Gå til innhold

*Silje*spiresnart*24pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa:)

Unnskyld at jeg ikke fikk svart deg på msn på onsdag, var så opptatt med praksisrapporten, satt på msn og diskuterte med hun jeg var i praksis med;) Og i dag fikk vi godkjent, jippi! Så da var praksisen over for denne gang;) Hvordan går det med deg da vennen?

Klem glad i deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa mii:)

Joda, det går bra.. Hehe! Så jo du var opptatt, men tenkte jeg kunne se om du svarte..

Går bare bra.. Sliten om dagen. får har problemer med å sove om nettene.. Veit ikke hvorfor..

Med deg da?

Klem glad ideg

Skrevet

Opp:o)

Skrevet

Er du ikke her idag heller?:o( Snufs!!

Skrevet

Hei vennen min:)

Har vært litt opptatt de siste dagene. Dette er den eneste dagen jeg har hatt fri denne uka, bare praksis og jobbing hele tiden. Pluss at jeg har vært så deppa. Marius vil ikke begynne med utredning før om 3 år. Så jeg vurderer seriøst å begynne på prev igjen, for jeg orker ikke gå sånn og håpe hver eneste mnd uten at det blir noen resultater. Men jeg skal prøve å håpe litt mindre og heller ta det som en positiv overraskelse hvis vi får det til selv. Hvis jeg ikke klarer det må jeg bare begynne på prev igjen, blir jo helt gal i hodet.

Uff, så dumt at du sliter med å sovne. Er det noe spesielt du tenker på om dagen?

Klem glad i deg

Skrevet

Hei..

Nei nå må du slutte å tulle.. HELE 3år, hva er det med han da?? Har det ikke vært noe vits for dere å prøve nå da.. Stakkars deg snuppa mi:( Uff..

Vi skal bestille time nå før sommeren.. Men hadde ikke du time nå i mai da??

Aner ikke igrunn.. Kansje det har litt med det ang bestefar..

Klem glad ideg

Skrevet

Uff, det er utrolig trist når besteforeldre dør. Håper du føler deg litt bedre snart og at du får sove.

3 år er kjempelenge ja!!:( Han føler ikke at det er noe stress med barn før om 3 år, så fram til det vil han prøve på den naturlige måten:( Får vel bare være tålmodig jeg da, kan jo ikke tvinge han. Har ikke time i mai, men avtalte med legen at vi skulle bestille time i mai hvis vi ikke hadde klart det til da. Men det er vel bare å droppe den tanken, men men. Får håpe vi klarer det selv. Vi har jo klart det en gang før selv om jeg mistet tidlig.. Så bra at dere skal bestille time før sommeren, håper dere får raskt hjelp:)

Klem glad i deg

Skrevet

Går vel over etterhvert..Tar bare litt tid..

Uff, syntes så synd på deg jeg snuppa.. Du var jo virkelig klar nå, til å kunne få litt hjelp.. Skjønner ikke helt gubben din nå jeg altså..Hehe.. Ok, trudde du hadde fått time jeg. Får håpe dere klarer det selv da, og gjerne før det har gått 3år, det er jo altfor lenge å vente. Men hvorfor akkurat 3år da snuppa?? Morten bare: Nei, hvordan kan han vøre sånn.. Siden de har prøvd så lenge.. Hehe..

Ja, jeg håper også vi kan få hjelp raskt:)

Klem glad ideg

Skrevet

Endelig ser det ut som om mensen har stablisert seg.. Den kom idag. Så nå får jeg kansje vær mnd igjen:o) Hadde den i februar å så... Yey.. Hehe!

Skrevet

Jippiiiii!!! Så bra at det virker som mensen har stabilisert seg!:) Da satser vi på at dette blir deres siste pp!

Skjønner meg ikke på han jeg heller, han føler bare at det ikke er noe å stresse med før vi begynner å få "dårlig tid". Han mener at om 3 år er det på tide å begynne å stresse, for da er det bare 2 år til han blir 30 og han vi ha barn før det. Jeg håper at vi kan klare det selv, og jeg tror egentlig at vi kommer til å klare det og:) Håper bare det blir innen et halvt år, for jeg holder på å bli gal:P

Klem glad i deg

Skrevet

Håper det jeg å! Begynt å bli leil av det surret.. Hehe!!

Hehe, han vil ha barn før han er 30 ja, vil han ha barn etter han er 30 da?? Hehe!! Glad Morten ikke er sånn jeg.. Blæ.. Hehe. Om MOrten skulle ha begynt når han var 28 og ikke skulle hatt flere barn når han er over 30.. Hehe, det hadde ikke gått.. Da måtte det ha blitt veldig tette unger, for jeg skal ihvertfall ha 3 stk;o) Hehe!

Klem

Skrevet

Det skjønner jeg;) Er virkelig din tur nå!

Han vil jo gjerne ha barn nå, men vil ikke stresse med det før han nærmer seg 30. Tror rett og slett han synes det er skikkelig flaut. Han vil helst ha 3 tette;) Ble veldig overrasket der egentlig, for han har alltid sagt at han vil ha en eller to, men plutselig kom han til meg å sa at han ville ha 3. Og siden jeg vi ha 2-3 så passer det fint;) Heldig du er som har en kjæreste som er helt med da, det fortjener du virkelig etter all den prøvingen:)

Klem

Skrevet

Okei.. Hehe! Rar han typen din snuppa.. Hihi!!

Hadde ikke gjort no å fått 3 tette:o) Da får de litt mer glede av hverandre i oppveksten.. Kunne gjerne tenkt meg flere enn tre å jeg.. Hehe.. Men da må jeg ha meg enebolig først;o) Håper det klaffer for dere å da snuppa.. Ja er ganske heldig med han.. Hehe.. Takk for det.. Dere fortjener å det:)

Håper bare jeg finner igjen EL mi nå:o)

Klem

Skrevet

Det håper jeg og!:) Vurdert å begynne med EL-tester? Billigstrimmlene er ihvertfall veldig billige, selv om CB sine digitale er best.

Hvis jeg kunne valgt så ville jeg hatt en nå. Og når den er 3-4 år og jeg er ferdig med studier og ute i fast jobb, så vil jeg ha to tette;) Men først får vi klare å lage én:P

Klem

Skrevet

Ja., det har jeg:o) Skal nå først sjekke om TR kommer til samme tid neste mnd også:o) Gjør den det så skal jeg bestille de billigstrimmlene..

Hehe, ja jeg skjønner godt at du ville hatt en nå:o) Kunne gjerne hatt to jeg.. Hehe

Skrevet

Håper den gjør det da:) Eller håper egentlig ikke at den kommer og at du er gravid. Men hvis den kommer (noe den ikke skal, hehe) så håper jeg den kommer til samme tid:)

Skrevet

Hehe, du er så go du snuppa mi<3

Håper virkelig vi kan treffes en dag i påsken:o)

Skrevet

Du er også god vennen<3

Det ser desverre dårlig ut for påsken for jeg må jobbe så og si hver dag, til og med i helgen muligens:´-(

Du har astma ikke sant? Er det ventoline du tar? Lurer bare på om medisinen kan ødelegge for prøvingen. Plages av astma om dagen, men tør jo nesten ikke ta medisin:-S

Skrevet

Ååå:o( Snufs..

Jepp jeg har astma.. Bruker noe som heter Seretide Diskus.. Om det er det som ødlegger prøvinga, kan jeg bare stoppe prøvinga:o( For jeg kan ikke gå uten medesiner.. Da får jeg ikke puste..

Skrevet

opp

Skrevet

Hei:)

Du kan jo spørre legen om det er en annen medisin du kan gå på hvis det ikke er bra når man prøver. Jeg har måttet bruke ventoline de siste dagene jeg, hadde ikke overlevd uten:(

Hvordan går det med deg da snuppa? Hvordan ligger du an i syklusen nå?

Klem

Skrevet

Heii..

Ja kan jo det:o)

Joda, her tusler og går det.. Sliter litt med det som har skjedd, tenker på det hele tiden. Men det tar nok litt tid å komme over det han har gjort..

Syklusen ja, TR min er jo i full gang den.. Hehe..

Din da?:o)

Klem

Skrevet

Uff, det skjønner jeg godt at du sliter med!:( Klarer ikke forstå hvordan du har klart å ta det så bra, hadde ikke orket å se sambo igjen jeg. Du er vanvittig sterk snuppa mi, han er så sinnsyyyykt heldig som har deg! Det kommer nok til å ta tid å komme over det ja, og han må virkelig bevise for deg at det er deg og kun deg han vil ha.

Håper tanta di forsvinner snart! Er på dag 10 jeg, så har EL om ca. 6 dager. Håper å få høy fertilitet til helgen og full fertilitet i begynnelsen av uka. Da har vi masse tid til å kose oss masse:) Skal bli gravid denne pp´n jeg, sånn er det bare, hihi. Kjenner det jobber skikkelig i livmoren/eggstokkene mine nå. Salviete er virkelig tingen!

Ble visst langt dette;P

Klem

Skrevet

Ja, han er ganske heldig at jeg er her enda:o) Men er jo han jeg elsker og motsatt.. Ser det ut som da. Hehe! Må bare la ting falle på plass igjen! Vi skulle hente jentungen til venninna mi på lørdagen vettu, hjemme hos de. Også sa hu ikke fra om at hu hadde besøk. Og gjett hvem som var der når vi kom, joda den JÆVLA kjærringa. Hu kunne ha sagt ifra, for da hadde jeg aldri gått inn der.. Hadde liksom klart å komme meg litt videre, helt til jeg så trynet hennes. Jeg klarte ikke si noe, bare hente jentungen og gikk.. Morten snudde seg ikke mot hu engang.. Hehe..

Regner med at tanta er borte til i morgen:o) Håper jeg. Hehe.. Pleier ikke ha så mange dagene, og har jo hatt siden mandag nå så.

Vi skal bli graivde begge to nå:o)

Klem

Skrevet

Det er jo at dere elsker hverandre som betyr noe:) Han må bare bevise det ekstra mye nå. Neeeeeeeei, at hun ikke sa ifra om at hu kjerringa var der!!!!!!:( Det var jo kjempedumt gjort! Det var bra at Morten ikke snudde seg mot henne! Uff, det må ha vært tøft for deg snuppa *Trøsteklem*.

Vi SKAL bli gravide begge to NÅÅÅ ja:D

Tenk om vi kommer i desemberforumet sammen<3

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...