så gla' Skrevet 4. februar 2008 #51 Skrevet 4. februar 2008 Hei igjen! Treff i Oslo fredag 11.4 på ettermiddagen høres fint ut :-) ???Håper det klaffer for flere *S* D&G; Hva er det jeg leser....har du bestilt to sett? Hva har du tenkt å gjøre med det andre ;-) He, he..jeg er optimist og bare bestilt ett. Babyklisteret kan du vel begynne med samtidig med EL? Utfra noe jeg leste i en tråd et annet sted, er det i hvert fall ikke farlig. Så Turbo vil ikke gå i supermann drakt. Da får mamma kjøpe seg en også, og gå foran som et godt eksempel *glise* Synes jeg ser deg *S* Men du, Turbo går i samme barnehage som du jobber? Hvis det er karnevall skal vel du også kle deg ut? Hva skal du være da? Karnevall er gøy synes jeg :-) Mortine; Her kan vi ikke ligge på latsia nei ;-) Så lei opplevelse du hadde med vikarlegen. Håper det går bedre på torsdag, og at det er bare gode nyheter *S* Det er nok ikke noen dum idê å ha med sambo. Det er fort gjort å glemme eller blande ting som blir sagt, og ikke minst ting man vil spørre om. Lykke til på torsdag. Får gå tilbake til bøkene her....Snakkes :-)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #52 Skrevet 4. februar 2008 Hi-Hi....godt å høre du er optimist:) jo, jeg bestillte 2 sett m el-tester. for om jeg får de i dag begynner jeg å teste allerede i morgen tidlig:):) fannt jo aldri el-sist vettu, og har som deg: ingen planer om å best flere*GLIIIIS* Full kontroll!! Godt tips om å begynne m klister når jeg har fått el. Hiver innpå e-vitaminer, 2 kapsler til meg og 2 til Helten:) Gjør dere andre noe spes denne pp? Ja, jeg skulle tatt meg strålende ut som spiderman-mum (1.82 høy jeg altså...) Mer som cat-woman jeg da;)hi-hi Men har en morsom lilla parykk som jeg tenker jeg skal ha på meg..... Og ja, Turbo er sammen med meg i denne avdelingen. Vi er foreløbig 5 avdelinger spredt rundt i oslo:) Fredag er vi 3 avd som går sammen og har karnevalfest:) Helten hjem og i posten kom testene:):) så nå er d bare å teste i vei for meg:) fikk du også så glà? Lykke til m skolearbeidet, du imponerer:)
så gla' Skrevet 4. februar 2008 #53 Skrevet 4. februar 2008 Meg fikk også tester i dag *SSS* Får se om jeg tar 1. i morgen. Dag 10. Trenger jo ikke brenne inne med dem, for neste måned trenger jeg dem IKKE. Det er herved lest opp og vedtatt *S* Lykke til i jakta D&G;-) Denne gangen finner du den *S* (skjønt, dere greide det jo likevel da) Lilla parykk blir tøft vet du. Så koselig å kunne jobbe i samme barnehage som Turbo. Jeg arbeidet også i samme barnehage som snuppa gikk i da hun var liten. Helt ukomplisert! Det er noe helt annet å arbeide på samme skole som ens egne barn. Det vil jeg unngå. Når det gjelder prøvingen var jeg inne på tanken på å prøve salvie-te, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe det. Vi får se i morgen. Nå må jeg hente sambo. Ha en fin kveld alle sammen!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 4. februar 2008 #54 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er en ekstremdrikker av te, og sliter litt nå som koffein visstnok er fy-fy-fy å ha i seg (de fleste teer har jo endel koffein). Men jeg kan anbefale rooibos-te, jeg har drukket endel av det i prøveperioden, det er den pyramidetypen fra Lipton, men finnes også i løsvfekt forskjellige smaker. God og sunn, og skal være bra for prøvere og gravide funket for meg he-he Har ikke turt å ta flere tester jeg, he-he, ikm er jo 6 feb, klamrer meg til den ene som var positiv... i morgen flyr vi til USA...spennende noe annet jeg kan anbefale var det kjæresten og jeg gjorde den helgen, vi tok inn på hotell (i den byen vi bor i) hadde med jordbær og champagne, og bare koste oss....var litt på rommet, pyntet oss og spiste en god middag, og fortsatte...he-he Litt mer spennende med en gang man kommer seg ut av de vante omgivelser håper spira mi holder seg på plass, og at dere andre kommer etter i superfart ))
har4barn Skrevet 4. februar 2008 #55 Skrevet 4. februar 2008 God kveld, alle sammen ! Litt fri her, mens ungene ser på barne-tv:) Jeg jobber på samme skole som de to største går på (1. og 3.klasse). helt ukomplisert det også. Mange andre på jobb som også har barn på skolen. Er en stor skole, så jeg har aldri hatt time på samme trinn som ungene en gang. Her en dag kom det et utbrudd fra en klassekamerat av den eldste: "åh, hun er SÅ heldig som har en mamma som jobber på skolen sin!!" Ja, så lenge det varer ,så. Litt vanskeligere på høyere trinn med karakterer, kanskje? Nå nærmer det seg snart tiden for at tanta kanskje kan dukke opp. sist tok det 30 dager for den kom tilbake, og det er på lørdag. Det beste hadde selvfølgelig vært om den ikke hadde kommet pga ny spire, men det nest beste ville være at den kom til "rett" tid. Hørtes koselig ut med hotell-helg! Det kunne jeg også tenke meg!
så gla' Skrevet 5. februar 2008 #56 Skrevet 5. februar 2008 God morgen jenter! Må jo bare en kjapp tur innom og si hei :-) Får håpe tanta kommer til rett tid om det ikke er spire "snart4barn" :-) Har du noen symptomer da? Det er mange som går inn i en spennende uke nå. Håper det blir mange gla-meldinger den neste uka :-) Jeg har brent av en EL-test i dag, men negativ. Er jo bare dag 10, men man vet aldri. Hadde kjempemye mensmurringer igjen sent i går kveld. Ble ikke noe kos på oss da. Kjærsten var trøtt og sovnet tidlig, og jeg følte meg rett og slett ikke bra. Hadde heller ikke hjerte til å vekke han. Håper ikke EL har vært nå altså, da ligger vi dårlig an. Muligheten er til stede, siden syklusen har vært helt nede i 25 dager. Det beste ville vært en positiv test FØR helgen *S* Hvordan er det med deg D&G, har du startet testingen i dag?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #57 Skrevet 5. februar 2008 God morgen til dere. Jeg jobber ikke innen verken skole eller barnehage. Sitter dog i ulike verv (FAU, turn og ballett) og barnas "drøm" er de to gangene i året jeg er med som kioskvakt på arrangement. Toppen av lykke å ha en kioskmor!! :-) Så, barna deres synes nok de er de heldigste av alle som får ha dere med i hverdagen! Mr.Moody var veldig søt her om dagen. Han fant frem kalenderen og tellet seg frem til EL og planla når vi skulle ha sex "hele" tiden. Han håper nok like mye som meg på at vi snart skal lykkes og at det denne gangen skal gå bra. Noe helt annet; Noen som har store eller små planer for vinterferien? Vi skal til Gol på hyttetur og har planer for både langrenn og slalom. Blir spennende, både jeg og Mr har stått myyyye ski i barn og ungdom, mens de stakkars barna aldri har prøvd... Men nå skal de få lov da! Gleder meg virkelig til å slippe de løs. Kanskje det blir et lite barn "made in Gol"?!?!??!! ;-)
Mortine Skrevet 5. februar 2008 #58 Skrevet 5. februar 2008 God formiddag. Jeg jobber som rådgiver og sosiallærer på en ungdomsskole. Mange av mine kollegaer har hatt sine barn her på skolen, men ikke i klassen eller på trinnet. Det går fint det! Datteren min er bare 4, så det er lenge til vi kommer i den situasjonen selv. Tror kanskje at jeg har lyst på en annen jobb da.. Vi har hytte på fjellet og skal dit en tur i vinterferien. Vi liker veldig godt å stå på ski. Vi har nettopp begynnt å stå på slalom med 4 åringen også, hun elsker det (hun sier hun elsker det til det meste for tiden!!). Ellers tenkte vi å ta en Oslotur en dag. Gå på teknisk museum bla. Så søtt av Mr. Moody å holde orden på kalenderen! Jeg opplever også at kjæresten er veldig opptatt av at vi skal lykkes nå og at det skal gå bra. Det er godt, for selv klarer jeg nesten ikke å tenke på annet! Men jeg er som nevnt blitt veldig usikker på syklus og alt sammen.... Godt å få sjekka det på torsdag. Tok forresten en cb test i går for å sjekke at de hormonene var ute av kroppen iallefall- og den var heldigvis negativ. Da føler jeg meg tryggere på at jeg vil få et reelt svar neste gang jeg tester- sjønner? Så gla- jeg har ikke fått med meg hva du studerer? Ha en god dag alle sammen!!
så gla' Skrevet 5. februar 2008 #59 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Kioskmor er nok poppis ja :-) Grunnen til at jeg ikke kan tenke meg å jobbe på samme skole som ungene, er nok noen dårlige minner jeg har fra egen skolegang i barndommen. Husker ei "frøken" som hadde to av sine egne barn på skolen, den ene var hun klassestyrer for. Hun var dårlig likt av noen elever, og ungene hennes fikk virkelig gjennomgå til tider. Fælt å tenke på. Men, nå var dette en veldig liten skole (ca 50 elever), og det er sikkert helt annerledes under litt større forhold, og om en ikke har undervisning på samme trinnet som ens egne. Men, nå er jo ungene mine blitt så store at problemstillingen er uaktuell. Tenk, om en drøy uke så blir eldstemann 18 år. Så søt mann du har Mrs.Moody :-) Godt at disse mennene også tar litt ansvar *S* Ser du har IKM 11. februar, det er jo rett rundt hjørnet. Dersom det ikke er spire allerede, får vi håpe litt kos på Gol i vinterferien gjør susen ;-) Det blir sikkert moro med hele familien i slalombakken. Begge mine er noen racere der, men sambo aldri har stått. Selv kjørte jeg mye i min "ungdom", mens nå holder jeg meg til solveggen i kafeen. Hadde vært moro å prøve igjen da, og har fortsatt både ski og støvler inntakt. Kjøpte nytt utstyr for 10 år siden, så kanskje ikke helt nymotens, men siden det bare ble brukt et par ganger ser det i hvert fall greit ut. De senere årene har det blitt mer langrenn. Kos å pakke sekken med pølser og kakao på termos. Bare så synd at vi må reise et stykke av gårde for å kunne gå på ski. Her har det ikke vært kjørt opp løyper en gang i vinter. Ungene skal på hytta med pappan sin i vinterferien, og sambo og jeg har ingen store planer. Dvs. om alt går etter planen, skal jeg vel bare ta det med ro. IKM er den helgen vinterferien begynner (uke7) *S* og denne gangen vil jeg ha positiv test ;-)
så gla' Skrevet 5. februar 2008 #60 Skrevet 5. februar 2008 Hei Mortine! Jeg tar GLSM gjennom NKS. Det som før het PAPS. Har nettopp startet, og sliter litt med å komme i gang. Det er ikke bare det at det er en del nytt stoff, men også litt gammel kunnskap som må tørkes støv av og friskes opp i. Piaget, Eriksson, Vygotsky osv. Ja, du kjenner jo til dem *S* Savner litt det å kunne diskutere stoff med andre medelever. Litt ensomt med nettstudier. Men, skal nok gå bra det også. Så du jobber i ungdomsskolen som rådgiver og sosiallærer. Høres spennende ut. Du møter vel mange spennende utfordinger der. Lenge til snuppa di kommer dit da. Men, fint å lese at mange har gode erfaringer med det å jobbe ved samme skole som egne barn. Hvem vet, kan jo hende jeg kommer opp i den situasjonen om noen år. Så fint at testen ble negativ. Da er det i hvert fall ingen tvil neste gang du tester positivt *S* Lykke til hos legen i morgen! Synes forresten jeg hører snuppa di som bare "elsker" alt om dagen. De er så herlige i den alderen *S* Hvor i landet kommer du fra? Får du mulighet til å komme på et lite bim-treff i april?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #61 Skrevet 5. februar 2008 Stemmer det... Du er også en av de heldige (ironi) som må ta det veldig med ro i neste svangerskap. Tror du at du må legges inn eller? Eller bare ta det med ro hjemme? Jeg er veldig spent på neste sv.skap. Gruer meg mer enn jeg gleder meg, for jeg vet jeg kommer til å engste meg veldig. Kommer til å bli fulgt opp ved sykehuset hver annen uke og i tillegg sa legen min at vi setter meg opp til henne også slik at jeg får ro og trygghet underveis. Som hun sa; det er større sannsynlighet for at det går bra enn at det ikke går bra.... Så må finne en trygghet i det. Selv om jeg synes det er vanskelig om dagen.... fikk en knekk når vi mistet og er ikke tilbake i jobb enda. :-( Mr.Moody er verdens beste og deiligste mann. (Så du Californication på tv...?) Han trekker dessuten stadig frem sider som jeg trodde var forbeholdt kvinner. Som feks; Vi var ute til lunsj og kikket samtidig i en interiørbutikk. Da mente han at vi manglet boller til å ha salat mm i feks ved taco, så det var absolutt på sin plass å kjøpe et sett med tre boller fra Rosendahl. Skjønner du? I tillegg er han en av de som faktisk ser at du har vært hos frisøren... :-) Solveggen i kafeteriaen høres slettes ikke dårlig ut det heller da!! Tvert om. Snø er morsomt så lenge man er kledd godt. For et par år siden hadde vi så innmari mye med snø her vi bor, så da gikk jeg til innkjøp av sånn snøscooterdress på Byggmakker. Helt nydelig. Skjønner godt at parktanter, skolepersonell og andre som er mye ute trekker på seg disse. Går inn under "Beste 10 kjøp"!! Kanskje vi skulle laget en sånn liste på moro? Beste 10 klesplagg. Tror min liste ville sett sånn ca sånn ut; - Sexy undertøy - Kule, sexy jeans - Pysjamas. (Utrolig digg å gå i.) - Bunaden min!! (Fineste plagget, brukes ved enhver anledning!) - Snøscooterdress / bevernylondress¨ - Strømpebukse i ull når det er kaldt. (Hater å fryse...) - Skinnhansker (Brukes fra slutten av sept til april......) - Støvletter!!! I alle varianter. - Gummistøvler (Blir som en liten unge og plasker ekstra når jeg har på de.....) - Gode strikkejakker... Får iallefall tankene vekk på både EL og PP og IKM og SA og MA og EXU osv osv..... Ikke dårlig det heller!!
så gla' Skrevet 5. februar 2008 #62 Skrevet 5. februar 2008 Så ikke Californication på tv nei, men skjønner ut fra det du skriver at du har en fantastisk mann. Sambo ser ikke om jeg har vært hos frisøren, men det er heller ikke så veldig lett. Har halvlangt krøllete hår, og som regel blir det bare å stusse litt. Men, sambo har masse gode kveliteter. Han er en omsorgsperson til tusen, og kan være kjemperomantisk. Kjøper ikke så ofte blomster eller andre gaver, men er veldig påpasselig at vi får mye kvalitetstid sammen, og at vi koser oss. Det er ikke godt å si hvordan neste svangerskap blir. Siden jeg også har svak livmorhals, ser de ikke bort i fra at det kan bli sengeleie også neste gang. Det vil bli vurdert i uke 12 om jeg skal ha på sånn forsterkning på livmorhalsen. Nå står det helt stille her hva det heter.... Skjønner godt at du tenker på at det kan bli mange bekymringer i neste svangerskap. Det er vel ikke til å unngå når en har opplevd komplikasjoner tidligere. Men, i hvert fall godt å få en tett oppfølging fra sykehuset. Vi får krysse fingre og ben på at neste gang går det godt *S* Beste 10 klesplagg....*gruble* Pysjen vil i hvert fall komme høyt opp, sammen med ullsokker og strikkejakke. Undertøy er også viktig...Vanskelig å si hva som er viktigst, men tror det er pysjen. Ikke særlig sexy, men utrolig deilig. Hi, hi....har kjørt avgårde i pysj flere ganger denne vinteren. Jeg kjører sambo til toget på morgenen, og de dagene jeg har hatt fri, har jeg flere ganger bare trukket i pysjen. Godt vi ikke har blitt stoppet i kontroll, eller fått annet trøbbel med bilen. Det ville nok blitt overskrifter i lokalavisa det ;-) Nei, nå får jeg prøve å lese litt her. Ha en fin dag jenter.
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #63 Skrevet 5. februar 2008 God formiddag damer:) Krise, jeg glemte helt å teste i morges:( Kom ikke på d før etter at kaffen var satt på, og da var jo morrastellet tatt:( Vel, jeg får legge allt klart på badet i kveld. Så glà: tisser du rett på pinnen eller tisser du først i et glass? (unnskyld spørsmålet, men vil prøve å få d til riktig denne gangen) I går var jeg ute og tura m ei venninne på kvelden, d var jammen lenge siden men guuuuuud så deilg! Balsam for både kropp og sjel, men fy så glatt d var..... Skrekkblanda: hvordan går d me deg? leser inne på en annen tråd at du er bekymret siden du har så få symptomer, ikke godt å gå rundt slik. Men om d kan være til trøst, er du helt normal. Både med lite symptomer og bekymringene dine:) Turen var velfin tenker jeg og været flott? Dotten: Hvordan går d med deg? Har du blitt helt frisk etter forkjølelsen? Har du hatt EL? husker ikke i farta når du har IKM..... Jeg har nok samme erfaring som deg så glà, vokste opp i et lite samfunn. Vi var vel rundt 35 elever fra den gangen fordelt på 1-9/10. klasse... Og barna til lærerne fikk automatisk gjennomgå om d var noe lærerne gjorde som ikke fallt oss i smak.......huff. Men forstår at d hele kommer jo an på størrelsen på skole og hvilke aldrestrinn dette er... Jeg synes jeg er veldig heldig som kan være sammen med Turbo også på dagtid. og vi begge har kost oss med d. Men føler vel nå at han er klar for litt større utfordringer om om han kommer inn i stor barnehage, blir d nok trist for meg med helt klart topp for Turbo! Så innmari deillig med en partner som deltar aktivt i "babylaginga" Helten er typisk mann og prøver så godt han kan å henge med m pp, el og ikm verden.......- og er vel sjeleglad for at jeg har funnet dere som jeg kan "lufte " mine tanker og spørsmål med:) Men han er veldig god opp i d hele også: I går når vi skulle legge oss slitne og trøtte (Begge var vel mer klar for soving enn noe annet); spør han forsiktig om vi kan starte "babylaginga" i dag i stedet, men om jeg var ville, stillte han gjerne opp:) Blir d noe studier i dag da så glà? Ja, d er vel litt tidlig at el-testen er positiv, men som du selv sier: men en vet jo aldri:) Ha en fin dag da damer!
så gla' Skrevet 5. februar 2008 #64 Skrevet 5. februar 2008 Og der var du :-) He, he...her har det blitt dårlig med studier i dag. Nå tror jeg faktisk jeg drøyer til i kveld. Har litt småtteri som jeg må ordne nå på dagen også. Like greit å få det unna. Skal reise på apoteket nå og se om dem har salvie-te. Nå husker jeg da ikke hva det skulle være godt for, men det kan jeg finne ut senere. Var det EL tro? Jeg bruker engangsbegere jeg. Ikke noe søl, og kan kastes etterpå :-) Så dumt at du misset testen i dag da D&G, men det er jo bare å helgardere seg da. Du må jo bare sørge for at det blir en "runde" før det blir natta *S* Ikke like greit med denne prøvingen. Det hender jo at en er stup trøtt eller ikke i form. Vi får bare stå på det vi orker, også må vi ikke glemme at det skal være litt kos også. Tenk om vi bare kunne reist avgårde i EL-dagene. Reist på hotel og bare vært kjærster *SSS* Jordbær og champagne sammen med "litt masse" kos, høres ut til å være oppskriften. Håper du får barnehageplass på stor avdeling til Turbo fra høsten av da. Det er nok sant som du sier, at det blir værre for deg enn han. Vi vil jo helst ikke gi slipp på dem *S* Når det bare får gått seg til, vil du sikkert oppleve det som positivt. Går nok bra *S* Jeg erfarte det når jeg arbeidet på samme avdeling som snuppa, at jeg hadde veldig høye forventninger til henne. Hun skulle helst bare være snill, god og flink. Vi hadde veldig godt av forandring da vi "skilte" lag. Snuppa var 5 år da. Det er mange det har vært litt stille på noen dager nå. Håper alt står bra til med alle. "stille før stormen" kanskje ;-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #65 Skrevet 5. februar 2008 ref så gla' sitt innlegg: ".......Vanskelig å si hva som er viktigst, men tror det er pysjen. Ikke særlig sexy, men utrolig deilig. Hi, hi....har kjørt avgårde i pysj flere ganger denne vinteren. Jeg kjører sambo til toget på morgenen, og de dagene jeg har hatt fri, har jeg flere ganger bare trukket i pysjen. " => DET ER JO DA DU SKAL HA DEN SNØSCOOTERDRESSEN!! Hehe. Jeg har kjørt av gårde i min på de værste snø-morgenene jeg. Med pent skjørt, bluse og cardigan under. Helt greit. De ler på jobben men det får så være!! DG; Enig med deg, det er stort å få være sammen med barna når de er små. De blir så alt for fort store. Når du får en liten baby til så kommer lille Turbo til å virke som en stor koloss med never så store som så. :-) Synes Helten høres bra ut jeg!! Helten er dessuten et bra navn. Vi må ha en Helt i livet vårt. Mr.Moody, som da er min Helt, er typisk mann på maaange andre måter han. En ordentlig HandyMan med hormoner og stort temperament, som ikke kan se på tv samtidig som jeg spør om noe og som sjelden husker bursdager til venner og familie.
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #66 Skrevet 5. februar 2008 GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, BLIR SÅ INNNNNNMARI LEI AV AT D JEG SKRIVER PUTSELIG FORSVINNER! Så jeg får prøve igjen: Ja, disse menna..... Hvor traff dere deres? Jeg traff Helten på et utested som het Lille Smuget for litt over 3 år siden...... Hver mnd. den 4. el 5. kommer Helten hjem med blomster (ofte liljer) D var datoen vi traff hverandre:) Synes d er en romantisk gest:) (han har nok lagt d inn på mobilen som mndèns huskelapp....hi-hi Han er nemmelig forferdelig glemsk som menn flest på ting som er uten intresse, mens ting som intresserer han er alltid gjort på et blunk;) Ellers er min 10 på topp: -okay, ja snoscoterdressen er drit-praktisk! -crocs.....kan ikke være foruten:) -dundyna på 220cm -tattooo på øyne og munn.... -rensemelk og dagkrem fra dermalogica -piere robert sine boxer siden vi er inne på undertøy..... -melkeskummeren (kan ikke være foruten kaffelatte) -solbrillene mine - kommer ikke på mer i farta........... Skynder meg å lagre:)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #67 Skrevet 5. februar 2008 Og så kan jeg skrive litt til:) Sa glà: ja, du får oppdatere oss ang salvieteen! Vi setter i gang med prøvinga i kveld:) Dere er jo allerede godt i gang!!! Har engangsbegre, så da prøver jeg d og ser om d funker for meg også Anki72: hvordan går d meg deg? Ser inne på "moden" at du fremdeles spotter litt..... Blir lange dager frem til ul torsdag, men holder en knapp på at allt står bra til! Godt å lese at du mener at allt er bra! Mange lykkeønskninger er sendt!
Grandis-tvillingmamma Skrevet 5. februar 2008 #68 Skrevet 5. februar 2008 Hei jenter! Fikk TR i dag, 1 dag før jeg trodde jeg hadde ikm...jeg regnet med det siden jeg ikke har hatt noen symtomer bortsett fra en del mensmurringer forrige uke. Jeg trodde kanskje det var ett godt tegn da, at egget holdt på å feste seg el no sånt..men den gang ei. Men det som er bra da, er at nå har jeg en syklus på 27 dager og det vil si at jeg er i den samme ruta som før jeg begynte med pillen(for snart 17 år siden!). Ser frem til en ny sjanse i 2 pp. Ønsker dere som venter masse lykke til og gratulere så mye til de som er gravide:-)
Kiss10 Skrevet 5. februar 2008 #69 Skrevet 5. februar 2008 Halloen jenter Så koselig å lese i denne tråden! Hos meg har formen vært ganske dårlig siste uka egentlig. Forkjøla med feber og de siste to dagene har jeg vært småkvalm/uggen vekselvis med stor appetitt og flyr på ofte. hehe - hørest ikke bra ut! Skulle prøve å begynne på vekt-kontroll igjen denne uka. Har fått bort 12 unødvendig kg i 2007 gjennom fornuftig kost og masse trening. Men nå er dessverre 3,5 kg på igjen, og det er på høy tid å ta tak i dette - så jeg ikke går opp alt sammen. Og med tanke på en mulig graviditet nå, er det jo desto viktigere å tenke på hva en putter i munnen. Har 10-15 kg igjen før jeg når såkalt "normal" BMI (25). Men jeg må si at det er litt vanskelig. Særlig nå når jeg er småsjuk, kvalmen og slakk. Har ikke særlig energi så det blir jo ikke noe trening. Planen er å hvile ut nå (har vært hjemme fra jobb i går og i dag), skal på jobb i morra, men har hjemmedag torsdag. Så håper jeg å være igang med trening igjen fra fredag av. Normalt sett går jeg på spinning tre ganger i uka + til fysio 1-2 ganger for annen trening. Håper bare nå at kvalmen og do-flyinga er pga at jeg har blitt gravid hehe er jo lov å ønsketenke litt Vet ikke om det er et tegn med doflying jeg. Vet dere? Planen nå er å prøve å få i meg litt middagmat. Husbonden måtte jobbe overtid stakkars. Han er og på vei til å bli sjuk med halsvondt, tett nese og hodepine, så det passa litt dårlig med ekstrajobbing nå. Får kanskje lage noe godt til han i kveld. Savner han jeg når jeg har vært hjemme i hele dag. Helt tullete - for vi sees jo hver dag Men sånn skal det vel være og får jo bare være takknemlig for det etter 10-11 år sammen. Ha en fortsatt finfin tirsdag folkens !
har4barn Skrevet 5. februar 2008 #70 Skrevet 5. februar 2008 Hei, alle sammen! Kiss10: Så koselig at det er flere her inne som føler at man fortsatt bor sammen med "drømmemannen" etter så mange år. Vi har vært sammen i snart 11 år og gift i nesten 8 år, og jeg savner ham like mye om han er borte en kveld. Vi liker å være sammen, og er ikke blant dem som blir lei av hverandre i feriene:) Koser oss sammen og med de tre flotte barna våre:) Krysser fingrene for at doflyingen din er et tegn på at en spire har slått rot:) Grandis: så kjedelig at tanta kom. forventer ikke noe annet jeg heller i og med at det bare er snart 4 uker siden utskrapning. Nå husker jeg ikke hva dere andre har skrevet. Må sende denne og lese på nytt igjen:) Men, først må jeg på foreldremøte.....
litamora Skrevet 5. februar 2008 #71 Skrevet 5. februar 2008 oioi altså, dere er produktive, jeg skulle jo ta en mental graviditetstest å la være å komme hit, men dere er jo mine nye venner hihi;) Har forresten ikke tid til så mange andre venner heller, etter som jeg sitter å bimmer eller ser fødsler på alle verdens nettsider (prøver å psyke meg opp til min eventuelt kommende, tok lang tid etter den siste før jeg var positiv igjen til å gå gjennom det). Stakkar mannen min tror det holder på å klikke for meg hmm... 10 plagg - som ikke kan være foruten? -joggebuksa, er allergisk mot trange, ubehagelige bukser innenfor hjemmets 4 vegger. -bh, må ha det, bare må ha det, for å si det sånn, puppene blir ikke nice av å amme i 3 år... -boxertruser -ull longs -ullsokker -ullgenser... er ekstremt frysepinn, bmi i underkant av normal -ellers liker jeg klær som kanskje er litt eksklusive eller skiller seg ut, samtidig som h&m er en flittig brukt butikk *gjeesp*... ahh så trøtt, mere jerntilskudd, må ha det... ha en flott kveld jenter
Mortine Skrevet 5. februar 2008 #72 Skrevet 5. februar 2008 Hei igjen! Jeg har ikke vært sammen med "drømmemannen" min så lenge som dere har vært sammen med deres, vi har vært sammen i bare 2 år faktisk. Snuppelura på 4 hadde jeg "fra før" som det heter. Han har tatt oss med storm, og vi har blitt en sammensveiset familie- som håper på utvidelse! Føler at vi har vært veldig heldige når det ble full klaff med datteren min og kjæresten min når jeg først skulle finne meg en ny mann. Hun utbryter stadig at "jeg elsker deg!" til han. Kiss 10: doflying har iallefall vært et tidlig tegn hos meg!! Så gla': Du lurte på hvor jeg bor- Jeg bor ca 8 mil vest for Oslo. I Buskerud. Du da? Her er forresten min liste over "nødvendige" ting: -Behagelig undertøy (mykt, men pent!) -Ulltøfler med såle -Skrubb og bodylotion - Kaffemaskin og melkeskummer -Dundyne - Skjerf i alle varianter og farger - Kjoler....(helt håpløs her..kommer stadig hjem med en ny) Ha det bra så lenge.
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #73 Skrevet 6. februar 2008 god morgen:) noen som er på nett? Da har jeg fått testet m el-test, og den var som forventet negativ:) Har du testet i dag så glà? Ble d salvie-kjøp i går? Hvordan funker den? Var den god? Her er d grått og trist ute i dag, men fremdeles sne. I går var Turbo kliss våt etter å ha vært ute i 2 timer, mamman like så Ang ski-gåing: jeg sprang på ski(langrenn) fra sneen kom til den dro frem til jeg var 16 år og måtte flytte hjemmefra pga skolegang... Fikk da helt andre intresser og har ikke stått siden:( Men får vel invistere i et par ski til nesteår når Turbo skal begynne... Gøy å leste 10 på topp listene. Flere ting som er gjengangere:) Kiss10: har du testet?????????????????????????????
så gla' Skrevet 6. februar 2008 #74 Skrevet 6. februar 2008 Hei! I dag turte jeg rett og slett ikke skru på pc'n da jeg sto opp. Jeg blir jo så hekta her inne, og i går fikk jeg ikke lest noe særlig i det hele tatt. Men, nå startet jeg fra morgenen av i dag, og har gjort det jeg skal i dag. Men, sto tidlig opp og er dødstrøtt nå. Skal legge meg og slappe av en time, før jeg skal til øre- nese- halsspesialist. Må jo få orden på dissa øra :-) Ikke no positiv EL-test her heller. Og bra er det, for i går ble det ikke noe prøving. Var trøtt og ville bare sove. Salvie-teen hadde de ikke, så jeg har ikke kommet noe lenger i der. Skal stikke innom helsekosten og sjekke senere. Jeg bor i Vestfold Mortine. Nærmere bestemt Holmestrand. Håper du også greier å karre deg inn til treff i april da *S* Sambo og jeg traff hverandre på fest første gang for 5 år siden. Da ble det bare litt klining *flire* Så gikk det to år før vi møttes igjen, også det etter fest. Så for 2.5 år siden pakket jeg snippesken og flytta til Vestfold. Jeg er opprinnelig fra Ullensaker (nord for Oslo) Har funnet meg godt til rette her nede, men så var ikke stedet ukjent fra før. Hadde familie her. Var jo dem jeg besøkte da jeg dumpet borti kjærsten min. Ellers må jeg bare si det at jeg er like forelsket i han nå, som for tre år siden. Savner han når han er på jobb, og gleder meg til han kommer hjem. På valentine day må jeg selvfølgelig finne på noe ekstra koselig. Hva gjør dere ut av denne dagen da jenter?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. februar 2008 #75 Skrevet 6. februar 2008 Hei hei! Jeg har prøvd å lese gjennom tråden(e) for å oppdatere meg litt Tror ikke jeg husker halvparten, dere er jammen skravlete *S* Her er det masse snø, synes iallefall jeg som egentlig er vestlandsjente. Og det snør enda. I går skulle jeg på linsekontroll og var som vanlig ikke ute av dørene før jeg måtte. Og fant bilen frosset inne i garasjen. Den hersens døra hadde frosset fast, IGJEN! Så da var det frem med kredittkort og nr til taxi. Kan ikke si jeg er så mildt stemt når det gjelder østlandet nå vinterstid. Da kommer vestlandsjenta frem i meg Ellers hadde vi det supert i Budapest, herlig hotell og deilig spa. Gravide fikk dessverre ikke ta så mange behandlinger, men jeg badet i thermal badet og fikk manikyr og nakke/hode-massasje. *Mmm* Mannen i huset fikk seg Thai-massasje og ble fullstendig frelst. Nå jogger han hver kveld og jeg sitter igjen som et spørsmålstegn...hva har skjedd? Nå skal jeg straks på jobb. På Øre-nese-hals, kanskje i sees Så gla' *hehe* Må bare henge opp litt klær først. Ha en fin dag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå