Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp jepp har en liten spire ja:)

Du cat jeg har kanskje nytt tlfnr? har du det på 90? så er det feil hør med moll om hun sender deg det!

God påske til de som drear nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med spira da!! Blir vakre barn i oktober altså;)

Kan du ikke sende meg nummer på pm da?

Ja god tur og god påske til alle som reiser bort i dag :)

Skrevet

GRATULERER MED NURK!!!

Første trådbaby nr. 2 :D

Meeeennneee du kunne da velle ha venta på resten?? hihi.

ååååå snart (vel) skal vi få nussebusse på liten beby igjen:D

(M er forsinka (bombe!) så rakk en tur innom. Måtte jo se svar;)

Skrevet

Daa ja sef kan jeg det og nå er det gjort du har PM cat.

Takk for gratulasjoner. Ja jeg satser på et pent høstknøtt:)

Skrevet

Takk molle.

Lagringen går i hytt og pine på tråden nå:)

Ja jeg hadde ikke så lyst å vente da:)

thihi

Er litt tidlig så det er litt hemmelig altså så ikke si noe til sjefen min da dere:)

God påske He he M er sein ja thihi

Skal være hjemme å rydde og sove jeg

Kvalm vett var ikke det sist?¨!

Skrevet

Gratulerer så mye, Herk!!!! Så gøy!!! Du får si i fra på augustklubben også, har terminliste der... begynner å bli en del med frø i posen der nå. 7 stk eller no! Slappe av masse i påska.

Linea er potte forkjøla, men i og med at det ikke er så stor forskjell på hva vi gjør her og på hytta så tar vi oss en tur nedover. Digg med litt miljøforandring og litt avlastning fra svigers.

NT fikk ny pc i går.... Nerden min! Vet ikke når han la seg i går... men han var i hvertfall i senga i 4 tiden. Skal vekke snart, for vi må dra i forbindelse med sovinga til L og jeg orker ikke stresse. Pakket en del i går, men må pakke mitt og være sikker på at alt er med. Også har jeg fått drit vondt i halsen selv da... typisk! Glemmer å tenke på meg selv når Linea er syk så jeg tar jo i mot host og nys rett i trynet! Deilig.

Nuvel! Ha en riktig god påske alle sammen og hipp hurra for Herk som nå kan spise egg med god samvittighet... hehe, kan jo ikke være på slanker'n når man har spire!!!

Klemmer fra Linea og sessa!

Skrevet

Tante doyse is in da house!!! Møkkakjerring!! Skulle pule jo!!

Nøyaktig fire uker på dagen siden hun var her sist, så doysa er punktlig også!! :(

Skrevet

Takk for det Sessa, hadde tenkt meg en tur inn å informere på augustklubben men så var det s å laber aktivitet at jeg droppet det i går.

sessa du har sikkert dratt, ville sikkert dratt på hytta selv om kjøla vi også har man avlastning så er det deilig.

Hittil har denne påsken vært helt j..... I dag hentet svigers O 830 og jeg har sovet til 14.00

Men cat da :) skulle du ikke være fornøyd at hun er punktlig da?

Ja nå skal jeg kose meg med påskegodt i påsken Skal prøve å få trent også da ..

Skrevet

Weeeeeeeeeeee! Grattis Herk! Næmmen åååå :-D Fikk det litt på følelsen tidligere i tråden (leste meg opp nå), så stas. Oktoberbarn er helskjønne!

Hva vi har gjort i dag?

Vært og sett på hester og hunder og testet et par lekeplasser. Guttene spiser skorpe! Så slitne at de sov over to timer, det gjorde de aldri da jeg hadde perm. To timer er lenge, fikk både se frustrerte fruer og tatt meg en blund. Spist deilig lammesteik og gutta gafla innpå så det monnet. Da de var ferdig med å spise sin mat åt de opp grønnsakene som var igjen. Sunne barn jeg har altså. Nå sitter jeg og koser meg med et glass vin, den ikke-gravides privilegium ;-)

I morgen drar vi til svigers. Satser på at A sover om natta sånn at det ikke blir Fetsund-repeat.

Når skal jeg ha tr? Ikke når jeg er i Spania vel?

Skrevet

Takk svanine. Ja kan jo true flere bursdager:)

Så flinke gutter da svanine, spiser grønnsaker og skorper!

I utgangspunktet har O vært flink med grønnsaker, men fortiden så er det ikke helt in. I dag hoppet han over fiskemiddagen og tagg til seg hundre kjeks fra farmor og tante (jeg var kanskje ikke like fornøyd som O men de får holde på orker ikke å gå etter å rette hele tiden. )

Når skal du til Spania svanine? Du var sykronisert med meg en periode, men da skulle du hatt mensen nå så du er ute å kjøre altså!!

Nå skal jeg legge meg snart i alle fall.

O elsker oppmerksomhet, han skøyer og gjør seg til for hele familien. Han har sikkert godt av å få en konkurrent:)

Jeg gidder ikke engang håpe at natten blir bra :(

Skrevet

Er jo faktisk 4 av 10 som har dagen sin i oktober:)

Her blåser det bikkjer og katter! Seriøst-de flyr bortover jordet. Kjedelig dag med mye inne på E. Sover inne og.

Grattis med 1,5 i går LH :)

Var på fest i går jeg. Hos søstern. Koselig og ganske moro. Festa med til og fra ungdomer. Var noen fester borti gata og de kom innom noen nå og da. Artig. (snakker aldern 15-19 år)

Fikk alle påskegodtet sitt til påske da tro?

Skrevet

TR-DRITT her og!! Og jeg skulle også ha meg! På en do. På en fest. What else is new..hehe

Men da er vi i synk igjen cat:)) MtG skriver du inn cat og meg på 20/3? Er jeg på rett dag da tro?

Også så mye "utstyr" jeg tok med meg da...og så mange butikker som er åpne...

Flinke brødre:)

Skrevet

Ja da er vi synk igjen:) Og 20/3 er rett dag:) Kult at vi "alltid" er synk da:)

Vet ama fikk påskedigget sitt før hun dro, så da vet jeg ikke om det er fler som ikke har fått.. Har mtg fått? Og hva ble det til med tiny? Alle andre har vel evt. fått sitt snop?

Mangler bare en dag på terminen din du, Herk -så har du lilleL sin bursdag:) Men jeg hadde ul termin den 24. oktober og menstermin dagen før du har termin nå:) Men du sniker jo alltid i fødekøen, så tipper du får nærmere twinsa og gabi jeg:) Hva med den 14. oktober? 14. er bare en sånn nyyyydelig dato;)

Skrevet

Ja satser i allefall på oktober og ikke november:)

14 ja det er en fin dato- bryllupsdag 14 august så jeg satset litt på det sist. hadde til og med lagt inn nedtelling til termin OG 14. Kom litt overaskende tidlig sist. Regner med at jeg går litt lenger denne gangen.

siden det er i 2008 og i 10 mnd så kan jeg tenke meg partall (sånn som O )

Ja er klar over at det er 4 bebiser i oktober, men nå er det lille L sin som var nærmest termin.

Mr Herk hadde tenkt seg en tur på tråden i påsken, men siden vi sover så dårlig på natten jeg og o så har han hatt det travelt på dagtid.

Dæven hvor mye snø som har kommet!!!!

Her snakker vi brøytebil og snø opp til langt på leggen. Fra vår til vinter på et svisj

mmm ja jeg koser meg i allefall med påskegodt jeg!

Skrevet

Herkules:

Det er ikke et symbol på rumpehår.

Har du rullet den ut?

Er det en tråd?

Skrevet

mtg - har du fått påskeegget ditt?

skjønte du hva som var hint?

Skrevet

Så det er ikke rumpehår? det var jo betryggende Hadde ikke vært så appetittelig kanskje ?? hihihi

Skrevet

Hjemme igjen fra hytta og jeg fikk ingen påskeegg før jeg dro og ingen påskeegg når jeg kom hjem *snufs* så nå er jeg ganske skuffa tenk...

Ååååå, en liten baby i magen til herk :) Grattis!!!! (kjenner jeg blir sinnsyjt misunnelig nå ja)

var det mer jeg skulle skrive da tru? nei....

Skrevet

Da er vi hjemme igjen! Dro hjem i går i stedet for i dag pga syke snøværet. Falt 63 cm på 1,5 døgn jo! Og fokka og blåste noe sinnsykt, bare såvidt vi fikk opp hyttedøra. Kom oss ikke ut med bilen før på lørdag og selv da var det flere biler som satte seg fast flere ganger på skogsveien inn til hytta. I tillegg mistet vi vannet og da orka ikke jeg mer. Linea har sovet urolig også, men er heldigvis så og si frisk nå. NT og jeg er kjøla. NT er forsåvidt fornøyd med å komme hjem for ny pc er på plass så nå sitter han og spiller Conan, Linea spiser Cherios (nye favoritt snopet - det er jo påske!!) og ser på playhouse og jeg sitter her og dibber.

Jeg skal nå i hvertfall føde før Herk denne gangen!!! Hadde termin rimelig lenge før deg sist, likevel snek du foran meg i køen. Det skjer garantert ikke nå. Ellers kan jeg reklamere for følgende dager i oktober, 10. og 20. Bra menn som er født på disse dagene (pappa og NT) i tillegg forlovet vi oss 16. Jeg liker oktober, jeg!!

Begynte å scrappe litt går, jeg. I og med at NT har ny maskin, og derfor blir sittende mye oppe i loftsstua så synes jeg det er hyggelig å være der jeg også. Vi har liksom et stort kontor der oppe i tillegg til en tv krok, så jeg satt og scrappa og så tv mens han spilte. Nice! Første gang jeg har scrappa med vilje, før har jeg ikke helt visst at det var scrapping jeg faktisk holdt på med, men må liksom få laget album til Linea før Linus kommer, tenker jeg, ellers blir det vel aldri gjort. Er ikke så kjempe kreativ, men jeg synes det blir fint lell. Viktigst det!

Er jo nesten ikke snø her, Herk... mye som er tatt av sola eller?? Ligger kanskje 15 cm, her oppe og vi har det jo kaldere enn dere (i hvertfall en til to grader). Litt lettet over at det ikke er flere meter her nå i hvertfall! JEG VIL HA VÅR!!!!

Skrevet

Snø sessa ja det kommer jo an på hva man sammenligner med, men det var vel (titte ut av vinduet) 3 ganger så høyt med snø på takene forrige dagen.

Var snø til langt oppå leggen Det ble desverre måkt helt ned til asfalten så vi ikke kan leke med akebrett i veien :(

Ja jeg håper virkelig du føder før meg denne gangen:) Jeg skal gjøre som sist, holde meg innen for den måneden jeg har fått tildelt håper jeg- Har ikke lyst til å gå over.

Oktober passer perfekt da har vi hver vår måned i vår lille famile.

Jeg er vist ekstremt trøtt sover og sover, kunne nok sovet hele døgnet føles det som. Begynner på min 10 uke i morgen.

Skjønner dere dro jeg sessa og så kan dere kose dere noen dager hjemme.

Har barnefri nå så skal prøve å rydde litt mens mannen setter inn ny dør hos leieboern, Stakkars han sa til henne at han kunne gjøre det når hun var på påskeferie, lite ante han at vi skulle få så mye snø og nå 12 minus Nå er det varmere da og solen har vel kommet og varmet opp foran døren der.

Hadde vi vist om været kunne hun ventet til sommeren, men hun har liksom ventet på ny dør siden i fjor (Fikk ikke bytta pga skaden til T)

Skal på middag til svigers etterpå Det blir hyggelig

Var ute og shoppet litt med svigemor i går. Hun skulle kjøpe påskegave til O det ble en genser to t-skjorter og sko.

Det var hyggelig T fikk sko også- Syns det er litt riktig jeg siden prinsessesøstra tross alt får alt hun trenger siden hun bor hjemme.

Guuuuud hun er bortskjemt. Hun ringte fra BI på fredag før påske og spurte om mamman kunne hente henne. Svigemor bare spretter opp. Dette var liksom mens vi var på besøk da. Så satset hun på at vi ventet på prinsessa. Jeg sa at vi kom til å dra om kort tid så kanskje hun kunne dra da og at vi ikke skulle holde O oppe over leggetid for å vente (bor jo 10 min unna så hun kan jo se han når hun vil)

Svigefar har begynt å riste på hodet og si at hun får det jo alltid som hun vil kan ikke en gang ta bussen. Litt godt å se at svigefar reagerer litt.

Skrevet

Hjemme:)

Dro innom jobb på vei hjem, hentet bil, skiftet i baksetet, sminke seg litt på Statoil, middag med jenter. God spes indisk mat. Koselig og prat og sånn og ingen av dem var som dere!! Altså var det litt kjedelig..hehe

Turen hjem gikk bra, overraskende lite påskebiler. E var SÅ flink! Og til at han bare sov 1,5 time. (noen av dere har jo erfart "kortere" bilturer med ham) Tissa seg ut TO ganger da! Tilf-heldig-vis begge gangene da han var ute av sete og på fanget. (jada vi sto stille) Men gutten spiser jo ikke noe i bil da. Eneste vi fikk i ham både opp og ned var boks med honnikorn (fav.snacks) (og ja dm-snacks, men igjen...noen av dere har erfart E i bil, og noe må jo gutten få i seg på alle de timene)

Snødde ikke noe hos oss, men var 17 stive da vi sto opp i dag. Har vært en 10-15 kalde ute meste av tiden. Gammel gård og rundt 14-15 inne da man har tuslet ned om morgnen.

E har bada og dusja flere ganger om dagen (mor har krembad om man har småunger) Kuleste er å få håndkle i karet og hale og dra vått håndkle ut og inn av karet. Om igjen og om igjem også noen ganger til. OGså var det en tiger i den gule ballen;) Ballen bruste morosamt, men så litt kjedelig og skulle kastes ut og inn av kar og det var klinete søl! Men tiger var "næmmen se oj hva er dette a??" Takktakk Lineamormor:)

Fotesene til E er nå helt grusomme! Tenk når man er tøtt og blir sånn hvite streker liksom. Også blir de til sprekker på en måte og hele fotflaten blir som sandpapir. Vet ikke hva finne på jeg. Prøver jo alt mulig rart.

Herk: Har du en god krem (e.l.) å anbefale til bruk mellom kortisonkurer? Til bruk på hele kroppen...

Rart å lese gravidpreik igjen:)

STAKKARS TINY!!!! Sendte da både til deg og Ama på torsdag...og Ama hadde visst fått sitt. Hmmmm....

Snakker om PV...jeg skrev noe oppi her om min, men ikke fått noen anonyme tilbakesvar:) Nå har jeg jo i grunn ikke skrevet hvem det var, så personen kan ikke si om jeg har tippet rett... men lurer litt på om gjenglemte ting er noe som går igjen i år. Eller muligens levering av utlån? Men du min kjære søte PV, bare så jeg er sikker...er pønten utenpå egget noe som da skiller dere to fra hverandre? altså dere to som kunne klistret slik lapp inne i egget? (lapp og lapp da men...) Altså er fargen avgjørende? Velger tro det:) For den smokken kaaaan jo faktisk være fra begge to den og..hehe, selv om jeg først tenkte på deg jeg tror det er...hahahha og jeg må jo spørre da: Er det spekatter med vilje??? hihihihi

Høna is back in tha house!!! ;):D (hehe you're my pussy, så vet du det cat;) )

Ja er der mer å si tro? Jeg fryser!

Bytte ukens i morgen, ikke fått sett igjennom bildene enda.

Jo også er det sære åpningstider oppover...til og med veikroene har påskestengt!! ;)) Koslig å prekes igjen, dere får ta en tur nedover snart!!!

Du må jo skjønne at det er stor belastning å bo hjemme og at man derfor må få flere frynsegoder??!!

Jepp legge seg snart da. Fri i morgen:D

Skrevet

spekatter er da selvfølgelig apekatter

Skrevet

Mollebollehøns!!

Vært like kaldt her faktisk! Når jeg sto opp på jobben søndagsmorgen var det -17 grader og du kan tro jeg ble lang i maska da jeg kikket ut av vinduet og så dagvakten komme syklende på jobben!!! Hoho, han _var_ så kald han når han endelig kom frem han at jeg nesten måtte hjelpe han og brekke karen inn døra!! Hihi:)

Fikk dere tiger dere da! Vi fikk en løve i den ene og flodhest i den andre:) Linea syntes også den var spennende med en gang også ble den litt kjedelig før det var morsomt igjen når hun så at det lå noe inni:))

Jupp glad påsken er over jeg, for fra i dag av har jeg fri en uke:) Hehe, har jo jobbet hele påsken jeg vøtt:)

Montere den siste ikea saken i dag vi. Tror vi setter bokhyllen i inneboden. Har så mye permer og bokserier og sånt som ikke trenger å stå fremme, så lurer litt på å sette bokhyllen der. Er jo ikke verre enn at man kan flytte den senere da, men har tenkt masse og tror nesten det blir best.

Bare tiny får egget sitt nå, så kan man snart legge ut påskevenn-listen:) Har alle andre fått da? mtg?

Åja, må skifte ukens jeg også.. får ta en serie fra påskeegg-jakta tror jeg;)

Skrevet

Molait: hintene er nok sløyfen, lappen og smokken. Apekattene er bare godis!

Skrevet

God formiddag til dere alle!

Jeg er trøtt... oppe før 7 idag med ei strålende blid liten tulle..

Påsken har vært tilbrakt på hytta sammen med mamma og pappa samt bror. Har kosa oss med god mat (starta grillsesongen), øl og spill. Tiril har kosa seg med mormor og bestefar og trillet de rundt lillefingeren. Har vært masse ute og lekt og gått tur, men natt til fredag så snødde det masse på hytta også.

Vi satt i boblebadet mens det snødde på torsdag kveld. Digg å sitte nedi, ikke fullt så digg å gå opp igjen.

Idag er siste fridagen før jobb imorgen.. Ikke så moro det heller, vil ha lenger fri jeg nå..

Tiril skravler forresten mer og mer nå! Kommer lange uforståelige setninger og noen korte setninger som man kan forstå! Masse ord som har mening. Skal telle over etterhvrt tenkte jeg. hjørnetennene er i full sving nå. 1 er oppe og 2 er på vei gjennom. Den siste ser jeg ligger klar under der..

Får ryddeenda litt mer etter den værste rotebøtta jeg noen gang har sett... Har smuldra ost på gulvet ser jeg...

Hva er det med å rope halooooo ut av vinduet hele tiden da? Er ingen der ute heller :) jaja, søt er hun nå for det da... (nå står hun i et hjørne og bæsjer)

Kledd på seg elv i dag har hun også. Har på buksa bak frem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...