Gå til innhold

Lamela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som sitter i halsen? Til hvem da? Det hørtes ut som en pussig situasjon...

Skrevet

*nynne en sang*

"Rooorootilfiskeskjæææær..."

Skrevet

Engelsk mener du! Engelsk er ikke problemet her inne. Norsk er :)

Skrevet

hvor mange fisker fikk du der.... en til mor og en til far, en til søster og en til bror, og en til den som fisken dro, og det var lille ......

Skrevet

Siden Hot dog er et integrert ord i det norske språk, så trenger du sikkert ikke det. Og så er det jo ikke sikkert det er så fryktelig interessant for folk hva du har tenkt å spise, sånn i utgangspunktet.

Når det er sagt, jadda, vi har fått med oss at det du sier må forstås i sammenheng med at du er dårlig på å forholde deg til språkkonvensjonene som i utgangspunktet er felles for de fleste som snakker norsk. Altså at vi må forestille oss hva det er du formidler fremfor å lese det du skriver..

Skrevet

Jaja, jeg har ihvertfall en skriftlig grunn for det jeg i motsettning til deg.

Skrevet

*holder morotråden oppe og deler litt popcorn med resten av gjengen*

Skrevet

Pleier du å sitte lenge igjen på fest etter alle de andre er gått også...?

Skrevet

En rolle jeg egner meg utmerket til å inneha! I all beskjedenhet selvsagt.

Skrevet

Hehehe...følere kanskje dette er en fest hvor verten forlengst har sovna på dass, det kun er slanter igjen i glassene og u-poppa popcorn igjen i skålene :D

Skrevet

Åja, så fordi tillab er oppegående så burde hun vite bedre? Mens Lamela ikke har så mye mellom ørene og da er det greit? Eller hva mener du?

Skrevet

hehe...unnskyld dyttinga,men slutten var nokså fornøyelig på denne tråden!

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...