så gla' Skrevet 2. februar 2008 #26 Skrevet 2. februar 2008 grandis:IKM 6.feb snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb? Mortine; IKM 9/10. febr Mrs. Moody; IKM 11. febr Dotten: IKM ca 15/16.feb. Nja..Skeptisk; IKM 15. febr Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr. Snowflake: IKM 22/23.feb så glà:ca 24.feb Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan. Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars nr3hososs; IKM 25.feb D&G; tja IKM mellom 25-29.feb Gravide; Skrekkblanda fryd; termin ? Anki72; termin? Vil-ha nr2-snart:) Termin?
så gla' Skrevet 2. februar 2008 #27 Skrevet 2. februar 2008 God morgen jenter! Så utrolig koselig å få en positiv test her inne igjen :-) Nå håper jeg vi snart får koselige hilsninger fra Anki også. Det blir utrolig spennende fremover med alle som har IKM som nærmer seg, og det vil vi jo alle få etter hvert :-)) Kiss 10; Det er vel vanlig med mens 14 dager etter EL, men mener å ha lest at det også kan være 12-16 dager. Hvis du tester med sånne billigstrimler vil jeg anbefale deg å prøve clear blue sine. De er litt dyrere, men du slipper å tolke. Ved å teste med dem et par pp, får du en bedre pekepinn på når EL er. Jeg testet med billigstrimler i mange pp, og kunne ikke skjønne at jeg ikke fant EL. Da jeg kjøpte cb, var det ingen tvil :-) De koster 199 kr pr sett om du handler på nettet. Kan kjøpes inne på billigtest. D&G; Har du tatt noen ny test ennå? Den er sikkert negativ. Det er jo sånn at jo tidligere en mister, jo raskere synker hcg. Jeg er sikker på at dere er klare for ny prøving ja :-) Vi snakket jo om å få til et treff i april, og det håper jeg vi får til. Prøve å finne et koseligere sted en fiasko da. Ikke akkurat det hyggeligste stedet. Vel, ikke det at det er ukoselig, men det er liksom et sånt sted en bare stikker innom, leser avis og tar en pils. Og når vi skal treffes blir det helt sikkert ikke over en øl nei :-)) Til dere nye; Vi har planer om å møtes i Oslo en dag, den første uka i april. Vi har ikke bestemt hvilken dag ennå, men det kommer. Nå er det jo flere som ikke bor i Oslo, men kanskje du ikke bor lenger unna enn at en tur til Oslo går greit. Jeg bor selv 7-8 mil utenfor, men det skal gå bra. Kanskje det blir et treff for damene der nord etter hvert også? Det begynner da å bli et par tre i Trondheimsområdet eller? Nå er det en uke igjen til EL på meg, og jeg begynner å bli litt i tvil om hva jeg skal gjøre....Dvs. vi har bestillt oss tur til England rett etter EL. Skal være der 5 dager. Det blir fotballkamp og pub vet dere. Jeg har ikke veldig lyst til å legge bånd på meg. Jeg har lyst til å være med på pub til pub runden. Det er jo så tidlig i pp, at det neppe kan skade med litt moro? I jula i fjor var vi på den samme turen, bare i 7 dager. Da var jeg gravid, og det er ikke akkurat det samme å dra på sånn tur da. Nei, jeg må tenke litt i gjennom om vi skal legge prøvingen på is, eller i hvert fall bare se hva som skjer. Vi kommer hjem fra turen en hel uke før IKM. Litt rådvill her.... Trenger jo ikke drikke meg dritings...huff blir fyllesyk bare av tanken. Nei, det gjør jeg nok ikke uansett. Men noen pils, kanskje flere av dagene.... Jeg greier ikke en gang å planlegge eller bestille noen ferie til sommeren jeg. Vet det at når jeg blir gravid igjen, blir det å ta det med ro hele veien. Ikke takler jeg varmen noe særlig heller. Nei, det blir nok bare småturer til sommeren. Hvis jeg fortsatt ikke er prøver da. Da går det nok greit å klemme inn en ferie mellom pp. Nei, jeg vet at flere vil være uenige med meg nå, men jeg tror jeg vil leve som "normalt" frem til en positiv test. Hvem vet hvor lenge vi skal være prøvere. Vi prøver som vanlig (tror jeg), også reiser vi på tur :-) Det går nok helst bra *S* He, he...takk for at dere gidder å være dagboka mi :-) Ha en fin lørdag
kropp Skrevet 2. februar 2008 #28 Skrevet 2. februar 2008 grandis:IKM 6.feb snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb? Mortine; IKM 9/10. febr Mrs. Moody; IKM 11. febr Dotten: IKM ca 15/16.feb. Nja..Skeptisk; IKM 15. febr Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr. Snowflake: IKM 22/23.feb så glà:ca 24.feb Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan. Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars nr3hososs; IKM 25.feb D&G; tja IKM mellom 25-29.feb Kropp: ikm 23.februar:-) Gravide; Skrekkblanda fryd; termin ? Anki72; termin? Da skriver jeg meg på her:-) Er 31 og har 2 barn og ønsker oss nr3 NÅ!!!! Vil-ha nr2-snart:) Termin?
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #29 Skrevet 2. februar 2008 grandis:IKM 6.feb snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb? Mortine; IKM 9/10. febr Mrs. Moody; IKM 11. febr Dotten: IKM ca 15/16.feb. Nja..Skeptisk; IKM 15. febr Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr. Snowflake: IKM 22/23.feb så glà:ca 24.feb Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan. Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars nr3hososs; IKM 25.feb D&G; tja IKM mellom 25-29.feb Gravide; Skrekkblanda fryd; termin ? Anki72; termin? Vil-ha nr2-snart:) Termin 18.okt God morgen damer:) ÅÅÅÅÅÅHHHH, GRATULERE Vil-snart...... fikk tårer i øynene når jag leste innlegget ditt! Denne gangen SKAL d gå bra!!!! Er d førnøyelsestur el jobb turen er? Du har kansje bare lyst til å være hjemme nå? så glà: jeg synes virkelig at du skal kose deg på londonturen! La prøving være prøving og ta d som d kommer! Vi lever bare èn gang, hva morradagen bringer vet vi jo ikke noe om.... Tror også at du og kjæresten din bare har godt av en orntli kjærestetur:)*misunne* Du skal se at d er en slik tur som skal til;) hi-hi Når vi ble gravid m Turbo, var vi på ferie i spania i 3 uker. Vi koste oss m vin, pils og jeg røyka vel 20 om dagen. Nyforelska og allt d som hører med! Husker jeg også tok vanndrivende tabl og stack III (for å øke energiforbruket og stagge sulthetsfølelsen) Vi koste oss hele ferien, tenkte ikke så mye over om at vi kunne bli gravid, selv om vi ikke brukte prev..... Fannt ut uka etter hjemkomsten at vi var gravide, nesten 8 uker på vei. Du kan tro jeg var svart av dårlig samvittighet... Hadde heldigvis ei kjempeflott jordmor som jeg "lettet" meg til og hun så at dette skulle gå helt fint. Og d at jeg hadde så dårlig samvittighet tok hun som et godt tegn om at røyk, diett-piller og alkohol var et tilbakelagt kapittel! og d var d faktisk:) rørte ikke noe av delene resten av svangerskapet og vi har en høyst normal, frisk og fantastisk gutt på snart 2 år! D rare er jo nå når vi ønsker nr 2 og tar alle forhåndsregler, da går d "galt". Så kos dere på tur dere:) Enig om at Fiasko kansje ikke er noe ideellt sted. Hva med TGI (friday`s) på aker brygge el karl johan? Andre forslag mottas m takk også Jeg testet i morges, negativ, så da er d bare å kjøre på. Underlig, så å si ferdig m blødningene også.... Her sner d i dag, kommet masse i natt også....tiddeli bom:)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #30 Skrevet 2. februar 2008 Oi....glemte å legge til at jeg var innom "gravid i moden alder" i går og leste at allt stod bra til med anki72 . d var bare en liten blødning og legen mente at d ikke var noe å bekymre seg over:)
så gla' Skrevet 2. februar 2008 #31 Skrevet 2. februar 2008 God morgen D&G! Så deilig med negativ test i dag og. Da er det bare å kjøre på. Kjenner jeg deg rett, blir vel det med en gang TR har reist. Denne gangen maner vi henne til "langt-vekk-i-stan" *SSS* Tanta mi har heldigvis reist nå. Høygiret legges inn på torsdag, men ser ikke bort i fra litt kos før det *flire* Vi har jo ungefri denne helgen. Du er nok ikke den første som har sitti med dårlig samvittighet i en sånn situasjon D&G, og sikkert ikke den siste. Jeg synes du er så utrolig flink som har greid å slutte helt med røykinga jeg. Du er flink som ikke har begynt igjen. Det er så fort gjort når en opplever sånne ting som du har gjort. Flink jente, er du *klemme* Det blir nok å ta tingene som de kommer her ja. Da jeg skulle ha de to første, som ikke var planlagte, tok det litt tid før jeg skjønte at jeg var gravid. Jeg var jo 21 år da jeg ble på vei med førstemann, og det ble sikkert både en og to fester før jeg fant det ut. Har aldri rørt en dråpe etter at jeg har funnet ut at jeg har vært gravid da. Bare så det er sagt *S* Og nå inntar jeg bare alkohol i moderate mengder. Nei, dette skal nok gå bra. TGI/friday's er sikkert bra! Har aldri vært der før (tror jeg), men Aker Brygge er jo et koselig område uansett. Ja, det er jo Karl Johann og det da *S* Gleder meg. Lurer på hvor mange av oss som er blitt gravide til det jeg... Hi, hi...så morsomt det skal bli å få noen andre navn og ansikter til nickene. Håper mange vil bli med *S* Kanskje vi kan ta et lite opprop for hvem som kan tenke seg et treff i april? Velkommen til deg kropp. Vet du når du har IKM så kan vi legge deg til lista ;-)
så gla' Skrevet 2. februar 2008 #32 Skrevet 2. februar 2008 Så bra at alt sto bra til med Anki. Var inne på 1. tr og kikket etter henne jeg, men det er på gravid-moden-alder hun gjemmer seg altså *S* Nå kan det hende det blir litt stille fra meg utover dagen. Jeg får liksom ikke til å sitte ved pc'n og kose meg med innleggene når sambo "henger" rundt. Hi, hi...Han vet jo om disse sidene, det er ikke det, men jeg synes bare det blir så vanskelig og sette meg til å skrive. Smugleser litt innimellom da *S* Kommer sterkere tilbake i morgen tidlig. Blir det forresten IKEA tur i dag D&G? Koselig å gå der og kikke og handle. Så mye fint på et sted *S* Ha en deilig lørdag jenter!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #33 Skrevet 2. februar 2008 grandis:IKM 6.feb snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb? Mortine; IKM 9/10. febr Mrs. Moody; IKM 11. febr Dotten: IKM ca 15/16.feb. Nja..Skeptisk; IKM 15. febr Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr. Snowflake: IKM 22/23.feb så glà:ca 24.feb Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan. Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars nr3hososs; IKM 25.feb D&G; tja IKM mellom 25-29.feb Kropp: ikm 23.februar:-) Gravide; Skrekkblanda fryd; termin ? Anki72; termin? Vil-ha nr2-snart; termin 18.okt Da har jeg korrigert lista:) håper jeg har gjort d riktig! OSLOTREFF 1 UKA I APRIL:(kommer tilbake på tid og sted) DOLCE&GABBANA-the one
så gla' Skrevet 2. februar 2008 #34 Skrevet 2. februar 2008 grandis:IKM 6.feb snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb? Mortine; IKM 9/10. febr Mrs. Moody; IKM 11. febr Dotten: IKM ca 15/16.feb. Nja..Skeptisk; IKM 15. febr Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr. Snowflake: IKM 22/23.feb så glà:ca 24.feb Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan. Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars nr3hososs; IKM 25.feb D&G; tja IKM mellom 25-29.feb Kropp: ikm 23.februar:-) Gravide; Skrekkblanda fryd; termin ? Anki72; termin? Vil-ha nr2-snart; termin 18.okt Da har jeg korrigert lista:) håper jeg har gjort d riktig! OSLOTREFF 1 UKA I APRIL:(kommer tilbake på tid og sted) DOLCE&GABBANA-the one så gla'
har4barn Skrevet 2. februar 2008 #35 Skrevet 2. februar 2008 Vil-ha nr2 snart: GRATULERERER!!!!!!!! Nå kan du bare kose deg. Håper du får en super 9-mndperiode!!!!1 Håper flere kommer etter snart:) Her har ungene kommet seg vel i seng etter en lang ute-dag i akebakken i flott solskinn!! Herlig! Blir vel en tur i morgen også, tenker jeg! Ha en fin kveld, alle sammen!
litamora Skrevet 2. februar 2008 #36 Skrevet 2. februar 2008 wow! aå hyggelig med masse aktivitet her inne:) har vært litt "off" de siste dagene, hektisk på jobb, pakke-og-flytte-helvette... beklager språkbruk altså. Og i natt våkna jeg av oppkastlyder ca 3 cm unna øret mitt, der lå min skjønne 2 år gamle datter og spydde full hele senga før vi rakk å sukke for oss, enda vi var oppe i løpet av et brøkdels sekund da vi skjønte tegninga. men... gratulerer til nygraverte;....åhh, husker ikke nick, men du vet hvem du er koselig! var det 1. forsøk? Alle sammen, ser at billig eggløsningstester ikke regnes for å være helt beregnelige, gjelder det samme for billig graviditetstestene også? Er så mentalt gravid; ømme stikkende pupper, stikker i underlivet, sliten...men tester bare negativt... tror jeg holder på å bli helt skrullete altså. Kanskje jeg må ta en liten pause fra å tenke på det? Dersom jeg forsvinner noen dager herfra, så har jeg trolig en mental break - en slas mental graviditetstest.. hihi:) God helg til dere alle *klemme*
Kiss10 Skrevet 2. februar 2008 #37 Skrevet 2. februar 2008 Titter alltid innom her når jeg absolutt egentlig skulle vært i seng...! hihi Og smugleser på denne koselig tråden, så da tenkte jeg at jeg kan jo bidra litt også. Håper som tidligere nevnt her inne, at jeg har hatt EL den siste uka og at vi har truffet blink med våre forsøk. I dag har jeg har rart vondt/småkrampe og stikninger nede i magen og litt utover mot høyre side. Sikker innbildning og sikkert helt normalt, men nå kjenner jeg skikkelig etter vet dere Så mitt positive jeg tenker at enten er det noe som foregår der nede, eller så er det EL på gang i dag. Vi hadde sex seinest i går, så det kan jo absolutt passe bra. Men så var det jo de EL-testene da som ikke slo ut. Nå har jeg forresten bestilt meg CB digital, så skal jeg heller ta de neste pp dersom det blir nødvendig Har en god-god følelse denne pp. Oktober-baby er vel perfekt, ikke sant?! Men, hadde god-følelse i oktober og, og da ble det ikke noe, så vi får se. Nå er jeg bare så fornøyd for at vi har fått inn noen tusen små svømmere denne pp - så er det hvertfall et visst håp. Har en treåring på helgebesøk og det er bare sååååå koselig. Herlig energi av unger! Han er en veldig blid og god gutt, så det byr ikke på noen vanskeligheter å ha han her da. Heldige sånn sett (vi er avlastningsheim for han 2.hver helg). I dag har vi fått snø her vi bor, og det var stor stas for alle! Var ute og bygde snøborg og akte i timesvis. Så alle hadde knallrøde rosekinn og var kjempetrøtte i seks-tida Halv sju klarte han ikke mere stakkars og ba pent om å få lov til å legge seg. Herlig :) Så jeg tipper han har en tidlig-plan i morra.....og det er jeg som skal opp, så da bør jeg absolutt finne loppekassa med det samme. Gratlerer så mye - du som har fått klaff i dag tidlig !!! Håper du koser deg på ferieturen din Nattinatt folkens
*anki * Skrevet 2. februar 2008 #38 Skrevet 2. februar 2008 Heisan igjen alle "venner"!!! Ser det har blitt ny tråd. Fikk mannen min hjem på fredag etter 12 dager borte, så da har jeg ikke kunnet sittet så mye på BIM. No sover han og jeg har helt abstinenser... Blir jo helt avhengig av dette. Har ikke vært inne å lest siden fredag på dagen... 1 1/2 døgn det!!! Jeg hadde meg en dupp på sofa`n tidligere i kveld. Det er vel derfor jeg er våken enda... Siste oppdatering fra meg: Var hos legen på fredag og han sykmeldte meg og sa jeg måtte ta det HELT MED RO... Ikke lett med to barn og selvstendig næringsdrivende. Ikke er jeg noe dårlig heller. Men det var ikke gøy å begynne å blø. Det gikk over utover dagen på torsdagen. Idag har jeg hatt litt igjen, men så lenge det ikke gjør vondt tar jeg det som tegn på at det ikke er SA i allefall. Legen min ville prøve å ordne UL neste uke. Da vil jeg kunne få se hjertet tydelig dersom det er noe liv der. Er 6+0 idag (lørdag). Har faktisk en mye bedre følelse denne gangen enn sist jeg var gravid. Da følte jeg noe var galt ganske lenge. Trodde jeg skulle bli sprø... Men mistet (MA) uke 12. Hadde dødd ca uke 7/8. Det var kjedelig men kom ikke som noe veldig sjokk. ...jeg krysser altså fingrene og håper og tror at spiren min fortsatt lever...i allefall til det motsatte er bevist. I så fall vil jeg ha termin ca 29.september -08 Gratulerer så mye med den positive testen (husker ikke nicket ditt i farta) ...venter-2.... Det er så fantastisk... Håper alle her inne får i seg masse babystøv og tester positivt en etter en til IKM. Jeg er endel inne på gravid, moden alder og håper mange av dere kommer etter dit. Jeg titter innom her titt og stadig, og vil nok skrive litt oppdateringer etter hvert. Dumt jeg bor på sunnmøre. Et treff hadde vært helt supert. Skal til oslo under moteuken. Skal på messe å ta ut skolestart- og høst-kollekjon. Driver med barneklær så jeg ser mye flotte babyklær og nydelige babyer hver dag...!!! Litt rart å ha en spire i magen og lure på hvem andre jeg kanskje vet om her hjemme som også går og bærer på en hemmelighet...? For ikke å snakke om når jeg skal ta ut høstens babykollekjon og vite at min baby kanskje skal få seg det og det... HIHIHIHIHi... Merkelig følelse. No har det blitt grøsselig sent... Jeg får luske meg inn i senga. Natta alle sammen!!! Vi hørs...
*anki * Skrevet 2. februar 2008 #39 Skrevet 2. februar 2008 .........det var GRATULERE til................. vil-ha-nr2-snart:) ...SÅ GLA PÅ DINE VEGNE og GOD TUR!!!!!!!!
har4barn Skrevet 3. februar 2008 #40 Skrevet 3. februar 2008 Hei, igjen! Da kan jeg inn her en tur igjen. Mannen koser seg med sport, og ungene leker. Er -10 grader her i dag, så vi venter litt med å gå ut til sola varmer litt mer. anki72: Krysser fingrene for at alt ser bra ut på ul. Så morsomt å handle inn barneklær! Det har jeg også hatt lyst til mange ganger, men det ble ikke den veien i livet på meg. Liker å se i butikkene,da! Driver du en kjedebutikk, eller en helt egen? Lykke til! Ellers så er det ingen symptomer på noe som helst her i gården. Tror ikke på noen graviditet allerede uansett, så jeg håper at tanta kommer til neste helg, for da kan det bety at kroppen er godt i gang igjen. Litamor: Så kjedelig å ikke få positiv test, da! Å ikke tenke på det er lettere sagt enn gjort. Som regel er vel det det første man tenker på om morgenen, og det siste man tenker på om kvelden - i tillegg til MANGE ganger i løpet av dagen. . Man blir egentlig utmattet av det, og tiden går så sakte. Hvordan går det med flyttinga? Har dere tatt over det nye huset, eller bor dere fortsatt i "rotet" i det gamle? Så koselig det høres ut med treff for dere oslo-jenter, da! Vi er ikke så mange her i trøndelag enda. Skal sørover i påska, vi da. Blir vel noe utenfor Drammen, men mesteparten på hytta på Norefjell. Det blir herlig! Ha en fin søndag alle sammen , og samle overskudd til en ny uke!!
*anki * Skrevet 3. februar 2008 #41 Skrevet 3. februar 2008 Da har jeg kopiert lista jeg også... Kanskje vi kunne skrive på alderen vår også??? Ikke så nøye, men litt artig. Skriver i allefall opp min på lista så kan andre føye det til om de vil... - grandis: IKM 6.feb - snart4barn? pr.igj:utskr.10.jan, så ikm ca 9.feb - Mortne; IKM 9/10 feb - Mrs.Moody:ikm 11.feb - Dotten: ikm ca 15/16 feb - Kiss10; EL i disse dg. IKM ca 14.feb - Snowflake: IKM 22/23feb - så glà: ca 24.feb - Litamora: testet neg. på grav. toleggl.test, litt usikker på resultat egentlig...? og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan - Ca.lykkelig: ikm mndskifte feb/mars - nr3hososs:Ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23 feb:-) Gravide: - skrekkblanda fryd, term??? - anki72, termin 29.sept; 36 år fra sunnmøre - Vil-ha nr2-snart, term. 18.okt.
Veslesnuppa Skrevet 3. februar 2008 #42 Skrevet 3. februar 2008 Hei på dere:) Håper det er OK om jeg blir med her? Har prøvd på en liten attpåklatt i ca ett år nå,men har ikke hatt EL:( Tar kur etter kur....Håper så inderlig at det skal klaffe denne måneden.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 3. februar 2008 #43 Skrevet 3. februar 2008 TUSEN TAKK for alle gratulasjonene og lykkeønskningene sender masse gravid-smitte-klemmer i retur til dere ;D -og oppdaterer listen med min alder. Er 36 nå, fyller 37 til høsten. grandis: IKM 6.feb - snart4barn? pr.igj:utskr.10.jan, så ikm ca 9.feb - Mortne; IKM 9/10 feb - Mrs.Moody:ikm 11.feb - Dotten: ikm ca 15/16 feb - Kiss10; EL i disse dg. IKM ca 14.feb - Snowflake: IKM 22/23feb - så glà: ca 24.feb - Litamora: testet neg. på grav. toleggl.test, litt usikker på resultat egentlig...? og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan - Ca.lykkelig: ikm mndskifte feb/mars - nr3hososs:Ikm mellom 25-29 feb - Kropp: ikm 23 feb:-) Gravide: - skrekkblanda fryd, term??? - anki72, termin 29.sept; 36 år fra sunnmøre - Vil-ha nr2-snart, term. 18 okt. 36 år, Bergen
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #44 Skrevet 3. februar 2008 Hei alle sammen. Ikke like flink til å skrive her inne som mange av dere men her kommer iallefall et lite innlegg. Koselig å høre om alle dere som er blitt gravide!! Gratulerer så mye!! TIl oss andre; vi får nyte "forsøkene" og vente i spenning på resultater. Jeg gleder meg iallefall til neste EL, da er vi liksom ordentlig i gang vi også. Denne mnd har vi hatt så mye oppfølging hos lege og sykehus i etterkant av alt styret rundt senaborten / tidligfødselen om du vil, samt et lite "påbud" om kondom til vi fikk se at livmor var i orden igjen, at jeg tenker ikke på januar som en prøvemnd. Selv om..., jeg mener, kondom..... ?!?!? Skjønner eller? Vi var pliktoppfyllende med en gang vi fikk lov til å ha sex igjen og til det ikke lenger var vondt, men så har de vel blitt liggende. Sorry details jenter!! Er bare litt glad for at vi endelig er klare og enige om at vi prøver alt vi kan. Så får vi se... Forrige gikk på 2pp og tror det var sånn med de tre første også jeg. Håper og tror og gleder meg veeeldig. Til deg litamor; jeg hadde en venninne som følte seg gravid, mens uteble og hun testet igjen og igjen. Bare negative svar. Gikk til slutt til legen, men fikk negativt svar der også. Tror hun først testet positivt rundt uke 10 el 11 jeg. :-) Så, ikke gi opp håpet!! Føler med deg med den oppkasthistorien ja!! Vi har hatt våre på madrass oå badet vi under de værste rundene. Har stort bad så ikke noe problem der. Bedre med kort vei til do enn at de prøver seg på bøtte alene er vår erfaring. Vedr Oslotreff 1 uka i april DG og sågla' så håper jeg ikke jeg kan komme!! For hvis jeg er gravid så skal jeg ta det veldig med ro nemlig... ;-) Hvis jeg ikke er gravid så tror jeg sannelig jeg skal stikke en tur inn og bli kjent med dere!! Fortsatt fin søndag!! Vi skal til besteforeldre på fastelavensboller!! nam nam.
litamora Skrevet 3. februar 2008 #45 Skrevet 3. februar 2008 Takk mrs moody nei, jeg var litt treig til å få positiv test sist også, så kan jo være. Kroppen min er bare litt treig helt enkelt. Vil bli 4 (? tror det var du, men litt dårlig husk) - bor i flytterot i gammelhuset... men om 1 uke er vi inne i vårt splitter nye hus, gleder med vanvittig :) Hadde vært deilig med stor mage i sommer og et lite høstbarn, så kunne mor være hjemme å koser seg med lille *håpehåpe* Har vaska og pakke innimellom spytørking i hele helga, og er sånn passe sliten nå, og nå kom mannen min med pizza og brus til meg, yammi, blir pizza og film nå, må roe litt ned. Ha en fortreffelig søndagskveld jenter, og flott uke ang. oslotreff - hadde vært kjempehyggelig, har planer om å reise ned på besøk til ei venninne, og kan jo legge det til trefftidspunkt, hvis det er ei helg, vel å merke. Hadde jo vært hyggelig å møttes in real life
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. februar 2008 #46 Skrevet 3. februar 2008 grandis:IKM 6.feb snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb? Mortine; IKM 9/10. febr Mrs. Moody; IKM 11. febr Dotten: IKM ca 15/16.feb. Nja..Skeptisk; IKM 15. febr Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 14. febr. Snowflake: IKM 22/23.feb så glà:ca 24.feb Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan. Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars nr3hososs; IKM 25.feb D&G; tja IKM mellom 25-29.feb Kropp: ikm 23.februar:-) Gravide; Skrekkblanda fryd; termin 8.sept Anki72; termin? Vil-ha nr2-snart; termin 18.okt Vel hjemme igjen og trøtt som en strømpe. Skal prøve å få oppdatert meg i morgen eller en av dagene Fortsatt god søndag til dere
Mortine Skrevet 3. februar 2008 #47 Skrevet 3. februar 2008 Hei igjen! Gratulerer til deg som har testa positivt!!!! Da er vi tilbake fra kosetur til Kiel i stormen!! Det var en fin tur. Det var veeldig mye og store bølger til tider, men det gikk så fint så! Nå lurer jeg fælt på om det er tr som har kommet. Menssmerter innimellom idag og litt blødning. Da tok jeg i tilfelle feil da jeg trodde at jeg hadde el. forrige helg. Håper at det er tr og ikke noen andre komplikasjoner.. Hvis det er tr må vel det bety at kroppen er i rute etter svangerskapsavbruddet? Uff, man blir så opphengt i å tenke på dette!! Det var ei her på tråden som spurte om vi hadde fått noen restriksjoner på når vi kunne begynne å prøve igjen. Vi kunne bare begynne igjen etter at blødningene hadde gitt seg,sa gyn. Men så gikk det en uke hvor alt var normalt og vi levde som vanlig (det var da jeg trodde at jeg hadde el)-også har det vært litt blødninger igjen.. hmm.. I kveld har jeg gått på ski!! Veldig deilig. Det var helt nydelig i skogen. Ha en fortsatt fin kveld jenter!!
så gla' Skrevet 4. februar 2008 #48 Skrevet 4. februar 2008 God formiddag jenter. Håper alle har hatt ei fin helg. Jeg hadde glemt at min bror hadde gebursdag på lørdag, helt til vi fikk en liten påminnelse om middag og hele pakka...kunne jeg bare skyldt på ammetåka *flire* Vel, det ble en koselig feiring med deilig mat og godt drikke. Mortine; Krysser fingrene for at syklusen er i rute :-) Men, det kan ikke være festeblødning??? Eller har dere ikke begynt prøvingen igjen. Husker ikke hvordan det var... Så fint at båtturen ble bra, til tross for litt bølger. Tenkte på deg da det blåste som værst her. Litamora; Krysser fingrene for at det snart blir positiv test ++++++++ Jeg husker ikke om det var deg som spurte om GT fra billigtester, men tror de skal være bra. Ikke som EL-testene deres. D&G; Hvordan går det? Ble det tur til IKEA i helgen? Ang. treff i Oslo i april så er det ikke bestemt noen dato/dag. Men, kan sikkert legges til helgen :-) Hyggelig om mange kan komme, med eller uten mage. Hva med søndag i uke 15? Det skulle bli den 13. det. Eller er søndag dumt? Ellers så venter jeg på postmannen og EL-testene. Har ikke tenkt å begynne å ta dem før onsdag da....tror ikke det har noen hensikt. Da er jeg på dag 11. Jeg hadde forresten ganske vonde murringer på lørdag (dag 7), og synes det var litt rart. Bruker ikke ha det utenom EL og TR, og det var da alt for tidlig med EL. Nei, ikke godt å si hva det var. Tok likevel ingen sjanser, og sambo måtte til pers utpå kvelden. Hi, hi...Vi overnattet hos brodern og skulle egentlig sove på stua, men med noen hviskende ord i øret til min svigerinne, endte vi opp med eget rom :-) Tror ikke jeg tør annet enn å gå for annen hver dag metoden jeg. Vel, nå får jeg kaste meg over studiene. Jeg synes egentlig det virker helt uoverkommelig akkurat nå, men må jo bare komme i gang. Jeg gruer meg mest til å skrive oppgaver....er jo en mannsalder siden sist. Ha en fin mandag da jenter. Venter spent på oppdateringer *S* Er jo noen som begynner å nærme seg IKM her *S*
Mortine Skrevet 4. februar 2008 #49 Skrevet 4. februar 2008 God formiddag! Det hadde vært så morsomt med et treff slik det skrives om her! Med eller uten mage! Jeg synes virkelig dere er iherdige så gla' ! Kan jo ikke ligge på stua når man er på besøk i en prøveperiode!!!! Ang.syklus osv. her- jeg kan liksom ikke tro at det kan være festeblødning. Har ikke hatt det før (nå kan det jo hende at jeg har litt "skjøre"blodårer etter alt som har skjedd?). Jeg tror at det er mens som sikkert kommer for fullt snart.. Skal til en ekstra gynkontroll for å sjekke at alt er ok på torsdag, så da vil jeg vel få vite noe får jeg håpe. Jeg var på etterkontroll for et par uker siden og kom til en vikarlege. Han snakket så dårlig norsk, og han hadde med seg en praktikant. De to snakket seg i mellom på finsk, tror jeg. Jeg lå i stolen og forsto ingenting mens de diskuterte ul-bilder. Jeg spurte om diverse ting, men ble ikke klokere av de svarene jeg fikk. Det var en ekkel opplevelse. Siden jeg da ikke helt hadde slutta å blø, skulle jeg komme tilbake denne uka. Da var det en hyggelig sykepleier som så at jeg var litt lei meg etter møtet med vikaren som sa at jeg helt sikkert skulle få den "vanlige" legen neste gang. Da blir samboer med også, slik at vi er to som kan få med oss det som blir sagt. Jeg blir så sårbar i sånne situasjoner at jeg er redd jeg ikke får med meg hva som blir sagt.. Ha en fin dag alle sammen!!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #50 Skrevet 4. februar 2008 God formiddag girls:) Huff.......ønske meir hæææææælg:( Sendte Helten til ikea for innkjøp av div t-lys osv, de pusser visst opp....venter heller litt da:) Vi kosa oss med tur til alnabru-senteret i stedet, mamsen måtte jo innom barnas hus. Fikk kjøpt ei god ladning med reima: goretex lue, votter til denne og neste vinter, hals i ull til 40%. Veldig fornøyd:) Turbo fikk karneval-drakt til fredag (supermann, men nekter plent i gå med den....hi-hi) vi får bruke uka til å øve oss:) Ellers har vi vært ute i vinterværet, Turbo absolutt eeeeelsker sne. Huff, han spiser jo sne til den store gull-medaljen:( Lørdagskvelden koste vi oss med biffeliff, bakt potet og viiiin;) og to dårlige dvdèr.................. så glà: hi-hi....jeg går også å venter på postmannen som kommer med dobbelt sett med el-tester. Ferdig m blødningene nå, så Helten skal til pers i kveld;) Planen våres er også annenhver-dag frem til helga, så hver dag så lenge vi orker iiiiiiiiiiiiiiihaaa! Fikk hentelappen på baby klister lørdag, litt seint kansje men da har jeg d klart til neste gang... Kiss10: D høres ut som at dere stokoser dere alle 3:) koselig at dere er besøkshjem! Jeg kan desv ikke søndag 13.april. Da feirer vi Heltens bursdag:( Men kan fredagen e jobb om så glà hadde tenkt å kombinere d med levering:) Ønsker dere også en fin mandag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå