Gå til innhold

IKM UKE 11 (DEL 2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

KOM Å GI MEG EN KLEM

¤strekker ut armene til M-79 håperpå 08gull¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Klemmmmmmmmm til deg rosaellerblå 2pp:-)

Skrevet

Ble det litt bedre nå?!

husk...det er ikke over enda....hun har ikke vist seg?!

Skrevet

Ja ble litt bedre:-) Tusen takk!!!!!!!!! Nei hun har ikke vist seg enda, og hun må bare holde seg vekke. Jeg reiser til og med bort i morgen og er vekke til mandag, og da kan jeg jo ikke være her på bim og få trøst av dere gode jenter, så hun må bare HOLDE SEG LAAAAAAAAAANGT VEKKE!!!!!!!!!!!!

Skrevet

som sagt har mensmurringer..er litt sånn øm i nedre del av magen. Og det bobler..

Huff, kvalmen har kommet :)

Skrevet

Ja håper det er positivt tegn for oss også! Lykke til med kvalmen da MissHopeful! Håper den ikke blir for plagsom!

Klem til deg:-)

Skrevet

huff..håper virkelig...for dette er mensmurringer, å ikke en lagret promp!hehe....

Jeg skal gi rødtkort og utvise tr jeg....!!!!!

Har vært håndballdommer før i tiden---> så jeg har myndighet!

Jeg gir gjerne flere rødekort hvis noen ønsker!

Skrevet

Hahaha stilig!!!!!!!!!! Jeg har FÅTT rødt kort i håndball en gang i tiden jeg.......... Hehe og rødme rødme... Som TRENER...... En VELDIG engasjert en;-)

Skrevet

hehehehehe...jeg også...MAAAAAAAANGE ganger...hehe...men som spiller...det er gøy å være litt rå på banen...:)

Som trener ja..hehe...hadde en slik trener vi også..han ble utvist av hallen den helge cupen...hahaha...

Skrevet

He he he jeg syns det er bare artig! Kan ikke huske jeg fikk rødt på banen, men gule ble det ENORME mengder av;-) Liker forsvar godt!!!!!!!!

Spiller desverre ikke lenger da.. Ikke trener heller. Men savner alt veldig!

Skrevet

Jeg også...kan ikke se på håndballkamper på tv, for da blir jeg altfor engasjert! jeg kan bli sikkelig hissig...hehe...

Skrevet

Jepp samme her... Går greit når jeg ser med min mor, for hun er lik.. Men mannen min skjønner ingenting... Hehe:-D

Skrevet

hei,hei. har sovet i hele dag nesten pga oppdrag på sykebilen i natt.

Gratulerer så mye MissHopeful, visste du var gravid.

jeg har vært småkvalm i hele dag - tror jeg er d pga at jeg rett og slett konstant sulten!

Litt mensmurringer :( men håper, håper ennå :)

æsj, jeg skulle strekke meg istad og d strakk skikkelig i hø sida, der jeg har hatt "vondt" i snart i to uker, hmmmm

ellers flyger jeg på do støtt...

håper d går bra med dere andre :):)

vi skal alle være med, Miemamma og MissHopeful til 1.tri og novemberklubben :):)

Skrevet

Hi there :) Åhhh!! Tusen takk, nok en gang, for alle godordene =) De er herved oversendt bitteliten min ;) For nå har jeg santens meg bestemt meg, jeg skal kjempe for denne spira med nebb og klør!!! Om jeg så må ligge på sofaen i flere uker, så gjør jeg det gladelig, for jeg elsker den allerede - for meg er den bitteliten, og den SKAL ikke reise sin vei!!! Og, heldigvis, nå er det ingen farge på papiret lenger... Jeg har snakket med gynekologen, som nok en gang bare er fantastisk! Til tross for at han var helt fullbooka frem til 18. april, har han presset meg inn i skjemaet sitt på mandag, så da skal jeg avgårde og se spira vår for første gang - drømme, drømme :) :) Håper inderlig at det blir en god opplevelse for oss denne gangen.

Men, jeg har en god følelse! Det føles bare riktig liksom! Og i dag skyllet kvalmen over meg, brystene verker og magen full av luft, herre min hatt, for en delikatesse jeg er akkurat nå, fniiis ;) ;)

M-79 håperpå 08gull: så gøy at vi er lærere begge to :) Jeg er kontaktlærer for en 7. klasse ja :) Ferdig utdannet adjunkt fra høyskolen på Hamar 2003. Veldig glad i jobben min, men akkurat nå lengter jeg etter et år med permisjon :) Huttetu, så spennende det er med deg nå!! Vil så gjerne ha deg med inn i novemberklubben, håper, håper alt jeg kan for deg :) Med i mine bønner du også =)

MissHopeful: Jeg er så glad for deg i dag, hoppet i taket nesten da jeg så innlegget ditt :) Gleder meg masse til at vi skal følge hverandre videre vennen, for det skal vi nemlig :) :)

Tussemor: Du er bare god du :) Jeg husker godt innlegget ditt, og legger meg det på minnet - skal klare dette! Også vil jeg så inderlig gjerne at du også skal få positivt resultat i morgen - kjære vene, kan nesten ikke vente jeg!!

Rosa eller blå: Nå må du stå på snuppa!! Vil ha dere med all ihop =) Krysser fingre og tær for deg, og alle de andre :) :)

Jepp, da tror jeg at jeg har fått sagt det jeg hadde på hjertet, til verdens herligste jenter!!!

Godklem =)

Skrevet

noen som har sjekket livmortappen? syns d er litt vanskelig å kjenne om den er åpen eller lukket..

Skrevet

Gooood kveld alle babyklare:o)

Oj... her har det jammen vært aktivitet i dag:o) Jeg har vært en del på farta, så har ikke hatt noe særlig tid til å skrive her, men nå lurer jeg fælt på hvordan dagen deres har utviklet seg? :o)))

Jeg er uggen og det ruuuuumler i magen, ikke noe særlig luft da, bare rumler. Jeg er sulten og har vondt i hodet... mensmurringene har forsvunnet litt i dag og byttet plass med ømhet i ryggen. hmmmmm... Jeg hadde selvfølgelig ikke fått billigtestene i posten i dag:o( er det mulig...hihi... så da måtte TusseMor på apoteket da vet dere...og der hadde de bare Cb-digital, QR og noen andre rare merker jeg ikke har hørt om før... så da ble det CB-digital da... kjenner at jeg gjerne ville hatt en vanlig CB. Blir altfor nervepirrende å vente på at GRAVID eller IKKE GRAVID skal komme opp i displayet. Bedre å følge med om man kan skimte streken o eventulet se den blir sterkere synes jeg... QR har jeg ikke såååå tro på... Ble såååå utydelig strek med lillegutt, enda jeg da var på dag 40 i syklusen. Ble riktignok satt tilbake en uke, så det var vel egentlig dag 30 da... men allikevel... Så da ble det den digitale da:o/

Miemamma...

Så flott at gynekologen tar så vare på deg! Supert altså:o) Det er så viktig å føle seg trygg og ivaretatt! Hold på den gode følelsen du Miemamma... alt er nok i den skjønneste orden:o) Håper sterkt at jeg får følge med dere andre herlige jentene inn på novemberklubben og... krysser fingre for det! Og at alle andre blir med og...

Takk skal du ha... blir helt rørt jeg:o) Er jo så utrolig koselig å høre at folk synes jeg er god... og det er jammen dere og altså! En skikkelig herlig jentegjeng!!!

åååååhhhh... jeg klarer nesten ikke vente til i morgen jeg:o))))

Håper vi blir mange som får en goooood start på dagen i morgen:o) Eller en av de andre dagene denne uken;o)

Stoooor klem til dere alle

Fra

Skrevet

ire86...

Det der har jeg aldri satt meg inn i... aner ikke hvor den er en gang jeg... *fnis*

Er det liksom åpningen inn til livmora eller?

Skrevet

Åå, dette er en god gjeng!!

Jeg gruer meg til imorgen, for da skal jeg teste igjen..og spent hvordan det vil stå til med tempen min. Jeg har tro på at jeg er gravid...men vil være 100% sikker!! Nå er jeg bare 90% sikker..

Symptomene er iallefall på plass! Kvalmen kommer og går..det bobler i magen og brystvortene er ennå ømme og harde. Og er litt for følsom nå..

Vil ønske resten av dere lykke til videre, håper dere kan komme joine meg og Miemamma :)

Miemamma: Ikke gi håp, vennen!! Det er bra innstilling; kjempe for bitteliten :) Vi to (og kanskje resten?) skal følge hverandre videre i hele 8 mnd :) Det gleder jeg meg til!!

Skrevet

kan nok være d, litt usikker, hehe... har ikke noe daglig sjekk av den, men av og til, men d er vanskelig, så jeg gir vel opp den testingen og,, hehe

er så kvalm jeg, skikkelig ubehagelig, æsj altså!! men tåler d, i håp om at d er en spire på gang :):)

har lyst til å teste i morgen,men har ikke ikm før 16.mars, så jeg får prøve å drøye den litt til, hvis jeg klarer. Ltt redd for å få en neg test.

Skrevet

Ja, det er en skikkelig god gjeng:o)

Tror nok ikke du skal bekymre deg for neg. test. MissHopeful... Du er nok så gravid som det går ann å bli serru;o)

Håper jeg joiner dere i morgen:o)

Har fått en sinnsykt spiss nese jeg da... trodde jeg skulle dæve av alle luktene i byen i stad! MEN det kan være innbildning;o)

Masse lykke til!

Skrevet

ire86:o)

Nei den tappetafsinga tror jeg ikke jeg skal hive meg utpå heller... hihi...

Æsj, så kjedelig at du er så kvalm da:o( Håper det er en GOD grunn til det:o))) er kanskje litt tidlig å teste i morgen ja... faren er jo større for å få neg. test da... selvom CB-dig er 80% sikker 3 dager før IKM. Men på en annen side så er det jo lettere å oppdage kjemisk graviditet når man tester tidlig og... men krysser fingre for at det er satt seg en spire som klamrer seg fast hos deg... og at det er derfor du er uvel... :o)))

Skrevet

får nok prøve å holde meg til helgen :) de to siste pp(med denne pp) så har jeg nesten ikke klart å vente med å teste, sier kanskje litt om rare/nye symptomer, men TR kom sist da, håper den holder se langt unna nå.

så inne på 1.tri siden istad, å der sto d en "myte" at hvis en er sugen på noe salt får en en gutt, hvis en er sugen på no søtt er d jente. Idag har jeg hatt lyst på no salt hele dagen. merkelig,og d var først på dagen idag og utover, FØR jeg leste d innlegget, men d er jo bare en myte, men en veit jo aldri da..

fortsatt murring nederst i magen og stikkinger i hø side.

Ang kvalmen/uggen, så blir jeg bedre etter en matbit, men blir så fort sulten igjen, at da blir jeg jo kvalm igjen. Men som du sier, Tussemor&Lillegutt, så håper jeg d er en GOD grunn for d :):):)

Skrevet

ire86:o)

Det stemmer godt med meg dette med salt i allefall! Jeg MÅTTE ha salt lakris da jeg gikk med lillegutt... ikke noe annet fristet noe særlig... men salt lakris... namnamnam.. prøvde å begrense det da, men i helgen var det lakrisfest;oD Spennende altså! Håper det sitter en spire altså! Høres jo veldig sånn ut da:o))))

Skrevet

Et eller annet galt med BIM og DIB i dag igjen:o( Flere som sliter med å komme inn?

Tips er iallefall å skrive www.barnimagen.com/forum, og så gå inn på forumet man øsnker... men det er kanskje bare jeg som ikke kommer inn på vanlig vis i kveld?

Skrevet

ja, håpe, håpe :):):)

håpe du og dere andre som skal teste får en positiv test:) Vi satse på at alle kommer inn på 1.tri denne pp :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...