Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegg nr 100 på meg! Juhu! ;)

Kan noen slenge over litt vaske-motivasjon?? Får jo overnattingsbesøk i helga og her er ikke akkurat strøkent.

Vi har et gjesterom med en sånn passe grei Ikea sovesofa. Der pleier gjestene å ligge. Men disse gjestene har jo baby med seg...sikkert en reiseseng/bag også da selvsagt. Tror det blir veldig trangt. Bør jeg gi fra meg senga og rommet vårt? *skrekk* Ville vel være det høflige å gjøre, men helt ærlig veldig lite fristende..Får høre med mannen.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er mye å lese over når man kommer inn her:) Koselig det.

Anki72: Håper virkelig at det likevel går bra med deg. Håper å høre fra deg snart1

Ellers så har "gamla" her rotet seg borti håndballtrening igjen. Prøvde igjen i går for første gang på 2 1/2 år, og sitter her med lyskestrekk, strekk ved ribbeina og ømme muskler:) Storhetstiden er nok forbi....

Her har kvisene begynt å komme, så da regner jeg med at tanta er rett rundt hjørnet. Pleier å være et sikkert tegn hos meg. har heller ingen symptomer på spire, så da er det vel like greit å ha den første mensen, så er vi ferdige med det liksom. Satser på at den holder seg langt borte fra mars av:)

Heldige dere som kan ha treff! Håper dere blir mange den kvelden, så får vi som bor nord for Dovre bare høre om det etterpå. jeg er forresten i Lillehammer på lærer-nm i volleyball den helga, så jeg slipper å sitte hjemme å være helt alene på denne tråden når "alle" dere andre er ute og har det gøy:)

Skrevet

Så gøy å ta opp igjen gammel sports-moro da:) Vi får heie på deg under lærernmèn!

Kjedelig at du tror tanta kommer, men da for siste gang på en laaaaaang stund!

Skrekkbl: Tror nok at gjestene dine har basert seg på å sove på gjesterommet:) Men jeg hadde aaaaaaaldri gitt fra meg senga vår, den er HELLIG! Hva synes dere andre? Vet gjestene om avleggeren da?

Jeg har bare gjort d som er høyst nødvendig av husvask hele uka, og har desv ikke noe vaskestøv å sende deg:(

Så glà: litt trist:( du er jo ikke testevennina mi lengre.Teste aleine i morgen jeg da......- håper jeg finner el snart slik at vi kan starte med grav-testene etter hvert:) Går utifra at du har funnet senga igjen! hi-hi stå på du nå:)

anki72: håper d går bra med deg, har tenkt masse på deg!

Alle dere andre:) ha en fortreffelig kveld, i morrra e d FRÆDDAN, juhuuuuuuuu:)

Skrevet

God kveld.

Her er alle barn i seng og Mr.Moody sitter og jobber. Så her sitter jeg og blomstrer da. :-) Gleder meg til neste tirsdag og ny runde med de frustrerte fruene.

Anki72; Håper det går bra med deg, som alle andre her inne. Jeg hadde stor blødning med minstemann i uke 8/9, det viste seg å være en polypp. Da var jeg inne på UL på sykehuset og de gjorde klart til utskraping. Skal si det var to leger som ble overrasket når de fant ut at det var en levende skapning der inne. :-) Jeg blødde faktisk så mye at de måtte komprimere. Så det går an!

Skrekkblanda fryd; Sånn er det å reise bort på besøk, da får man ekstrasenger og ekstrarom. :-) Ikke tenk på det!

Dotten; kjøp Aftenposten i morgen, der står det om menns følelse mtp disse rumpetrollene som svømmer i ulikt tempo til menns store frustrasjon.

sågla'; høres ut som om du hadde en fantastisk dag!! Spesielt starten på den!! :-)

Mortine; huff. Synes det høres ekkelt ut jeg med sånn utskraping. Men, nå relaterer jo jeg det til min egen som kom etter at vi senaborterte / fortidligfødte. Morkaken ville ikke ut og siden jeg hadde spist måtte jeg pumpes først. Toppet selvf dette med stoort blodtap. Så, har vel ikke de beste minnene i så måte.. Ikke noe reellt sammenligningsgrunnlag, men likevel. Vonde minner med ordet. :-(

DG; "Elefanten og Musa" - lo så jeg grein. :-)

snart4barn; Kult!! Aktiviteter må man ha! Spiller du på "husmor"-lag eller høyere opp?

Til alle dere som jeg har glemt, et av barna datt ut av sengen. Skriver en annen dag. ;-)

Skrevet

Ja da blir det gjesterommet ;)

Orker ikke gi fra meg vår seng.

Jeg har tatt helg. Det er så deilig og jeg er så lat. Sitter her om bimmer hele kvelden jo...i bakgrunnen er det Charterferie på TV3, jeg blir rent dårlig jeg, så flau på deres vegne. *rødme*

Skal vaske før jeg legger meg, i morgen er det nemlig lunsj på Åpent Bakeri i Oslo sammen med ei venninne. Kan ikke ødelegge en perfekt fridag med husvask ;) Så skal jeg kose med baby hele helga. (og ja, ALLE vet om avleggeren vår nå, hehe)

Anki72: har tenk mye på deg i dag!

Skrevet

Hei, mrs Moody!

Uff! Det høres ut som om du hadde en tøff utskrapning. Jeg hadde veldig lette utskrapninger fysisk. Ingen smerter (heller ikke etter den som ble oppdaget i uke 18) verken under eller etter inngrepet. Frisk etter et par timer, og nå sist, var jeg på jobb dagen etter. så det er veldig forskjellig. Jeg har vært heldig slik...

Treningen jeg var på i går var 2.divisjon. Det er det jeg har spilt de siste årene før jeg sluttet. spilte eliteserie fra jeg var 16-23 år da jeg ble gravid. spilte litt forskjellig etter førstemann, men 2.div ble etter hvert mer enn nok:)

Tror ikke jeg orker å spille for fullt til høsten heller. vi får se. Hadde vært mye mosommere å være gravid og "indisponibel" :)

Skrevet

Heisan alle sammen.

Oppdateringen fra meg blei ikke som jeg hadde håpet på. Jeg har nok hatt en SA og der var ingen tvilling som klorte seg fast. Jeg blir nok her inne en stund til som "prøver".

Men jeg har allerede to nydelige gutter, så det gjør det hele lettere. Det er greit at det forsvinner før det kommer for langt. Formen er bra selv om kroppen enda er litt"gravid".

godt å ha alle dere her. Vi er i samme "båt" mange av oss. Tror jeg skal ta en liten pause med prøvingen og satse på friskt igjen fra april. To aborter på rad er ikke godt for kroppen. Så en pause på noen mnd er lurt føler jeg. Men blir nok her inne å skravler litt tenker jeg. Har liksom blitt litt avhenging. Skal prøve å få til å komme meg til Oslo i april. Visst ikke får vel vi som bor langveis fra oppdatering her inne...!!!

Jeg oppdaterer lista:

- snart4barn? pr.igj:utskr. 10 jan,så ikm 9 feb?

- Mrs.Moody: ikm 11. feb

- dotten: ikm ca 15/16 feb

- Nja..Skeptisk: ikm 15 feb

- Kiss 10: EL i disse dager. ikm ca 14 feb

- Snowflake: ikm 22/23 feb

- så glà: ikm ca 21-23 feb

- Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan

- Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars

- nr3hososs: ikm 25 feb

- D&G: tja ikm mellom 25-29 feb

- Kropp: ikm 23.feb

- Grandis: ikm??

- Mortine: ikm ??

- Anki72: SA ca 1.feb...Ikm???

Gravide

- skrekkblanda fryd, term. 8. sept

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

Skrevet

Hei folkens!

Så koselig å lese gjennom tråden - den var laaang i dag :)

Kjekt det!

Oppdaterer lista igjen - har jo ikke EL i disse dager lengre jeg nå :)

Jeg oppdaterer lista:

- snart4barn? pr.igj:utskr. 10 jan,så ikm 9 feb?

- Mrs.Moody: ikm 11. feb

- dotten: ikm ca 15/16 feb

- Nja..Skeptisk: ikm 15 feb

- Kiss 10: ikm ca 14 feb

- Snowflake: ikm 22/23 feb

- så glà: ikm ca 21-23 feb

- Litamora: testet neg, på grav.test, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig..?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10 jan

- Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars

- nr3hososs: ikm 25 feb

- D&G: tja ikm mellom 25-29 feb

- Kropp: ikm 23.feb

- Grandis: ikm??

- Mortine: ikm ??

- Anki72: SA ca 1.feb...Ikm???

Gravide

- skrekkblanda fryd, term. 8. sept

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Høres så koselig ut å ha et eller flere barn, som jo noen av dere har fra før av :) Jeg blir litt misunnelig må jeg innrømme. Gleder meg sånn og håper så veldig at det også skal bli vår tur en gang. De siste årene har jeg kjent mer og mer på det at det blir viktig for meg å få barn. Har det godt i lag med mannen min, men føler at det er noe som mangler. Litt stusselig å gå her bare oss to voksne liksom. Etter at vi ble besøksheim for en treåring har det blitt bedre og lettere å vente på vårt eget barn. Vi har vært heldige og fått en skjønn og greit gutt som vi har annakver helg - så da blir det liv i heimen innimellom. Vet at alle sier det er slitsomt å være småbarnsmor, men jeg kjenner at jeg får masse energi av barn også - så det går vel litt begge veier. Eller hva sier dere? Jeg føler hvertfall at jeg blomstrer opp når jeg har barn rundt meg, blir gladere og lettere til sinns :)

Nå er det påtide å finne senga. Vi har somla så fælt med å få lagt oss tidlig nok hele denne uka, så vi er kjempetrøtte hver morning. Det er jo bare tull - men nå blir det deilig å ta helg! Skal sove leeeenge (og ja, det er vel en av få fordeler med å være barnløs enn så lenge ! :)

Nattinatt jenter :)

Skrevet

God morgen jenter! Da er det endelig helg. Synes egentlig dagene flyr jeg. Litt godt det da. I dag forsov vi oss gitt. Ble ikke noe mårrakos, for å si det sånn. Men, gjorde en real innsats i går ja ;-) Vi får se hva vi får til i helgen. Reiser jo til mamma utpå dagen. Hun sa at snuppa kunne sove inne hos dem på ekstra seng, så da håper jeg det er greit for snuppa også. Da er det fritt frem *S*

D&G; Hvordan går det i jakta? Vi er jo fortsatt litt testevenninner da *S* Om et par ukers tid skal vi jo brenne av noen billig-strimler. Ikke sant ;-)

Kiss 10; Sove kan vi gjøre når vi blir gamle, men dere må helt klart nyte de fordelene det er å ikke ha barn, mens dere venter på at spira skal sitte. Snart er det deres tur *S* Visst kan det være slitsomt å være småbarnsforeldre til tider, men det kan jo ikke settes opp mot den gleden barna gir oss. Synes dere gjør en fantastisk innsats i forhold til at dere er besøkshjem. Tar av meg hatten for det *S*

snart4barn; Er du så sikker på at det blir noe lærer-nm i volleyball? Dersom det er tantebesøk rett rundt hjørnet, blir det EL i slutten av vinterferien *S* Neeei, blir ikke noe nm på deg ;-)

Skrekkbl.; Jeg hadde helt klart "lagt" dem på gjesterommet, og det med god samvittighet *S* Charterferie har jeg aldri sett på, men jeg er som deg - blir skikkelig flau på andres vegne. Jeg kunne heller aldri deltatt i noe reality-show/serie, da hadde jeg "dødd" i etterkant.... Ha en koselig lunsj i dag da *S*

Mortine; Hvordan ble fiskesuppa? Tenker dere hadde en kos kveld med deilig mat og vin. Lenge siden jeg var på noe sånt. Flytta 12 mil da kjærsten og jeg flytta sammen, og det har dessverre gått på bekostning av venner. Er jo ikke bare bare å stikke av gårde når det er så langt unna. Men, kan jo ikke få i både pose og sekk. Bare den første forelskelsen legger seg (har jo bare vært sammen 3 år, hi, hi..), blir det nok tid til venner igjen (de jeg måtte ha igjen...)og til å pleie nye vennskap.

Lykke til i dag! Straks er dere klar for ny dyst *S*

Mrs.Moody; Hvordan gikk det med h*n som datt ut av senga?

Anki; Så leit at dere mistet kjære deg. Godt du likevel er ved friskt mot, og at dere er klare for ny prøving. Neste gang klorer spira seg fast i hele 9 mdr. *S* Ta vare på hverandre *klemme*

Da er jeg klar for litt helgerengjøring her. Godt og komme hjem til rent hus på søndag *S* Kjærsten skal fikse internett for mamma i kveld (første gang de kjøper pc), så da får jeg nok anledning til å kikke innom her i løpet av helgen. Tar med min egen jeg *S* Som flere andre, er jo ganske avhengig blitt ;-)

God Helg Jenter!!! Kos dere masse!

Skrevet

Ahhh. Nå er det endelig helg. Vel, er jo noen hektiske timer igjen her på jobben før jeg kan TA helg og dra hjem... men godt er det nå alikevel :)

Anki72: Huff og huff. Så trist, men godt du klarer å tenke såpass positivt, at du gleder deg over de to guttene du har, og at dere skal prøve igjen, selv om dere tar en liten pause. Om du blir gravid i april, så får du en tidlig 2009 baby :) Det er jo kjempekoselig det også! Masse lykke til, og en stor trøsteklem!

Så gla': Vi håper også vi klarer å holde oss friske nå litt mer en 2-3 dager eller opp mot en uke :) Men vi får begynne å trene litt igjen, legge oss i skikkelig tid osv. så hjelper nok det også på :)

Kiss10: Som sagt er heller ikke vi noen A-mennesker.. he, he. Vi kommer oss bestandig for sent i seng, og er supertrøtte om morgenen! Skjerpings :)

D&G: Godt ikke alle i denne tråden er modell-høye :) Jeg selv er rundt 157 cm, så jeg når da såvidt over teppekanten :) Bra vi dvergene kan holde sammen i hvert fall.. hi, hi. Så kan de andre høye flott jentene gå der oppe i høyden og supe inn all den friske luften, men vi koser oss med eksos o.a. snadder, down there!

Snart4barn?: Jeg er opprinnelig fra Lillehammer, så du får kose deg masse og hilse kjente fra meg :) He, he.

Mrs. Moody: Takk for tips. Skal få handlet inn Aftenposen!

Ellers jenter som ikke er nevnt (men langt i fra glemt) og alle andre, ha en flott helg og kos dere!

Klem

Skrevet

Jeg hopper inn til dere. Har EL i helgen og IKM ca 27 feb. Klaffet for oss 1. pp men endte med en exu i romjulen, er vår førtste pp etter exu. Spennende å se om man er like fruktbar etter dette. Gøy å følge med dere jenter!

Skrevet

God formiddag girls!

Phuuuuuuuu, nå er alle i svime etter full fest. En dverg, marihøne, spiderman, 2 prinsesser og tigergutt stormet rundt, hoppet og danset her fra morningen av. Helt fantastisk morsomt å se hvor de gjorde seg til for hverandre:) Ballonger, pølser og boller var prikken på ièn hi-hi

Anki72; huff, er veldig lei meg for å høre at spiren ikke ville sitte:( Jeg som håpet på at d var meg som hadde andelen der denne gangen og at d skulle gå bra med deg! Men vi har da dobbel mulighet for suksè neste gang!! Ja, godt å høre du koser deg med gutta. Du vet jo at dere får d til, så d er jo bare å prøve når dere er klare for d igjen! Jeg for min del følte at kamplysten om ny spire var tilbake etter bare noen dager etter SAèn. Men dette er jo så forskjellig fra peson til person....

En go trøsteklem fra meg!

Velkommen elise 35:) synd å høre om exuèn. Har dere barn fra før?

Lykke til i helga da:)

Så glà: allt pakket og klart for besøk hos mams? Synes du skal bestikke dattra di om hun dveler med å sove på rommet til bestemor jeg da;) er d Kitty som er mest poppis? hi-hi

Fikk negativ test i dag også, men er jo bare på dag 10 ennå, kjenner spenninga stig...... Tror jeg kommer til å teste både morra og kveld fra lørdag, er d 4 timer jeg må holde meg så ca mon tro?

Skal prøve å følge med på d berømmte el-slimet......er IKKE god på d dere gitt.....

Du kan jo bare begynne på ruginga snart du, heldigris!:)

Skriver litt mer senere:)

Skrevet

Hei.

IKM 11.02.2008 kan nok trygt forskyves til 09.03.2008. Ikke fordi mensen har kommet men fordi alle symptomene på den boltrer seg rundt i den stakkars kroppen min.

Jeg har nå nettopp fortært; Et stykke Snickerskake, litt peanøtter, et knekkebrød med Norzola, en kaffe latte, potetgull med salt og pepper og til slutt deilig mørk kokesjokolade i mangel av noen annen og mye deiligere sjokolade. Sammen med dette banker det i topplokket. Skjønner dere??? Jeg har alltid hatt det slik. Går opp to kilo hver gang jeg skal ha mensen og disse kiloene renner av de to første dagene med mensen. Så kommer EL med syyyykt vonde smerter og mye slim. Ikke vanskelig å vite når vi skal turne litt iallefall. Vi rakk jo ikke prøving denne mnd før EL var over (kontroll på sykehuset...) så det er helt greit. Vi får satse på Made in Gol 11.02.2008 evt Kvinnedagen 09.03.2008. Skal jo helst ha gjort det NÅR EL kommer så det blir jo den 06, 07 og 08 det!

Men inspirert av dere (og for å prøve å ikke stå inne i kjøleskapet når barna kommer hjem fra skolen med masse rester rundt munnen) så skal jeg sannelig vaske litt jeg også!!!!

Pst.. To av barna ramler til stadighet ut av sengen. Det gikk bra igår også. De har senger som er bygget inn i kneveggen så de er ikke høyere opp fra gulvet enn 10-15 cm. De snakker og styrer på i søvne. Sjelden de ligger på puten. Hun i midten derimot ligger som en engel med den ene hånden under hodet og den andre rundt en av tre favorittbamser. Tror ikke hun rører på seg i det hele tatt jeg. hehe. Men sikler, det gjør hun!!

Skrevet

Titter såvidt innom selv om jeg strengt tatt er på jobb :):):)

Hadde litt lyserødt på dopapiret etter jeg hadde tissa i stad! Og det må jo bare være en festeblødning ?!?! Må være optimistisk og tro det. Selv om jeg ikke hadde utslag på EL-tester, skulle EL vært 31 eller 1., og festeblødningene skal komme ca 8 dager etterpå, mener jeg å ha lest her inne et sted. Så det passer jo perfekt!

hihihi - nå fikk jeg ny energi :):):)

Skrevet

Hei!

Kiss10: Jeg hadde festeblødninger med i hvert fall de to siste. Kanskje hadde jeg det forrige gangene også, men jeg merket det ikke i hvert fall. Festeblødningene til meg har vært bare litt blod i utflod 1-2 ganger i løpet av en dag. Deretter ikke noe mer. Mistet de to siste gangene også, da, men tror ikke det har noe betydning.

Lykke til, i hvert fall!

Nå glemte jeg hva alle dere andre hadde skrevet:) At det ikke går an å sjekke alle innleggene etter at man har begynt på svaret da!!

Anki: Så trist at du mistet, men jeg også følte det sånn at det var mye lettere å takle når det skjedde før 12 uker. Er litt mer "forventet". Får håpe det går bra neste gang! krysser fingrene for oss begge to!

Kommer innpå senere i kveld når jeg har lest innleggene på nytt. Herlig med fredag!! Jeg skal ut med jobben i kveld, og i morgen er det volleyballturnering (bare for moro).

Ha en herlig fredagskveld, alle sammen!!

Skrevet

Kiss10: vi satser på at det var en festeblødning. Det passer jo perfekt med tiden da, og da er det bare å gå og vente og trø til IKM, pass på å ha tester i hus :)

Lunsjen i dag ble utsatt til i morgen. Så nå er huset skinnende rent, frisk frukt i fat på bordet og grønnsåpelukt til den store gullmedalje. Taco er innkjøpt så nå kan gjestene bare komme. Sendte mannen på IKEA for å kjøpe overmadrass til gjestesengen, så nå er den saken løst og alle kan sove med den beste samvittighet.

Vi har ikke vært sammen lenge jeg og Mr. Bare litt over 2 år. Giftet oss etter bare 6mnd (ja, vi er litt sprø) da vi var på ferie i Spania. *S* Og familien hans bor i Nord-Norge, derfor kjenner jeg svigerfamilien min svært dårlig. Blir hyggelig å ha besøk av noen av dem i helga, litt lettere å bli kjent med dem når de ikke er 15 i tallet. Og så gleder jeg meg stort til å se nevøen vår igjen. Han har blitt 5 mnd, og vi har ikke sett ham siden han var en uke gammel. :)

Nå skal dere høre: dere snakker om avhengighet. Jeg kan nok trygt kalle meg avhengig av OSS OVER 30, i natt drømte jeg om dere alle sammen. Hehe. Nesten litt flau... Vi var på treff i byen, og vi var maaange. Så nå synes jeg liksom jeg ser dere for meg. *ler*

Ha en flott fredagskveld jenter, nå skal denne fruen i dusjen og så er det taco neste.

Skrevet

Tjohooo:)

Kort innom mens pizza-deigen hever. Turbo er i dursjen og d går unna der inne:) Han eeeeelsker å holde på med vann...hi-hi

Jøøs, noen som skal ha en aktiv helg....Lykke til snart4 Beundrer deg, selv om jeg forstår d er mest for gøy:)

Kiss10, dette låter jo spennende! Ikke lenge til du kan begynne å teste:)

Skrekkbl: Flott løsning:) Ikea har gode overmadrasser vettu!

Hmmmmmm, kult at dere bare visste d var dere som var "meant" 2 be! Hadde vel samme opplevelsen når jeg tratt Helten; vi var gravide 7 mnd senere. Og har d bare helt topp sammen! Hi-Hi-kul drøm! Du får komme med utfyllende detaljer senere om hvordan vi ser ut osv:)

He-He......nå har Turbo bæsjet i dursjen til latterkrampe hos pappan og vill jubel hos Turbo. Vel,vel....nå er d hælg!

Ingen som har IKM i helga? Vi må kansje vente i spenning på Kiss?

Så glà: du er vel frmme hos mams, kos dere i helga. Om du får tilgang på internett kommer du vel innom å sier hei. Ellers får referat senere...

Nå må vel jeg sette i gang med å få ferdig pizzaen!

Go fredag damer!

Skrevet

Endelig hjemme etter en laaaaang dag på jobb og påfølgende handletur. puh!

Landa her på dataen....hehe.....tipper husbonden venter på middag :) Jaja, det kommer det kommer - må jo innom her først :)

Ikke noe mer blod - så dette synes jeg er lovende. Om det er spire, så får vi håpe den klamrer seg fast. Har mentalt forberedt meg på misting....er jo kjempemange som mister tidlig av "naturlige årsaker", og det er vel strengt tatt ganske unormalt at vi går rundt og følger med når vi er gravide 3-4 uker på vei og sånt. Føler med dere Anki og D&G. Ikke noe kjekt uansett når det skjer vil jeg tro : (

Helgen her i huset skal gå med til soving og avslapping. Håper jo på litt oppshining av hus og sånt, men vi har vært hel- og halvsjuke så lenge nå, så vi trenger å ta oss litt inn igjen om vi skal bli friske. Så her er det ingen andre planer en peiskos (mens det stormer utenfor), god mat, god bok og en og annen film/dvd i løpet av helga. Herligt!!

Vrimler av kosesyke katter og sultne mannfolk her nå (hihi), så jeg bør vel rive meg opp av kontorstolen og sette igang på kjøkkenet. God fredag ladies :) !!

Skrevet

HALLO!!!!

I am back.....

Har ikke fått lest noe, men gleder meg til roen senker seg her i huset og jeg kan gjøre det. Kom hjem i dag kl 1530 fra ei innholdsrik studentuke. Tok guttene med i bassenget i ettermiddag, og får nå i de kveldsmat. Deretter er det loppekassen på de, slik at jeg fårhåpentligvis snart kan begynne å lese. . . .

Vi sees.

Skrevet

Velkommen hjem ca lykkelig:)

Du får oppdatere deg:) og vi gleder oss til referat:)

Jeg har "date" m helten, vi skal se opptak av onsdagens episode av CSI. Så skal jeg finne senga!

Skrevet

Hei Damer:)

Nyyyter dere d fantastiske været vi har fått? (de som er i oslo og omegn)

Vi har vært ute og trilla en liten tur, sola varmer jo som bare d:)VÅR!

Hvordan gikk d i går Mortine? Håper d gikk greit i går. Du er vel hjemme og slapper av håper jeg!

Dotten: titta på bildene dine, kjempesøt jente du har da:) Er d mannen sin storsykkel? Sambo solgte sin i høst, han jakter på nytt leketøy og en som er grei å ha til og fra jobben......

Ellers hadde jeg negativ på el-test i morges òg, dobbeltesting fra i morgen......

Vi skal i bursdag snart så jeg får vel hive meg rundt...

Ønsker dere en flott dag alle sammen:)

Skrevet

Hei!

Nå sitter jeg i sofaen helt utslitt etter dagens innsats på volleyballbanen. I forhold til forrige gang, så tror jeg at fikk tanta på dag 30 el. 32 etter utskrapningen. I dag er det dag 30, så jeg håper den dukker opp snart. Tok en test i går ettermiddag, og den var helt blendahvit, så da er i hvert fall hcg ute av kroppen etter siste svangerskap. Det er deilig, så den dagen jeg får pos. test, så er det en ny spire. Har hatt mange kviser hele uka og litt mensmurringer slik jeg alltid har før mensen. Ingen ting i dag, så kroppen lever vel sitt eget liv enda. Kviser har jeg bare fått før tanta har kommet , og aldri når jeg har vært gravid, så det håpet sparer jeg til neste måned. håper den kommer snart, så vi virkelig kan begynne.

Her er det også vår-vær i dag. Det må være helt umulig å melde været her i trøndelag, for også i dag var det meldt regn... Koselig når det går den veien, og ikke regnet som kommer i stedet for sola:).

D&G: vi får håpe det blir positiv el-test snart, da! Men, ta ingen sjanser, for mange har el selv om det ikke slår ut på tester:) Lykke til!

I kveld blir det blir det kos foran tv'n, tenker jeg. Ha en fin dag!

Skrevet

Hei!

Det gikk bra på sykehuset i går, men det var jammen litt av en sjau!!! Ble så dårlig av narkosen eller smertestillende eller begge deler. Tror helst at det var smertestillende for jeg kastet opp hele tiden av de da vi måtte avbryte svangerskapet medisinsk i begynnelsen av januar også. Også var jeg helt "utafor" da jeg ble vekket opp igjen, innbildte meg at de sikkert hadde fått ødelagt noe fordi jeg kjente at jeg hadde så vondt i magen. Men jeg kom jo til meg selv etterhvert (det var godt å ha kjæresten der), og smertene gav seg mer også. Legen mente at han hadde fått ut alt, og jeg håper inderlig at han har rett. I dag kjenner jeg at det jammen var greit at dette ble gjort. Jeg har nok tenkt mer på dette enn jeg var klar over. Jeg har vært så usikker på om jeg hadde mens, eller el, eller "rester" hver gang jeg har vært på do.Det har stort sett vært blod og sånn hver dag bortsett fra et par-tre dager. Da blir man hele tiden minnet på at det har skjedd noe trist, hvis dere forstår- og det gjør dere sikkert for det er mange her som har opplevd litt av hvert. Men nå får vi håper at kroppen restituerer seg og at vi snart er klare til "dyst"!

Vinklubb-kvelden med fiskesuppe var veldig hyggelig! Vi er en gjeng som har kommet sammen ved at ei nabo-jente her fant ut at hun ville starte vinklubb og spurte folk hun kjente litt om de kunne tenke seg å være med. Vi er sammensatt- noen herfra og noen derfra. Vi har blitt ganske godt kjent etterhvert og har det veldig gøy!

D&G: du omtaler jo mannen din som Helten, det synes jeg er et bra navn! Jeg må nesten komme med en litt søt historie om jenta mi: hun er som tidligere nevnt veldig glad i samboeren min. Hun kaller han bare ved navnet hans, og har blitt veldig usikker når noen har spurt om han er stefaren hennes da det er et begrep hun ikke kjenner. Her om dagen spurte hun meg hva er han i min familie? Jeg svarte at egentlig heter det stefar, men du kan jo bare bruke navnet hans eller finne noe annet å kalle han. - da vil jeg kalle han for Mester'n jeg, for han klarer jo alt mulig han!

Snart4barn: jeg husker godt det trønderværet fra studietiden i Trondheim. Veldig kjekt-stort sett alle årstidene på en dag! Her på Østlandet er det mer kjedelig sånn.. Vi har forresten prøvd å stille lag til lærer-volley-turneringa vi og, men måtte gi opp i år. Vi satser derimot friskt helga etter, da er vi en gjeng fra jobben som skal gå Skarverennet. Det passer nok bedre for meg, jeg fikser volley så dårlig at jeg føler at jeg er til hinder for resten av laget- men det er jo gøy alikevel!

Ha en fin kveld da jenter!!

Skrevet

Bare kjapt innom ...

Herlig med helg :):) Nystrigla hus og pizza i ovnen. Har tilbrakt mesteparten av dagen i pysjen, krølla opp i godstolen med en veldig spennende bok. Ingen tv i dag - bare ro og fred og peiskos.

Blødde endel mer i natt og enda er det litt i dag. Så det er litt merkelig det her. Jaja - time will show :)

Skrevet

Hei!

Mortine: Så "godt" det er overstått da. Nå får du bare se å bli helt restituert igjen, vente på tr, og så får dere prøve igjen, om dere er klare for det. Denne gangen SKAL det gå bra :) Masse godbedringsklemmer og lykke til!

Kiss10: Vi får håpe det ikke er noen blødninger av betydning. Kun kroppen din som tuller litt. La oss håpe det er en rar form for festeblødning, og at du er gravid :) He, he. Lykke til, til deg også!

D&G: Takk for det. Er snuppa mi som sitter på sambos sykkel ja. Han har hatt den lenge... men solgte også sin i høst. Han savner den fælt, men fant vel ut at han ikke trengte enn sånn monster av en sykkel, nå som han har blitt far. RR sykkel....! Vi mistet også en god kompis (min bestevenninnes mann), i en motorsykkelulykke i høst. Etterlot seg to barn. Fææælt. Og så var det seff bilens feil... som så ofte. Jeg solgte min for flere år siden, men viiiil ha ny. Samme vil sambo. Jeg kjøper nok pent brukt da vel og merke. Må jo ha en lav sykkel, slik at jeg når ned!!!!!!!!!!!! Men vil liksom ikke ha en chopper heller....!

Håper alt er bra med dere sånn ellers jenter... :) Kos dere med hva enn dere holder på med, så snakkes vi på mandag... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...