Gå til innhold

*Silje*spiresnart*24pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det snødd noen timer nå.. Så har lagt seg på bakken:o( Vi som har hatt det fine været og alls nø'n var borte.. Snufs! Sender den til deg jeg. Hehe!

Kjempe koselig. Trenger noen å snakke med om dagen:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så dumt!!:( Håper det snart smelter igjen! Du får ikke lov til å sende den hit;P

Håper dere får det koselig og at dere får pratet masse sammen:)

Skrevet

Hehe, smetter snart igjen ja.. Det kan vi bare glemme.. Er snart 1 meter med snø her nå:o( Snufs!

Har dere fått noe snø??

Klem

Skrevet

Åååå her har det snødd MASSE siden i går kveld, og det slutter ikke!!!:´-( ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SINNA!!!!!!!!!! Nå må jeg grave ut bilen før jeg skal på jobb, det er så kjedelig. Unnskyld meg men vi nærmer oss jo april, skal ikke komme så mye snø da *sukk*...

Klem

Skrevet

Vi har vel 1 meter med snø snart.. Arg!! Var jo ikke noe snø her på onsdag og nå bare laver det ned. Her har det snødd siden morran igår..

Og takket være dette været kommer det nesten ingen på festen:o( Snufs! Venninna mi fra Fredrikstad har ikke vinterdekk til å kjøre på dette været så langt:o( Og ei annen venninne måtte jobbe. Så vi blir 5stk.. Juhu! Blæh!

Klem

Skrevet

Neeeeei så dumt!!!!:´-(

Men dere får det sikkert kjempegøy fordet vettu snuppa! Noen ganger kan det til og med være bedre å være få enn mange.

Nå har jeg vært på jobb, lille babyen var jo bare sååå søt!! Vil ha vil ha!!! Det verket faktisk i eggstokkene;P Gleder meg såå mye til å få min egen lille baby:)

Skrevet

Hvor mye snø har det kommet hos deg nå??

Morten har satt seg fast mange ganger idag.. Mannfolk.. Hehe

Baby'n kommer når den vil:o) Hehe! Skjer nok snart!

Skrevet

Hehe, stakkars Morten;) Er nok ikke mer enn 30 cm, men jeg er elendig på å tippe sånt. Ganske glatt da:(

Baby´n kommer når den vil ja, men jeg vil at den skal komme nååå;) Skjønner ikke hvordan du klarer å være så rolig!

Skrevet

Hehe..

Du har gjort idag da??:o)

Det klaffer nok snart vettu snuppa mi:o) Husk at innen neste år skal det være deg og meg på tur.. Hihi!

Ble litt av en fest igår.. Morten endte på do etter drikke lek! Haha! Du kan jo tenke deg hvor full han var da, hihi. Gled deg til du kommer neste gang vi skal ha fest, må du få med deg Marius:o)

Har ei venninne som er gravid nå. Hu har ei lita jente på 1år fra før, og har nå fått ny type og gravid med han.. trur du ikke hu skal ta abort! "#¤%&/()= Jeg blir så sinna!! Arg

Klem

Skrevet

Hihi, ja det skal det:D

I dag har jeg spist frokost med familien. Så har jeg vært og handlet litt. Og nå bare slapper jeg av. Du da?

Hehe, stakkars Morten;) Hvordan gikk det med deg da? Var festen morsom? Gleder meg til jeg kommer neste gang dere har fest ja, skal få med meg Marius;)

Åååå så frustrerende med hu venninna di:( Hvorfor kan ikke vi som virkelig vil bli gravide bli det istedenfor de som ikke vil!!:(

Klem

Skrevet

Idag har vi vært å handlet litt.. Bare venter på at kvelden skal komme så vi kan feste litt.. Hehe!

Koselig med familie frokost da:o)

Hehe, stakkars og stakkars.. Han ba jo om det. Hehe! Joda, med meg gikk det bra. Ble litt full, men det gikk bra, hehe! Gleder meg kjempe masse til du skal komme. Håper det ikke blir så lenge til:o)

Ja, jeg ble skikkelig sinna. Hadde så lyst til å si at det er noe som heter prevansjon! De følte seg bare ikke klare skjønner du. Har man først en unge klarer man en til! Mener jeg! Det er jo tross alt ett lite liv inni der. Og hu er mellom 8-10 uker på vei.

Klem

Skrevet

Hehe, skal dere feste i dag og, så gøy!!;)

Høres jo ut som dere hadde det veldig morsomt i går da:)

Gleder meg jeg og!

Ååå synes de kunne tenkt på prevansjon ja:( Stakkars den lille spira, håper hun ombestemmer seg!

Klem

Skrevet

Hehe, skal nok det ja! Hihi!

Nope, trur nok ikke hu ombestemmer seg, For hu er på fylla idag#¤%&/@

Jeg blir så sint! Arg!

Skrevet

Åååå #*%$&§!!!!! Stakkars lille spire:(

Du får ha det gøy i kveld da:D

Skrevet

Ja, stakkars spire:o(

Hehe. Det skal vi! Ska lage taco nå:o)

Skrevet

Det hørtes godt ut:)

Har akkurat spist spaghetti og kjøttsaus vi. Kos dere med middagen!

Skrevet

:o)

Nå venter vi bare på at klokka skal bli rundt halv tolv, for Morten skal hente ei venninne som skal være med å drikke. Men hu jobber til 2300 ser du! Så blir sein fest her:o)

Men det blir moro alikvel!

Du skal resten av kvelden da?:o)

Skrevet

Det hørtes kjempegøy ut!!:) Får håpe tiden går fort da;)

Jeg skal bare slappe av og se på tv, notting hill går om en time<3

Så har jeg boller til heving, så her blir det påskekos;P

Skrevet

Nam nam:o) Send gjerne en over til meg.. Hehe! Kansje jeg skal bake boller til uka! Hehe!!

Nå ser vi på Pusur på Tv3.. Hehe!!

Skrevet

Her kommer det en til deg!;)

0%*********50%***********100%

Bolla er SENDT

Pusur er gøy da, nå skal vi se notting hill:)

Skrevet

Takk takk! Hehe!!

Da var det dagen derpå da.. Hehe! Alle er vel ikke grei nok form, bortsett fra hu ene venninna mi:p Hu sover enda, har ikke gjort noe annet enn å spy.. Hehe! Jeg er ikke fyllesjuk:o) Det er jeg aldri! Tihi!

Du skal i dag da? Vi skal bare rydde her og slappe av:o)

Klem glad ideg

Skrevet

Hehe, stakkars venninna di;P Så heldig du er som ikke blir fyllesjuk! Jeg blir veldig fort fyllesjuk. hehe.

Hva har du gjort i dag da? Jeg har vært i familiemiddag, og så har jeg og Marius henta moren og bestemoren hans på flyplassen:) Vi vurderer å dra ut å ta et par pils. Men jeg lurer på om spira kan feste seg etter 3-4 dager? Har hatt masse murringer og stikkinger pluss tempstigning i dag.. hmmm...

Klem glad i deg

Skrevet

Jeg er såå glad for at jeg slipper det:o) Hehe.. Men idag har jeg vært skikkelig trøtt.. For vi sovna ikke før 0500 idag. Haha!

Idag har vi bare rydda og slappa av. Ikke orket stort annet igrunn! Koselig med familie middag da:o) Hehe, pils ja! Trur vi har fått nok alkohol for noen dager jeg. Hehe! Så kos dere:p

Å, vi får håpe det da:o) Jeg aner ikke igrunn..

Klem glad ideg å

Skrevet

Oj, hehe, da er det ikke rart at du er trøtt;P

Utrolig at dere i det hele tatt har orket å rydde;)

Tror nok ikke det blir noe pils på meg, orker ikke bevege meg ut av huset:P Føler meg litt kjip mot Marius som såå gjerne vil ut da..hmmm...

Klemme

Skrevet

Oj ja:) Hehe! Nei ikke jeg heller, men det så ikke ut her! Hehe! Må fortsette litt idag å.. Hehe!

Nå var du kjip nå snuppa! Hehe!

Stakkars Marius...

Klemme:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...