Truseprinsesse Skrevet 6. desember 2007 #51 Skrevet 6. desember 2007 I Beatles sin ObladiOblada synger de om Desmond som kjøper kjæresten en 20 carat golden ring. Jeg trodde lenge dette var en carrotring altså en gulrotring.
Muppa 3+1 Skrevet 6. desember 2007 #52 Skrevet 6. desember 2007 Hehe holder på å le meg ihjel så jeg hopper på.. Pappa sang alltid fløy en liten blå ku igjennom vindu... osv Det er bare nå i de siste årene jeg og søsteren min har tenkt igjennom teksten og funnet ut at det er Fløy en liten blå FUGL.... heheh
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 6. desember 2007 #53 Skrevet 6. desember 2007 Hahahahaa, nå brøler jeg av latter!! Jg har trodd til NÅ at det var "I did not kill the groom", hahahahaahahahahaaaha. Takk for at du oppklarte den, hihi
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 6. desember 2007 #54 Skrevet 6. desember 2007 Dette har heller ikke noe med sangtekster å gjøre, men syntes bare det må komme med alikevel. Sønnen min kom løpende mot meg når jeg hentet han barnehagen og skrek" mamma, mamma, jeg har spist navleloooooo". Hahahaha, han mente selvfølgelig melon, hihi...
Jubelbrus* Skrevet 6. desember 2007 #55 Skrevet 6. desember 2007 WHAT?? Synger vi altså IKKE "Kari, Kari Krigsmann?" Nei, dra meg nå baklengs inni fuglekassa! Jaja, hva vet vel jeg. Som alltid har trodd at Johnny Cash synger "What have I become? My Sweedish friend" i Hurt. Fant ut nylig at det er "sweetest friend" ) Litt mer logisk kanskje.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #56 Skrevet 6. desember 2007 Jeg trodde (ganske lenge faktisk...) at teksten i "Harry", av CC Cowboys, var "ingen vet at Harry er gravid, ingen vet at Harry er død"... Jeg fikk det jo liksom ikke helt til å stemme da, for mannfolk er vel ikke gravide? Og så gikk det opp et lys for meg; det skal jo selvfølgelig være "ingen vet hvor Harry er gravd ned, ingen vet at Harry er død"... Da ble liksom alt litt mer logisk! Må bare nevne at min yngste har en fin versjon av Sabeltann og Langemann; Satatann og blandevann... (høres ikke akkurat bra ut i bhg, det ass).
Jelly Belly Skrevet 6. desember 2007 #57 Skrevet 6. desember 2007 Haha.. I Johnny Cash "Hurt" har jeg også sunget "My sweedish friend".. Og en annen venninde av meg sang "oooo oooo One can shout!" istedet for "Oooo Wonderchild" i sangen med samme navn.
Slalotte Skrevet 6. desember 2007 #58 Skrevet 6. desember 2007 Har alltid trodd det var kari, kari krigsmann jeg også.. hehe.. Dette har ikke noe med sangtekster dette heller men. Tantebarnet mitt og broren drev å lekte med en hund når jeg sto noen meter unna og pratet med en venninne.. Tantebarnet mitt kom løpenes bort til meg og skrek "tante,tante hunden KNULLER på christian".. hehe.. da måtte jeg le, det han egentlig mente var at hunden knurret på christian..
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #59 Skrevet 6. desember 2007 En jeg kjenner trodde: "yeah, we´re going to Ibiza" (den jævlige vengaboys-landeplagen..) var: "yeah, we´re going to eat pizza!" Hehh...stemte i på alle vorspiel, helt til en eller annen påpekte det. Hun var litt rau i toppen da ja..
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #60 Skrevet 6. desember 2007 Kom på en til.. I sangen "Torn" som går noe sånt som: "Im all out of faith, this is how I feel Im cold and I am shamed lying naked on the floor" trodde jeg lenge det var: "Im cold and I am shaved lying naked on the floor" Synes kanskje det var litt på kanten å juble at man lå kald, naken og barbert, men jaja... Hun var vel klar for litt action da, tenkte jeg..
Evab Skrevet 6. desember 2007 #61 Skrevet 6. desember 2007 Jeg husker når jeg var 18- 19 år og DDE var poppis med sangen "Her blir det liv". Var godt i farta på en fest og reiste meg opp og gaulte "Her blir det liv ROY ROY".... skulle selvfølgelig være Rai Rai, og jeg ble litt mobbet etterpå. Fikk dessuten en overraskelse da jeg kjøpte meg Singstar. Visste ikke at A-ha sang i Take on me "I'll be gone, in a day or two", hadde alltid trodd at de bare sang "I'll be gone, Titiååti"- A-ha har nok litt mer fantasi enn det jeg trodde.....
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 6. desember 2007 #62 Skrevet 6. desember 2007 hehe.. mye moro her! Har et tantebarn som lærte bæ-bæ-lille lam i barnehagen. Hun hadde jo ikke det store vokabularet enda, så hun så sitt snitt i å forandre litt og kutte på teksten: Bæ bæ lille lam, har du noe øl? Ja, ja, (så ble teksten borte) koppen full! Ble plutselig ingen barnesang lenger... Trodde jeg skulle le meg ihjæl
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #63 Skrevet 6. desember 2007 Haha, jeg ler så jeg griner her.. Og jeg har faktisk også alltid trodd at de synger: Hark, now hear, the angels sing.. Litt pinlig.. En venninne av meg fortalte om en fyr som trodde Carola sang: "Främling vad döljer du för mig, E.T. har mörka ögon." Hihi.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 6. desember 2007 #64 Skrevet 6. desember 2007 Når jeg var liten, veldig liten ja, så sang jeg ikke "fare, fare krigsmann", å heller ikke "Kari, Kari krigsmann", men "Hare, Hare Krishna".... Spør meg ikke åssn jeg har klart å fått til det a..... *rødme* ;p
Happy-Mama:) Skrevet 6. desember 2007 #65 Skrevet 6. desember 2007 Hehe, så gøy:) Når jeg var liten trodde jeg at Åge Aleksandersen sang (i mytje lys og mytje varme); "at føgglan som vi SVEI...) skjønte ikke hvorfor de svidde fuglene... Hehe:p Og til Jon Blund sang jeg; "hver er denne karen..... -han ligner litt på nissen i GRØNN" Ble jo litt forvirret, siden nissen jeg var vant til kledde seg i rødt... hehe:p
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 6. desember 2007 #66 Skrevet 6. desember 2007 Da Prodigy kom med låta "smack my bitch up" skjønte ikke venninna mi innholdet i den sangen; hva mente de med å kalle en sang for "snap my picture"??? Har ellers misforstått mange sangtekster selv, men kan være vanskelig nok med vanlige ord også. Ikke så mange år siden jeg fant ut at det heter "varulv", ikke "varaulv"...
2 tette - med flette Skrevet 6. desember 2007 #68 Skrevet 6. desember 2007 Dumdum boys eller hva de heter, på splitter pine ( ?? ) Jeg sang ganske mange år "MAMMA hele året, det er ingenting å leve av.." Må nå innrømme at jeg ikke er heeelt sikker på hva det EGENTLIG er, men er vel, "mandag hele året, det er ingenting å le av ?? eller ? heheh..
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #69 Skrevet 6. desember 2007 Forstår at jeg må lytte bedre til sangtekstene i fremtiden. Har hittil sunget både, Kari, Kari Krigsmann, kill the groom og hark, now hear the angels sing.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 6. desember 2007 #70 Skrevet 6. desember 2007 hahaha.. det trodde jeg også til nylig.. lærte det var av gris i barnehagen.. jobber som førskolelærer.. piiinelig... hehe..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 6. desember 2007 #71 Skrevet 6. desember 2007 hææ? er det ikke vuggedi vuggedi da?? hehe... jaaaa.. kanskje det da.. hehe.. tror jeg synger vuggedi vuggedi ja....
Neverstill Skrevet 6. desember 2007 #72 Skrevet 6. desember 2007 min venninne sang heal the world, make it a better place...for you and for me and the end of human race michael jacksom syngen entire human race
Januarbaby2014 Skrevet 6. desember 2007 #73 Skrevet 6. desember 2007 Haha. Jeg har også alltid trodd at det var Kari.... Er vel på tide at jeg lærte hva de egentlig synger! Hehe
ruffen Skrevet 6. desember 2007 #74 Skrevet 6. desember 2007 Jeg gikk i kristen barnehage uten å ha kristne foreldre...slik gikk det: I påsketida sang vi alltid en masse påskesanger med kristent innhold, bl.a "På Golgata stod det et kors. Jesus hang på det korset...(eller noe i den dur..) Jeg sang: På Golgata stod det et KORPS. Jesus var i det korpset. hehe..storesøster spilte i korps...kors hadde jeg sikkert aldri hørt om. Tro va Jesus spilte? hehe.. Rart ingen spurte meg om det...
-Mariposa- Skrevet 6. desember 2007 #75 Skrevet 6. desember 2007 Den trodde jeg og! Underneath your clothes, there's my teddybear... trodde jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå