Gå til innhold

IKM UKE 11 (DEL 2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Miemamma, missHopeful og tussemor..

Tusen takk:)

Har ikke gåt helt opp for meg, for har ingen symptomer!! Så er litt usikker, selv om testene har vist positivt.. Får nok endelig svar over helga når CB testen kommer!

Sender masse babystøv til di som spira ennå ikke har festet seg **************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til:)

Jeg er kjempe HAPPY!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja....

*sukk*

Må bare undersøke litt hvordan det blir med eventuelle foreldrepenger, hvis jeg blir gravid. Men det ordner seg nok:o))))

Hvor er du fra leia?

Skrevet

ja det var jo godt spredd :P

aurora sa at jeg bare skulle vente å se om jeg bare har testa fortilig.

pga det dærre hormonet som jeg aldri husker hva heter :P

men da er det bare å vente å se tussemor... ikke noe annet vi får gjort gitt,,,

Skrevet

Hvordan det blir med foreldrepenger, hvis jeg går i permisjon uten lønn, mens jeg blir gravid... kan ikke skjønne at det skal ha noe å si for foreldrepengene hvis jeg går 2 mnd i ulønnet permisjon...

Må jo bare ha jobbet 6 av de 10 siste mnd:o)

Beklager alt rotet altså...jeg er såååå surrete om dagen altså!

Skrevet

Leia:o)

Ja de er lit spredt, men jeg synes det virker som om de har samlet seg om mars jeg da... *håper* hihi...

vi får vente å se litt... så kanskje vi får en suuuuper overraskelse til uka eller noe:o)

Skrevet

bor i horten jeg tussemor..

du da?

Skrevet

Skjønner godt at du er happy Steinbukkjente:o)

Og du er nok gravid skjønner du...men jeg vet det er vanskelig å tro heeeelt...hihi... men du er nok det!

Grabber til meg litt av babystøvet ditt jeg:o)

Og masse lykke til!

Skrevet

gjør du eller?.... kommer akkurat fra Horten i kveld jeg... går på babysvømming der, og pappa bor der...

hihi...

jeg er egentlig fra Nøtterøy, men bor i stokke nå...

Skrevet

i en hel uke fram til nå har det vært en ettersmak av vanilje på kaffen å i dag var det lakris ettersmak.....

skal si min stemor og pappa lo godt av meg når jeg spurte om de hadde servert meg vanilje kaffe...

stemoren min måtte til og med smake på kaffen når jeg spurte, de lo så de grein å lurte på hva jeg hadde fått i meg for noe....

til å med typen lo å ristet på hodet når jeg fortalte det.....

Skrevet

oooi....

sammen treff *ler*

er egnetlig fra tønsber jeg da....

hadde min "ungdomstid " der...

Skrevet

Kanskje vi vet hvem hverandre er da? du er født i 81?

*fnis*... ikke bare meg det har klikka litt for;o) Svigermora mi holdt på å daue av latter i stad da jeg fortalte at jeg hadde prøvd å ta på meg lillegutt sin strømpebukse, ba bikkja gå på jobb og putta bananskallet i grøttallerkenen til lillegutt, og bananen i søpla da jeg var hos henne...

Er skikkelig kløne om dagen! hihihi

Dessuten så sier jeg noe feil hele forbaska tiden, og glemmer hva jeg snakker om osv;o)

Håper det er gravidoppførsel...hihihi.... var det sist iallefall;o)

Skrevet

ja jeg er født i 81.

er nesten som å høre meg... skal rope på hunden til mamma så roper jeg navnet til datteren min.

skal be dattra mi å slutte med noe så sier jeg : slutt da mamma hør med ørene dine.... mamma bare kikker på meg å ler...

dette er ikke no artig noen ganger roter sikkelig på jobben jobber i butikk å sier til en kunde han skal i virkeligheten betale 44 kr så sier jeg ja da blir det 444 kr... han bare kikka på meg så måtte jo bare beklage meg, skjedd med flere stykker.... huff....

i går gikk jeg i butikken å letet etter noe jeg kunne putte sopp oppi... gikk lenge å letet hadde så lyst på sopp :P

Skrevet

hahaha... jammen godt å lese at ikke det bare er meg...

En del frustrerte kunder da eller? hihi....

Men vet du hva? Jeg må nesten legge meg jeg...

Har blitt lite med søvn de siste dagene.... vært så gira på dette med graviditet og sånn, så i natt tenkte jeg at jeg skulle prøve å få sove noen timer:o)

Men du må love å si ifra hvordan det går i morgen og altså! Krysser fingre for at TR holder seg unna... Send meg eventuelt en PM da vettu, jeg skal nemlig farte litt imorgen.... så skal jeg gi beskjed om det er noen forandring og:o)

Sov godt og drøm søtt Leia:o)

Og alle andre selfvølgelig:o)

Skrevet

will do vettu =)

natti natt til deg å tussemor =)

Skrevet

Mamalari var det eneste som hadde rett her inne ;) Hun spådde mars!!

Skrevet

hei,hei. hvordan går d med deg/dere som er igjen her..?

her går d bra, litt kvalme og tretthet, og sulten.

stikkinger i hø side en del idag..

skal jobbe i helgen, håper på en rolig helg, får slappet av litt.

hadde en utrolig god drøm i natt, drømte jeg fikk positiv test :):) ikm er den 16.mars, håper,håper. har klart å la være å testa, skal la være helt til evt tr ikke dukker opp.

Før jeg sovna igår kveld, gikk jeg to ganger på do, altså to ganger etter at jeg har lagt meg, herliighet, går d an. Også er d om kvelden og når jeg har lagt meg at kvalmen kommer, d er litt kjedelig. Håper d er verdt d :):)

Var faktisk kjempe nødt på do idag tidlig når samboeren min dro på jobb..

har tr kommet til deg Tussemor&lillegutt??

Skrevet

Hei Ire86, så spennende med deg :) Du er veldig velkommen etter, håper det :) Og vet du hva, jeg har aldri før drømt at jeg var gravid, men tror jeg skrev det på den andre tråden en gang, at det drømte jeg denne måneden, et par -tre dager før jeg fikk positiv test :) Lykken er =)

Tussemor, goingen :) Hvordan går det med deg da?

Liten oppdatering fra meg: Tror dette går vår vei jeg :) :) I dag har jeg skikkelig struttemage, hi, hi, like oppblåst som en ballong ;) Men jeg er bare glad, all verdens plager kan komme hit, de er evig verdt det om det bare går bra med bitteliten :)

Og by the record, var snakk om spåing her leste jeg. Det var Aurora som spådde riktig på meg. Mamalari og Stratosen tok HELDIGVIS feil!!! For de spådde nemlig mai / juni.

Ha en deilig helg, jenter :) Endelig påskeferie for min del, tro om jeg gleder meg!!

Klmmers fra

Skrevet

mamalari spådde meg, og hun mener d har klaffet nå, så jeg krysser fingrer og tær:):):)

håper jeg er sanndrøm denne gangen :):):)

Flott d går bra med deg, Miemamma :):) satser på at d går deres vei nå :)

Skrevet

Hei:o)

Sååååå moro ire:o))) Krysser fingre og tær for at det virkelig har slått til denne gangen altså! Du må holde oss oppdatert altså... Håper virkelig du får holde disse andre gode jentene med selskap i novemberklubben!

LyYyYyYykke til!

Så koselig at dere spørr etter meg ire og miemamma:o) Blir så glad da jeg vet dere:o) Her går alt fint! Har fortsatt ikke fått tr, og lever fortsatt bittelitt i håpet, selvom jeg har mensmurringer som skulle tilsi at TR kom hvert øyeblikk. MEN mensmurringene har jo fulgt meg i 3 uker nå!!! så det er jo ikke rart man blir tullete. Jeg er ganske så sikker på at jeg var gravid altså, om ikke er... kjente det sååååå på kroppen. MEN det kan ha vært en kjemisk graviditet.... eller så kan det være en liten luring som har klort seg fast, men som bare vil lure mamman sin litt;o) VI får se...

Alle de 3 har sagt mars på meg da:o))) Selvom 2 av dem har vært inne på mai og... Aurora, mamalari og stratosen... hmmmmm...Spennende med spåingen altså... men jeg kjenner vel egentlig at fallhøyden blir litt stor...

Ojojoj... så moro miemamma! Har troen på at dette går deres vei altså!!! :o) Så utrolig glad på deres vegne... skjønner godt at det blir en suuuuper påske! Da får dere virkelig tid til å nyte de nye herlige tankene ... Dere skal få et barn! Og det er jo bare sååååå fantastisk:o) Det er det aller beste som har skjedd meg... og jeg finner myyyye trøst i han når det stormer... det er nettopp derfor jeg unner alle denne følelsen! Og det er vel en av grunnene til at jeg vil blir jordmor og... jeg kan ikke tenke meg noe mer fantastisk enn mirakel det er å bære frem barn... og jeg skulle så inderlig ønske at dette var noe alle som ønsker fikk oppleve! Ååååhhhh.... blir helt rørt jeg:o) er så rar sånn sett... det er så godt å vite at noen som virkelig ønsker det skal får oppleve dette, og når barnet er så ønsket så vet man jo godt at det blir elsket over alt på denne jord når det kommer til verden:o) Dere blir nok noen skikkelige herlige mammaer der i novemberklubben... og de andre jeg har blitt kjent med her inne, som forhåpentligvis får det til fortere enn flint:o)

Men dere får ha masse lykke til i novemberklubben miemamma... hils de andre:o)

God påske og ha en deilig helg alle sammen!

klemmer

Skrevet

ååååhhh... hvordan går det med dere som har ikm i dag og i morgen????

Sånn som jeg tenker på dere! Krysser alt jeg har for at rosaellerblå, ire og de andre skal få en herlig start på påsken her! Holde meg oppdatert altså:o) Tenk om!!! :o))))

Jeg skal i selskap i dag, og drar på ferie imorgen, men skal prøve å komme innom å titte her i med jeven mellomrom før jeg drar. Sååååå, nå heier jeg på dere jenter...

Jeg har fortsatt ikke fått TR. Og spådamene tror fortsatt at jeg har testet for tidlig, men jeg synes de fleste symptomene har forsvunnet nå, så det er ikke godt å si. Er øm i ryggen og er grinete, sentimental og trøtt, men det andre symptomene er ikke tilstede i dag iallefall.

Men dere må ha MASSE lykke til altså!

og så må jeg bare hilse til dere i novemberklubben... Håper alt står bra til? Er så glad på deres vegne! Må virkelig nyyyte påsken nå altså...

Miemamma... du må fortelle meg hvordan det går på UL da. Det går nok veldig bra,men jeg vil høre hvordan du har det da vettu:o) Blir nok en fantastisk opplevelse! Jeg er som sagt på ferie,men du kan jo kanskje sende meg en PM... LYKKE til!

Jeg har sendt deg PM leia:o) Men du kan jo svare her og du;o)

Ha en deilig dag i det heeeeerlige været! (er iallefall det her i Tønsberg)

Skrevet

Halsbrann og tung i hodet er også tilstede, ved nærmere ettertanke;o) hihi

Skrevet

Titter innom å ser hvordan det går med dere... Venter på at flere skal komme inn i november klubben! :)

Tussemor - dette ser jo lovendes ut da, håper du snart kommer etter oss:) Krysser fingrene for dei og alle di andre her:)

Jeg tok foresten en CB test i dag, har ikke vert helt sikker.. Men den lyste gravid mot meg før jeg nesten var ferdig å tisse.. hehe:) Så da er d vel ikke noe å vere i tvil på lenger! :)

Men jeg har ingen symptom!! Men men, di kommer vel!

Nå må dere teste positivt å komme etter oss snart!! :)

Skrevet

hei,hei :)

ingen tr er kommet enda *bank i bordet* hehe. Jeg så tilfeldigvis opp i min filofax igår kveld og der sto d at jeg har/hadde ikm idag. Tenkte å teste idag tidlig, men fikk et oppdrag i 5 tida idag tidlig, så fikk derfor ikke tatt noen test, får prøve i morgen kanskje :) litt pysete jeg med den testingen, redd for en negativ test.

Ikke så kvalm idag, men kvalmen pleier å komme når jeg legger meg, vært mye oppblåst idag, mye luft i mage og litt mageknip.

igår kveld hadde jeg noe lignende mensmurring, men ingenting idag.

har drømt to netter på rad nå at jeg har fått en positiv graviditetstest, en liten annen drøm om at tr kom.

gratulere me en pos test, steinbukkjente'85 :) lykke,lykke til :)

god tur på ferie, tussemor&lillegutt:) håper tr holder seg unna hos deg og at du får en pos test :)

påskeklem

Skrevet

Hi girls :) Jeg orker ikke helt å forlate dere jeg altså ;) Må innom å høre hvordan det går med "jentene mine" =) =)

Og hva er det jeg leser, Ire86, du må da være gravid??? Fytterakkern, som vesle gutten min pleier å si, dette er vanvittig spennende!! Heier på deg! Forresten, spennende yrke du har da :)

Tussemor, klart jeg skal oppdatere deg :) Kjenner at jeg begynner å grue meg litt nå, selv om alle ting tyder på at jeg er så gravid som det går an for øyeblikket, så er det noe i meg som holder igjen til jeg får det endelige beviset. Men, nå har jeg ikke hatt farge på 4 dager, og tror nok det ville satt igang nå, dersom det hadde vært noe galt. men veien er så lang, skal nok bli veldig lettet hvis jeg klarer å komme meg forbi de første 12 kritiske ukene, på mandag har jeg gjort unna 5 av dem alt :) Du skal på tur du altså, heldiggrisen :) Må du bare kooooose deg utrolig masse, og komme hjem med gode nyheter til oss ;) Forresten, jeg har familie i Tønsberg, kanskje vi skal ta en kaffe neste gang jeg skal dit på besøk?!?

Rosaellerblå - har ikke du IKM i dag? Hvordan gååååår det??

Ønsker dere en fortreffelig deilig påske alle sammen :) For vår del har vi fått en stjernestart, med aketur i gnistrende sol i dag, sambo, veslegutt, Miemammings og bitteliten ;)

Stor påskeklem fra meg

Skrevet

Hei igjen...

ingen TR enda heller... Jeg pakker med meg bind og tamponger, og tester hvis tanta ikke er kommet når jeg har kommet hjem til onsdag.

Hvordan er det med dere andre???

Og rosaellerblå nå lurer jeg fælt på¨hvordan det står til altså!!!???

Så får jeg titte litt nedover og svare dere etterhvert... husker jo aldri hvem som har skrevet hva;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...