Gå til innhold

Abort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HockeyMamma og stjerna:

Til tross for at hun brukte p-piller og han brukte kondom og alikavell ble gravid,så synes ikke jeg at det er grunn nokk til å ta et liv som nettop har startet..

Det er veldig få grunner i mitt syn som kan være grunn nokk til å ta et liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HockeyMamma og stjerna:

Det er sant det..det du kanskje burde gjøre da om du er seksuell aktiv, er å ta en blodprøve..finne ut hva din normale hcg nivå er..har du sex så tar du en ny blodprøve 3 uker etter det,så finner du ut om hcg har steget...dette kunne kanskje være et alternativ.

Er du ikke seksuell aktiv så er det ikke grunn til bekymring, ingen som er jomfru maria her til dags:)

Skrevet

Ok, men da melder jeg meg ut av diskusjonen og prøver å få til en mer konstruktiv samtale med veggen.

Skrevet

OK, fra naa av skal jeg ta angrepille etter hver omgang, saann i tilfelle rottefelle lizzom.

Hva med grense i uke 1?

Skrevet

Hva med å NEKTE alle i heeeele denne stooore Verden å ta abort da?!

*ironiiii*

Skrevet

Tror det aller beste er å forby sex.

Skrevet

Ja, der hadde du eit poeng ja!!

FRA Å MED 1.FEBRUAR 08 ER DET FORBUDT Å HA SEX!

Okei, det her ble veldig usaklig.. :P

Skrevet

Balooa & apestreken:

I uke 1 så er det ikke noe bebis i magen.

Du må først ha eggløsning for å kunne bli gravid.

I uke 2 er det eggløsning skjer,og dermed kan sædcellene møte egget og bli befruktet.

Skrevet

"Tror det aller beste er å forby sex."

Hvordan i alle dager kan du ta den sluttningen? noen som har sagt det? jeg sier bare, om man er gammel nok til å ha sex. så er du klar over hva det kan medføre. Da bør du være klar for det. Og ikke drep det livet som du har startet i deg pga du selv er dum og ikke er obs

Skrevet

Sharlis, har du sex saa sjelden at du kan ta blodpröve etter 3 uker osv.?

Skrevet

Retten til fri abort synes jeg er helt rettferdig.

Syns ikke man skal henge seg for mye opp i d hva andre velger å gjøre, selv om d kan virke urettferdig at en som ikke vil ha barn, blir gravid og tar abort, mens en annen ønsker sterkt et barn, men må slite for å få d...Tror egentlig d er hele bakgrunnen til at HI la inn dette tåpelige innlegget.

Skrevet

Man kan ikke fly og ta blodprøver i hytt og pine heller da. Køene på legekontorene er fulle nok som de er. Her er det ikke mulig å få en legetime før en uke fra dags dato. Rimelig teit å ha faste timer hos legen for å ta blodprøver bare fordi noen idioter på et internettforum mener at abort egentlig burde vært ulovlig. Loven sier 12 uker er greit, og da er det det! Uavhenging av hva noen måtte mene.

Skrevet

Dum og ikke obs, putita?

Skrevet

ALLE vet konsekvensen av å pule.

Ta konsekvensen da.

Skrevet

ALLE vet ikke det nei. Ta en tur inn på www.klara-klok.no og bli skremt.

Skrevet

Balooa & apestreken:

Du trenger ikke å tenke på mitt sexliv..jeg har et veldig sunt og aktivt sexliv..

La oss si at du skaffer deg en kjæreste, du går på prevansjon..så har du allerede sjekka hva som er ditt normale hcg nivå...

Så har du sex..3 uker etter første gang du hadde sex,så tar du en blodprøve.

I mellomtiden kan du jokke for harde livet.

Skrevet

Hvordan jeg kan dra den slutningen? Jo, det skal jeg si deg er ganske så enkelt.

Du og Sharlis mener at man skal ta hhv. blodprøver og/eller UL for å finne ut om man er gravid eller hvor langt man er på vei. Dette vil være umulig å gjennomføre, da leger og sykehus har nok med det som er allerede. Ingen legekontor eller sykehus har kapasitet til å gjennomføre så mange UL og blodprøver. Derfor burde sex forbys slik at muligheten for å bli gravid er lik 0.

Skrevet

Jeg er allerede skremt klara-klok.no.. er det en side som heter det?? å så skremmende

Skrevet

anonym 23,55

Man trenger ikke å ha en time til legen for å ta blodprøve..du sier til de på kontoret at du skal bare ta en blodprøve..du blir sendt rett til labben.

Skrevet

Tulling! Ikke at det er en side som heter det som er skremmende da. Du påstod at ALLE vet at en mulig konsekvens av sex er graviditet. Går du inn på nevnte side vil du finne ut rimelig kjapt at dette ikke er tilfelle.

Skrevet

Ok skal vi se om jeg forstaar hva "dum og ikke obs" innebaerer.

Man bruker kondom, p-piller, hopper av i svngen OG temper, da er man dum om man blir gravid?

Skrevet

Nei, men da skal du få en gratulasjon av meg i posten om du klarer å bli gravid:D

Skrevet

Saa hvor gaar grensa til dum?

Skrevet

Ja, Sharlis, virkeligheten kan være provoserende. Det betyr dog ikke at det beste er å late som den ikke eksisterer.

Skrevet

Her lukter det måkebæsj, få et saklig innlegg nå da Bæra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...