Gå til innhold

Tråden 36


Herkules

Anbefalte innlegg

ah så å forstå.

 

Ja men da kommer det vel i kveld da:)

 

gullfisk fordi jeg leste-trykket svar- men glemte alt du hadde skrevet. (fikk jo bare opp det siste korte innlegget ditt.

 

ja de er litt mørke. De går ned, men er de som ligger ned til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Påskevenner kommer i kveld. Er noen som ikke har gitt et ordentlig svar enda, derfor litt forsinket.. Kommer det ikke svar innen i ettermiddag, så blir PV sendt ut til de som har meldt seg på!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskevenn-påmelding: (Alle som skal være med må svare innen 8.mars).

 

 

Disse har meldt seg på muntlig eller skriftlig:

 

-Ama

-Molle

-Herk

-Cat

-Tiny

-Mtg

 

Da stenger PV for påsken 08, så nå er det forsent å melde seg på!!

 

Blir sendt ut mail til de påmeldte nå, men kommer nok fra en annen mailadresse enn dere er vant til så hold øynene oppe:-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken med påskesnop skal sendes senest torsdag 13. mars :-)

 

Så man har i grunn ikke god tid ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg meldt meg på så hadde det blitt odde antall. Og da ville det blitt litt kluss.

 

I dag kom verdens mest møkkete regntøy hjem i pose. Hva er det de gjør disse barna? Våt fra innerst til ytterst? Bader de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha svanine den var tynn:)

 

O har ikke vært ute idag han for han sov så lenge at de måtte vekke ham til måltidet.

 

Ja ja en halv kjip dag i alle fall.

Endte med hastetur til dyrlegen. Det var en frøken som hadde kost seg med mørk eksklusiv sjokolade. vet ikke hvor mye, men en forgiftning er et faktum om hun får i seg over 120 g mørk sjokolade Denne var skikkelig mørk og det var kanskje 300 g

 

Så det ble sprøyte i nakken og så en meget kvalm hund. Hun kastet opp brun guffe og det luktet sjokoladekake i hele lokalet hos dyrlegen.

 

Ikke ofte spy lukter godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jøss, oddetall blir jo heeelt feil! ;)

 

Få på liker ikke liker a. Er noe med denna husken.

 

Stygt å flire av syk vovv vett..men likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ALT!! Hehe.. Men er ikke så begeistret for konfektsjokolde, appelsinsjokolade og daim/karamellsjokolade. For å gjøre det enkelt så liker jeg sjokolade med sjokolade i :)) Med noen unntak, liker også type bamsemums, troika, hobby og sjokolade med kjeks og smil.

 

Marsipan er greit hvis det er lite marsipan og mye sjokkis:) Ellers er vingummu, seigmenn og skumfigurer godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men få ut liker/ikke lister da!!!! Greit cat er min PV men sikkert mange andre som lurer på hva de skal kjøpe til sin!!!

 

Er gøy med litt forskjellig altså....smådill er moro:)

 

Også var det detta med hint igjen ja. Kom på et bra i bilen i dag, men det er selvfølgelig glemt nå:( Har et til men tror nesten det blir for lett altså. Men litt artig og...hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg er jo min egen PV jeg!! Smådigg er godt:)) Rosa skumsopper og svarte krokodiller :D Sjokoladebrød hahaha, mente sjokoladebananer, eller hva faen heter det da?? Skumbananer?? Eller? Og rispuffer og spesial og sånne røde fisk er godt og colagummi og sånne.. ååååååh hva heter det da? Sånne små "runde" med hvitt inne og små hvite prikker på utsiden (ikke de derre prikkedauen til tiny) Vel, de er ihvertfall goode:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm også de brune skumsoppene! crocs er ikke sååå kult igjen... sjokoladebanan er godt, men hovedsakelig de fra Minde. Rispuffer går...rød fisk er for småunger! colagreier er bra:) Sånne sure og salte kinaansikter er jo supert da, men IKKE de nye kopiene. De gamle som var runde liksom...jaja. Samme som var i smilys og måner.

 

Punchknapper du mener cat?

 

Skolekritt er kult da:)

 

 

Cat og jeg får bra egg ass:D

 

om alle er sin egen pv hadde vi slippi mye styr..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser det liksom for meg.. Der jeg går i butikken og handler mitt eget pv-digg.. Hyyyyysj Cat ikke si til Cat hva du kjøper nå da, har lyst til å overraske Cat,,

 

Jaaaa punchknapper :D

 

Skolekritt er for unger, ikke rødfisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiny, MtG, Herk, Ama..... Hva skal jeg kjøpe til dere da???

 

Svømming i dag.

 

Drittlei trassunge!!! Fan vitsen med å hyle for ALT a?? Og i går hyla han jaggu i over 1 time ved legging. Og det etter 30 min pludring. Hyla seg helt bort og vett. Nå var ikke jeg hjemme, men M er borte i kveld og vil noen komme å legge barnet mitt??? Er så lei av å dille med han. Jaja man skal bestemme og ikke dille med unga, men altså orker ikke hyl fra morra til kveld jeg assa. Will var ikke sånn....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva skal jeg kjøpe til dere da :P

 

Trassunger er no' dritt! Skal på møte ang. sameiet til leiligheten i kveld også skal jeg på nattevakt ellers skulle jeg ha kommet og lagt trollet for deg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilla påskeegg greiene-blæ!

 

Men ellers ganske altetende. Liker troika,stratos,mm,hobby,karameller,marsipan,mint osv.

 

Ikke så glad i lakris og appelsin i sjokkisen..eller alkohol i den. urk. eller kaffe.

 

Og smågodt er nammis;)

 

Jeg har forresten ett par sorte skoletter med høy hel liggende her + at jeg fant ett shotglass i veska mi....hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge inn mitt livs verste opplevelse her og... har skrevet det på skravle:

 

Var på shopping med mamma i dag og skulle bare kjøpe en lue til frøkna før vi dro hjem. Da vi skulle prøve den på begynte hun å løpe. Mamma prøvde og ta tak i henne, men det hele ble en lek og i og med at hun begynte å bli ganske trøtt så måtte det selvfølgelig gå galt. Hun snublet og slo seg på et bord som sto der.... men det var ikke det verste. Knall og fall skjer jo stadig vekk, men hun begynte å gråte og som så ofte før så gråter hun seg helt ut. Men det som var anderledes denne gangen var at hun ikke fant pusten igjen og øynene begynte å glippe. Jeg ropte "pust" og ristet i henne, før mamma tok resolutt tak i henne og holdt henne litt fremover mens hun ristet henne lett og banket henne i ryggen. Og plutselig var gråten tilbake. Herregud, så utrolig guffent det var. Jeg fikk helt hetta og tusen tanker gikk gjennom hodet. Hun var "borte" maks i 20 sek, men det var nok tid til å få skikkelig angst! Gikk og bar på henne til vi kom opp til bilen, og hun lå bare på skulderen og koste med håret mitt. Stakkars var jo så trøtt også. Sovna som en dupp i bilen. Er jo helt fin nå, men klarer liksom ikke helt å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off sessa-ikke morro! Prøv (hvis det skjer igjen) og blåse "hardt" på ansiktet hennes-det kan hjelpe.

 

 

Jeg finner ikke adresselistene til oss forskjellige-kan ikke denne sendes ut på nytt? Eller kan jo søke på tlfnr da- hmmm. jaujau.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåse i ansiktet, ja! Det er det jeg skulle ha gjort selvfølgelig. Klarte jo ikke tenke helt klart der jeg sto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåse funker odte:) (batteridreven hårføner i veska fra nå av?) Nei men slik er guffent!

 

Ama, jeg tror de sko er mine? Med en sølvspenne på siden? Gikk jo i andre sko ut enn jeg kom med:)

 

Shotsglass?? MtG hadde MED seg shotsglass hun;)) Og dro ut ei pute (!!) som hun la igjen i telte til E (?!)

 

Nei skal ikke være appasin eller alko eller kaffe i sjokkisen! Blir som å fjerne sukkeret i cola'n;)

 

I dag lekte jeg med tanken å kjøre fra E på svømminga..men kom frem til at M hadde blitt sur. (herregud jeg var nær å tippe altså) E grein stort sett fra vi dro fra bhg og til han sovna...grinende. var bli i dusjen før og etter da. Måtte bryte av svømminga. Prøvde i 20 min å gjøre ALT. Han ville bare gå fortfort rundt bassenget. Og vræla intenst i garderoben. Vræla intenst utenfor. Vræla intenst ute. Tok meg til slutt en røyk litt bortenfor mens han sto utenfor inngangen og hyyyla. Stod da der å klamret meg fast i tanken på at klarer Ama dette så må da jeg og fikse det.

Altså jeg kan overhøre mye jeg, men nå hadde han vært helt krapyl og til og fra krakilsk i lang tid. ALT var feil. Gikk greit å gå inn il svømminga og ut av heisen men da var det slutt...igjen. Hjem og vræææælmark. Måtte til slutt bære han i selve dressen inn for han sparka som en gal. Bare satt han nede og gikk opp med bager og div. mens han satt der å hyla. Hoødt på å miste han i trappa. Kle av hyl. Fikk velling, da var det bra litt. 10 min hyl etter velling og så lekte han??!! Satt å kastet litt ball og alt var bra. Ellers var tannpuss fra helvete og legging en bråkete affære. Brukte vel borti en time.

 

Sovnet brått midt i grin.

 

Jeg er utslitt og var helt apatisk til slutt med alt jeg gjorde med ham. Pes dag på jobb og rett på svøm hjalp ikke heller da.

Sånn-måtte klage litt og kom hjerne med råd om hur håndtere en slik en.

 

Men dere? Det der med å gå ut og inn ved legging. De sier gå inn og ro ned og klapp på hodet bre over si natta jabbjabb...min hyler mer om jeg går inn og helt ekstremt om jeg da går ut igjen. Han blir jo ikke roligere av at jeg går inn..samme hva jeg gjør. Selv om jeg løfter han opp og bysser eller annet. Hva gjør jeg feil a??

 

Kan han ha øreverk tro? Må de gni seg i øret? Øreverk er vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa sessa:( Skjønner godt du fikk litt spader ja!! Og sånne støkker sitter i lenge!!

 

Blææææææææ til sutre-E!! Tja, hvilken råd kan jeg komme med da, som foreløpig har sluppet rimelig billig unna?

Men bruker det ikke å følge med litt feber til øreverk? Og det er vel vanlig å gni seg i øret. Hvorfor mistenker du evt. øreverk? Er det noen andre tegn han har på det? Jeg hadde übermasse øreverk som liten og det mamma alltid gjorde var å finhakke litt hvitløk, ha det i et gasbind og surre en sånn liten propp og putte i øret. Funket som bare F!! Suger ut all guffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooo smart:)

 

Nei fordi ahn virker helt mental så noe må plage han og tror ikke tenna ville gitt så utslag og øreverk er AU of ikke så lett å "se". Des. husker jeg Will grein mye sånn under det, og om han har det så er jeg jo litt slem som legger han flatt liksom. Hmm hallo..nesespray! Djiises det kunne jeg jo gitt han uansett da. Mulig han har hatt litt feber men skriki så mye at han var jo varm av det og. Ike snakk om at jeg prøvde noen temp i dag. Var nok å klare holde ungen med to armer...

 

Sutre? joa...greia er vel mere grining. Hadde rimelig nær-gibortbarnetpåfinn.nogratismothenting-opplevelse i dag.

 

ooo manneben hjem!! Da skal jeg få meg- POFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har E vært i natt da?

 

Ble det noe mannepeis på deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...