Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger med lista vår jeg, må jo holde orden i rekkene. :)

- grandis: IKM 6.feb

- snart4barn? pr.igj:utskr.10.jan, så ikm ca 9.feb

- Mortne; IKM 9/10 feb

- Mrs.Moody:ikm 11.feb

- Dotten: ikm ca 15/16 feb

- Kiss10; EL i disse dg. IKM ca 14.feb

- Snowflake: IKM 22/23feb

- så glà: ca 24.feb

- Litamora: testet neg. på grav. toleggl.test, litt usikker på resultat egentlig...? og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan

- Ca.lykkelig: ikm mndskifte feb/mars

- nr3hososs:Ikm mellom 25-29 feb

- Kropp: ikm 23 feb:-)

Gravide:

- skrekkblanda fryd, 8.sept

- anki72, termin 29.sept; 36 år fra sunnmøre

- Vil-ha nr2-snart, term. 18.okt.

Er jo faktisk IKM for noen denne uka *spent*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei!

Så deilig med tur til Budapest! Jeg liker så godt å være på tur jeg. Både på sånn kosetur og på fjelltur!

Så flink du har vært i dag Så gla' . Det er nok lurt å la pc'en stå når man har annet å gjøre...det burde vel jeg også...

Jeg har så mye menslignende smerter for tiden. Har hatt det siden søndag. Det kommer litt blod innimellom, men ingen vanlig mens liksom. Er så lei av å være "ute av kurs"!

D&C: Jeg leste tidligere på tråden at du likte Ikea? Jeg kunne nesten ha skrevet jevnlige Ikea-besøk på min 10 på topp liste jeg. Må liksom ha en tur dit i blant. Kjæresten følger villig med faktisk!

Ellers lurer jeg fælt på hva jeg skal servere på vinklubb i morgen. Vi er 9 jenter som møtes jevnlig til mat med passende vin til. Fiskesuppe kanskje?

Skrevet

Vinklubb hørtes kjekt ut. Litt luksus og kos i hverdagen. :) Hadde noen vennepar i Stavanger som hadde gourmetklubb. De brukte hele kvelden på å lage deilig mat sammen. Synes det er noe av det hyggeligste jeg kan tenke meg, dele god mat og vin med venner.:o)

Her sitter jeg og spiser agurk, paprika og rødløk med fransk dressing. Begynner å få litt kalori-panikk. *S* Om en time begynner jeg på jobb, har enda ikke kommet meg i dusjen...lite motivert kan man si :) Har heldigvis bare 10 min å gå til jobb da.

Skrevet

Hei jenter... her er jeg!

Sorry at jeg ikke har vært her inne på maaaaaaange dager. Internetten hjemme har slått seg helt vrang, pluss at jeg har hatt så mye å gjøre på jobben i det siste, så jeg har faktisk ikke hatt tid å skrive så mye her inne. Lest litt, men ikke hatt tid til å skriven noe særlig, da jeg vet at jeg aldri klarer å fatte meg i korthet :) Beklager om noen har spurt meg om noe, og jeg ikke svarer, da denne tråden har blitt sinnsykt lang på bare noen dager, og jeg bare har skummet igjennom :)

Gratulerer så masse til Vil ha nr. 2 snart (var det det). Kjempeheldiggris :)

Ellers har vi nå hatt nok en omgang med syklinger i heimen. Skulle på jobb fredagen, og alt var klart til å dra... bortsett fra å kle ferdig snuppa. Har henne på armen, da hun griner så fælt. Skjønner jo ingenting, men prøver å berolige. Går ut på kjøkkenet, og der sier det bare blææhhh og jeg får spy nedover ryggen, armen osv. Jippi. Prøver å få henne over vasken, men mesteparten kommer på meg, gulvet, kjøkkenskapene, benken og liiit i vasken. Jeg var så glad jeg fortsatt var forkjølet og tett i nesa. Jeg takler ikke noe særlig spy. Heldigvis kom det kun en dråpe på låret til snuppa, så det var bare å tørke munnen og låret hennes, og sette henne ned i soafen. Jeg måtte ringe jobben og si jeg ble forsinket... og krabbet rundt på gulvet for å vaske spy. Jippi Heldigvis kunne sambo være hjemme, så jeg kom meg da på jobb tilslutt :)

Lørdagen og søndagen gikk greit. Bakte boller på søndagen. Nam, nam. Droppet kremen vi da, da ingen av oss er krem-fan. Natt til mandag var det ørevondt på snuppa igjen, og hun gråt og sov dårlig hele natten. Da ble jeg hjemme mandagen.... men resten av uka har jeg nå vært her på jobben... he, he. Og enn så lenge er vi alle friske :) Puh! Så som sagt er formen bedre :)

Tviler ellers på at det blir noe baby denne pp'en heller, da vi omtrent ikke fikk kost oss rundt el...eller før. Sambo var jo dårlig selvfølgelig de dagene jeg mest sannsynlig hadde el... men vi har bestemt at neste pp skal vi trå til for fullt, uansett hvor syke vi måtte være. Vi kjøper også inn el-tester! NÅ skal det lages baby :) Skal også kjøpe inn Pergo. NÅ må da den lille spiren sitte snart. På tide, for neste pp er nr. 20.

Ellers fikk vi vite at et vennepar av oss er gravide igjen. 10 uker på vei. Kompisen til sambo klare å prestere og si at "Der slo vi dere"... (Han vet vel ikke hvor lenge vi egentlig har holdt på, men....). Ehhh. Litt dumt å si sånne ting. Klarer nesten ikke å være glad på deres vegne. Samme sa sambo til meg også, men han gratulererte jo selvsagt kompisen sin da. Men man blir en smule misunnelig ja. De som ikke skulle ha flere. Men det visste jeg bare var tullprat. De ville jo at gutten deres skulle få søsken. Klart det. Og det får han jo nå.. Buhu.. Jeg vil også!!!

Sambo er så "redd" for at noen skal få vite at vi har holdt på lenge. Jeg har jo ikke sagt det til noen kjente, annet enn at vi skal nå ha en til vi også etterhvert. Tror det går litt på mandommen hans. Ganske dumt egentlig, da ingen kan noe for at det tar tid. Men menn er nå menn. Jeg har heller ikke sagt at jeg har fortalt det til dere her inne da.. he, he, slik at han ikke behøver å føle seg "lite mandig".... Så dere må holde tett om dere treffes noen gang... om at vi har slitt! He, he. Men, men.

Er også lei møkkaværet. Kan det ikke bli litt stabilt? Ikke rart man er mye syk. Minus, pluss, minus, pluss, regn, regn og så snør det litt. Opphold, sol osv. Jeg vil ha mere snø, minus 2 grader (og ikke slaps), og sol :) Skikkelig fint vær. Snøen gjør alt så mye renere, lysere og finere også! Gleder meg også masse til vår og sommer. Har bursdag i april, og det er jo en skikkelig vårmåned. Har jo vært ferdig med hagestellet i april de siste årene, da det ofte har vært fint vær, og varmt. Håper det blir sånn i år også. :) Tror vi må dra til syden jeg for å garantere sola... :(

Hadde vært kos med et treff i april, med eller uten mage. Jeg blir gjerne på på Fridays jeg :) Så lenge dagen passer. Har jo kort vei, siden jeg bor i Oslo! Hadde vært koselig å treffe alle bak div. nick her inne :) Alle virker som noen skikkelig alright'e jenter :)

Ellers er middagsidene mine like tomme som alltid. Hadde wok med svin i går, men i dag blir det vel fiskeboller igjen. Må lage ting vi vet snuppa spiser også. Hun har litt dårlig matlyst for tiden. I hvert fall hjemme. De sier hun spiser godt i barnehagen.. he, he. Var på helsestasjonen her i går. 2-årskontroll... Hun var 12,3 kilo og 87 cm høy... Begynner å bli stooor jente!

Ha en flott dag jenter, og kos dere masse!

Klem

Skrevet

Halloen jenter :)

DG - har ikke testa nei - synes det er veldig tidlig. Tror IKM er 14 februar og det er jo over ei uke til. Så jeg smører meg med tålmodighet....

Var hos legen i dag og fikk konstantert bronkitt og kraftig bihulebetennelse. Kanskje ikke så rart jeg har følt meg dårlig en drøy uke....han mente at doflying og kvalme likegodt kunne komme av betennelse i kroppen og det at jeg har hatt feber til og fra over litt tid nå. Så vi får se hva som er hva.

Var på jobb i dag og det var ganske tungt. Formen er langt fra bra og jeg har ikke vært på jobb siden torsdag og da hadde jeg ikke vært siden mandagen før der igjen. Herreg....! lite jobbing for tida. Nå skal jeg knaske antibiotika og bli frisk og rask :)

Kvelden skal brukes til å sløve i sofaen....jeg vet det ikke er særlig sunt, men jeg er ikke brukandes til så mye annet nett i dag tror jeg. Husbonden er også halvsjuk og litt slakk, så han hadde planer om å sove middag. Men ennå har han ikke lagt seg. hehe typisk han! Nå skal han ut å øse båten (ja vi har ikke somla oss til å få han opp for vinteren, så nå blir det mye flying....har en gammel 17 fot som vi bruker til fiske og kos), så det spørs jo når han kommer hjem igjen. Typisk han å legge seg til å "hvile middag" når klokka er sju, halv åtte og så sovne til ti om kvelden. Og får han lagt seg til normal tid da? Nei! :) jaja - heldige meg har hjemmekontor i morgen, så jeg kan sove utpå litt lengre enn normal.

Ha en finfin kveld jenter :)

Skrevet

...så koselig det høres ut med treff i oslo på vårparten... Langt for meg å reise, men om det passer med helgen dere finner ut kan det hende jeg tar med mannen og tar en storbytur...Vi hadde hatt godt av en runde alene. Har både slekt og venner i storbyen, så er innom av og til... Barna kan få være hos besteforeldre en helg. Hadde vært stas det...

Men no er det UL i morgen først. Har ingen god følelse lenger. Har kommet alt for mye blod, pluss at jeg igår var sinnsykt dårlig i mage og rygg... Det kom ut en slimete `hinne`som jeg mistenker er "sekken" den lille spiren skulle vokse og gro i... Sorry for detaljer. Så om jeg ikke har hatt tvillinger der den ene no forsvant, så tror jeg det er på`n igjen med ny pp her også.

Takk for dere er her alle sammen. Det letter litt på frustrasjonen. godt å ha noen utenfra å dele tanker med.

Kommer innom i morgen og oppdaterer status.

Skrevet

Uffda anki72, jeg har ikke fått med meg dette jeg. Men skjønner at du tror du har mista. *trøsteklem* Du må komme innom her i morgen med oppdatering ja.

Med meg går det bra, føler meg svært lite gravid og klarer jo å bekymre meg over det også. Hehe. Må le av meg selv. Hodepinen er kommet tilbake, skjønner at den har tenkt å henge i en stund. Fysj og fy! Paracet hjelper jo like mye som en sukett ville gjort! :(

Gikk det bra hos ØNH-spesialisten så gla'?

Er på jobb jeg, bare en knapp time igjen til jeg kan tusle hjemover. Har vært supereffektiv i dag, en god følelse det. Er nok av late dager..:)

Skrevet

Å nei, nei,nei anki72 så innmari trist å høre at du mener d har gått galt igjen:(:( *klemme*

Høres jo ikke lovende ut etter hva du forteller, men et lite ørlite håp om d er tvillinger:) Her inne er vi forresten vant til detaljer, så bare få d ut om du har behov for d! Lykke til i morgen!

og forresten: Ja, ta med deg gubben på storbyweekend så blir du med på treff:)

Skrekkblanda: Hi-hi.....god den med suketten:) men orntli dritt med hodepine:( håper d bedrer seg. Du får be samboeren som har blitt så sprek om å massere deg litt!::) D blir mye bedre når du begynner å kjenne "liv", hadde absolutt ingen symtomer etter uke 10 m Turbo og lurte da selvfølgelig om jeg kansje hadde blingsa på testen:)

Gå forsiktig hjem på glatta:)

Dotten: Ikke lett når mannfolka får dårlig selvbilde, og ingen her inne har vel behov for å snakke "damapreik" i nærheten av menna våres om vi treffes en dag! Helten min er bekymra om d er noe feil m hannes troll siden vi nå har mistet to ganger på 2 mnd.......Har ingen tro på d selv, er vel naturen som har ornet opp for våres del.... Og ja, d blir jo litt sårt når en hører om andre som er gravide og spes med en annonsering slik kompisen kom med! Får håpe på at d var ment med en liten humoristisk undertone! Jeg har to stk rundt meg som jeg ser omtrent daglig som har termin 1 og 2 uker før jeg skulle ha om jeg ikke hadde mistet i nov..... d er sårt til tider og håper jo at vi snart er gravide med en spire som holder snart!!!!!

Kvelden har gått med til hmmmmmm, absolutt ingen ting gitt! har sittet og bimma litt,hengt opp en ull-vask, Helten er ute med jobben. Turbo har vært litt våken(unormalt, men savnet pappan som var "nam,nam,nam"(fortalte han at pappa var ute og spiste middag)

Mortine: hi-hi...kansje vi må få i ordna et treff på Ikea:)

Så glà: klar for ny test i morra:) Helten kaller deg forresten for "testevenninna mi" hi-hi

Ellers ønsker jeg dere alle en riktig god kveld! nå skal jeg finne loppekassa! Turing frem til soving i morgen:)

Natti alle sammen!

Skrevet

Skriv dere på jenter!

OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS:

DOLCE&GABBANA-the one

så glà

Skrevet

God morgen!

Først av alt en *trøsteklem* til Anki. Så utrolig leit om det har gått galt. Vi håper med deg i det lengste, og som D&G sa; her er ikke noe for detaljert. Vi tåler å høre det meste.

Jeg har ikke fått lest veldig nøye gjennom. Jeg må hvert øyeblikk tilbake igjen i senga *S* Positiv EL-test jenter!!! Helt etter boka. Dag 12 i dag. Da rekker vi tre runder før vi skal reise i morgen ettermiddag *S*

Som sagt, skal altså tilbake i senga. Men først skal jeg drikke salvie-teen jeg kjøpte i går. Begynte å drikke den i går. Den skal hjelpe til med EL og skal drikkes i dagene før/rundt EL, men ikke av ammende eller gravide.

Kommer innom senere jeg....

Skrevet

Juhuuuuuuuuu, så kult at du fikk egget i dag! du har vel andre ting å gjøre enn å være på nett da ja;)

Jeg fikk negativ i dag også, som forventet.

Men nå må jeg løpe, vi skal ut på tur i et nyyydelig vær:)

Ha en fruktbar dag girls!

Skrevet

Hei igjen! Jepp, da var det gjort :-)) etterfulgt av en time i senga med pute under rumpa *flire* Ikke prøvd det før, men denne gangen skal ikke noe være uprøvd. Sambo brukte forresten ikke lang tid på å våkne i dag. Vanligvis er han utrolig treg om morgenen. Men, den positive el-testen gjorde susen. Andre tips mottas med takk *S*

Det ser ut til å bli en nydelig dag, også her i Vestfold. Føler meg litt sånn våryr akkurat nå jeg, så det er en perfekt dag for befruktning. Sambo mente jeg burde tilbringe dagen i senga, han snakket om gravitasjonskraften og greier ;-) Men, en time får holde. Må passe på å få med litt dagslys også. Til kvelden får vi til pers igjen. Det blir vel ikke for ofte? Har ikke funnet el-slim heller, så må bare stå på de neste dagene nå.

D&G; du kommer nok etter med positiv test i løpet av de neste dagene. Så koselig å bli kalt testevenninna di av Helten. Du får hilse ;-)

Kos dere masse på tur i dag *S* Har dere marka i nærheten som dere går på tur i, eller blir det i "parken"?

Ellers var jeg hos spesialist med ørene i går. Han fant bare at hørselen var lettere nedsatt på begge ører, og trykket var normalt. Det var visst ikke uvanlig med trykkfølelsen i ørene ved nedsatt hørsel. Kunne også komme fra muskelspenninger i nakken, noe jeg plages veldig med. Æsj, hadde håpet han kunne trylle, men den gang ei. Skal prøve med nesespray...

Ellers er jeg lettere oppspilt nå pga av den positive testen. Høres sikkert litt tullete ut, men jeg ble helt skjelven da den slo ut. Sier vel bare litt om forventningene....Mon tro om jeg får lest noe i dag. Vi får se. Ligger bra an, så det er ikke noe hast. Erfaringsmessig vet jeg at det bare er bortkastet tid, dersom ikke konsentrasjonen er helt på topp. Vi får se...

Nå skal jeg sette meg ned og lese litt nøyere igjennom tråden for å oppdatere meg. Her er jo så stor aktivitet at det blir nesten vanskelig å følge med i svingene dersom en ikke er inne og leser på et halvt døgn. Synes det er utrolig koselig med denne tråden.

Ha en fin dag jenter!

Skrevet

Er dette den rette lista tro???

*snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb?

*Mortine; IKM 9/10. febr

*Mrs. Moody; IKM 11. febr

*Dotten: IKM ca 15/16.feb.

*Nja..Skeptisk; IKM 15. febr

*Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr.

*Snowflake: IKM 22/23.feb

*så glà: IKM ca 21. - 23. febr.

*Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan.

*Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars

*nr3hososs; IKM 25.feb

*D&G; tja IKM mellom 25-29.feb

*Kropp: ikm 23.februar:-)

*grandis:IKM?

Gravide;

*Skrekkblanda fryd; termin 8.sept

*Anki72; termin 29.sept.

*Vil-ha nr2-snart; termin 18.okt

Er jo flere som nærmer seg IKM nå, dessuten også mange som er midt i EL. Krysser fingre for oss alle +++++++++++++++++++++++++

Hvordan er det med symptomer snart4barn, Mortine og Mrs. Moody? Har dere tenkt noe på testing?

Og en liten påminnelse;

DOLCE&GABBANA-the one

så gla'

Skrevet

Hei!

Nå har jeg nettopp vært hos gyn. Heldigvis var det den rette legen denne gang, og ikke han ekle vikaren. Han mente at det ikke var mens jeg hadde nå, men det var behov for en utskrapning. Han synes ikke at det var noe vits i å vente til mens for å vente til det evt.kom ut da. Det er jeg enig i, så jeg skal inn i morgen. Da kan vi bare stryke meg fra IKM-lista foreløpig, også skal jeg begynne å ta el- tester så snart "vær og føreforhold" tillater det! Godt å bli tatt på alvor av legen. Han så også at jeg hadde noen vanncyster på den ene eggstokken. Han sa at det ikke var til hinder for at jeg kunne bli gravid, håper han har rett. Noen som har erfaring med det?

Skrevet

Der hang maskina seg litt opp, så jeg må fortsette her..

Deilig vær her på Kongsberg i dag også! Men et helt håpløst føre å ferdes ute i!

Så spennende med el Så gla' !!!! Håper det blir klaff nå!! Jeg har tatt sånn test bare en gang før- og hoppa naturligvis rett til sengs etterpå- den satt!!

Jeg melder meg på til treffet i Oslo! Jeg har fri på fredager- så da tar jeg hele dagen i storbyen- hvis ikke vi skal starte med en Ikea- tur da D&G???Hihi

Jeg er veldig spent på hvordan det har gått med Anki idag- sender deg mange gode tanker.

Nå må jeg vel prøve å få gjort noe her på jobben. Etterpå skal jeg hjem og lage fiskesuppe med mye godt i og bake rundstykker til vinklubb-jentene kommer i kveld! Det skal bli fint!!

Klem

Skrevet

Skriv dere på jenter!

DOLCE&GABBANA-the one

så glà

Dotten

Skrevet

Hei!

Huff da Anki72. Krysser fingrene for at alt er ok, selv om du har blødd o.l. Detaljene skal du ikke være redd for å komme med, da vi tåler det meste :) Håper du kommer tilbake senere i dag med en positiv melding :) Krysse, krysse!!

D&G: Jeg tror kanskje ikke sambo har dårlig selvbildet sånn i bunn og grunn, men akkurat denne biten her er jo litt sår da! :) He, he. Men skjønner det. Begynner å bli en smule lei, sår osv. selv. I følge min gu var jo alt ok... så vi får nå se. Ev. må sambo til pers og få sjekket sine rompetroll... Noen som har prøvd disse hjemmetestene på om mannen har nok sperm e.l.??? Tror man får kjøpt dem på baby or not eller billigtester...??

Ellers blir det kjempekos med treff i april :) Gleder meg allerede :) Håper også vi er maaaaange som kan komme med en liten spire i magen :) Lykke til jenter.

Så gla': Lykke til med sengenkosen. Håper det blir treff denne pp'en, nå som el er funnet og greier :)

Mortine: Lykke til med utskrapningen. Godt å finne ut hva som er galt og at alt blir fikset opp i, slik at du får en normal syklus igjen, og ikke minst kan sette i gang babylagingen igjen for fullt!

Og ellers jenter!! Ha en god dag :)

Skrevet

Skriv dere på jenter!

DOLCE&GABBANA-the one

så glà

Dotten

Mortine

Skrevet

*snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb?

*Mrs. Moody; IKM 11. febr

*Dotten: IKM ca 15/16.feb.

*Nja..Skeptisk; IKM 15. febr

*Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr.

*Snowflake: IKM 22/23.feb

*så glà: IKM ca 21. - 23. febr.

*Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan.

*Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars

*nr3hososs; IKM 25.feb

*D&G; tja IKM mellom 25-29.feb

*Kropp: ikm 23.februar:-)

*grandis:IKM?

*Mortine; IKM?

Gravide;

*Skrekkblanda fryd; termin 8.sept

*Anki72; termin 29.sept.

*Vil-ha nr2-snart; termin 18.okt

Skrevet

Så koselig at flere vil være med på treff *S* I dag blir alt bare halvt om halvt. Er litt sånn i halvsvima *S* Da kan jeg jo like så gjerne være litt aktiv her ;-)

Mortine; Lykke til med utskrapning i morgen. Da tar det ikke lang tid før syklusen er i rute vet du :-) Håper du får en fin kveld med jentene. Hjemlaget fiskesuppe - nam, nam

Jeg har forresten alltid hatt cyster på eggstokken. De har ikke vært hverken til plage eller hindret graviditet. Tror det er veldig vanlig, og at mange har det.

Anki; Håper alt går bra på ul i dag. Tenker på deg *klemme*

Kiss 10; Litt tidlig å teste ja. Men, håper du kan gi din kjære en fantastisk valentines overraskelse den 14. da :-) Også må du bli frisk nå!

Skrekkblanda fryd; Jeg antar at det ikke var deg som satt i mottaket på ØNH der jeg var.....130 på strømpelesten, godt og vel halvveis til hundre *flire* Det var ikke mye hjelp å få forresten. Sukk, ubehagelig med det trykket i ørene. Tips?

Dotten; Nå håper jeg dere alle snart blir friske i "Dotten-heimen". Får også håpe at tanta uteblir denne pp likevel. Når en minst venter det....

Bakte sukseterte i går. Vanskelig å la den stå i fred....*gumle* Kom og hjelp meg da jenter! Noe har skjedd de siste par månedene. Spiste sjelden kaker før. Likte det ikke en gang. Nå er det blitt masse kaker mellom EL og IKM et par måneder. Kommer til å bli smell-feit....og sambo også. Heldigvis slipper jeg å slite med kakene alene da ;-)

Forøvrig fikk jeg skikkelig lyst på den fiskesuppa di Mortine. Og selvfølgelig et lite glass vin ved siden av....og hvitløksbrød....

Skrevet

God formiddag jenter!

For en deilig dag! Nyyydelig vær, men advarsel: livsfarlig glatt ute noe som dere kansje allerede har erfart:(

Gøy å se at dere skriver dere på lista til oslotreffet:)

Mortine: skulla gjerne vært med deg på ikea, men må desv jobbe frem til kl 1600. Men har d gjerne tilgode:) Lykke til i morra, godt å få rydda litt klart til spire vettu;)

Så glà: hi-hi, godt å høre at d ikke bare er meg som er glad i søtsaker om dagen........Men nå må jeg ta meg sammen, har vel gått vel langt for min del! Helt ute av kontroll etter røykeslutt og d hele:(

HI_HI er du bare 130 på sokkelesten?:) Da skel d bli gøy når vi møtes høygravide også: vi blir som Elefanten og Musa;) Jeg er jo 182....

En kompis kommer innom til middag i dag, tenkte jeg skulle servere hjemlaga lasagn, salat og baguetter........og sjokoladekake til dessert.

Fiskesuppe hørtes også fristene ut, men d er ikke Heltens favoritt desv....

Skrevet

Hi, hi...ikke meg som var 130....dama på ØNH var det. Nei da, jeg er hele 160 cm over havet jeg *glise*

Skrevet

Måtte bare ta en liten pause i latterbrølet. Det ville vært litt av et syn D&G :-) Det er kjempeglatt her også, og da blir jeg inne. Var ute og gikk en liten tur i går, men på det glatte føret, ble det bare vondt i bekkenet og ryggen. Nei, nå får vi enten få noen uker med ordentlig vinter, eller så kan våren like så godt komme.

Er det søtbehovet som øker ved røykeslutt, eller er det et sånn generell fysenhet...

Skrevet

HI-HI-Hi......jeg ler meg i hjæl:):):) Sånn går d når en skumleser innlegg:) Vel, høres mer normalt ut med 160, ikke for å fornerme om noen faktisk er 130 her inne på tråden:)

Har vel et latent søthetsbehov som tar overhånd i tide og utide. Og siden trenings- motivasjonen er laber om dagen kommer jeg fort inn i en kjedelig vond sirkel:(

Jeg holder en knapp på VÅREN!

Førskolelæreren kom med påskeliljer i dag, gleder meg til de spretter ut:)

Skrevet

Gleder meg til påskeliljer og tulipaner begynner å sprette. Må vel få frem noen inne før vi kan forvente å se dem ute. Ser virkelig frem til våren ja *S* Sola som varmer, snøen som smelter, sildrende bekker og små hestehov som titter frem. Struttende mager og sprudlende jenter. Ja det blir saker det *S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...