Gå til innhold

*Silje*spiresnart*24pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du rydder så mye at det hjemmet ditt må jo se helt fantastisk ut!;)

Nå ser jeg på i gode og onde dager, hihi. Vi dro ikke ut i går. Marius satt bare og så på noe på tv, og så glemte han helt tiden, så vi rakk ikke siste bane. Heldigvis:P

Skal du i dag da?

Klemme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, bare det hadde vært sånn du! Hihi!

Å, ja da var du jo heldig!

Nei idag skal vi bare slappe av! Senere idag skal vi lage biffsnadder! Nam nam:o)

Du da vennen??

Klemme:o)

Skrevet

Nam, det hørtes godt ut!!:)

Skal bare slappe av vi og. Skal spise taco i dag *Gleder meg*.

Så får jeg besøk av en venninne. Vi driver og lager litt låter sammen;) Skal spille på musikkens dag i Oslo:P

Skrevet

Så moro da:o) Hehe!!

Snør det hos deg nå? Det gjør det her! Æsj.. Lei snø nå..

Skrevet

Jupp det snør:( ÅÅÅÅ!!!!!!!!:( Såå lei av snø jeg og, grrrr! Håper dette er det siste snøfallet vi får før det blir vinter igjen.

Skrevet

Vi får håpe det snuppa mi<3

Siste fri dag idag da! Morten begynner på jobb igjen i morra.. Håpe han ikke begynner med overtid første dagen.. Er sååå kjedelig når han jobber lenge.. Hehe!!

Når skal du jobbe da?:)

Klemme<3

Skrevet

Jaa<3

Kjedelig at det er siste fridag *snufs*. Får håpe Morten slipper overtid i morgen ja! Skjønner at det er kjedelig når han jobber lenge. Jeg skal jobbe igjen natt til torsdag. Men studiene setter jo i gang igjen i morgen. Uff, skulle lese masse i påsken og har nesten ikke lest noe. Ååå jeg er så dårlig på å sette meg ned å lese! Mye bedre å være her;)

Klemme<3

Skrevet

Hehe, er noe med det å sitte her altså.. Hehe!

Må prøve å finne en helg du kan komme nedover, for det er jammen meg på tide snuppa<3 Blir altfor lenge mellom hver gang.. Snufs!

Klemme<3

Skrevet

Jaa:( Det er ikke så lett å få til når man studerer og jobber. Men det er jammen meg på tide ja<3 Gleder meg til vi ses igjen!

Klemme<3

Skrevet

Skjønner! Men du får si ifra en helg du kan komme da:o) Håper det ikke blir så lenge til!

Klemme<3

Skrevet

Det skal jeg gjøre<3

Skrevet
:o)
Skrevet

Håper du fikk en fin start på den nye uka etter påske<3

Skrevet

Tuuusen takk, og i like måde snuppa<3

Nå skal jeg på forelesning;)

Skrevet

Å så moro! Hehe!

Klemme<3

Skrevet

Hei snuppa mi<3

Planer for helgen eller?:o)

Klemme<3

Skrevet

Hei snuppa mi<3

I morgen skal jeg jobbe fra 15-21, på lørdag skal jeg til Sverige med en venninne, og søndag skal jeg slappe av:) Hva med deg?

Klemme<3

Skrevet

Så koselig da<3

Alltid opptatt du:o( Snufs! Hadde tenkt å prøve å få deg hit i helga.. Men du har jo en del planer du! Hehe!

I morra ser det ut som om det blir en kosekveld/liten fest, med meg, Morten, ei venninne og venninnen hennes!

Lørdag og søndag veit jeg ikke!

Lørdag har vi jo 4års dag:o)

Klemme<3

Skrevet

Det hørtes koselig ut!!:) Håper dere får deg gøy.

Og gratulerer med 4-års dagen på forhånd<3 (i tilfelle jeg glemmer det;P) Såå kos da!

Er desverre alltid opptatt omtrent ja, vanvittig slitsomt egentlig:-S

Klemme<3

Skrevet

Hehe, takk<3 Det har gått utrolig fort! Med gode og onde dager.. Men vi kommer igjennom det mestte<3

Kan ikke du prøve å finne en helg du kan komme da?? Hehe!:o)

Vil ha deg hit!!

Klemme<3

Skrevet

Det er jo kjempebra at dere kommer dere igjennom det meste, det tyder jo på at dere er ment to be<3

Hehe, skal prøve så godt jeg kan, men frykter at jeg ikke får det til før etter eksamen:-S

Klemme<3

Skrevet

Når skal du ha eksamen da??

Skrevet

Slutten av mai og begynnelsen av juni..

Skrevet

Så lenge til:o( Snufs!

Skrevet

Jaaaaa:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...