*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #151 Skrevet 30. mars 2008 Okei:o) Du får kose deg masse da<3 Vi skal lage kyllingfilee, fløtegratinerte poteter og stekt sopp/løk:o) Klemme<3
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #152 Skrevet 30. mars 2008 Ååååh nam nam nam, det hørtes helt nydelig ut!!! Så flink du er snuppa<3 Du får kose deg masse du og!!!! Klemme<3
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #153 Skrevet 30. mars 2008 Hehe:o) Er kjempe godt.. Klemme<3
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. mars 2008 #154 Skrevet 31. mars 2008 Hei snuppa mi<3 Du driver med idag da? Klemme<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå