Gå til innhold

*Silje*spiresnart*24pp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, vi skal bare være her;)

Nå har vi tent masse levende lys i stua, og skal spise indrefilet av svin og kose oss med rødvin<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da:o)

Til neste lørdag har vi vært sammen i 4år, da skal vi ut å spise med noen venner.. Gleder meg til det.. De åra har gått kjempe fort. Hehe..

Håper vi kan ses i påsken engang..

 

*Savne deg*

Klem

Skrevet

Så koselig at dere skal feire 4-års dagen deres på lørdag!:)

Ble ikke så mye date her i går. For jeg og en venninne digger amy macdonald, og i går så jeg at hun hadde konsert. Så det en halvtime før dørene åpnet;) Så jeg og venninna mi slang oss i en taxi ned til byen. Det var så sinnsykt bra konsert!!!

 

Gjorde du i går da?

 

*Savne deg og*

Klem

Skrevet

Hehe, så snill du var mot Marius.. Hehe!

 

Igår så vi på film og bare kosa oss med taco:o) Hihi! Idag ble vi NESTEN ferdig med leiligheten.. Hehe, bare badet igjen som vanlig..

 

Klem

Skrevet

Hehe, var ikke slem da. Han skulle jo få en kompis på besøk litt senere;) Det var jo full fest her da jeg kom hjem. *Vondt i hodet anger på det siste vinglasset*... Så vi skal ta igjen daten senere:)

 

Hørtes koselig ut med taco! Flinke dere er som nesten er ferdige!

 

Klem

Skrevet

Hehe.. Du må holde deg unna all den alkoholen snuppa mi.. *Fy fy* hihi. Fredag blir det party her, gleder meg.. Men kunne ønske du kunne kommet.. Snufs!

 

Jepp, var koselig! Bortsett fra at vi sovnet kl 2130 igår! *Hjelp* Hehe!

 

Klem

Skrevet

Hehe, drakk egentlig ikke så mye. Men så ga kompisen til Marius meg et glass med vin som jeg er sikker på at tok helt knekken på meg:-S Hehe. Skal ikke drikke på leenge:P Tror ihvertfall ikke det har ødelagt for EL-en. Har masse EL-slim i dag (sorry). Vanligvis ville jeg ikke fått det før om 2 dager, så tror grapefruktjuicen hjelper:)

 

Blir sikkert kjempegøy med party hos dere! Kjempesynd at jeg ikke kan komme:( Kan kose masse med en nyfødt baby på jobb jeg da, det er en liten trøst ihvertfall;)

 

Klem

Skrevet

Hehe.. Ja daså.. Hihi!

 

Jepp gleder meg til det. Vi har nå ikke drikki siden sommer'n.. Hehe:o)

Skrevet

OJ, kommer til å bli full av å lukte på korken dere da;P

 

Ååå jeg har sånn astma *Hostehostepesemasse*. Ringte legen for å få resept på astmamedisin, men når hun hørte meg sa hun at jeg måtte ha time for å sjekke om jeg har en infeksjon:-S Håper ikke all hostingen ødelegger for EL-en min, for i dag fikk jeg høy fertilitet! Tror jeg får full i morgen:)

Skrevet

Du sier det ja, nei får da ikke håpe det blir så ille da. Hehe!

 

Uff da. Håpe det ikke er noe da. Kjedelig det med astma altså, veit jeg alt om.. Blæ. Har hatt astma siden jeg ble født jeg.. Kjipt ja..

 

Håper det klaffer for dere nå da:o)

 

Klem

Skrevet

Det har jeg og hatt:( Men er vanligvis lite plaget av det, bare når jeg trener eller blir forkjøla. Håper jeg får mer medisiner av legen så det gir seg, blir jo helt utslitt av å ikke få puste ordentlig!

 

Tusen takk snuppa mi, håper det klaffer for dere og!:o)

 

Klem

Skrevet

Skjønner:o)

 

Takk takk, håper det klaffer for oss begge nå jeg:o) Ble forresten spådd av Kimby at jeg blir gravid i april.. Men tar ikke det som noe håp enda;o)

Skrevet

Skal du jobbe onsdag?:o)

Skrevet

Det håper jeg også!!:) Ååå så spennende, håper hun har rett! Jeg har blitt spådd gravid denne mnd av mamalari, i juni av kimby og til høsten av aurora. Håper mamalari har rett;P Jeg jobber på onsdag ja, hvordan det?

 

Klem

Skrevet

Så dårlig gjort. Du jobber jo hele tide jo. Hehe! Nei for vi reiser til Sverige på onsdag istedet.. Vil at du skal være md.. Snufs!

Skrevet

Ååå det var synd!!:(

Jobber en del i påsken ja, må ta igjen for da jeg var i praksis:(

Dere får kose dere masse på Sverige-tur da, alltid godt å komme seg litt vekk.

 

Skrevet

Snufs..

Skal prøve på det vettu:o)

Skrevet

Hvordan går det snuppa mi:o)??

Skrevet

Hei:)

Det går ikke så bra, for jeg tror jeg har EL i dag, men vi har ikke hatt mulighet til å ha sex i dag, og får det ikke før i morgen:( Så jeg håper at svømmerne fra søndag lever, eller at EL ikke er før i morgen. Men ellers går det bra;P

 

Hva med deg?

Skrevet

Å, det er jo typisk da snuppa mi:( Men da får du bare håpe du har de enda.. Hehe..

 

Joda, har det bare bra jeg.. Kom ikke hjem fra Sverige før rundt 2200 igår kveld. Hehe.. Så er sliten idag ja. Men vi fikk handlet og bare kost oss da.. Deilig..

 

Du skal i helga da?

Klem

Skrevet

Hei snuppa:)

I går fikk jeg fortsatt full fertilitet på monitoren + positiv EL-test på ettermiddagen, så jeg hadde nok ikke EL før i går eller muligens i dag. Og vi fikk kost oss både i går og i dag tidlig, juhuuu!!! Da er det nok håp allikevel:D

 

Oj, ble en lang tur på dere det, hehe. Fikk dere handlet mye godt?

 

I morgen skal jeg jobbe... Kjedelig når alle andre har fri, men når jeg får 133% i tillegg, så er det absolutt verdt det;) Pluss at jeg får hilse på den nyfødte babyen for første gang:) Resten av helgen skal jeg bare slappe av, og bruke tid på å lese pensum. Hva skal du?

 

Klem

Skrevet

Heii<3

 

Så bra da. Da får vi håpe det klaffer for dere denne gangen..:o)

 

Ja, hehe. Det ble en lang tur gitt.. Hehe! Jepp, masse.. 2liter sprit, 2 brett øl, 4 brett med brus, litt godteri, 1 brett rusbrus og masse mat:o) Hehe!

 

Jobbe ja.. Blir penger av det da:o) Så moro da:o) Må du kose deg da..

 

Hmm, får besøk av venninna mi idag fra Sarbsborg. Blir til lørdag kveld:o) I morgen skal vi ha fest, får da besøk av ei venninne fra Fredrikstad og har med seg ei venninne. Så kommer to venner fra Drammen. Vi blir ca 10stk i morra:o)

Lørdag ska vi ut å spise:o)

 

Klem

Skrevet

Hihi, dere kan virkelig kose dere i helgen dere da;) Kommer sikkert til å bli en knall fest!

 

Så koselig at du får besøk av en venninne i dag, og at det kommer så mange i morgen. Blir sikkert kjempegøy!!:) Høres herlig ut å gå ut og spise. Du får nok en super helg! Gleder meg til 12. april jeg, da er vi en hel gjeng som skal på backstreet boys konsert;)

 

Klem<3

Skrevet

Hehe, ja ser sånn ut..

 

Ja, gleder meg.. Endelig besøk av ei venninne jeg stoler på:o) Å så moro da. Det vil jeg å.. Hehe..

 

Snør det hos dere? Her snør det masse:o( Snufs

Skrevet

Å nei, stakkars deg siden det snør!!:( Her snør det heldigvis ikke, men tror det er meldt snø til kvelden. Håper det holder seg unna!

 

Koselig med besøk av en du stoler på:) Dere får kose dere masse i kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...