrevet 13. mars 2008 Æsj:o( Satser på at det var altfor tidlig å teste! Ikke miste motet altså, for sjansen er fortsatt stooor for at du kan få en positiv test! Sjansen er større for at det var for tidelig! Jeg heier på deg, og krysser fingre og alt som er for at du skal få bli med de andre herlige jentene inn på novemberklubben! Hvis ikke det klaffer, så har vi hverandre og, vi som ikke er fult så heldige denne pp:o) Så da blir det heller uke 15 tråden, blir nok veldig koselig der og ))) Masse lykke til! Klemmer:o)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. mars 2008 #73 Skrevet 13. mars 2008 Ja det kan nok ha vært for tidlig å teste for din del enda. Så jeg gjør som TusseMor&lillegutt og krysser alt jeg har for deg!!!!!!!!!! LYKKE TIL og HOLD DEG UNNA TANTE UGLY!!!!!!!!!!!!!!
gladmamma<3 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #74 Skrevet 13. mars 2008 takk for gode ord tusseMor&lillegutt Men jeg har ikke store håpet..hm...så rart at spåkjærringene såg at vi var på tjukka...alle som prøvde..
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 #75 Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg vet det... men de har hele tiden svinget fra mars til mai for min del altså. Like mange som mener mai. Og Mamalari var usikker på om det var mars eller mai... hun skjønte ikke helt. Men så så hun jo at jeg var gravid senere da... men jeg lurer rett og slett på om historien fra forrige pp gjentar seg... for at jeg har vært "gravid" denne pp er jeg 99% sikker på! Har nok bare ikke festet seg ordentlig:o( Men jeg heier på deg jeg:o) Og krysser alt jeg har! Klem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå