Gå til innhold

*Silje*spiresnart*24pp

Anbefalte innlegg

Skrevet
:o(
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med testinga di snuppa<3 Du MÅÅ teste i morra! Hehe! For veit den komme til å være positiv:o) Håper vi slår følge denne mnd, selv om jeg har liten tro på det.. Blæ..

Klemme<3

Skrevet

Tuuuuuuusen takk vennen<3

Kan hende jeg tester, men VET den blir neg uansett, for det er alt for tidlig!

Håper vi slår følge ja. Du MÅ tenke positivt!!!:D Du SKAL bli gravid denne gangen!!!:D

Klemme<3

Skrevet

Jeg fikk bare sove i 3 timer i natt fordi jeg var så spent :-S På testen sto det "ikke gravid":) Og jeg ble så lei meg og skuffa. Så gikk jeg tilfeldigvis inn på en side på fertilityfriend, og der sto det at det kun er 10% av gravide som tester positivt så tidlig som 10 dager etter EL. Kan til og med hende at jeg bare er 9 dager etter EL. Så da er det fortsatt håp ikke sant? Ble ihvertfall veldig glad når jeg leste det. Så fikk jeg masse stikkinger i magen og brystvortene er superømme. Men har ømme pupper og og det kan jo tyde på pms:( Tror det er greit at jeg ble dratt litt ned på jorda igjen, så blir jeg ikke så skuffa hvis tanta kommer. Men har fortsatt en god følelse:) Tester igjen på tirsdag;)

Skrevet

Heii<3

Uffda snuppa.. Men da blir den nok positiv på tirsadg vettu.. Hehe..

Fikk vite igår at pappa har havnet på sykehuset:( 21% av nyrene hans som funker bare. Og han hadde hatt skikkelig vondt i hodet igår, og høyt blodtrykk. Men legene trur ikke at nyrene har noe med hodepinen å gjøre:( snufs.. Håper det ikker er noe alvorlig. Han skal jo snart begynne med dialyse pga nyrene, også skjer dette. Får vite mer iløpete av dagen, for de har tatt prøver i hele går og inatt..

Så kryss fingrene med meg..

Klem<3

Skrevet

Heii<3

Ååå nei, så trist å høre om faren din!!!!:´-( Håper virkelig at det ikke er alvorlig og at han blir raskt frisk igjen. Krysser selvfølgelig fingrene med deg snuppa. Det er så urettferdig at noen må gjennom så mye:(

Klem<3

Skrevet

Heii<3

Ja, er urettferdig! De finner ikke ut hva som er galt heller:(

Du skal idag da?

Klem<3

Skrevet

Heii<3

Ååå så grusomt!!:( Håper de finner det ut snart og at det ikke er alvorlig.

Nå har jeg tatt en blund på sofaen, så skal jrg prøve å holde meg våken et par timer til, så jeg kan legge meg igjen. Du da?

Klem<3

Skrevet

Heii<3

Ikke gjort stort idag! Bare slappet av.. Hehe!

Kansje på tide at vi laget en ny tråd snart:p Begynt å bli lang denne!

Klem<3

Skrevet

Hehe, jepp, men er litt stilig med lang tråd og;) Få den til å bli 300, tror det er max:P Har sååå vondt i høyre eggstokk jeg, pulserende smerte/stikkinger. Håper det kan være et godt tegn;) Har du noen symptomer snuppa?

Klem<3

Skrevet

Hehe! Ja vi får prøve på det da<3

Jeg er 100% sikker på at du er gravid nå.. Og da kommer jeg til å bli kjempe misunnelig! For jeg har ingen symptomer enda.. Har liiiten følelse på at det har klaffet som vanlig jeg da!

Klem<3

Skrevet

Tuuusen takk, jeg hååper du har rett!!!:) Får se an tempen i morgen, så kan det jo hende at håpet mitt blir større eller mindre. Har jo tegn på både graviditet og mensen. At du ikke har symptomer er jo suuupert, er jo så mange som er gravide den mnd de tror det minst og ikke har symptomer. Krysser ALT jeg har for deg snuppa mi, har stor tro på deg jeg<3

Klem<3

Skrevet

Håpet ditt blir helt sikkert større:o) Tru meg! Hehe!

Takk for det snuppa<3 Men har vel igrunn gitt opp håpe om dagen! Du har jo håp for meg som vanlig du..

Klemme<3

Skrevet

Du må ALDRI gi opp håpet, det er jo det viktigste vi har;) Jeg har ALLTID håp for deg snuppa mi, og snart skal du se at du står med en positiv test i hånden. Nå tar jeg kvelden her;) Sove godt snuppa, håper du får masse fine drømmer!

Klemme<3

Skrevet

Alltid like god du<3

Natta snuppa mi!

Skrevet

Hei snuppa<3

Du driver med idag da?

Driver ikke med mye jeg. Pappa er hjemme på perm fram til i morra! Håper sånn de finner ut hva det er.. Er så urettferdig! Nå på de 4årene jeg og Morten har vært sammen har jeg mistet Oldefar, Farmor og Bestefar! Kan ikke tenke tanken på å miste pappa:o(

Klem<3

Skrevet

Hei snuppa<3

I dag bare slapper jeg av:) Skal i familieselskap klokka 5;)

Så bra at faren din har fått komme hjem på perm til i morgen da. Håper de finner ut hva det er, og at det ikke er noe alvorlig. Utroolig urettferdig ja. Helt grusomt at du har mistet så mange:´-( Jeg håper for all del at du ikke mister pappa´n din!

Trøsteklemme<3

Skrevet

Takk for trøsteklemmen snuppa<3

Koselig med familieselskap da! Idag er det akkurat 30 dager til jeg har bursdag:o) Jippi! Hehe!

Klem<3

Skrevet

Ååå så gøy at du har bursdag om 30 dager!!:)

Hvordan skal du feire?

Koselig med familieselskap ja:)

Klem<3

Skrevet

Det veit jeg ikke enda! Hehe! For skal i konfirmasjon til lillesøster 3Mai:o) Så trur jeg utsetter den litt!

Klem<3

Skrevet

Aha, men du må jo feire bursdag uansett da;)

Får håpe du har en spire i magen på bursdagen din<3

Klem<3

Skrevet

Hehe.. Skal det da:o) Men veit ikke om hva vi skal enda! Hehe! Kino og ut å spise? Håper Morten planlegger noe.. Hehe!

Skrevet

Jaaa får håpe han finner på noe koselig for deg<3

Skrevet

Mhm<3

Når skal du bort idag da?

Skrevet

Drar om en halvtimes tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...