Sessa ruger igjen... Skrevet 3. mars 2008 #76 Skrevet 3. mars 2008 Herk. Nevnte flode for mersa og hun har en liggende som hun kan sende deg. Hadde kjøpt noen da de kosta 10 kr. Send henne pm.
Herkules Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #77 Skrevet 3. mars 2008 Oi Da skal jeg finne henne på augustklubben jeg:)
Herkules Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #78 Skrevet 3. mars 2008 Går å legger meg jeg Nå har jeg jobbet litt til nå så nå må jeg sove. Er ikke helt i slaget. Jeg vurderer kortdag i morgen Nå fikk jeg lyst til å male litt. Bilder altså hm og gjøre litt sånne sessa ting = husmorting:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mars 2008 #79 Skrevet 4. mars 2008 God morgen!! I dag kommer spisestuen vår:) Gleder meg jeg altså Må rydde litt plass til den i løpet av formiddagen og det gleder jeg meg ikke like mye til.. Husmorting er moro:) Har en kranglete linse i dag!! Blir det halvdag i dag, Herk? Komme deg hjem fra jobb og nyte solen ute i stedet!! Vi gikk tur i 2,5 timer på dagen i går og det var deilig!! Sol er fiiiiint:) Gikk innom barneparken rett oppi veien her for å se da og der var det jo kjempekoselig:) Mulig jeg prøver å få lilleL inn der noen timer til høsten igjen. Vi får sjå Linea har nå 8 tenner, kom 2 til natt til søndag:) Alle har jo ikke vokst helt ut enda, da, men de har kommet godt igjennom tannkjøttet. Ser det ligger mange fler på lur også. Tror hjørnetennene kommer før jekslene for de ligger rett under tannkjøttet, ser det er sånne hvite klumper under der. Jekslene ser jeg ingenting til enda. I morgen er det 15 mnd kontroll og vaksine. En måned for sent ute, men det er ikke vår skyld. Har jo byttet helsestasjon og det ble litt vanskelig for både den nye og den gamle hs, så tok laaaaaang tid før det gikk i orden slik at vi kunne få en time.
Amabolla Skrevet 4. mars 2008 #80 Skrevet 4. mars 2008 Heisann:) Nydelig vær ute-Leo og jeg har vært ute og gått tur:D Ho fikk ha med seg dukkevogna ut igjen-er så stolt vett! Cat: leo trivdes supergodt i barnepark-ute i allslags vær. Det er også en familiebhg i gamleveien, men den tror jeg skal flyttes på etterhvert. Vi også var en mnd forsinka på 15 mnd kontroll-men det var hs sin feil-de avbest. timen 3 ganger... Når er tid for neste kontroll forresten? Er det 2 år? Må kjøpe vårdress til Leo jeg-er så dyrt. Mamma kommer på lørdag så skal prøve å fri til ho om spleising;) Jeg har vært flink i dag- pannekakerøra står ferdig til bruk i kjøleskapet, har rydda i rotet inne på leo sitt rom og nede- holder på med soverommet vårt nå. Husmor jeg og gitt;) Cat_begynner ikke på jobb før kl 17 i morgen-bare si i fra hvis du vil ta deg en tur:)
Molait Skrevet 4. mars 2008 #81 Skrevet 4. mars 2008 Har vårdress:) Du de fra Bogerud var faktisk ganske så supre og billige!! Neste kontroll er 2 år. og så er det 4 år. Og det er vel siste. Eller har sånn hørsel/synstest før skolen da. Pannekaker i går. Blåser som et HELVETE (!!!) i dag, så bare hold dere inne. Til helgen skal jeg bli full med cat. Gleder meg. ( )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. mars 2008 #83 Skrevet 4. mars 2008 Ama: Kan jo ikke i morgen for vi skal på 15 mnd kontroll. Har time ett eller to, husker ikke i farten og da blir det jo litt knapt med tid. Skal kjøre på lørdag jeg Mol
Molait Skrevet 4. mars 2008 #84 Skrevet 4. mars 2008 Mellom deg og cat. ca i midten vil jeg tro. Klart du ikke skal!
Herkules Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #85 Skrevet 4. mars 2008 ha ha det blåser innimellom dere:) Cat skal kjøre he he ja lang vei så greit å kjøre! Hva er vårdress? altså jeg har en Troll dress med løst ullfor så jeg regner med at uten for så er det vår dress? Jeg har vondt i bihulene høres det kjent ut? Ligger her å drar meg i sofaen Orker ikke i så mye mer jeg
Amabolla Skrevet 4. mars 2008 #86 Skrevet 4. mars 2008 Trolldress uten ullfor er vårdress ja:) Vi har og trolldress-men det er med fast for-så ville ha en ny tynn en til varmere tider-og jeg fant jeg fant! Skulle innom Stormberg butikken for å bytte ei ødelagt jakke og der hang den (veldig lyserosa) til halv pris:) 399 kr betalte jeg-og det er en finfin pris. Den er blå på beina da-så blir ikke supermøkkete etter en dags bruk... Nå skal jeg se CSI:) dobbeltepisode-gleder meg!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mars 2008 #87 Skrevet 5. mars 2008 Klart jeg skal kjøre! Øyet mitt er vondt i dag! Kanskje jeg hat fått øye på noe?
Amabolla Skrevet 5. mars 2008 #88 Skrevet 5. mars 2008 Klart du ikke skal kjøre! (øl er nam) Jeg har spist 2 wienerbrød jeg-urk, litt uggen ja.
Herkules Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #89 Skrevet 5. mars 2008 Apropo dress så hadde vi vist glemt å levere dressen til bhg i går vi. Det sa de fra om i dag fordi de skal på tur i dag. Han ble avlevert i ullbody og strømpebukse og med cordbukse og tykk innejakke og utejakke + at han har ekstra ulltøy i bhg og ullgenser så jeg regner med at han overlever i regndress idag. Du har nok fått øye på noe ja cat:) Jeg ligger i senga i dag jeg. Husker ikke sist jeg var alene hjemme og lå og dro meg under dyna. sukk ja ja er faktisk bedre å være frisk og på jobb - så vidt
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. mars 2008 #90 Skrevet 5. mars 2008 Da har vi vært på den nye helsestasjonen og på en måneds forsen 15mnd kontroll. Synes den gamle helsestasjonen var mye koseligere, selv om det var helt greit her også. Helsesøster var i hvertfall veldig hyggelig. Ble litt skrik når vaksinen ble satt, men det gikk fort over. Fikk bolle og saft etterpå og nye klistremerker på nille og da var alt glemt:) Ellers veide småtten 10770 og var 78 cm lang, så hun har vokst masse siden vi var på 1årskontrollen. Tror jeg har fått øye på en traktor, kjennes hvertfall sånn ut. Har måttet kutte ut linser et par dager, så suser rundt i brillene mine og ser riktig så sofistikert ut:) Ble til og med smattet på av en fyr i sta!! Ja, for da blir jeg keen når noen smatter på meg!! Fjott!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #91 Skrevet 5. mars 2008 Hva med påskevenn da jenter? Påmelding skjer snarest på tråd. Regler: Må sendes senest 12/3 (kan fint spise godterier etter påske) Innpakking er valgfritt (egg/pose++) ca. sum= 150,- Trenger kun godterier og hint (valgfritt om annet ønskes) Alle påmeldte vil få mail. Liste vil bli lagt ut ca 2 uker etter påske. Ingen bytting. GOD PÅSKE!
Molait Skrevet 5. mars 2008 #93 Skrevet 5. mars 2008 haha jeg er med på PV! (altså påskevenn..ikke det som kommer derimellom) Linea ca samme str som Edvard. Jobbet sent i dag. Guh jeg trives med kara jeg altså Heeelt greit med en dag i uka sent og nede.Jeg har blitt Rampe R*** Skal jobbe nede torsdag og fredag og. Tenkte trene i moregn ca kl 20. Noen med? nås på mobben;) DIBBOR TIL HELGEN!!!! (virkelig leit altså Herk!!) Alle klare?? Gledesegmassemasse. Blir nok ca samme ant som i fjor, ikke fler vaffal, men gøy får vi det uansett:D Kom på en annen kjole Ama...men hvor er den tro.....Dere andre bestemt hva ha på? Vi dropper å bestille mat, tar det litt tid gjør jo ikke det noe. De har jo åde pils og varmelamper der;) Men dere kan jo evt se litt på menyen, om det er noe spes dere har lyst på. Kommer mer detaljert info om hvem hvor hva på fredag. (inne på dibbor regner jeg med, så sjekk der dere som Mr.Herk? nå er jeg trøtt nå finne kassa natta
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mars 2008 #94 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har også hatt vondt i øyet!! Tror det begynner å gå over nå. Hadde briller i hele går og følte meg veldig voksen, men også litt nerd, fordi brillene hele tiden glir ned på nesa også må jeg dytte de opp igjen... Var drit vondt i dag tidlig, men brått bedre etter dusjen så jeg stappa inn linser og foreløpig går det fint. Må gjøre rent her i dag. Får to fettere + kona til han ene hit i dag. De skal overnatte her til søndag pga begravelsen i morgen. Også må jeg få skrevet ferdig minnetalen til mormor. Har fått handla inn mat så det holder til helgen i hver fall og gleder meg litt til å få testa ut gjesterommet vårt! Hva gjør man med dagsoving når det begynner å bli tull med den a? Linea vil ikke i vogna si kl 12 som hun pleier og sover ikke like lenge når hun først sovner. Resulatet er at hun er mer våken om kvelden, sitter og jodleri senga i laaaaang tid. Skjønner ingen ting, jeg! Er ikke keen på å kutte ut sovinga ennå liksom, de timene med fri er helt nødvendig i løpet av dagen!! Hun sovna i bilen på tirsdag på vei inn til byen. Da sov hun en halvtime fra 11-11:30. Sov ikke noe mer den dagen og brukte 45 min på å sovne på kvelden... argh!!!
Herkules Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #95 Skrevet 6. mars 2008 Ja det er kjipt at jeg ikke kan komme på bor men om dere savner meg så finnes Herkules på menyen. Makaber meny !! Tenker på deg sessa du har en tøff dag foran deg så flott at du skal holde minnetale. Det er stort. Jeg gråter så fælt at jeg ikke klarer noe sånt jeg. Fysioen sa at om jeg skulle holde minnetale så burde jeg masere med fingrene over øynene (ved øyenbrynene) litt hardt så jeg skulle kunne klare å utsette gråten Er med på påskevenn!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #96 Skrevet 6. mars 2008 Påskevenn-påmelding: (Alle som skal være med må svare innen 8.mars). PV blir sendt ut til alle som har meldt seg på søndag 9. mars. (Sessa -du har lov å melde deg på du også) Påmeldt: -Ama -Molle -Herk -Cat -Tiny Kopier hele innlegget og legg deg selv på listen om du vil være med.
Molait Skrevet 6. mars 2008 #97 Skrevet 6. mars 2008 *strykesessapåryggen* Sterk du:) Visste jeg ikke om tuting Herk. Smart. Jeg holder maska så lange ingen snakker til meg og jeg ikke sier noe som helst. Ja meget makaber...vi kommer til å flire like godt av den neste år også Jobbe sent i kveld og rett på trening. Glemte tøy og maten min (!) i bhg. ( Har noe rundstk i frysern her men så irriterende!!! Ja gjett hvem som sniffet på 57??!! Gikk fort over da men likevel-jeg sniffet 57:D (kg. altså) Tror fortsatt meste er fra puppa, enåing!
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mars 2008 #98 Skrevet 6. mars 2008 Med gjester nå i helgen og begravelse og gravid kropp som ikke spiller på lag så klarer ikke hodet mitt å tenke ut pv til noe, så jeg tror jeg dropper det, jeg... Noen ting får dere tråden jentene vitterlig ha for dere selv! Ikke har jeg fulgt med på liker/liker ikke listene heller så jeg tar ikke sjangsen. Tror tale er ferdig nå og frøkna sov fra 12 til nesten 14 riktignok med litt protester, men det er i hvertfall en forbedring. Nu må jeg ta trappen ned og gangen og vaske bad, printe ut tale og ta en tur til mamma og lese gjennom. Kommer til å tute masse. Jeg er håpløs sånn, men jeg har veldig behov for å si noe i enkelte situasjoner så jeg er liksom nødt ellers kommer jeg til å angre!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. mars 2008 #99 Skrevet 6. mars 2008 Hadde du blitt med på pv sessa, så hadde du fått noe annet å tenke på da vettu.. Og det er da ingen som husker liker/liker ikke listen for hver gang heller. Kommer ny hver gang -opptil flere ganger:) For de som måtte lure på lørdag: jeg skal ikke sove borte, skal hjem i min egen seng. Buss og tog er det lite med på kvelden, har sjekket hos trafikanten. Om det så blir til at noen kan kjøre meg hjem så blir det ingen fyllekule på meg, så flatfyll er uaktuelt fra min side og jeg drar uansett hjem ved midnatt. Får jeg ingen til å kjøre meg til døren, så kjører jeg selv. Case closed!
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mars 2008 #100 Skrevet 6. mars 2008 Faen nå gjør øyet vondt igjen. Tok ut linsene og trodde jeg skulle dø! Ringte optikker og han mente det kunne høres ut som rift på hornhinna så da må jeg til lege før begravelsen i morgen og få salve. Crap! Får pakke ferdig veske med Linea ting og mine ting i kveld + finne frem antrekk. Må huske "kirkeleke" til Linea, evt. sinnsyke mengder bokstavkjeks! Så CAT: Hvis det er rift på hornhinna du også kanskje har så kom deg til legen så du får kommet i gang med behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå