Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg opretta ny tråd:)

Har kopiert lista vår, vi får gå inn å korrigere om d ikke stemmer!

snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb?

Mortine; IKM 9/10. febr

Mrs. Moody; IKM 11. febr

Dotten: IKM ca 15/16.feb.

Nja..Skeptisk; IKM 15. febr

Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 15. febr.?

Snowflake: IKM 22/23.feb

så glà:ca 24.feb

Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan.

Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars

nr3hososs; IKM?

D&G; ?

Gravide;

Skrekkblanda fryd; termin ?

Anki72; termin?

Da har jeg bestillt el tester....dobbelt opp! Bestillte de igjennom en link til clearblue....199,- pr pakke.

Har ennå ikke fått hverken "babyklister" eller graviditetstestene, hmmmm Tuva har kansje blåst bort hele sendinga:)

Håper å få graviditetstestene i dag, hadde vært greit å ha hcg nivået under oppsikt.

så glà: når på døgnet tester du? Jeg testet m morratiss sist. Har d noe å si mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ny tråd og greier *S* Jeg betalte også 199 for testene. Jeg tester på morgenen med en gang jeg står opp. Det står på cb sine at det er det samme når en tester, men at en bør gjøre det til omtrent samme tid hver dag. Juhu...gleder meg til testing og jakten på EL.

I dag har jeg fått gjort nesten ingen ting. Pytt, pytt. Helg blir det likevel *S* Gleder meg til en helg alene med sambo. Nå skal jeg straks hente snuppa. Har faktisk bestemt meg for å ta en pils i Oslo i dag. Blir vel bare å gå til den puben som ligger ved inngangen til galleriet. Fiasko? Lenge siden jeg har vært innom der, men bruker alltid være mye folk. Greit at det ikke er så langt fra toget også. Ingen andre som har lyst til å slå ihjel en liten time da?

Skrevet

Hi-Hi-d var jaggu på tide med ny tråd:):)

Ja, gøy å ha noe å bedrive tiden med i denne venteperioden... Arti den perioden etter el, da alle "symptomene" kommer....*ler*

Vi har ikea-tur på timeplanen i dag, men når er d du er inne i oslo?

Skrevet

He, he...kort varsel ja. Men, er der litt før 15 jeg da :-) Brunt halvlangt, litt krøllete hår. Sort bukse og brun genser. Vær litt impulsive nå da oslo-jenter *SSS*

Skrevet

kan hvem som helst slenge seg på her?

jeg har ikm6 februar :) spennende!!!

Skrevet

Her er det plass til alle. Velkommen!

D&G. Har sendt deg en pm! Må reise nå

Skrevet

Velkommen hit Vil-ha..... her er alle velkommen vettu:) IKM om 5 dager, noen symptomer? Tror du dere har fått d til?

så glà.....jobber jo frem til kl 16, jeg da....hi-hi Er vel ikke helt stedet Fiasko å ta med barnehagen*ler* Men håper at noen av de andre jentene er sporty og stiller opp:)

Lurer fælt på hvordan d gåt med anki72? ingen hørt noe i dag? Tar d som et godt tegn i hvertfall!

Skrevet

er trøtt, tørst, øm i puppene og med et sykt temperament, men det er jeg jo stort sett alltid sånn rett før mensen...hehehe ;D

stikker i magen rundtomkring... men jeg har mistet veldig tidlig flere ganger (4) så er veldig forsiktig med å glede meg for tidlig liksom.. sist var jeg helt sikker på at det skulle gå bra (desember) hadde -alle- symptomer men fikk mensen 4 dager på overtid og dett var dett.

har ett barn fra før og da merket jeg ikke at jeg var gravid før etter 2 mnd, he-he kroppen er rar!!! blir småsprø av symptomjakten....

reiser på ferie til USA dagen før ikm, så er litt spent på det også, _hvis_ jeg er så heldig å være gravid så blir det sprøtt å være der borte (kjæresten er ikke med på turen).

Skrevet

Hei jenter!

Kan vel slenge meg på her siden jeg blir 34 denne mnd. Tror jeg har ikm ca den 6 feb. Dette er min 1 pp, så jeg suger til meg all info på disse sidene. Har aldri vært gravid.Tenkte å teste neste helg hvis tr uteblir.

Skrevet

hei...ikm på meg er ca 25 febr, tror jeg...litt ustabil kropp... spennende... Høres fint ut med ikeatur...uhuuu, bor i Nord... Vel... Dere får kose dere! Her koser vi oss med masse ny snø! (For den som liker det...)

Må innrømme...er snart 30...et par uker til... føle meg stor nok... :)

Skrevet

Hei!

Bra initiativ DG! Ble litt langt å scrolle seg ned etterhvert. :-)

Morsomt hvis noen traff deg på Fiasko så gla'

vil-ha-nr.2snart; leit å ha mistet hele 4 ganger, skal vel litt til å klare å slappe helt av i et nytt sv.skap da ja. Godt å ha et barn fra før for da vet du jo at kroppen din klarer det!!

grandis; Tenk om den sitter på første!! :-)

Siden alle dere snakker om symptomer allerede før IKM merker jeg at jeg nesten kjenner etter selv, og jeg hadde EL på onsdag.....Kanskje litttttt tidlig å kjenne etter. haha Disse sidene hjelper nok ikke på ventetiden tror jeg. Blir litt sånn avhengighetsskapende. Men veldig koselig virker det som. Er jo helt fersk så hva vet vel jeg?!?!

Skrevet

I dag kjøpte jeg test!!! har tenkt å ta den i morgen før jeg reiser...er vel sikkert _altfor_ tidlig siden jeg har Ikm 5/6 februar, men jeg blir helt sprø av ventingen....he-he

ellers går det mye i forberedelser til ferien her, reiser i morgen, skal bli herlig med 14 dager ferie :)))

c-b digitalen får ligge på badet og vente til i morgen tidlig....uæææh, spennende....

Skrevet

Hei igjen jenter!

Har oppdatert lista vår:) nye som kommer inn, flott om dere kopierer lista og legger til ikm. Litt lettere for oss alle å følge opp:)

Vil-ha nr2-snart:) IKM 6.feb

grandis:IKM 6.feb

Mortine; IKM 9/10. febr

Mrs. Moody; IKM 11. febr

Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 15. febr.?

Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan.

nr3hososs; IKM 25.feb

D&G; tja IKM mellom 25-29.feb

Gravide;

Anki72; termin?

Da har vi jo mye å se frem til:)

Fikk grav testene i posten i dag. Tok en test nå i ettermiddag og den var heldigvis negativ. Tar en test i morgen tidlig også for sikkerhets skyld! ( har jo 20 stk...hi-hi)

Heldig gris Vil-ha.....som skal på tur "over there" Kjøp deg en digital-test, da kan du jo teste før du reiser:)

Turen til Ikea ble utsatt....sneeen laaaaaver ned her:) Men sjappa er en av mine favoritter:) hele stua og kjøkkenet er derifra:)

Fikk du besøk på Fiasko så glà? Ja, jeg stiller opp neste gang. Men da blir d nok brus vi må drikke;)

Vi skal kose oss med taco og rødvin i kveld:)

Kos dere!

Skrevet

taco og rødvin høres veldig godt ut... her blir det en liten bacon&broccolipai og farris...hehe, tør ikke drikke alkohol i det hele tatt... første gangen jeg var gravid (med sønnen min som nå er snart 5 år) så ante jeg ikke at jeg var gravid og drakk endel vin, ble så sinnsykt dårlig!!! (burde vel ha ringt en bjelle der men neida...) han har melkeallergi så er redd for at alkoholinntaket står for den sykdommen :( så nå er det totalavhold her i gården gitt...

jeg er forøvrig blitt helt BIM-debatt-avhengig...herregud...vil bare være her hele tida!!! *ler*

hvorfor skriver du "heldigvis negativ" forresten? skjønte ikke den.

Skrevet

Huff, ser jo nå at den kommentaren kan lett missforståes.

D jeg mente er at d indikerer jo at hcg-nivået er tilbake til normalen.

Og da vil jo kroppen kjøre på med EL:)

D beste er jo å teste om morgenen, så tester igjenn i morgen tidlig. Tester med sånne billig-strimler, men jeg kan vel stole på de?

Vi har en sønn som blir 2 år i april, og den første tiden var vi på ferie i spania.....-ble jo en del vin og sigaretter kan du tro:)

Forstod ikke at jeg var gravid før i uke 8.

Turbo er frisk som en fisk og har ikke vist noe tendenser til å ha varige mèn av festene "mine" ennå, :)

Men skal inrømme at holdningen en helt annen nå. Nå røyker jeg ikke lengre, men unner meg et glass vin i ny og ne:)

Ja, d er veldig lett å bli revet med her inne:) Hører liksom med til "frokosten", "lunsjen" og så ofte annledningen byr seg:)

Skrevet

Ja da skjønner jeg den :) Kjekt at kroppen er klar for ny prøverunde :)))

Nå må jeg vel begynne å pakke...sukk...klarer liksom ikke helt å konsentrere meg. :) ha en fin kveld alle sammen!

Skrevet

Hei, hei! En kjapp tur innom bare. Velkommen til dere nye. En liten oppfordring til alle på tråden; kanskje alle kunne skrevet litt i profilen sin om prøvehistorie, barn fra før osv. Med mange nye som kommer til kan det være greit og gjøre det sånn, eller? Enkelt for både gamle og nye å kikke i profilene til vi blir bedre kjent. Så kan vi jo prøve å holde oppdateringene på EL og IKM her inne.

D&G; Så fint at testen var negativ. Håper den er det i morgen også. Da er dere klare for ny runde. Får håpe det blir den siste på leeeenge.

Og ja da, jeg var på Fiasko. Koste meg med en øl og vg. Var der en liten time, før jeg tok toget tilbake. Ingen som dukket opp og lurte på om jeg var gla *S* Men, vi må planlegge et treff snart ja *S*

Må fikse mat nå. Ha en fin fredag jenter.

Skrevet

Ha en riktig god tur "Vil-ha-nr-2-snart*. Håper du får positiv test i morgen, event. senere på turen. Lykke til!

Skrevet

LYKKE til med testinga i morra tidlig Vil-ha nr2....:)

Håper du har tid til å komme innom og sladre resultatet før du reiser! Og riktig god tur!!!!:) Gleder oss til å oppdatere deg på testinga vår når du kommer hjem:)

Så glà: for et godt tips:) Krysser fingre om at testen er negativ i morra tidlig òg:)

Skal finne armkroken til Helten, har planer om å bli der til sovetid!

Skrevet

Da fikk jeg endelig tid til å innom her i dag! Ungene er endelig i seng, og nå kan vi slappe av litt foran tv'n. Tidligere i dag hadde vi skikkelig fredagsmat:) : saltfisk! Det er så deilig. Farmor var så fornøyd da jeg ba henne opp. Fisken fra kommunen er ikke så fersk, og hun er vant til fersk fisk da hun kommer fra Frøya (en øy utenfor Trondheim). Er så koselig når hun blir glad. Bruker egentlig å ha taco o.l på fredag, da....

Ellers så var det veldig deilig med helg igjen. dagene går utrolig fort, men er likevel som en klut når helga kommer.

D&G: så bra at testen var negativ! jeg har ikke testet etter utskrapningen, jeg. Kanskje jeg skulle gjøre det? sist så testet jeg første gang 4 uker etter inngrepet, og da var den helt negativ. Aner ikke om alt er ute av kroppen nå. Får vel satse på det...

Nå blir det bare kos resten av kvelden. Har spist mye godteri i kveld, så i morgen må jeg vel i veg for å trene litt..

Skrevet

Her kommer et nytt innlegg:)

Måtte lese de siste innleggene i den forrige tråden . Er litt vanskelig å huske alle navnene, så det var greit med en liten oppdatering.

Mrs Moody: Da vi mistet i uke 18 i fjor, så var det en sen MA. Vi vet ikke hva som gjorde at babyen døde. Jeg hadde vært forferdelig dårlig hele sv.skapet, så jeg var veldig bekymret, da jeg ikke hadde vært slik før. klarte ikke å gjøre noen ting. Begynte til slutt å bli redd for at jeg hadde kreft eller ME, eller noe. Dro derfor på ul i uk 11+3. alt så bra ut. Prøvde å roe meg ned. Hørte hjertelyden uken etterpå. Trodde jeg kjente svake spark etter hvert, men bekymret meg for at de ikke ble sterkere. Ikke var jeg så plaget av bl heller. Ble friskere i uke 14-15, og det var nok da babyen døde. Ble ikke oppdaget før vi kom på ul i uke 18. Fikk sjokk! så med en gang at den var død. Mannen min trodde meg ikke da jeg utbrøt: "herregud, han er død!" Også svigermor var med, og svigerfar og eldstejenta ventet i gangen. Brukte mye energi på ikke å bryte sammen de første dagene. Pappa'n min feiret 60-årsdag to dager etterpå, og jeg ville ikke "ødelegge" den.

Fikk utskrapning, da babyen hadde krympet litt, og kom akkurat innenfor grensen til dette. De trodde ikke det var noe særlig å se babyen hvis vi fødte den, så da valgte vi å "bli ferdig med det" så fort som mulig.

Brukte mange måneder før jeg følte at jeg ble meg selv igjen, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. Trist å miste sist også, men var mye mer forberedt når det skjedde etter 8 uker. Vi prøver med en gang igjen. Orker ikke å vente på første mens, for jeg tror kroppen blir gravid når den er klar. Tror heller ikke jeg blir gravid nå pga brukte lang tid etter forrige gang.

Mange som har mistet her inne, og det er godt å dele det med andre.

Skrevet

----------------------------------------------------------------------------

Vil-ha nr2-snart:) IKM 6.feb

grandis:IKM 6.feb

Mortine; IKM 9/10. febr

Mrs. Moody; IKM 11. febr

Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr.

nr3hososs; IKM 25.feb

D&G; tja IKM mellom 25-29.feb

Gravide;

Anki72; termin?

---------------------------------------------------------------------------

Hei alle sammen og takk for koselige hilsener :)

Titter kjapt innom før sengetid. Koselig tråd dette.

Her driver vi og prøver denne uka. Har ikke helt oversikt over når jeg har eggløsning. Siden i sommer har jeg hatt lange sykluser - 32 dager (mot fast 28dag før vi begynte å prøve....hehe), og jeg aner egentlig ikke når eggløsning kommer. Har beregnet det til å være 14 dager før mensen kommer, men nå er jeg litt usikker. Har testet med billig-tester EL-tester, men har ikke fått utslag. Begynte på søndag, som var dag 15. Kanskje jeg skulle begynt før. Har ikke fått noen positive tester.....og nå må jeg jo ha hatt eggløsning :) Er på dag 20 i dag...skjønner ikke noe jeg. Har noen av dere peiling på dette? Er det vanlig å ha mer enn 14 dager fra EL til TR? Det er det vel sikkert....jeg har ikke peiling på dette for å si det slik. Har testa for EL en par "hele" perioder tidligere og da fikk jeg heller ikke noen positive tester, bare mange litt svake streker.

Uansett - endelig har vi fått prøvd skikkelig denne måneden. Har kost oss en 4-5 ganger siden TR og mest nå i EL uka. Håper bare ikke EL kom før....for da kan vi ha "bomma" akkurat. Jaja - lite å gjøre med nå - nå må vi bare vente på evt. symptomer :)

Det er så kos med fredager - beste dagen i hele uka synes jeg. Har vært hjemme i hele dag og kost meg innendørs mens det har storma ute. Herlig å fyre i peisen, ta en kopp te og krype under teppet i godstolen :):):)

God helg til alle sammen! Vi har besøk av en treåring denne helga (er besøksheim gjennom barnevernet) så det spørs om jeg får vært så aktiv på nett før søndag/mandag.

Skrevet

Puh! Endelig ferdig med å pakke kofferten. (Bra det er hjul på den...)

Takk for lykke-til ønskene alle sammen, i morgen tidlig blir det veldig spennende!! Skal nok komme innom her og fortelle om det ble det ene eller andre svaret på CB digitalen...sukk!!

Nattaklem til hele gjengen. :)

Skrevet

Helt skjelven jeg!!! Tok CB digital i dag siden jeg skal reise til Oslo i dag og videre til USA på tirsdag, 4 dager til IKM, og gjett hva!!!??? GRAVID!!!! Kan ikke tro det!!!

Må prøve å holde meg litt i skinnet siden jeg har mistet tidlig flere ganger før, men det ,å jo være lov å ta _bittelitt_ av? Jeg ble spådd av gullmor at jeg var gravid med en jente....nå blir det veldig spennende å se om det stemmer ;)

Nå håper jeg dette smitter over sporenstreks på dere andre som prøver, og at spirene våre er super-spirer som klorer seg fast og blir der, friske og sterke helt til termin!!!

*danser rundt og drysser masse trylle-super-babyspire-støv på alle*

(tar bare _litt_ av..) tihihihi

Skrevet

HURRA! For en fantastisk nyhet på morgenkvisten. Gratulerer så mye *Vil-ha-nr.2-snart* Klart du har lov til å ta litt av *S* Vi krysser fingrene for at dette er gull-spira som klamrer seg fast i 8 mdr til. Kos deg på ferie, og ta godt vare på deg selv og lille spira. Jeg kan nesten se deg der du danser rundt med cb'n i hånda og sprer babystøvet :-) Suger til meg masse. Lykke, lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...