Gå til innhold

Kan bli morsomt: Feil sangtekster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehm...

Money, money, money, it`s so funny, in a christmas world....

*flau*

Dessuten trodde jeg fram til for et par år siden at ting var på halvt hold.....(at det holder halvveis liksom.....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, ser jeg posta inlegg 2 ganger, katten kom å forstyrra meg på tastaturet her. hihi. sry ^blunke pent*

Skrevet

Jenta mi har hatt dilla på kaptein sabeltann...og isedefor "hiv og hoi, snart er skatten vår..." sang hun " hiv og hoi, svart er katten vår", utrolig sjarmerende å høre på;)

Skrevet

Hva med den svenske sangen - husker ikke hva den heter, men der sang jeg høyt og klart: "Värje gong jag ser dig är det sommar på samma tid. Jag vet inte värför".......helt til jeg plutselig innså at det var "Värje gong jag ser dig är det som allting stannar til"....OPS!! ;oP

Skrevet

Utrolig morsomt! Jeg ler så jeg griner her:-)

Ledet et barnekor for mange år siden, og fikk helt kula til en julekonsert i en kirke: hadde ene femåring i forrerste rekke som sang av full hals "Maria var en røy så pen", i stedet for "Maria var en møy så ren". Klart det ga mer mening!

Takk for en god latter i kveld, damer!

Skrevet

Guttungen her i huset sang Alle alle vil vi ha med, vil vi ha me til himlen. Far og Turid søster og bror.

Skal jo være Far og Mor, søster.....

Men han har ingen Mor (farmor) og far har ny sambore med navn Turid, derfor ble det helt logisk for han.

Hatt det mye moro med den strofa der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...