Gå til innhold

Kan bli morsomt: Feil sangtekster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og onkelen min trodde Sophie Ellis Bextor sang mudd on the dance floor isteden for murder on the danse floor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dance floor skulle det jo stå på slutten

Skrevet

sangen jeg har hatt det mest morsomt med.. sånn over hele er

Bjelleklang med hvor du er deilig.. har ikke no spess linje.. men prøv å syng den sjøl og sjekk teksten etterpå:)

denne syns jeg er super

Skrevet

Mamma kunne ikke skjønne hvorfor plutselig Even er død, Even lever i Bohemen av Postgirobygget da hun var yngere. Stakkars Even..he,he. De synger vel bohemen er død, bohemen lever:o)

Skrevet

Fantastisk tråd! :)

Ei venninne av meg sang til voksen alder: Istedet for "It`s the final countdown!" Sang hun: "It`s a fire downtown!"

Skrevet

Ehhh... kan noen svare meg her...

Kari Kari Krigsmann...?? Sier dem ikke det da?

Hva sier dem da?

*flaut*

Skrevet

fare , fare , krigsmann:)

Skrevet

Den med "kiss this guy" er forholdsvis vanlig - det finnes faktisk en hel internettside med sånne sangtekstbrølere som heter www.kissthisguy.com!

For øvrig har jeg et par gode: En kamerat av meg trodde "O du som metter liten fugl" var "O du som heter liten fugl" helt til langt opp forbi barneskolen.

Ellers har jeg, i disse juletider, en knakende god historie fra USA - husker ikke hvor jeg har de fra, men den går som følger:

En liten gutt skulle være med i julespillet i kirken. Der skulle han synge solo på julesangen "Hark, the herald angels sing", hvor første verset går sånn:

Hark, the herald angels sing, glory to the newborn king

peace on earth and mercy mild, god and sinners reconciled

Under øvelsene la imidlertid gutten merke til at presten i kirken alltid satt og lo mens han sang, og gikk derfor hjem og kalget sin nød til sin mor. Som den gode moder hun var ble hun på neste øvelse med ned til kirken og ba om å få snakke med presten. Hun spurte hvorfor i all verden han lo når sønnen hennes sang solo. Presten svarte: Sett deg ned sammen med meg, så kan du høre. Og gutten satte i gang:

Hark, the herald angels sing, glory to the newborn king

peace on earth and mercy mild, GODDAMN sinners reconciled....

I stedet for en gjenforening mellom Gud og synderne ble det altså de forbanna synderne som forente seg..... hehehehe.

Skrevet

Haha.. Nå fikk jeg en aha-opplevelse her!!

Jeg har alltid sunget feil tydeligvis, for jeg trodde teksten var:

Hark, now hear, the angels sing.

Skrevet

Hehe, ikke verst - det var imidlertid ikke så "far out" som goddamn sinners, Da :)

Kom forresten på at jeg i andre verset på "lille postbud min due" da jeg var liten sang "lile fugl fly tillbake, ta et kyss med til mor, snart kan jeg deg LETT SAGE når jeg bare blir stor"..... jeg skjønte ikke hvorfor man skulle drive å sage på denne fuglen, men så glemte ejg hele greia til jeg ble ganske stor og fant ut at det selvfølgelig var "ledsage", ikke "lett sage"... :)

Skrevet

Kjenner en liten jente som sang: "Kaptein kapelsatan, er en farlig mann" ;)

Vet om masse sånne feil, men kommer ikke på dem i farten.. aaarg... Men melder meg også på blandt de som sang Kari kari krigsmann ;)

Skrevet

Joooo!! Helt til jeg ble sammen med min svensktalende sambo trodde jeg at Bjørn Afzelius sang:

"Det sägs at over MÅNEN er himlen alltid blå".. helt til jeg lærte meg at det var 'molnen' som betyr skyene ;) Hahaha ;)

Skrevet

Ha ha der har jeg en også! Hun synger vel noe sånt som I did not kill det groove mens jeg gikk rundt og sang I did not kill the groom - stakkars brudgom liksom...

Skrevet

På "murder on the dancefloor" altså ;)

Skrevet

Det trodde jeg også!!! Og jeg har bodd der i seks år!! Ups!

Skrevet

ang hark herald angel sing (mine innlegg plasseres aldri der jeg vil de skal stå...) :)

Skrevet

He he.. denne var morsom.. har noen gullkorn jeg også..

trodde sangen ro ro ro, din båt hadde slutten vuggedi, vuggedi, vuggedi. Var først da jeg sang den for min datter at noen kommenterte at det skulle være vuggende...virker jo mer logisk.

har også alltid tenkt at sangen poetry in motion hadde teksten ohh, a tree in motion, walking by my side...

Skrevet

Det kommer en dag i morgen

Du må tro og håpe at i morgen blir det sol

Vi glemmer alt nag i morgen

Plagene vil jages hen, i morgen, blir det sol

Selv om dagen i dag er fyllt med motgang

Må du aldri gi opp, nei stopp med det, se

En unge i barnehagen der jeg jobber synger i linje6; selv om dagen idag er fylt med MORSDAG! hehe, det er så morsomt og søtt.

Skrevet

Fantastisk!

Jeg har også et par:

Husker dere dance sangen "the omen"?..do what you want but think about the omen"

En venninde av meg trodde de sang "do what you want but think about the old man! Hahhaha.

Og min lillebror hørte Celine Dions julesang "feliz navidad", og da stemmer han i av full hals; "det rislar inatt!" Vi lo i tjue minutter!

Skrevet

Jeg synger også Kari,Kari, krigsmann..

Har ikke falt meg inn at det ikke er riktig liksom, snakk om godtruende ja;)

Skrevet

Bra tråd!

Hehe...

Må fortelle om min samvoer som gikk rundt og sang på Queen`s We are the Champions; det ble til: We are the Trampions!!

Han hevdet at det vr slik det låt i bilen hans..hehe

En vennine av meg (når hun var liten) sang feil på :

You`re in the army now (80talls hiten)

Ho sang: You`re in Miami now! hehe....det henger ikke sammen kan du si!

Skrevet

Jeg har inntil nylig trodd at Leverpostei var laget av fiskelever ! DET er utrolig pinlig det....

Så trodde jeg at Sibir var i¨Afrika.......................

Hadde jo ikke noe med sangtekster å gjøre men.....

Skrevet

Når jeg var 18-19 år,var det en sang som var skikkelig poppis, uten at jeg husker hva den heter.. Var sånn tyggis techno, en dame som sang på fransk.. Den het vel no sånt som "des un chante" eller noe i den duren...

Jeg kan ikke det skvatt fransk,og midt inni sangen hører jeg en fransk dame som synger: DU BESØKER OLDEMOR. ALDRI MEEEER!!

:)

Skrevet

venninnen min og jeg kranglet masse på dette da vi var små. d gjaldt den sangen av vengaboys, we are going to ibiza, men hu å broren sang alltid wow, we're going to eat Pizza.. hehe.. alltid like morro med slike tråder

Skrevet

Har to:

Shakira: Underneath your clothes...is my territory....

Ex-en: Underneath your clothes...is my teletubby....!

Husker ikke artist: Swing me upon this hanging tyre (eller skrives det tire...? Dekk altså).

Annen person synger: Swing me. My bra is hanging tight....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...