Gå til innhold

No sitte eg her helt i sjokk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du redd en naturlig skjønnhet på 5 år skal ta fra deg glansen....?

Liker best brylluper hvor JEG;JEG;JEG er litt mindre fremtredende...

Min empati går til jentungen som sikkert ikke skjønner noen ting når gleden blir tatt fra henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...jeg så et program på TV engang om "brides from hell", hvordan hele greia med bryllup forandrer ellers hyggelige jenter til ufordragelige monster som kun tenker på seg selv...

Eh, kan ikke skjønne hvorfor jeg kom til å tenke på det nå...

Skrevet

ja det er jeg helt enig i...Svigerinnen er passe frekk som har kjøpt kjole og greier...men er så svak for sånne søte små uskyldige som ikke har gjort noen ting galt...

Skrevet

skjønner ikke problemet jeg. Du sier han ikke vil ha niesen til brudepike? hmm jaja. Når vi giftet oss gikk de fire småttisene i familien vår først inn, synst det er skjønt de flere de er jeg. Om de finner på noe tull? De er jo barn og en femåring tror jeg hadde vært stolt, litt sjenert og gått fint frem.

Skrevet

Nå har hun jo skrevet inn her og spurt oss da.. Så da må hun jo tåle svar! Vi er jo alle forskjellige!!!

Skrevet

Ja, sambo kjenne min nevø myyyyye bedre enn eg kjenne hans onkelbarn. Han spør etter oss, og lure på når vi skal komme på besøk igjen... Sambo sin søster har vi ingen kontakt med... Vi var hos dem i jula, men da snakka ikkje søstra t sambo med oss fordi vi takka nei takk til en voksipose hun hadde...

Skrevet

Kun henne???? Jeg ler meg skakk... hva med brudgommen????

Skrevet

Skal du nekte datteren hennes gleden fordi moren ikke er så hyggelig med deg?

Skrevet

Nei, jeg er ikke redd for at noen skal ta fra meg glansen. Er da virkelig ikke det som er problemet her...

Vi har ikke snakket med svigerfamilien om bryllup, og iallfall ikke brudepiker/svenner... Så det jeg har reagert på er at svigerinna mi har gjort innkjøp av brudepikekjole uten å snakke med oss først, både pga at hun ikke skal være og om det så var, så vil jeg ha et ord med i laget.

Samboeren t bror min spurte om hvilken dress hun kunne kjøpe t nevøen min, og sammen med henne fant vi en løsning som passet til andre anledninger også...

Skrevet

Brudeparet bestemmer vel dette selv?

Ja, det er synd på jenta hvis hun er blitt fortalt at hun skal være brudepike, og jeg hadde nok ikke tatt fra henne gleden... MEN, jeg hadde ringt min kommende svigerinne og gitt henne klar beskjed om hva jeg mener,og at det er dere som skal bestemme kjole osv. Så sant jenta er veloppdratt og grei så blir det sikkert ikke noen problemer.

Siden dere ikke ser svigerinnen din ofte gjør det jo heller ikke noe å si akkurat hva du mener til henne :o)

Uansett så er det dere som bestemmer.

Skrevet

Jeg håper ikke dere lar deres voksen problemer gå utover barna, for de kan ikke noe for at dere ikke kjenner de, ikke har kontakt med de, voksipose missforståelser osv osv...

Skrevet

Nekter henne ingenting, for vi har aldri nevnt brudepike-greier med de.. Og koss kan vi vite at ho ville være brudepike når vi ikke snakker sammen??????

Skrevet

Bridezilla tror jeg tittelen på det prgrammet var..

Jeg tenkte på det samme, morcheeba....

Dessute er jeg enig med hun lenger oppe sier at når man skal ha alt så jæ... perfekt, blir man som oftest skuffet uansett...

Selv hadde jeg ikke greid å gjøre forskjell på mine tantunger. Jeg føler meg veldig tante til søstra til min kjæres barn. Ville aldri utelatt dem i en sånn situasjon. Kan skjønne forskjellsbehandling pga. alder, en brudesvenn på 1 år blir liksom mest bry.

Men men...

Skrevet

Vet vi at Svigerinnen har sagt til sin datter at hun skal vere brudepike?

Skrevet

Jeg syns at du får svelge noen kameler her og la jenten få delta i bryllupet.Jeg har en formening om at enten ingen eller alle..Jeg er tante til maange og skulle jeg ha giftet meg skulle alle fått deltatt,ikke bare noen.Selv omdere voksne ikke har så mye kontakt,så kanjo dere ha kontakt med barnet vel??Hun kan jo komme på besøk til dere??

Skrevet

Verken meg eller sambo har sagt til M at hun skal få være brudepike... Og vi har heller ikke sagt det til noen andre på sambo sin side.. Så dette er noe de har funnet på helt av seg selv...

M er veldig sutrete, og jeg mener at hun ikke er veloppdratt.. Både jeg og sambo reagerte på MYE ang både hun og broren i jula...

Skrevet

Hva er problemet med å la en liten jente få denne gleden?

Hvorfor synes du hun er i veien i bryllupsplanene dine?

HVa tenker du er det værste denne oiken kan gjøre?

mitt hjerte blør for henne når jeg tenker på at hun snart får vite at hun ikke er "kvalifisert". Det er nok ikke hun som står for denne misforståelsen, men det er såvisst henne det går utover.

Er det så viktig for deg at hun ikke er brudepike at du heller skuffer en liten jente som gleder seg masse og garantert ser opp til deg?

Selvsagt er det du som bestemmer.

Skrevet

holder med deg jeg;) velg hvem dere vil ha selv ikke la andre bestemme, alltid noen som sier stakker men hun andre da. . noen vil ha to andre 10 slik er det bare, sambo til venninna mi har ei jente på 5 år, som kan gjøre slik hun vil foreldrene sier ingenting behandler henne som en baby, hun sa klart ifra at hun skulle ha sin datter og nivø, de ble fornærmet men hun visste hva hun gikk til hadde hun valgt denne jenta.

du å din sambo blir enige så driter dere i hva de andre sier. er deres bryllup;)

lykke til;)

Skrevet

Eg svelger ingen kameler nei, og det gjør ikke sambo heller... Jenten blir invitert som gjest, og det er det. Sku gjerne hatt kontakt med barnet jeg, men da får ho oppføre seg deretter også (selv om ho kun er 5 år). Ho sutrer bare vi sier noe til henne, og begynner å grine.

Nevøen min hører nå faktisk på meg, og det har han alltid gjort...

Om dere har god tid, kan eg sikkert sitter her i hele natt og fortelle ALT... men d blir nok på størrelsen m en bok da...

Skrevet

Vet denne jenta, so ditt hjerte blør for at hun skal vere brudepike da? Har moren fortalt henne det? Vist hun ikke vet noe enda, kan jo hun ikke bli skuffet heller.

Skrevet

Tror de har dikta det opp... For verken meg eller sambo har snakka om bryllup til svigerfamilien...

Skrevet

Siden kjolen alt er kjøpt antar jeg hun er informert, ja

Skrevet

Vet ikke om selve jenta vet det, eller om hvem som har sagt det til henne i såfall... For vi har ikke sagt noe...

Skrevet

"M er veldig sutrete, og jeg mener at hun ikke er veloppdratt.. Både jeg og sambo reagerte på MYE ang både hun og broren i jula... "

Det er da ikke barnas skyld at foreldrene ikke har oppdratt dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...