Bolla og lille rosin Skrevet 6. desember 2007 #76 Skrevet 6. desember 2007 Mamma har fortalt at da hun var liten og skulle synge "blåklokkevikua", ble det blåklokkeHVITKUA" Hehe... Litt søtt;) Søsteren min hadde en god en da "hit me baby" med britney spears var "in". I refrenget synger hun bl a: "When I'm not with you I loose my mind....bla bla...hit me baby osv" Søsteren min sang: "Remember first time when I used my mind?" Hun var helt sikker på at det var et spørsmål siden hun går opp i tonen på slutten av denne strofen.. Men det var jo ganske passende også da, kanskje... Britney har vel ikke brukt hjernen altfor mye i det siste;) Hehe...
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #77 Skrevet 6. desember 2007 Ha ha ha! Jeg trodde at det var brown eye in the ring, og ikke brown girl in the ring...det var jo litt spesielt. Og at du som metter liten fugl var du som heter liten fugl...
Gemini7 Skrevet 6. desember 2007 #78 Skrevet 6. desember 2007 Hehe- jeg trodde også at Åge sang at de svei føglan, syntes liksom det var så grotesk i en slik romantisk sang..
Labambie Skrevet 6. desember 2007 #79 Skrevet 6. desember 2007 Dum dum boys igjen.. De synger memememememememememememetallic hvit Jeg sang mememememememememetallic BIL
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #80 Skrevet 6. desember 2007 Lillebroren til en i klassen min skulle synge "mil etter mil" med Jan Teigen, så han sang av fullt hals, og når han kom til refrenget ble det "tamil, etter tamil, etter tamil!"
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 6. desember 2007 #81 Skrevet 6. desember 2007 Hah, blei kjempe usikker nå gitt.. Men det heter faktisk Hark now hear the angels sing! googlet det i hue og ræva http://www.azlyrics.com/lyrics/all4one/maryslittleboychild.html
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 6. desember 2007 #82 Skrevet 6. desember 2007 I barnehagen til jenta mi har de "alternative" bordvers, istedet for de vanlige o du som metter liten fugl og slik. De har et bordvers som går slik: "Ormen Lange, krøp som en slange, under et gjerde, tok seg en pære, delte den i to, værsågod!" Deler liksom en pære i to med hendene og ikke måte på. Men sønnen til ei venninne av meg (4 år) mente det kunne forkortes til "Ormen Lange, krøp som en slange, del han i to, og værsågod" Mora lurte på hva i all verden de lærte ungene i barnehagen :-) Smaker godt med slange sikkert.
Myrini Skrevet 7. desember 2007 #83 Skrevet 7. desember 2007 D er 2 forskjellige sanger; Mary's Boychild og Hark, The Herald Angels Sing.
Zikosu og William Skrevet 7. desember 2007 #84 Skrevet 7. desember 2007 det sophie FAKTISK synger er: But you better not kill the groove
Zikosu og William Skrevet 7. desember 2007 #85 Skrevet 7. desember 2007 hahahahhaaa...ler så jeg nesten gråter her...hvordan i all verden fikk faren deres det til å stemme at en liten blå KU skulle klare å fly gjennom vindu???såvidt jeg vet finnes ikke slike kuer engang....
wollywella Skrevet 7. desember 2007 #86 Skrevet 7. desember 2007 Ei jente mamma pleide passe før hadde litt morsom vri på emilias "Big big world" Ho gikk da rundt og sang "i'm a bikk bikk girl in a bikk bikk world" Og fetteren min trodde det var "I can live, I can fly" i steden for "I believe I can fly" Jeg har også alltid sunget kari, kari krigsmann...
Zikosu og William Skrevet 7. desember 2007 #87 Skrevet 7. desember 2007 min mor var jo dønn sikker på at j.lo het lopek til etternavn siden hun helt tydelig hørte henne synge "I'm still, I'm still Jennifer Lopek" når hun egentlig synger "I'm still, I'm still Jenny from the block" i sangen med samme tittel...jeg øg søsteren min måtte finne frem teksten på nettet for å overbevise henne og det hele endte med at vi satte på sangen og vi alle tre stemte i med mammas versjon og lo så tårene sprutet...
bullebull&gullegull Skrevet 7. desember 2007 #88 Skrevet 7. desember 2007 Ei venninne av meg var ikke helt hundre prosent i engelsk da vi var fjortiser. På den tiden kom trance-låten "in my mind" ut. Husker ikke gruppa men hele sangen så sier de bare den setningen om og om igjen... he he venninna mi gikk rundt og sang av full hals oh mama oh mama. Samboers versjon av o jul med din glede som liten: O jul med din glede, din barnslige dust... Så glad er vi så glad er vi. Vi svinger oss i svansen og bukker, og neier. Lo godt da han fortalte den.. he he
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 7. desember 2007 #89 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har en fetter som var helt ekstrem til å synge feil tekster da vi var yngre (veit ikke om han har blitt bedre til å oppfatte riktig nå, siden jeg ikke har hørt ham synge siden vi gikk på ungdomsskolen).. En gang forsøkte han å få meg til å forstå hvilken sang han mente da han snakka om en "dynamite"-sang.. Jeg for min del hadde ikke hørt om noen sang med dynamite i, så ba han om å synge litt på den.. Han sang da "oh, dynamite" med melodien til "love shine a light".. Jeg holdt på å le meg i hjæl.. Han bytta også om litt på en barnesang og fikk det til å bli "en bil er en båt uten hjul", noe alle skjønner at ikke kan stemme, hehe.. All denne forbyttingen førte til at da sangen "Røkke, og Gjellsten og I" ble populær, og vi gikk rundt og sang på den, trodde mamma (som ikke hadde hørt sangen på tv/radio ennå) at det var fettern min som hadde lagd teksten..
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 7. desember 2007 #90 Skrevet 7. desember 2007 Husker dere Will Smiths " Here comes the men in black"? Vel, en venninne og jeg var på et utested for noen år siden og da spilte de denne sangen. Venninna mi reiste seg og vrikket seg sensuelt fram mot dansegulvet mens hun sang " Here comes the miracle".....
Labambie Skrevet 7. desember 2007 #91 Skrevet 7. desember 2007 Dere veit den sangen med Hot Chocolate som heter you sexy thing? Jeg synes pappa er så søt når han synger "I believe in malcolm (navnet)"
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #92 Skrevet 7. desember 2007 Haha, nå måtte jeg google og sjekke hva han egentlig synger, har alltid stusset på hvem denne Malcolm egentlig er. Skjønte at det ikke kunne være riktig. Kom på at jeg også trodde vokalisten i R.E.M. sang "don't blow your head off" i Everybody hurts.. Tror han synger noe sånt som "oh, throw your hands" eller noe, så egentlig passer det jeg trodde bedre, synes jeg.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #93 Skrevet 7. desember 2007 "Don't throw your hand" mener jeg selvfølgelig.. *flau*
Hikken Skrevet 10. desember 2007 #94 Skrevet 10. desember 2007 Har en venninne som gjerne lager sin egen vri på det meste, og da eminem ga ut Stan med Dido nådde hun toppen. Der Dido synger "the morning rain clouds up my window" trodde min kjære (svenske) venninne at hun sang "i know the gay club took my window" Hun skjønte aldri helt hva homsene skulle med vinduet..
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 10. desember 2007 #95 Skrevet 10. desember 2007 ooops, jeg har alltid sunget " I believe in alcohol..." Hva er det riktige tro? hehe
ambumamma Skrevet 10. desember 2007 #96 Skrevet 10. desember 2007 hehe mannen min på 30 synger :fløy en liten PÅFUGL gjennom vinduet. da jeg sa det var blå fugl syns han jeg var så tett som kunne tro det. var jo ikke noe som het blåfugl, men da han så teksta i boka måtte han gi seg ja
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. desember 2007 #97 Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk mamma og sambo til å bryte ut i latter her en kveld... dere vet den sangen: Jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat... Fortsettelsen skal være: for de jeg bor hos fordi jeg bor hos de er så gjerrig.. Jeg trodde i barndommen at fortsettelsen var: fordi jeg er bordost, fordi jeg er bordost, og er så gjerrig... Så kom jeg plutselig på noe av teksten her en kveld, og det er jo år siden sist jeg tenkte på denne sangen, så sendte en melding til mamma og lurte på hvordan teksten var på den bordost sangen... hehe.. Bordost sangen?? Hvilken sang er det?? Også skulle jeg forklare da.. det endte i latterkrampe både hos mamma og sambo.... (Bordost er en som alltid skal sitte på bordet, og har vært et naturlig ord for meg, så kansje ikke så rart jeg tok feil den gangen..)
ann-k 82 Skrevet 11. desember 2007 #98 Skrevet 11. desember 2007 Hehehe.. Da jeg var liten hørte jeg ofte en sang der hu dama sang: Stupid cupid,stop picking on me.. Osv(Husker ikke hvem som sang den). Men i mine små øre ble det:supi cupi,stapp pikken i meg.. Hehe,kan tro at det var mange som ble litt sjokkert over hu lille jenta som gikk rundt og sang så grovt:) Til mitt forsvar skjønte jeg ikke helt betydningen av hva jeg sang.
annethe Skrevet 15. desember 2007 #99 Skrevet 15. desember 2007 Smokie - Alice, Alice, hoogashacka, Alice! Eller Michael Jacksons "Childhood"- "Have you seen my Childfood?"
neila & desembernurket Skrevet 15. desember 2007 #100 Skrevet 15. desember 2007 Det rette er "I believe in miracles" ..... eh..... er jeg ganske sikke på i allefall hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå