DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #126 Skrevet 10. februar 2008 RIKTIG GOD MORSDAG LADIES! Håper dere har kost dere med en laaaang og god frokost:) med masse fine tegninger og en liten oppmerksomhet fra mennene deres! Her var jeg først våken, testet el....negativ dag 12 hmmmmm:( Turbo våknet rett etterpå og da stod Helten opp mens jeg ble beordret til sengs:) Turbo og Helten kom med hjemlaga tegning av meg:) Fikk penger også gitt:) ønsker meg ny klokke og har forelsket meg helt i en fra GUESS.....Deilig frokost ble servert etterpå Nå skal vi ut å trekke lit frisk luft, vi skal besøke oldemor i ettermiddag..... Dotten: Off, så innmari trist å høre om kompisen:( Så innmari urettferdig! Tenker stadig på dette når Helten er ute og kjører. Og ja, desv er d jo som oftest bilens feil når dette skjer:( Håper d går bra med barna og venninna di! Helten hadde en ZX7R om d sier deg noe(d gjør d nemmelig ikke til meg) D blir nok pent brukt på han også...... Ha en strålende morsdag da jenter, også de som ikke har barn selvfølgelig!!
Dotten Skrevet 10. februar 2008 #127 Skrevet 10. februar 2008 God morsdag tilbake.... Huff ja. Trist. Det går heldigvis bedre, men hun sliter veldig enda. Ev. rettsak mot bilfører, ene barnet blir mobbet på skolen fordi faren er død (utrolig nok), og litt annet, som ikke gjør ting lettere. Hun er i tillegg student (3-årig høgskole), og har jo pendling hver dag til Oslo, eksamner og ellers lesing av lekser. Det er jo under 6 mnd. siden det skjedde, og vil nok ta lang tid før ting føles litt lettere! Er nok ikke sikker på hva slag sykkel dette er nei. He, he. Sambo hadde nok visst det. Han hadde jo som jeg skrev et monster av en sykkel. Gikk veeeeldig fort, dyr forsikring osv. så neste gang blir det en litt mindre sportssykkel, men ikke noe "bestemor" sykkel heller da Så koselig morgen du hadde. Her har sambo hatt vakt hele uka, så jeg forventet egentlig ikke noe (dårlig unskyldning for at han har glemt det), men så snart han finner ut av det, "får han igjen" med en veeeeldig dårlig samvittighet, og jeg får masse i morgen i steden for... som i fjor...! Første året husket han det da He, he. Blir ikke så sår av det jeg da. Men prøvd å glem bursdagen min Da knurrer jeg! Ha en fortsatt fin dag jenter...
Kiss10 Skrevet 10. februar 2008 #128 Skrevet 10. februar 2008 Nydelig vårvær ute her i dag Nettopp rusla en tur i hagen (iført morgenkåpe og klogger....skikkelig lat helg dette , og sett på de første små vårtegnene. Krokusblader og tulipaner som skyter, en og annen snøklokka blomstrer og et par små lilla blomster (som jeg ikke husker hva heter). Yre katter storkoste seg i vårsola og det var varmt nok til at jeg kunne satt meg i sola uten alt for mye påkledning. Kanskje er det akkurat det jeg skal gjøre nå....! Ellers blør jeg ennå, men ikke mye. Helt friskt, men jeg skjønner ikke helt noe av det. Tok en test i dag - men det var mer for gøy. IKM om fire dager, så jeg vet det bare er tull. Negativ sjølsagt, men jeg tar ikke det så tungt. Hvis det er tanta som har kommet allerede (tror ikke helt det da - har ikke tantefølelsen), så har syklusen min plutselig gått fra å være stabil på 32 dager til å være 26 dager denne gang. Det tror jeg ikke egentlig, men man vet jo aldri. Litt ustabil i humøret er jeg. Ble litt for seint i seng i går og da kom jeg helt i ulage etter at jeg snubla i stua (hihi - litt typisk meg) og slo meg i foten. Da vi tutla oss i seng i to-tida, ble jeg urolig og tankefull og begynte å gråte. Stakkars husbonden ble jo helt oppgitt. Han var kjempetrøtt og ville bare sove. Det ville jo bare jeg og......men måtte til slutt bare stå opp igjen. Tok meg et par kopper kamille-te, leste litt og surfa på nettet. Ikke før i fem-tida klarte jeg å bli helt rolig slik at jeg fikk sove. Hallo! Bare tull - og særlig på en søndag. Siste helg på lenge at jeg kan sove lenge, så det ble litt dumt i dag. Men, men - nå er det nydlig sol som sagt og vi har tenkt oss en tur på fjorden faktisk. Og nyt morsdagen dere !!
ca lykkelig Skrevet 10. februar 2008 #129 Skrevet 10. februar 2008 Hei og hå. Har fått lest gjennom innleggene nå, men mye å fordøye. Synes det er skikkelig trist med dere som det har gått galt for. Varm og lang klem til dere. Godt gjort at dere holder motet oppe!!! Selv har jeg hatt ei fin uke med studier, men kjenner jeg er sliten. Har ikke spes løst til å dra på jobb i mra. Eldste sønn hostet i hele natt og i dag, så fortsetter det slik blir det nok en hjemme m sykt barn i morgen. Har feiret deler av morsdagen hos min mamma og pappa. Koselig det. Pappaen min har kreft, slik at tid sammen er blitt veldig viktig. Vi håper og tror at det sakl gå bra i mange år, men man vet jo ikke. Her er det ikke noe særlig til vær. Har hatt nydelig vintervær hele januar, men nå er det begynt å regne ( All sneen forsvinner på et øyeblikk - ikke noe gøy det. I morgen er det skikarusell, men det blir vel å ta føttene fatt. Ellers er snekkerlaget begynt å snekre på veggene til huset vårt. I løpet av en måneds tid ser vi vel litt resultater. Snekkerfirmaet har lovet at vi skal kunne flytte inn i nyhuset i løpet av juli mnd. Det gleder jeg meg skikkelig til. Nei, nå må jeg komm i litt virke. Mulig vi drar å tar ettermiddagskaffen hos et vennepar. Koz dere videre på mor sin dag.
Dotten Skrevet 10. februar 2008 #130 Skrevet 10. februar 2008 Hei! Innom en liten tur igjen.... Kiss10: Hvor bor du da som har så vårlig vær?? Er selv i Oslo, men her er det is i hagen og lite som minner om vår. Siden det blir varmegrader så snart vi får litt snø, blir det til is og sørpe med en gang omtrent. Nei, da vil jeg heller ha skikkelig vår og så sommer jeg også! Håper blødningene dine gir seg snart da.... Merkelige greier...! Håper du får sove godt i natt da, og slipper å bli så urolig og tankefull! Sender over noen søvndyssende tanker Og håper foten din er bra igjen. Du må jo ikke snuble ca lykkelig: Masse god bedring til gutten din. Håper hosten gir seg! Så slitsomt med sykdom, både for liten og stor. Håper inderlig dere får fortsatt mange gode år med pappan din enda.. Kreft er noe dritt Skjønner godt du bruker mye tid med ham. Det er superviktig, spesielt i ettertid. Da har dere mange gode minner å se tilbake på! Ellers har jeg lagt inn flere bilder av snuppa på Mine bilder (bare å trykke på nicket mitt), om noen vil se Ha en god kveld!
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 10. februar 2008 #131 Skrevet 10. februar 2008 juhuuu...nå er jeg spent. Har hatt eggløsning i helga, og det har vært ok helg... spent om 14 dager hva som viser seg da!!!
så gla' Skrevet 11. februar 2008 #132 Skrevet 11. februar 2008 God mandag jenter! Da er jeg hjemme igjen fra en koselig, men litt slitsom helg hos mamma. Jeg har liggi rett ut hele helgen Fikk sinnsyke magesmerter fredag kveld som slo meg rett ut. Er mørbanket i magen ennå. Jeg får sånne "anfall" inni mellom, uten at legene har greid å finne ut av hva det er. De mente en stund det var nyresten, men har gått bort i fra det. I hvert fall ble mye av kosen borte. Vel, jeg bet tenna i sammen slik at vi fikk litt sengekos et par ganger i helgen da. Men, med så sterke smerter, har jeg vanskelig for å tro at det resluterer i spire denne måneden. Har lest igjennom innleggene, men ikke greid å oppdatere alt på harddisken. Må nok lese noen ganger til ;-) Er ikke helt oppe og går ennå kjenner jeg. Ha en fin mandag jenter. Vi prates snart *klemme*
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. februar 2008 #133 Skrevet 11. februar 2008 Så gla', det hørtes ikke godt ut med magesmertene. Det er noe av det verste jeg vet, er jo ingenting som hjelper mot det heller. Håper det er over nå da!! Godt dere fikk inn noen "bestillinger" også da, får vente spent på IKM om 14 dager da Tror ikke smertene skal ha så mye å si for befruktning. Jeg er heller ikke helt oppdaterert etter en helg med koselig besøk. Får bruke dagen til sløving foran pc'n. Er litt slått ut igjen jeg, den #¤¤#" hodepinen er på topp igjen. Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan være kvalm og uggen jeg som andre, hvorfor får jeg sånne rare symptomer. *oppgitt* Har hatt vondt i hodet siden forrige søndag, etter noen dagers pause. I helgen har det bare vært en murrende smerte, men i natt slo den til igjen. Har litt flimring for øynene i blant, hm...får vel krype til korset og ringe legen i morgen hvis det ikke går over. Blir dårlig med jobb på meg for tiden, men jeg har ikke sjans til å være på masete jobb slik det er nå. Jaja, det var et hjertesukk fra meg.
så gla' Skrevet 11. februar 2008 #134 Skrevet 11. februar 2008 Hei Skrekkblanda fryd! Så kjedelig med den hodepinen. Jeg synes det minner om migrene når du beskriver flimringene ved siden av. Uansett er det jo forferdelig å gå med det over tid. Hvis det ikke blir bedre må du komme deg til legen, også får du bare bli hjemme den tiden det står på. Håper du snart blir bedre! Anfallet var over i løpet av en 2-3 timer, men har fortsatt vondt i hele mageregionen. Blir værre når jeg spiser, vondt å bevege seg, hoste osv. Ja, ja. Vet av erfaring at det blir bra i løpet av et par dager til. Og bra er det. Onsdag reiser jeg og kjærsten til England. Vi skal først ha en dag i Liverpool, også skal vi til Manchester. Lørdag skal vi på fotballkamp og se ManU - Arsenal. Heia United. Gleder meg som en unge. Ellers får jeg håpe det er som du sier at smertene ikke skal ha noen betydning. Tenkte egentlig på det at hvis en er syk, er det ikke alltid at kroppen greier å slippe egget. I desember fikk jeg også et slikt anfall. Da var jeg på dag 14, og hadde vært på sykehuset på ul, hvor vi så det sprekkferdige egget. Til tross for anfallet som kom et par timer før sengetid, greide vi å legge inn en søknad :-) (he, he...likte den *S*) Både den kvelden, og kvelden etter. Likevel ble det ikke klaff. Nei, jeg får slutte å gruble. Tiden vil snart nok vite om det har klaffet. Men, må innrømme at jeg begynner å bli litt betenkt i og med at vi har funnet EL i tre pp nå, uten resultat. Kanskje det er noe annet galt. Vel, vel...I dag flyr dagen bare avgårde uten at jeg får gjort så veldig mye konstruktivt. Satt på en vaskemaskin og pakket bort en annen. Det er strålende vær ute og jeg lurer på om jeg ikke skal kle meg godt og finne en god plass i sola. Ta med kaffen og ei bok. Det var så koselig å lese om Kiss 10 (tror jeg det var) som hadde ruslet rundt i bare morgenkåpen ute i hagen og betraktet våren i går. Snøklokker og andre vårblomster. Har noen sånne jeg og, og håper de snart titter opp. Ligger litt is på bakken her ennå. Foruten i sørveggen hvor tulipanene og krokusene så vidt titter opp. Får håpe våren er kommet til England også. Vi skal uansett kose oss i 6 hele dager. Bare meg og kjærsten *S* Ha en fortsatt strålende dag jenter!
har4barn Skrevet 11. februar 2008 #135 Skrevet 11. februar 2008 HEi! Da er det mandag igjen, men bare 4 dager til vinterferie! Skal sende i vei jentene med fly alene for første gang til besteforeldrene utenfor Drammen. Blir borte i 8 dager. er litt spent hvordan det går med 6-åringen. Men, de har bare godt av det. ellers så er jeg på dag 32 nå etter utskrapningen, og ingen tante har vist seg. Har hatt menssmerter lenge, men det tar vel litt tid denne gangen da. Vil så gjerne bare komme "skikkelig" i gang! Så gla': Så herlig med en Englandstur nå på våren da! Det kunne jeg også tenke meg! Drar du til helga, eller? I kveld er det "Ungkaren" igjen - og det må jeg få med meg. . Noen andre her inne som følger med? Ha en fin kveld, alle sammen!!
så gla' Skrevet 11. februar 2008 #136 Skrevet 11. februar 2008 Hei snart4barn! Alltid spennende når ungene skal ut og reise alene første gang. Det kommer nok til å gå kjempebra, og både ungene og dere vil sikkert bare ha godt av det. Hvis tanta di har tenkt å komme, hadde det jo vært bra om hun kom nå. Da blir det jo EL i vinterferien, og du kan kose masse med din kjære *S* Har du tatt noen test i det siste? Husker ikke hva som er skrevet tidligere. Sorry ;-) Vi reiser til England på onsdag, og kommer hjem mandag kveld. En deilig laaanghelg med min kjære, fotball, shopping og pub til pub *S* Skal virkelig nyte ja *S* Og shopping er bare påkrevd altså... Klærne mine har krympa i skapet.... Jeg ser virkelig frem til noen dager med alt dette. Glemme alt som heter prøving, og få fokus på litt andre ting. Har ikke sett ungkaren denne sesongen, men fulgte med tidligere. Nå er det stort sett bare farmen jeg følger med på, og den synes jeg har begynt dårlig. Det har jo vært krangel fra dag en der. Men, må bare følge med likevel *s* Ellers har det vært veldig stille på denne tråden i dag... Mange som nærmer seg IKM nå. Håper vi får noen positive tester igjen snart *S* Ha en kos kveld
har4barn Skrevet 11. februar 2008 #137 Skrevet 11. februar 2008 tok en test for 4-5 dager siden, bare for å sjekke at hcg'n var ute av kroppen. Den var blendahvit, så jeg trenger ikke å tenke på det i hvert fall den dagen to streker dukker opp. Det er utrolig hvor klærne kan minske inni skapet, du:)! Bruker de samme klærne som for 7-8 år siden, men kroppen er ikke den samme! Trente mye da, så det var mye muskler, men de er borte for leeenge siden, så det er nok dessverre mye mer fett... Men, men. Jeg bruker å trøste meg med at det skal vises at man har født tre barn. (dårlig unnskyldning, men finner ikke motivasjonen til å trene flere ganger hver dag...
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #138 Skrevet 11. februar 2008 helluuuu......raskt innom før jeg skal avgårde på jente-treff:) Her har dagen gått kjempefort:) Testet negativ i morges og nå i ettermiddag på el...... Håper formen din er oppegående så glà, ikke godt med magevondt! og så satser vi på at spira sitter:) snart4barn? Greit å få testet negativ, slik at en slipper å lure senere;) Kansje???? Mortine: Hvordan går d med deg? Dotten: Helt skammelig rett å slett at barn mobbes fordi de ikke har en pappa:( håper d var et engangstilfelle! Tar virkelig av meg hatten av forvenninna di!!!! Og masse søte bilder da:) er hun mest lik pappa? Turbo er nemmelig d, og d sies at førstefødte alltid er lik pappan? Skrekkblanda: D er nå d er lov å være ego og tenkepå seg selv! Bruk den tiden du trenger på å bli venn med hodepina. Forhåpentligvis blir d kansje bedre fra uke 16........men d er jo leeeeenge til.... Alle andre: Ha en fortreffelig mandagskveld! Ps: her i huset ser vi på Dr.House, CSI, NCSI,åndenes makt, medium........... Helten ser stort sett på Discovery..... Godt vi har 2 tvèr:)
Mortine Skrevet 11. februar 2008 #139 Skrevet 11. februar 2008 Hei, hei!! I dag har vi hatt skidag med skolen- i det været! deilig! Jeg tok halve dagen på slalom og resten på langrenn. Høres artig ut med Englandstur Så gla'. Jeg er ikke akkurat noen fotballentusiast, men shopping virker fristende! Håper at magen din er i orden til det- på både den ene og den andre måten! Jeg håper at hodepinen din gir seg også Skrekkblanda. Det er så pyton å ha det. Du må ta hensyn til det nå. Jeg synes at du Kiss er heldig som bor sånn til at dere kan ta en tur på fjorden! Vi bor en times biltur fra sjøen og drømmer om seilbåt...mmmm Det blir nok med drømmen noen år til, vi skal bygge på huset først, med de økonomiske følgene det får. Håndverkerne kommer så fort snøen er borte- vi bor i et skikkelig snø-høl så det kan nok ta sin tid!! Snart 4barn: jeg tok som nevnt en test i forrige uke for å være sikker på at hormonene var ute av kroppen jeg også. Veldig greit å ha gjort det. Så er man tryggere når den blir positiv neste gang. Formen min kjennes ganske bra! I dag har jeg bare kjent smerter i underlivet bittelitt, og det er et godt tegn. Det kjennes ømt liksom, og det er vel ikke så rart, for legen sa a han hadde gjort en grundig jobb! Blør "bare lyserødt" og veldig lite også- det må da også være et godt tegn, ikke sant? Har kjent meg litt nedfor og lei meg, men det er vel sikkert ikke så rart det heller, man blir jo sliten. Det hjelper veldig å snakke med kjæresten, heldigvis. Også hadde jeg noen veldig bra samtaler med min bestis- kollega i skiheisen i dag! I går ble jeg forresten så rørt. Jenta mi hadde sovet hos bestemor- altså min ekssvigermor. Hun kom hjem så stolt med gave til meg. Det var et håndkle som det stod "Verdens beste mamma" på. Det var så snilt og stort av bestemor å hjelpe henne med å finne gave til meg. Hmmm..når det gjelder tv så er vi veldig lite oppdaterte her i huset. Vi ser nesten ikke på tv. Det eneste vi følger med på er "Sommer" som begynner om en liten stund.Også liker jeg veldig godt å se på matprogrammer! Da ser jeg alt jeg kommer over. Oppdaget at jeg satt og kikket på et matprogram på tv da vi var på Kiel-ferja. Merket ikke at det var på tysk-og jeg som ikke kan tysk.. Ha en fin kveld jenter. Nå får jeg gi meg. Kjæresten lurer på om jeg skriver på ei novelle...
Kiss10 Skrevet 12. februar 2008 #140 Skrevet 12. februar 2008 Hei hei jenter !! Ikke fått vært innom nettet siden i går. Travelt på jobb og travelt på privaten. Var på et årsmøtet rett etter jobb i dag og det tok en evighet. Nå er klokka snart halv to og jeg skulle absolutt ha vært i seng.... jaja - sove kan jeg gjøre i morra. Er halvt sykemeldt og har "fri" - dag i morra. Så da trenger jeg hvertfall ikke stå så tidlig opp. Bor på ei øy langt vest med nordsjøen som nærmeste nabo. Her er værhardt med vind og litt stygg sjø, men også veldig mildt hele vinteren og alltid veldig tidlig vår Jeg elsker våren. Synes det er fantastisk når det begynner å spire og gro rundt meg. Har ikke akkurat noen hage å skryte av - blir mest naturtomt her - men det synes jeg ikke gjør noe. Har to peoner i krukke på hverandaen og de har allerede begynt å skyte. Var hos legen i dag. Ble innkalt pga litt dårlige blodprøve-resultat sist jeg var for bihulebetennelsen. Har litt andre helseproblem og, så derfor var det vel viktig med en ekstra kontroll. Påviste infeksjon i kroppen, forhøyet blodtrykk + diverse greier med blodbildet sist da. Så da spørs det vel om jeg er gravid nå. Tror egentlig ikke det lenger. Blør litt mer hver dag og nå i dag synes jeg det likner en vanlig mens-blødning. Nedtur.....mest pga at syklusen min da ikke lenger ser ut til å være stabil og forutsigbar. Hvis det er tante som er på besøk nå har jeg gått fra syklus på 32 dager jevnt de siste månedene til 26 dager plutselig. Men, men - skal nå teste på IKM-dag uansett tenkte jeg. Evt. på fredag. Har ei venninne som har hatt "mensen" i flere måneder selv om hun har vært gravid, så en vet jo aldri oki - da er det på tide å finne loppekøya tror jeg. Titter innom i morra Nattinatt
så gla' Skrevet 12. februar 2008 #141 Skrevet 12. februar 2008 Haloen jenter! Sitter her med en kopp kaffe og prøver å våkne. Etter at jeg sluttet å jobbe har jeg fått litt dårlige uvaner. Sover litt for lenge om morgenen, og får ikke sove til "normal" tid på kvelden. I går lå jeg og vrei meg til kl var nærmere halv to. Ellers er formen i hvert fall stigende, og jeg blir mer og mer klar for turen i morgen *S* Kiss 10; Så kjedelig hvis det er tanta som har kommet, og syklusen har begynt å klusse... Det kan jo være at den er litt i ulage fordi du ikke er helt i form om dagen. Virker som du har fått litt av hvert å stri med. Håper det er noe som kan behandles enkelt, og at du snart blir ordentlig frisk. Blodtrykket ditt, har det vært høyt lenge? D&G; Har testingen gitt resultater i dag? Kan jo hende den blir litt senere denne måneden pga SA'n. Det var stille på denne tråden i går. Håper det blir masse oppdateringer i dag :-) Ha en fin dag alle sammen!
Mortine Skrevet 12. februar 2008 #142 Skrevet 12. februar 2008 God morgen! Du er heldig som kan ta det så rolig om morgenen Så gla'. Høres deilig ut! Har det ikke så værst jeg heller altså, kjæresten jobber hjemmefra og det gjør at vi ikke behøver å ha det så travelt med å komme oss ut og til barnehagen. Vesla synes jo det er deilig å kunne kose seg hjemme en stund på morgenen. Han leverer ofte også går jeg de 200 meterne hjemmefra og til jobb..ikke langt akkurat! Men jeg digger å sitte med en kaffe og aviser på fridager! Fint at formen din er bedre, forresten. I ettermiddag skal vi ha generalprøve på et teaterstykke jeg er med i..forestilling i morgen kveld. Har egentlig ikke tenkt på det i det hele tatt, det har vært så mye annet å tenke på nå, men i dag kjenner jeg at jeg er litt nervøs! Det var en liten morgen- oppdatering fra meg. Nå må jeg jobbe igjen, det er nok å holde på med her! Ha en fin dag jenter!
Dotten Skrevet 12. februar 2008 #143 Skrevet 12. februar 2008 Hei! Mortine: Så koselig overraske du fikk av datteren din da Kjempesøtt! Må vel vente litt på sånne ting fra min jente, da hun bare er 2 år... he, he. Om ikke pappan hjelper til da! Så gla':Håper virkelig magesmertene dine er borte nå snart. Må være pyton å gå sånn. Men kanskje de denne gangen gir et flott resultat med en liten spire Er jo lov å håpe! Det kan man aldri slutte med. Skrekkblanda fryd: Og du også da stakkras. Hodepine er noe "drit". Har hatt myyyye av det. Men som oftes rundt mensen. Sliiitsomt. Men det virker jo nesten som om du har migrene. Men nå er det mange som sliter med hodepine når de er gravide, men blir det for ille får du gå til legen. Jeg hadde omtrent ikke hodepine under hele svangerskapet, og det var så deilig Snart4barn?: Vi får krysse fingrene for at tr dukker opp snart, eller at hun har droppet besøk denne måneden og en 40 uker frem i tid! Man kan jo bli gravid igjen uten at man har rukket å få tr La oss krysse fingrene for det Men, du teste vel kanskje negatvit nylig om jeg husker rett, men kanskje det var for tidlig. Hmm. Nei. La en ny sterk liten spire komme på plass! D&G: Nei dessverre er det ikke bare en gang. De har vært riktig slemme mot ham (de er 7 år). De har dyttet ham i sølepyttene, kastet snø, sagt "Ha, ha, pappan din er død" osv. Lærerne unskylder det med at de trodde det var lek........! Og dette har gjentatt seg. Men så er jo noen av barna unger av lærerne.... Gutten har fått med melding hjem fordi han har sagt uskyldige ord som kurompe, mens de andre barna slipper unna med ren mobbing. Min venninne prøver å ta tak i dette, men det er søren ikke lett med alt annet som også foregår, i tillegg til skolen hennes! Huff. Får lyst å dra og banke disse drittungene! Og lærerne! Ellers så synes ikke noen av oss at snuppa ligner på verken meg eller sambo, men andre igjen sier enten meg eller sambo He, he. Vet at ofte nr. 1 ligner på faren. Nesten riktig hos min familie.. Min eldste søster har i hvert fall arvet tempramentet til vår far... Kiss10: Nå må da disse blødningnene dine gi seg!!! Slutt Men vi får nå håpe du er gravid uansett da! Kryss, kryss! Anki72: Du er kansje i Oslo du nå? Så du drev med barneklær. Kanskje du handler av min søster?? He, he. Hun driver også med barneklær. Driver ikke butikk lenger da. Kun engros (er det ikke det det heter). Selger til butikker i hele Norge! Nei, nå må jeg gå å spise kake... Har laget et stooor ostekake her på jobben. Feire at jeg har fått "ny" jobb, og gått opp 6 lønnstrinn Er jo på samme sted og kontor, og nesten samme arbeidsoppgaver, men lønna er mye bedre Ha en fin dag jenter! Klem
Kiss10 Skrevet 12. februar 2008 #144 Skrevet 12. februar 2008 Hei folkens Og gratulerer med ny jobb og bedre lønn Dotten ! Her går det i det samme. Halvslakk form og blødninger..... Men, men - andre kjekke ting som skjer da. Har bestilt oss ferietur til Washington om fire uker....!! Kjekt:) Og vi har fått ordnet med noen eiendomssaker som har vært uklare her vi bor. Føler jeg har grodd fast til telefonen og snakket med kommune, statens kartverk, tinglysingskontoret og sorenskriveren .... Godt at det ser ut som om det løser seg nå! Huset står på hodet, så det er greit å prøve å få gjort litt i dag kanskje. Husbonden må jobbe overtid og kommer vel ikke hjem før til kvelden, så da er det kjekt for han om huset er litt koselig når han kommer hjem. Når det gjelder helsa mi har jeg noen kroniske leddplager og har et par år hatt lett forhøyet blodtrykk. Går på diverse medisiner til vanlig, som regulerer leddplagene godt. Men i og med at jeg nå prøver å bli gravid, har jeg trappet ned og kuttet ut de fleste av disse. Ble så dårlig i vinter at jeg måtte begynne på kortison, men det skal gå fint selv om jeg blir gravid og også når man ammer. Mange som har gjort det sier de. Så da måtte jeg bare bite i det sure eplet (hadde egentlig bestemt meg for å være helt fri for medisiner under svangerskapet). Som legene sa var det lite sannsynlig å bli gravid dersom sykdomsaktiviteten er for høy. jaja - nok om det. Ønsker ikke å være sytete og vil helst ikke ha så mye fokus rundt helsa mi. Det er bare en liten del av meg Ha en fortsatt fin dag!
så gla' Skrevet 13. februar 2008 #145 Skrevet 13. februar 2008 God morgen alle sammen! Bare en kjapp tur innom på morgenkvisten sånn for å si hei :-) I dag skal jeg ta et tak i huset og pakke kofferten til turen. Sliter skikkelig med pakkinga. Skal bare ha med en liten trillekoffert som jeg kan ha som håndbagasje i flyet, og sliter litt med å finne ut av hva jeg skal putte oppi...Er jo ikke plass til noe i den. Greit å slippe å vente på bagasje i kveld siden vi kommer så sent. Vi lander 2250, eng. tid. Da er det godt å bare kunne gå rett ut i en taxi. Har tenkt å kjøpe ny koffert i England og fylle den opp :-) Håper det er noen etterdønninger igjen av salget. Trenger virkelig å fornye garderoben litt nå. Men, dilemma; Kiloene som har rast på i forbindelse med de to svangerskapene skulle helst bort....Har egentlig ikke lyst til å bruke en halv formue på ny garderobe. Men, blir jo ikke noe skikkelig tur uten shopping, så litt får jeg unne meg. Så fort veiene blir frie for is, er det frem med joggeskoene. Da skal 5-7 kg bort. *S* Kiss; Lurte bare på dette med blodtrykket siden jeg har høyt blodtrykk selv. Jeg har vært medisinert for det i 10 år. Når jeg blir gravid igjen, kan jeg endelig få en pause fra tablettene. Blodtrykket mitt blir veldig mye lavere når jeg går gravid. Deilig å slippe tablettene med alle bivirkningene. Går på en "gammel" type medisiner nå, med mye bivirkninger. Går på denne fordi det er den typen de har lengst og best erfaring med i forhold til svangerskap og foster. Da vi begynte prøvingen, gikk jeg på en type som ikke var forenelig med svangerskap. Heldigvis fant vi ut av det etter hvert, men det tok sin tid (omtrent 8 mdr). Da jeg byttet til en annen type, tok det omtrent tre måneder, så ble jeg gravid. Nå er det akkurat i overkant av 3 mdr siden MA, nå må spira sitte snart. Krysser fingrene for at det blir mange gla'meldinger på tråden vår etter hvert. Kopierte lista bare for å få en oppdatering litt lenger ned i tråden. - snart4barn? pr.igj:utskr. 10 jan,så ikm 9 feb? - Mrs.Moody: ikm 11. feb - dotten: ikm ca 15/16 feb - Nja..Skeptisk: ikm 15 feb - Kiss 10: ikm ca 14 feb - Snowflake: ikm 22/23 feb - så glà: ikm ca 21-23 feb - Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm 25 feb - D&G: tja ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23.feb - Grandis: ikm?? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? Gravide - skrekkblanda fryd, term. 8. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt Vel, da får jeg pakke kofferten En Gang Til.....*flire* Sambo skjønner ikke at det er nødvendig å dra med seg så mye....Sukk, skulle jo bare hatt med ekstra sko, jakke osv... pysjen min må vel bli hjemme ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå