Gå til innhold

Abort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

måkeskrik:

Ja..du må vel slutte med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det oser av saklighet fra putita & co.

Skrevet

Jeg er alltid saklig, men jeg stopper sakligheta selv når folk bare tuller vekk tema.

Skrevet

Som i "Baerkorg tuller vekk tema" ?

Skrevet

Du må bytte ut 'du' med 'jeg' i den setningen, Sharlis, da blir det riktig.

Skrevet

Si meg, får du speilegg av Måkebæsj som grilles på et blikktak bæra?

Skrevet

Tja, jeg vet ikke hvor du skaffer eggene til søndagsfrokosten din hen, så det kan du vel svare best på selv. Personlig holder jeg meg unna alle typer avføring så sant jeg kan.

Skrevet

Holder du deg unna alle typer avføring? Hvor kommer all avføringen fra kjeften din fra da?

Skrevet

måke:

Nei..det er riktig som jeg skrev det...du må slutte ja..

Skrevet

IKKE ha sex hvis du ikke er gift, hvis du er sammen med en muslim, sammen med en utlending, sammen med en nordmann, sammen med en frisør, sammen med en mann som er eldre, yngre.

Generelt sett ikke ha sex før du er 30 og etablert med en pastor.

ABORT ER GALT OG VI SKAL FÅ BORT DEN LOVEN!

Hahahaha.. Jeg elsker abortmotstandere.. "Ta "konsekvensen"

Kult å være en "konsekvens" da.. Dere sliter azzzzzzz

Skrevet

Nå er det vel strengt tatt du som har nick som henspiller på ting som kommer ut av den menneskelige bakende, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen.

Skrevet

Det er KUN avholdenhet som er 100% sikkert prevansjonsmiddel!!

Skrevet

Hva syns dere om abort hvis noen skulle blitt voldtatt?

Eller hvis en 14 år gammel jente blir gravid?

Eller hvis en psykisk ustabil person blir gravid og ikke er i stand til å ta vare på barnet sitt?

Hva med de jentene som er i et forhold hvor de blir psykisk eller fysisk mishandlet?

Er det greit å "ta et liv" da?

Folk som har vært gjennom en abort ser nok ikke på det som den mest "lettvinte" måten nei. Og det er en grunn til at grensen har blitt satt til uke 12.

Skrevet

Oi oi. Jeg kan dele litt fra mittl iv her.

Da jeg var 14 ble jeg gjengvoldtatt med graviditet som følge. Tror dere det var kjempekjekt og at aborten var enkel?

Vel for å si det sånn. Aborten var det enkle. Det andre var helt jævlig.

Jeg er så vanvittig glad vi har selvbestemt abort i norge.

Skrevet

Noen som har vært inne på www.abort.no? Den siden er jo rett og slett bare helt SYK! Kvalm og ekkel!!!

Skrevet

Og hvor lur er man som legger ut den linken?

Putita & co er Prompen og Rasisten. bl.a.

Skrevet

Det er da ingen fysiologisk grunn til at det er bestemt 12 uker. 12 eller 18 uker blir egentlig samma sak for meg. Når barnet kan leve utenfor livmoren er det for sent, utover det er jeg for selvbestemmelse...

Skrevet

balooa:

Er det noen som er en stor putita her,så må du nokk se på deg selv.

For de som ikke skjønner hva putita betyr ,så betyr det hore.

Dessuten så er det ingen her som er rasister..igjen,se på deg selv i speilet.

Skrevet

Om folk blir voldtatt,så kan jeg forstå det valget di tar med å abortere..men det barnet som de bærer på kan ikke noe for det som har skjedd..Personling, om jeg hadde blitt gravid etter en voldtekt e.l så hadde jeg mest sannsynlig ikke tatt abort.

Om du er i et dårlig forhold,så er ikke det god nokk grunn.

Om du er psykisk utviklingshemmed, så bør man se om den personen kan ta fysisk skade av å bære frem det barnet eller ikke.

Dette er veldig vanskelig tema,det er ingen fasitsvar på hva som er rett eller ikke.'

MEN jeg synes fortsatt at et liv er et liv,og det livet har rett til å få en sjangse her i livet.

BIG MAWMAW:

Er det forskjell på 12 uker og 38 uker?

Skrevet

Sharlis, at du er ustödig i spansk kan bortforklares, men at du ikke kan skrive norsk er noe annet. Og du som alltid er saa paa hugget naar vi snakker om "utlendinger" som ikke kan bra norsk.

Puta er hore, putita er en liten av samme slag. Men en -it kan forandre hele ordet, ta f.eks paja og pajita. To ganske forskjellige ting.

Nok (nokkkkkkk) om det;

jeg tar meg friheten til aa legge til og trekke fra bokstaver fra folks nick, Muggis, Pukk osv. er andre eksempler jeg bruker hyppig.

Hvis jeg ser meg selv i speilet, innser jeg da at du ikke er rasist?

*Klör meg i pelsen*

Skrevet

Du er tragisk, rett og slett.

Skrevet

Dere er en gjeng med patetiske mennesker som ikke kan å lese.

Jeg har ikke snakket om voldtekt, eller andre former for ekstraordinære omstendigheter.

Det jeg har sagt er at om man blir gravid, som en "konsekvens" av å ikke bruke prevansjon, så ta "konsekvensen"

Jeg liker ikke å kalle det en konsekvens, for alle vet hva som kan skje om man har sex. Og da om man er gammel nok til å ha sex, så er du også gammel nok til å ha barnet som kan bli ut av det.

ALLE vet at man kan bli gravid av å ha sex.

Og er det galt at jeg sier det her? nei.

Det som er utrolig er, om jeg sier "Eple", så sier dere at jeg har sagt "appelsin". Lær dere å lese

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...