Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, takk for i går:) Var veldig morsomt, hehe:) Dere som ikke kom gikk virkelig glipp av noe!!

Molle: tfs:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for igår jenter!

Synd pt er så gammal at hun glemmer for her gikk du virkelig glipp av ting altså!

Lurer på hvor jeg har hørt/lest den frasen om meg før jeg.... (dritdøll altså)

WTF skjer a????? Mensen NÅ???????????? Her har jeg hatt murringer i 3 dager ala eggløsning også går man uvitende på do og når man tørker seg så er det blod på papiret.... Her var syklusen klokkeklar også blir den fucka opp... MØKK.... *mtgnotereopp*

Bilder ja *fnis*

Nå har vi vært ute og gått i regnværet, matet ender og lekt med leo (krangla ihvertfall) og nektet å sove... drittunge altså. Når man ikke vil eller skal noe så må hun liksom markere det så jævlig. Kaster alt på bakken og hyyyler.. Eneste som hun ikke fikk til mens hun satt i vogna var å sparke mens hun ligger nede.. Trassen er offisielt innkommet, meget uønsket.

Nå skal jeg spise chickenwings og hvitløksbrød og le litt mer av den stusslige gubben som ligger på sofaen og er syyyyk... (rennaræv om noen lurte)

Skrevet

Nei vet ikke Tiny...sikkert mange med den oppfatningen, så vanskelig å si hvør du har hørt/lest det.

Her var det og sovenekt. Sovnet i matstolen. Sov vel ca 10 min før i fant han sånn. (jammen lå jo i senga og tafsa!) Var så trøtt og lå stille lenge i vogna, men nei da, 10 min er nok. Ikke at han bruker sove mer i bhg tror jeg men...

Vært med far og bestefar på båtmessa. Vært helt propell!! Også kjørt vannscooter;) Spist pølser og sovnet på vei hjem. Sover i gangen nede nå. I Gracosetet faktisk! Lille pjokken passer enda han. Får vel vekke ham nå. Skulle bare la han få litt mer enn 10 min i bilen. Sovnern ikke før senere i kveld så får det så være. Han er stort sett så blid og fornøyd om dagen at:) Skjønt trassen er kommet hit og. Lille dramaqueen!! Og ALT må skje når og om og slik han ønsker det. Skjer noe i feil rekkefølge s¨å raser verden sammen. Sukk altså.

Sender ut en pm til dere som var på dibbor senere i kveld:)

Blir taco her i kveld. Tar det til kveldsmat.

Ja dagens første var forresten hilsen Molait og MtG da...om dere ikke skjønte det. Skrev i samråd;)

Skrevet

Hmm.. dritdøll har jeg aldri hørt før...

Her passer ikke linea i gracosetet lenger. Lenge siden hun vokste ut av det..

Formen har vært knall i dag, men er litt trøttt da. Skal snart på jobb også... Blæææ, jobber for en annen, skal på mine tre netter fra i morgen. Men men, er greit på jobb når man først har kommet dit da:)

Venter på pm..

Skrevet

Lurer på om tanta dukka opp fordi jeg var sammen med dere jeg altså... Har tittet tilbake på gammel tråd og fant ut at den kom 3 dager for tidlig, så syklus på 25 dager denne måneden..

Sjekka den eggløsningskalkulatoren på babyverden nå og nå er jeg tilbake i "gammel" syklus :) Så om jeg blir gravid nå så får jeg samme dato som med Tiril! Hehe...

Trollet som ikke ville sove vekte jeg etter en time (ca 16.30) og da skreik hu som bare det lenge.. Ikke kunne jeg snakke med henne, se på henne eller flytte på henne.. Festlig!!! Gikk over når jeg lagde mat til oss og satt oss i sofaen :) Vi har spist kyllingvinger vi.. nam nam!

Ikke lyst til å jobbe imorgen jeg.... Men når denne uka er over så er det påskeferie!!! Tjohoooo!!!!!!

Legge sammen litt tøy jeg da, før jeg skal montere bilsete i bilen.. Orker ikke gjøre det imorgen tidlig altså (drar 6.20)

Skrevet

Hellu

Har ikke fått noe PM jeg...

Takk for i går-var morro det:)

Orker ikke skrive noe mer jeg. Kjeder meg-og er rastløs.

Skrevet

Jupp, molle -da var vi done:) Må bare poengtere at den var andre gang i dag da, bare sånn for å opprettholde nymfenavnet mitt her:)

Skrevet

Hei jenter hyggelig dere hadde det gøy i går da!

Det hadde jeg også, He he "Stjerner for en natt" og vist var vi det:) De hadde til og med ordnet fjortiser som skrek og ba om autograf når vi entret den røde løperen fra limoen og de andre fine bilene. ha ha lo godt da jeg.

Vi hadde en fin kveld, men skulle nok hatt en Herk for å bli mett altså. litt langdryg den middagen så jeg var sulten når vi var ferdige - sukk-

Noen snakket om rennarau. Det har O vist. Stakarn har rød stump. Så da ber jeg like godt om gode råd. Har en god salve. men om noen har noen råd så kjør på..... Sier litt om hvor heldig vi har vært som ikke har hatt det problemet før nå!

Bæsjen lukter helt hinsides lukter ikke bæsj en gang bar horribelt.

Regner med å få noen historier fra fest her!

snart sengen kjenner jeg

Skrevet

E hyla heldigvis ikke, men satt leeenge å kosa i sofa. Kjenner til den der "ikke se på meg!" utrolig festlig ja.

hehe husker det var sånn løper og hyl og blitz og greier da vi var på 1års feiringen av Klimt. Hmm...tror det faktisk var før W.så over 10 år siden det nå!! Sykt. Korriger meg gjerne, mulig jeg bommer.

Er vel ikke så mange bra historier, men er mange bra bilder;))

PM kommer nok i morgen kveld, sorry, men TTT!

Natta jenter:)

Jo og forresten cat...ikke kommet igang enda vi. Ble sittende å se på film. Starter straks.så vet du det;) Men blir bare 1 gang her da..hehe

Skrevet

Dere er så treige ass, moll!! Ble det noe i det hele tatt da???

Leeeeer av bilder!! Hohoho!! Mtg.. jeg sier ikke mer jeg altså:)

Regn er drittvær!!

Usja til O sin stump. Ikke hatt noe sår rump her heller, så har ikke så mye tips utenom de vanlige salvene jeg da. Men de få gangene vi har hatt antydning til rødt så har jeg bare brukt sånn vanlig talkumpudder og da har det blitt borte. Har også brukt en sånn salve mot skurv i hodebunnen som også kan brukes i stumpen. Husker ikke hva den het.. men vent så skal jeg sjekke... Borago het den visst.

Skrevet

Sovna som en dupp på sofaen på lørdag... og søndag så planer gikk i vasken, men fikk nå i hvertfall slappet av en del. Tror jeg trengte det gitt. Sovna på sofaen kl 22 på lørdag kveld også, så spørs om jeg hadde vært så festelig på dibbor!

Fy fader for en dritt natt! Har ikke sovet siden kl 3, hvis man ser bort fra den lille halvtimen fra 6:30-7. Våkna av mareritt og klarte ikke sovne igjen. Lå og bekymret meg for at noen skulle bryte seg inn og kidnappe Linea. Måtte inn og se på henne kl 4 og kl fem våknet hun og mente at det var morgen. Lå inne hos oss og kosa til 6, dvs hun koser med meg, jeg får hender i øyet og hår i ansiktet og bena hennes skal helst opp på ryggen eller magen min, basa fra 6-6:30 da satte jeg på barnetv og sovna litt. Litt trøtt liksom! Tror ikke jeg tør å la henne sove ute i dag altså, ble helt rar av denne natta. Herk, har du fått med deg at det har vært masse innbrudd i det siste? Kommer inn om natta mens folk er hjemme, stikker av med verdisaker og bilnøkler... og bil... Det var det som satte i gang drømmene mine tror jeg!

Sår stump: Skift med EN GANG bæsjen er ute. Vask og la lufttørke, smør på RIKELIG med sink salve ved hvert skift! Funker hver gang her. Tar man det med en gang så går det fort over.

Bra dere hadde det gøy i helgen. Overrasket over at alle orket å skrive i går! Imponert. Lite som vitner om at dere har vært på fest...

Holdt på å svime av i går, jeg! Flere ganger!! Tok meg et bad før Nt tok frem klippemaskin og stusset underetasjen. Måtte ta det hele i nærmere øyesyn da han var ferdig, men fullførte ikke... tror jeg hadde litt for mye blod samlet på et sted for etterpå skulle han klippe håret mitt og da satt jeg på en krakk og kjente at alt blodet forsvant fra hodet. Måtte prøve flere ganger før vi fikk gjort ferdig klippen og så bar det rett i seng så vi ble ferdige med freddan. Sovna kl 21:30 eller no...

Skrevet

har forresten fått bhg plass fra august!! Juhu!! Blir bra for Linea å få litt nye impulser mens Linus og jeg får tid sammen!

Skrevet

grattis med bhg!

Hæ?? Man klarer da sitte på ræva i sofa å taste om man har vært på fest? Renner gjerne inn innlegg FØR folk legger seg og på tråden da;) Ingen fyllameldinger i helgen..rart

Mr.Herk?

Gleder meg til helgen jeg, for da kommer hele svaninefamilien på besøk!

Ble fint lite cat, men ble da..hehe

jaaa men atte jeg er like ille senere. Men vet du cat...alt som ble tatt etter ama og tiny dro...altså da var dibbor over? For da trenger man ikke legge ut alt..herregud altså! Sjelden jeg blir flau sånn altså men hva pokker dreiv vi med liksom?! Du kan heller få titte hjemme hos meg cat (haha nå må du på besøk;) )

Jobbe videre med utlegg av bilder i kved jeg cat. Så følger vel ama på tenker jegog så Tiny. (kjenner dere-ama gjør sånt kjapt..Tiny..du er flink til mange adre tingdu:P)

Er så koselig å være sammen om morgnen. Levere sammen og kunne slumre i bilen mens mann kjører. Helt greit altså. Også hilse på Tiny. hihi du har blitt en del av morgenrutinen min Tiny;)

Skrevet

Jeg skrev ikke i går, men kunne ha gjort det. Takk for lørdagen jenter, det var skoy. Jeg vet jeg er lat, men skal skjerpe meg. Jeg fikk en inntrykk at dere hadde starta litt før meg? Mulig jeg tar feil, hehe.

Nå er det ei feit dame på 400 kg på tv (uten sammenligning for øvrig). Dæven!

Hvorfor sier A babai til alt? Trodde først det var baby eller bamse, men det kan visst være mange andre ting også. Også sier han "Ada" til E. Tror han har missforstått litt om hvem som er hvem.

Tiny det var sikkert fordi du skrøt sånn av din stabile syklus, muhahahaa!

Gratulerer med barnehageplass Sess!

Smart av meg å kjøpe støvler til gutta på lørdag gitt. Men hvorfor vet de aldri når gutta når får blåmerker og skrubbings? Sikker på at Tiny ville hatt koll på slikt. Men på fredag er det Gul fest.

Herk: Inotyol og potetmel!

400 kg er helt sykt!

Skrevet

Stumpen kommer seg, har en salve fra sverige som er god. Han hadde diare bajs i går og i dag morges, men heldigvis så har det vært bra i bhg.

Grattis med bhg plass Sessa.

Kanskje han tror adrian betyr baby da vøtt.

O har mye like ord for ting.

Vi var i Holmenkollen på søndag sa jeg det? Det syns o var gøy mange mennesker

Han fant en vanndam og plaske i stod å koste seg, så kom vakta og trodde at gutten var forlatt av foreldrene sine. Jeg gadd vel ikke å stå midt i en vanndam!

Så kom det en skrulling som ville hoppe dammen sammen med O. Det var gøy så når han dro så prøvde o å rope på ham og plaske likt som mannen.

Skrevet

hihi sært:)

Til flere ting..hehe

Natta:)

Skrevet

Vanndammer er kult:)

Kanskje A tror at han og E er samme person?

Grattis med barnehageplass, har ikke søkt en gang vi, "glemte" det glatt..

Skrevet

Vi har fått fast bhg plass:D Og vi har de beste tantene av alle på tråden, og sikkert i hele verden!!!

Skrevet

Det er så hyggelig at O trives sånn i bhg. Nå løper han til og med til døren når vi sier at vi skal gå til barnehagen:)

Hm hva med liker liker ikke liste?

Skrevet

er vel bare Tiny som liker med hvite prikker og ingen liker de ekle lilla egga!! æææsj

Nei men husker ikke jeg. Herk klarte seg meget bra i fjor;)

Jeg liker

helst ikke nonstop. Ting med karamell (og en del annet fyll) i er godt. Ting? Mener da sjokkis. Ellers er det godt med litt salt og surt. Liker marsipan jeg da:) Både med og uten sjokkis rundt.

IKKE NØTTER!!! og ikke sånne ekle egg eller sånne ekle med hvite prikker. (ikke punchknapper altså-de er gode)

Hvis du blir pv'n min i år også så vil jeg gjerne ha en pose til med sånne colagreier. De var nam altså!

Husker ikke helt jeg ass. Vi burde jo egentlig ha samlet sammen det som var av lister vøtt og laget en fullstendig en:) Ligget på traaden..hehe

(ja bytt bilde snart a Herk, vil se nytt og mer og oftere)

Kan være jeg husker ting ettersom folk skriver. Å nå kom jeg i koselig stemning også. Gleder meg til pv jeg:) Var SÅ kos i fjor altså. Og selv om jeg skjønte litt fort grunnet trappefall så var det like gøy forde. (som noen sa..SH på syre..hehe)

Skrevet

Ja nå tok e han altså trappefalle hi hi du måtte google litt også da! ja og som sagt så var det fordi du fikk (for) mye sånn at vekta tippa fra brev til pakke. ja ja ja jajajajfkdsfdkafj

hva er ekle med hvite prikker?

Lilla egg har jeg ikke turt å smake etter hva som sies her

Vi har fått 6 påskeegg her i dag. 3 av dem stoooooooooooore egg i ren sjokolade.

SH på syre?????????????????????????????????????????????

nå er jeg lei av at folk ikke skal kjøpe bolig!!!

Skrevet

Har dere fått utdelt PV?

Skrevet

nei...stod et anonymt her om at fristen var 12/3 mener jeg å huske. Du får scrolle opp til ano:)

hva varre du sa langer opp her a? Dji gullfisk.

Vi bor greit:)

Jooo..hvite prikker: Mener det er minde eller nidar som har de i en sånn favorittpose. Finnes og i løsvekt. Fås også med fargede prikker på tror jeg. Ser ut som melkepletter, litt tynnere og litt krøllete på toppen liksom..også hvte prikker-lik de på punchknapper.

(så dypt har ikke noen sjokkis blitt beskrevet her før tror jeg..hehe)

Jo..også er trøndern i live. Skulle hilse. Ikke lest tråd på..hmm..blir vel over 1,5 mnd det da. Er visst på 15mnd med lillingen nå så jeg på FB. Kommer noe greier nedover etterhvert, blir sendt til meg så nå snart må alle komme på besøk til meg:D

Skrevet

hahaha..jo du Sherlock Holms på syre;)

Skrevet

Tror jeg liker sånne ekle med prikker jeg da. om de er mørke, liker punsjskjokoladen også.

Ikke med på gullfisk kommentaren hva siktet den til?

Sto pamelding 8. og utsendelse 12 så derfor påtide å vite hvor sende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...