Gå til innhold

Tråden 36


Herkules

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm hørte noe om kaker jeg moll, jeg har jo sikkert jobbing den dagen også. Kan jeg svare på torsdag?

 

Vet det er sent altså

 

Nå har jeg lyst på lunch, men ingen har kjøpt lunch til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist Jaffa kjeks eller fake Jaffakjeks fra euroshopper.

 

Cat trives du i ny leil?

 

Sessa er du lei av å være på tjukka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke lei, men jo litt av og til... i små sekunder og når bekkenet gir meg gangsperre!

 

Må på butikken etterpå... skal prøve å ikke kjøpe sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med ny tråd:-)

 

Hvorfor må LH smitte meg med alt som er? Er jo bare såvidt frisk igjen etter forrige runde, jeg.

 

Hørt noe i dag, molle?

 

Er det noe rart med innlogginga på traaden nå? Får det ikke til.... *blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg er syk-klage klage. Sånn ferdig:)

 

Sambo er på pub med Molle sin sambo. Og jeg er på vei til sengs. Soooooveeee! Har ikke råd til å ta ut sykemelding da jeg får deltidsutbet og ikke fulltid-må jobbe ei stund til før det går...Heldigvis fri i morgen-får ta meg inn da.

 

Molle-tenker på deg, ikke noe mer smart,klokt,kløktig,lettende å si enn det.

 

 

Traff på Tiny og Lilleberta på butikken:) Ho lura påpekte at jeg snopa-men hva hadde ho i handlekorgen sin?? Snoooooop!

 

Jaujau.

 

Natta:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På andre en kjenner seg selv:)

 

snooopa i dag selv. Kjøpte lunch til jobben i dag. Eller ikke på min regning da, men er ikke kantine der. Er spiserom (koselig) og ovn og kyl og frys og mickro og alt stæsj. Har masse godt pålægg i kylen, men hadde glemt noe å ha det på. Krusa ned til Korset. Alle jeg gikk forbi i gangen viftet med penger og handlelapp...hehe. Alle syntes jeg var såååå snill som gadd da. (dji er jeg der så kan jeg da dra med et par ting til) Vaffal..jeg kjøpte sjokkis!! (sorry Sessa..hehe) Kjøpte dobbel smil. GReit med litt nødproviant i skuffen:D Trasket rundt på kontorene og spurte folk om de trengte mer smil i hverdagen. Folk ble jo så glade at assa...ja og da jeg sa til hu ene i lunchen at bare ta et par agurkskiver av meg...sku tru folk ruga på sitt og aldri bydde hverandre noe. Haka er jo nedpå magan på dem og assa jeg er ikke sååå deler heller da. Digget mitt er digget mitt liksom;)

 

Ble lengt uten avsnitt. Kjenner det kommer en lang en nå...hehe.

 

Simba: du er forstatt i første ukene i bhg. Da er LH konstant snørrete og vil dra med seg all mulig dritt hjem til deg. Etter en 6 uker har det roet seg. (sier dem daaa) Er vel snart det?

 

Ama: You are always on myyy miiiind...lalala

 

Ikke hørt noe mer. Hun ringer når hun vet noe mer. Trenger ikke ringe for å si at han bare ligger der liksom:) Litt stygt å si dette men...ble litt sånn...irritert. Bli nå ferdig enten det går den ene eller den andre veien, for nå orker jeg ikke denne bekymringen og alle tankene mer. Har nok annet å tenke på. jaja vet det er stygt å tenke sånn emn begynner å bli noen uker nå!

 

Ja mannene er på pub. Ser fotball. Hatt besøk av søss, yngste sønnen hennes (alder med W) og ei venninne av søss, (kjenner a jeg og da) og Mokka. Koselig. Lagde svaninemislykkakake og den bleee så vellykket:D ooooo altså! Sett FF (woho) og legger meg nok alene for M skulle til en annen venn etter pub for å fikse på noe bildel. (NOEN som har vinterferie vett.

 

Cat...ja altså ikke sant.tfs.men at jeg tenkte på deg da jeg var på Meny. Kjørt jo forbi. Og nå er jeg friere. (jobb) så nå kunne vi ha tatt lunch sammen en gang i blandt. Så kjedelig altså!

 

og Herk ja: Klart du kan si ifra på torsdag. Du kan og komme en tur snere eller tidligere. Det med å si ifra var mest for å få en oversikt på om det blir stortreff eller oss "fire". (er litt lettere når en bor 5-10 min unna hverandre) for er det stortreff holder ratt ikke restene-hihi. Mor er her i helgen da forresten. Hun blir nok med på søndag. Mulig hun stikker av etter en times tid-hoho-tror kanskje jeg ville gjort;) Så da har dere muligheten til å titte på Emormor om det er ønskelig (ja noen av dere har alt tittet på henne, spist middag der TO av dere alt også!) Hun er mindre enn meg da:)) Men har bein i nesa, vett i pannen og stål i ben og armer..nåja i ankelen vaffal. (stygt fall på isen for noen år siden)

 

Ja det ble en lag en ja..hehe

 

MtG: Når skal jeg ha tr?? Og tuuusen takk for at du fiksa med. til E i dag!!

 

Serr assa er det noe så tror jeg enda jeg ikke har fått hjelp på en eller annen måte av en eller annen av dere. Alt ordner seg alltids på en eller annen måte. Stadig vekk faktisk. Dere er kjekke å ha:)

 

Blei litt sånn glad i Tiny i dag og. Betyr faktisk mye å kunne ha sms kontakt med barnehagen om ungen og i tillegg ha det med ei man vet bryr seg:)

 

Simba: Hender den login "knappen" er borte. Mener du kan trykke på mysite og da få opp innlogging. eller prøv litt rundt så brått kommer den opp. Om vi er på samtidig en gang kan jeg lete sammen med deg. Du er ikke blond..eller jo du er vel i grunn det, men ikke dum..hehe. Vært frustrert over det der selv. (du har kanskje funnet ut av det til nå)

 

Sessa: Når kommer TIny og jeg? Etter påske da.

 

jadajada..skal slutte nå:)

 

Natta alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaaaangt fra Mol! Gøy!

 

Skjønner den greia med faren din, det er ikke slemt men helt naturlig. For det er en påkjenning for han OG deg at han er syk.

 

Linea har feber i dag og, så da har alle planene mine offesielt gått i dunken! Eller altså, mulig det blir en tur til svigerinne på dagen i morgen i forbindelse med 40års dag. Skal driste oss en tur på matbutikken i dag, da. Men ellers holde oss i ro tenker jeg. Kommer ikke i restelag. ;)

 

Kan komme når som helst i grunnen dere, men blir veldig glad for en liten forvarsel, da! ;) Er ikke noen mesterkokk akkurat, men skal vel klare å klaske sammen noe rundstykker og pålegg eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooo hører du det TIny?? Vi får for:D hehehe

 

Så teit da. Hadde lyst til å titte magen. Også ikke kunne komme på tråta da, hvilken nedtur! hihi

 

Ånden kom over meg i går, derfor så langt. Var i jabbehumør.

 

jobbejobbejobbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabbejabbejabbe ;)

 

Kjenner allerede nå at det å legge planer for helgen er uaktuelt. Tror jeg trenger å restituere i bøtter og spann etter en uke som bare ikke blir som jeg hadde tenkt. Blir jo dritsliten av magen også. Merker at jeg har en vilter unge fra før nå, det hadde jeg ikke sist. Er liksom ikke bare å legge seg nedpå heller. Skal prøve å ta nytt bilde av magen snart, hjelper det?? Lite plaster på såret??

 

Klart dere må få noe fôr, dere reiser jo laaaaang vei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo vi reiser langt, stemmer det.

 

Jeg hadde heldigvis såpass stor unge sist jeg. Kunne hente ting til meg og sånn;) Men kjente likevel på at man hadde fler. Var jo en del å følge opp og kunne ikke bare gjøre somjeg følte for. Jeg jobbet jo og til 3 uker før fødsel (jobbet ikke hele sv.skapet da)

 

Hmmm...bilde får vel duge. For nå!

 

Skulle du ombestemme deg eller få en boost av energi kan du bare ta det på sparket altså. Ikke noe pes det, om du brått bare står der på søndag. Du vet jo hvor jeg bor og alt:)

 

(var ikke bare magen da, vil jo hiolse på tutta også:) )

 

uh..mer jobbejobbejobbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dumt da:( Tenkte på det...om de kjeder seg, så kan jo T og O (TO hahaha..ok..jeg er trøtt) ta seg en tur og om du vil, du evt. komme etter jobb? Kommer nok ikke så mange pappaer, men T er nå vant til å være med jentene han? hihi. Hvor er Mr.Herk forresten? Tenkte spørre om det i går. Kan jo rope selv jeg da...

 

MR.HEEEEERK?????!!!!!! (smt..har jeg hørt..hehe)

 

Og altså cat?!

 

Vet noen om pt lever? Hun kommer på dibbor da:)

 

Ama, hørt fra Nina?

 

Tiny, vi trenger en kveld snart...

 

SOVE GODT MtG!! Eller kanskje viktigere...SOOOOOV Gabriel!!! Og blir du heelt frynsete så kan du bare ta noen timer på sofaen her altså. Gule sofaen skal være god å sove på den.

 

E ligger i senga vår!! irk. (nytt uttrykk..blandet av ish og urk) Hyla og hyla og hyyyla. Tok ham med inn og la meg litt ned med ham. Ble helt stille og rørte seg ikke, men lå å titta i borti 20 min. Det også ikke le da..hehe. Men er så rart for han har aldri roa seg sånn i vår seng før. Da har det vært sprell og hopp. Iaf på kvelden. Ja morran og. Nå kan han finne på å sove litt til i vår seng på morran. Håpe overflytt går bra. Sover like godt jeg da, men klokka vekkern om morran.

 

hihi søte homsene på UB:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petro lever-fikk no livstegn på mobben. A er visst begynt i bhg i dag og det i samme bhg og avd som Leo:) Ho så navnet til Leo i garderoben og la sammen 2 og 2. Så det er jo kos!

 

Har ikke hørt noe fra Nina.

 

Vi har vært i Sverige i dag vi. Leo har fått seg prinsessetelt:)

 

Sambo blir med til deg på søndag Mol.

 

Jobb i morgen,jauhau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men så søtt!! Trådbarna konektes alltids på en eller annen måte:) 5 av 10(11) barn som ikke er "alene" i bhg...ikke ille. Egentilg blir det jo alle med mulighet da. Er nå 3 som er langt unna og de i Oslo går jo i Oslo. Og Linea går jo ikke..så da er alle sammen med noen da:) Ble nesten litt lei meg da alle var sammen men Leo var alene. Men nå kan Aleksander passe på henne:D (blir ratt motsatt men..hehe)

 

Sambo får gjøre som han vil, men trur ikke pappar kommer og M drar. Gjør som han vil han:)

 

åååå prinsessetelt:))) Sikkert fint å tisse i-hihi. Og supert å gjemme seg i når man skal legge seg eller annet man ikke vil. Gjøres her. Løøøper og står heeelt stille inni teltet sitt. Så må det letes da...overalt utenom teltet. også dæææær var du-masselatter.

 

WILLIAM BLIR 10 ÅR PÅ LØRDAG!!! sukk, lille gutten min. Hva skal vi gi ham??? Seriøst trenger hjelp. Også ingen her som har gutt i den alderen heller:( Alle tips mottas med takk.

 

Var tidlig på jobb i dag. Nesten 20 min før. Poenget med det a?? M skal jobbe i dag (greit når skolen er tom for folk) og kjørte meg.

 

Også glemte jeg seff. med. til E i bhg!! Men fikk ny resept (slapp å dra ned) og henta på strømmen. Kjekt å slippe frakte hver dag. Han er nå mye bedre da:)

 

Jo og denne villskrikinga hver natt...ei her sa at sønnen hennes fikk mareritt om natten av de med. Mye samme reaksjonsmønster. Har jeg ikke tenkt på engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snørr og feber og dårlig dagsøvn.... nt kommer sent hjem og faen i helvete!!!

 

...og fortsatt ingen sjokkis i huset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt at det ikke er redningssjokolade i huset sessa! Hjelper på dårlig humør!

 

Jeg skal nevne det for mr herk jeg. Vet vi har mye å gjøre hjemme men.

Skulle kommet på lørdag jeg for da her jeg fri typisk:(

(Styrer det litt selv da, men prøver å please kundene + at det er greit å ha fri selv den dagen butikkene er åpne.)

 

Hva annet? O syns det er fint å våkne om natten nå.

I natt var Vofsen ut kl 2 fordi hun måtte harke (prøver å kaste opp) Hun er flink til å si i fra å gå til døren. kl 4 syns O jeg måtte inn til ham.

Så sov vi søte og gode til kl var 08.05 da våknet jeg. Like etter våknet O.

 

Morro med A og leo da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tr en eller annen gang i løpet av natten, så da kan den 21.januar noteres på meg. Skulle vel egentlig ikke hatt før om noen dager, men den har kommet før de 2 siste månedene. Like greit i grunn for mr. T gadd ikke hoppe av i svingen i går!!!! Det er noe å si i øret mitt i det sekundet man fyrer av!! Hehehe, men han visste jo jeg skulle ha tr hvert øyeblikk da, men alikevel!! Og nei, ingen av oss har lyst på en til på en liten stund enda!!

 

Heier amamannen på Liverpoolloosers også???

 

Lagde bilder til rommet til lilleL i går jeg!! Kjøpte rammer, lim og tapet og "scrappet" bilder. Ble ganske bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea vil ikke ha noe mat, hun! Jo, rosiner var digg, og hun har spist en sånn liten kesam yoghurt fra litago. Banan og bokstavkjeks er ikke poppis lenger. Drikker en del melk, da... Det er da noe. Fikk i henne en halv porsjon grøt i dag tidlig med maaaaaasse syltetøy. Lurer nesten på å fyre opp en liten gradis, for det spiste hun masse av på tirsdag! dm.

Har kjøpt en Postmann Pat dvd til henne og håper det blir litt rolig fra den kanten en stund.

 

Har vært på butikken og kjøpt maaaaase digg, sjokkis og potetgull og dipp og COLA! Ikke bare sånn pepsi crap som jeg har tyllet i meg de siste dagene for å liksom være litt sunn...

 

Kan du legge ut bilder av bildene eller Cat? trenger litt pønt å veggene til Linea'n min også... og inspirasjon er det jaggu ikke mye av her i gården nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh så bra ble de jo ikke da, men er greie sånn midlertidlig...

Men skal ta et bilde og legge ut med en gang jeg, kun fordi det er til en annen Linea:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/518364

 

Sånn, der er link til bildet.

 

Joda, de ble helt greie. Har leitet over alt etter noen fine barneromsbilder, men er jo omtrent håpløst å oppdrive jo!! Ville bare ha noen enkelt i rosa toner, sånn for å matche litt på rommet og få litt farge opp på veggene. Men det var ikke lett å finne!! Rammene er kjøpt på skeidar, og tenkte jeg skulle få tatt noen fine bilder sammen med lilleL og kusinene hennes og ramme inn der siden. Men da har jeg i hvertfall noe midlertidig:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...